Hyundai е един от автомобилните производители, които активно инвестират в електрификация. Въпреки това, подобно на някои други компании, корейската марка вече започва да обръща все повече внимание на хибридните автомобили. Причината за това е намаляването на световното търсене на електрически превозни средства и политическата несигурност, особено в САЩ, която може да повлияе на електрификацията на превозните средства по целия свят.
В последния си доклад Hyundai отчита ръст в продажбите на моделите Elantra Hybrid, Tucson Hybrid и Santa Fe Hybrid през първата половина на 2024 година. Продажбите на електрически автомобили Hyundai съвсем не се увеличават с тези темпове.
Като цяло положителните резултати от продажбите на компанията могат да се обяснят с голямото търсене на кросоувъри и хибридни автомобили, които автомобилният производител възнамерява да използва в своя полза.
С наближаването на президентските избори в САЩ автомобилните производители са изправени пред несигурност. Настоящото правителство затегна изискванията за емисиите и няколко щата вече обявиха пълна забрана на автомобили с двигатели с вътрешно горене до края на десетилетието, принуждавайки производителите на автомобили да се съсредоточат върху електрическите превозни средства.
Междувременно бившият президент Доналд Тръмп, който отново се кандидатира за поста, е на друго мнение по този въпрос. Той открито се обяви против електромобилите и е крайно критичен към Закона за намаляване на инфлацията (IRA) на президента Байдън, като обещава да го отмени в първия ден от новия си мандат, ако бъде избран.
В отговор главният финансов директор на Hyundai, Лий Сеунг-джо, каза, че компанията следи отблизо възможността за разширяване на линията хибридни автомобили в очакване на възможни промени в действащото законодателство в Съединените щати.
В момента линията хибридни автомобили на Hyundai в САЩ се състои от пет модела. В допълнение към Elantra Hybrid, Tucson Hybrid и Santa Fe Hybrid има плъгин хибридни версии на Tucson и Santa Fe.
По този начин Hyundai продължава да се адаптира към променящите се пазарни условия и политическа ситуация, като се стреми да отговори на нарастващото търсене на хибридни автомобили и да осигури устойчиво бъдеще в автомобилната индустрия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #4
17:30 29.07.2024
2 СЗО
18:19 29.07.2024
3 Охотник
20:12 29.07.2024
4 хаха
До коментар #1 от "Гост":
Щото електрокарите са непрактични извън градско каране при много малко от тях в дадения град и хората го видяха. На село къде да презареждаш? Много места даже няма да издържат да ги натовариш със зарядно и цялото село ще падне. В града 80-90%, даже в САЩ са над 50%, живеят в апартаменти. Как да пуснеш ток към улицата, ако нямаш гараж, че даже и паркомясто? А как точно преносната мрежа би издържала зареждане на 100 коли на една улица? На път даже при налични зарядни имаш часове чакане, а често и не работят. Другото- спряха субсидиите и сега токът на обществено зарядно на запад излиза на цената да заредиш бензин или дизел. Застрахователите и те заради самозапалванията вдигнаха застраховките, като в УК говорим за по 5-6000 паунда и нагоре задължителна(каското им е и ГО и цените са често половината кола за една година). Та така... Просто този тип коли не стават на сегашното ниво и след 50ина години може и да има готовност при инвестиции в нови типове батерии, подмяна на мрежата и строене на нови атомни централи с капацитет поне 2-3 пъти днешния(толкова пъти повече произведена енергия в страните).20:27 29.07.2024
5 12345
Коментиран от #6
10:36 30.07.2024
6 Порно
До коментар #5 от "12345":
Да им се чудиш с какъв акъл правят джипове по два тона на бензин, ама на, политическия наратив не прощава.21:38 31.07.2024