През юли, тази година, автомобилният производител Nissan намали производството на автомобили във водещия си завод в Япония, при това с една трета поради слабото търсене, основно на американския пазар. Това съобщи Ройтерс, позовавайки се на информирани източници.
Компанията отчита сериозен спад на печалбата през периода април-юни и намали годишната си прогноза. Отбелязва се, че за разлика от конкурентите Toyota и Honda, Nissan няма хибридни модели на северноамериканския пазар.
Ръководството на компанията не е взело предвид промените на пазара към подобни модели на фона на намаляващия ръст на продажбите на електрически превозни средства, което е довело да рязък спад в търсенето на автомобили от тази марка.
Сега прогнозите са, че производството на автомобили в завода на Nissan в Кюшу в югозападна Япония няма да надхвърли 25 хиляди единици. Още една причина е, че Nissan има голям запас от модели Rogue/X trail от 2023 година в САЩ, но продажбите станаха трудни след пускането на пазара на модела от 2024-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
11:26 31.07.2024
2 Камамото Смучихура
Коментиран от #12
11:27 31.07.2024
3 Селянин
Коментиран от #17
11:42 31.07.2024
4 РАЗБИРАЩ
11:44 31.07.2024
5 тъй шъй
Е, от поне 1 година наличието на добър хибрид е равно на просперитет за марката. Рязко се обърнаха нагласите на клиентите към търсене на хибриди. А някои разбраха, че има разлика между хибридите. Мазда и те са в подобно положение- дизели, меки хибриди и един, два истински хибрида. Може и да се спасят с приятелска помощ.
Коментиран от #6
11:48 31.07.2024
6 Джуган
До коментар #5 от "тъй шъй":
Тойота от години предлага най добрите хибриди. Корейците също напредват. Всеки друг избор на хибрид е пълна глупост11:53 31.07.2024
7 Националист
12:06 31.07.2024
8 Читател
12:07 31.07.2024
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Ку*3ц_скакаУец
12:49 31.07.2024
11 хахаха
12:56 31.07.2024
12 Българин
До коментар #2 от "Камамото Смучихура":
Да, цял свят се бута да си купи новата Лада.14:19 31.07.2024
13 Хайдутин с брадва
Коментиран от #14, #23
14:50 31.07.2024
14 Хйййлк
До коментар #13 от "Хайдутин с брадва":
И после "коментатори и анализатори" се чудят защо се стига до Брекзит, Льо Пен, Алтернатива за Германия, Възраждане, Воля (или както там се казват) и други подобни.15:47 31.07.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Поздрави от Карлос Госн
Карлос Госн
18:21 31.07.2024
17 Дфен
До коментар #3 от "Селянин":
Добре че е Рено че бяха в отвъдното вече20:37 31.07.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Много ти разбира чутурата
До коментар #18 от "В.В.П.":
Карам Нисан от 40 години. До сега съм сменил три. Не съм влизал в сервиз, никакви проблеми, сипвам гориво и карам.Коментиран от #29
07:07 01.08.2024
20 Актьор
Коментиран от #21, #24, #34
10:34 01.08.2024
21 тъй шъй
До коментар #20 от "Актьор":
Ми те хората се качват в едното и другото и затова решават, че ще купят Тойота РАВ или Хайландер или други модели, но не Нисан. Също предпочитат Хонда пред Нисан. Аа, те са стадо и нищо не разбират. не разбират, че трябва да наливат 2 пъти повече бензин в този автомобил, заради липсата на хибрид, Да чуват ръмженето на CVT-то и след малко километри да се налагат ремонти на тази деликатна кутия. Един познат с V6 се чуди как да изхрани това шумно превозно следство-15 градско, поне да върви колкото РАВ хибрид, а и това не може.10:49 01.08.2024
22 Съдията Дред
12:00 01.08.2024
23 Антон
До коментар #13 от "Хайдутин с брадва":
Защо лъжеш хората? Новите коли от магазина излизат с валиден технически преглед за следващите 3 години!12:41 01.08.2024
24 Никси
До коментар #20 от "Актьор":
нали , друго си Нисан Патрул , ама тия с Тойотите немат топки за него ,освен Хайлукс , Ледкруйзер , Тундра и Секвоя а малките Раф-4ки там не ги бройме !!!.13:07 01.08.2024
25 Така е, така е
15:43 01.08.2024
26 Не съм изненадан от заглавието
Коментиран от #28
16:34 01.08.2024
27 Гларус
Нисан се еманципираха от Рено и си изкупиха доста от дяловете притежавани от франсетата. Затова и качеството им се подобри. Естествено при колите новостите стават реалност след няколко години и недалновидните мениджърски решения може да струват скъпо. Електричките са загубена кауза - трудно продаваеми и все по-неконкуретни на китайските аналози, все още с много грешки на растежа. Та хибридите - хем зелените доволни, хем колата все пак върви.
Коментиран от #33
17:36 01.08.2024
28 Никси
До коментар #26 от "Не съм изненадан от заглавието":
Пайнтфандера , Кашкая и дамската Нисан Жуке са грешка на природата по трошливост , по добре един Х-трейл 2-ра генерация бензинов 2.0 150 к.с. или 2.5т бензин , слагаш му газово LPG малко по скъпо и няма никви проблеми или дизеловия варянт също е добър !!!.17:44 01.08.2024
29 Шофьор
До коментар #19 от "Много ти разбира чутурата":
Поне ги сменяш често, имаш възможност да сравняваш.17:58 01.08.2024
30 тъй шъй
18:04 01.08.2024
31 Нормално
Коментиран от #32
19:53 01.08.2024
32 Хаха
До коментар #31 от "Нормално":
Е как Рено ги кара - Нисан не са ли независими да си решават сами? А верно че бяха фалирали и Рено ги купи. С великите мотори пък фалираха. А скапаните рендета имаха паеи да ги купят20:19 01.08.2024
33 Хммм
До коментар #27 от "Гларус":
Не знам Кашкай да има 7 степенен автомат. Опциите в Нисан БГ са 3 - 6 степенна ръчна, CVT и бестепеннен редуктор на хибрида. Ако си със CVT-то ти желая късмет, това са най-проблемните автоматици създавани някога.21:26 01.08.2024
34 Сухия
До коментар #20 от "Актьор":
Да бе CVT-то на Кашкай е по-добро от това на някой Лексус, вервам ти.07:45 02.08.2024
35 Интересно
Коментиран от #37
07:54 02.08.2024
36 Полицай
09:41 02.08.2024
37 Не е толкова
До коментар #35 от "Интересно":
инересно…. за 70 000 км от нова кола, няма кой знае какво да се случи….15:09 02.08.2024