Концернът ZF представи необичайно решение за любителите на двуколесния транспорт - подвижен електрически мотор, ZF Bike Eco System, който може да превърне обикновения велосипед в електрически. С размери от само 12 x 9 см, тази система е малко по-голяма от кенче за газирана напитка.
48-волтовият електродвигател с тегло 2,5 кг се захранва от батерия с капацитет 504 Wh, или 756 Wh в зависимост от конфигурацията. „Сърцето“ на системата е двигателят CentriX с скоростна кутия. Версията CentriX 90 може да се използва за задвижване на планински велосипеди, предлагайки висока мощност за каране извън пътя. CentriX 75 е подходящ за градско колоездене, както за такова на чакъл и асфалт.
И двата двигателя предлагат 250 W мощност с 90 Нм въртящ момент и се доставят с Eco System Core, инсталиран в горната тръба на велосипеда. С негова помощ водачът вижда информация за нивото на зареждане и други индикатори. За целта се използва 2.8-инчов дисплей, монтиран на волана.
Велосипедистът може да прикрепи смартфона към специална платформа за зареждане на джаджи. Патентованото приложение е полезно за навигация и показване на ключови функции. ZF Bike Eco System вече се използва в e-MTB Tarok и ще бъде пуснат в продажба през 2025 година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Другото е алабалистика ‼️
Коментиран от #3, #13
18:24 07.08.2024
2 ясно е има батерия и ел.мотор
Коментиран от #4, #6
18:25 07.08.2024
3 Верно е!
До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Който иска да си купи мотор направо.Поредната тъпня.18:31 07.08.2024
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #2 от "ясно е има батерия и ел.мотор":
😉😉😉 Ами с "джаджа"😀😀😀😀😀
/мисирки, сър/
18:34 07.08.2024
5 Видех го
18:36 07.08.2024
6 Механик
До коментар #2 от "ясно е има батерия и ел.мотор":
Монтира се на мястото на централния хъб и помага да въртиш педалите. 90W не са много. Нормален мъж върти с 300W, спортистите с много повече.Коментиран от #14
18:39 07.08.2024
7 ПФФ
Направо си купи ел.колело за тези пари 😁
Коментиран от #9
18:44 07.08.2024
8 Ти си
21:59 07.08.2024
9 Евро Пейка
До коментар #7 от "ПФФ":
Купи си ти Turbo Levo SL 2 S-Works Carbon Specialized 2024 Gloss Carbon/Fog/Liquid Metal за 14000 € или S-Works Turbo Levo на промоция за 11000 € . Стара цена 13500 € ! А ако си паралия можеш да си купиш згаваемо колело Moncle X Mate Foldable Fat E-bike за 49950 € + 500€ за доставката от ибей . За тия пари направо си купувам кола !22:14 07.08.2024
10 Емили Тротинетката
05:33 08.08.2024
11 незнайко
Коментиран от #17
10:00 08.08.2024
12 И аз не разбирам
Коментиран от #15
12:42 08.08.2024
13 Реалист
До коментар #1 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Караш го с 80 по околовръстното и незабавно се превръща в ПТП14:26 08.08.2024
14 Не си видял добре,
До коментар #6 от "Механик":
мощността е 250Вт, а въртящият момент е 90Н.м., така, че е близо до тия 300Вт за обикновен мъж.15:01 08.08.2024
15 Явно журналиста
До коментар #12 от "И аз не разбирам":
е технически некомпетентен. На брушлес мотор не му трябва скоростна курия, а някакъв редуктор. Не се споменава за батериятта която се монтира обикновено под багажника. Задължителна е и системата за управление на кормилото и малко електроника.Коментиран от #16
15:06 08.08.2024
16 Още като бях дете
До коментар #15 от "Явно журналиста":
преди повече от половин век имаше бензинови двигателчета за велосипеди.15:08 08.08.2024
17 незнайко
До коментар #11 от "незнайко":
Сетих се. Новото е в ЦЕНАТА, като на всяка немска стока !!! Срещу 900 лева за КИТ Бафанг 750 вата и 600 лева за батерия 48 В , 20 Ач. велосипеда става МОТОР !!!16:44 08.08.2024