Honda и Huawei ще си партнират в новите модели на японците, но не и в Европа

6 Януари, 2025 17:00 903 6

  • honda-
  • huawei-
  • партньорство-
  • китай-
  • автономни автомобили

Двете компании ще работят над системи за автономно шофиране

Honda и Huawei ще си партнират в новите модели на японците, но не и в Европа - 1

Изправена пред спадащи продажби в Китай и предизвикателства, свързани със собствената ѝ технология за автономно управление, Honda си партнира с технологичния гигант Huawei, за да ускори навлизането си на бързо развиващия се китайски пазар на електрически превозни средства.

Специализираната китайска марка за електромобили на Honda, „Ye“, стартирала по-рано тази година, първоначално планираше да пусне на пазара моделите Ye P7 и Ye S7 в края на 2024 г. 1 Въпреки това, закъсненията отложиха пускането на пазара за първото тримесечие на 2025 г. 2

За да преодолее тези пречки, Honda е решила да интегрира усъвършенствани решения за интелигентно шофиране на Huawei в своите модели „Ye“. С този ход се заобикаля бавният напредък на собствената технология за автономно управление на Honda, който е възпрепятстван от регулаторни пречки.

Интересно е, че моделите „Ye“ могат да предложат на потребителите избор между собствената Honda Sensing 360+ и интелигентното решение за шофиране на Huawei, като по този начин се осигурява гъвкавост и се задоволяват различни потребителски предпочитания.

Това стратегическо партньорство идва в критичен момент за Honda, тъй като общите ѝ продажби в Китай са спаднали с 30,7% на годишна база през първите единадесет месеца на 2024 г. Навлизането на Honda на китайския пазар на електрически превозни средства е подкрепено от два специализирани завода за електрически превозни средства в страната - един в Ухан и друг в Гуанджоу, като и двата разполагат с годишен производствен капацитет от 120 000 автомобила.

Сътрудничеството с Huawei е знак за нарастваща тенденция сред автомобилните производители, които се стремят да използват напредналите технологии на технологичните гиганти, за да повишат конкурентоспособността си на бързо развиващия се китайски пазар на електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нека уточним.

    2 2 Отговор
    Не и в Европа и САЩ.
    Еми тогава къде?
    Хахаха......

    Коментиран от #3

  • 2 Вече не го ее за Европа

    1 1 Отговор
    Освен чалмите!!! 🌈🌈🌈💩💩💩🖕🖕🖕😆😆😆
  • 3 Госあ

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Нека уточним.":

    ганче, аве ти имаш ли представа Китай-Япония-Корея кво представлява.

    Коментиран от #5

  • 4 Госあ

    1 0 Отговор
    Хуавей направиха най лекия и най добър електрически ендуро байк. Всички олекнаха.
  • 5 Имам. Бил съм на по няколко места

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Госあ":

    във всяка от тях.
    Не ти схванах гледната точка?
    Ще ти кажа моята. Икономиките и на трите се крепят на продукцията им продавана в........Европа и САЩ.
    Без тези пазари, Тея 2+ милиарда дръпнати очички просто ще изчезнат за нула време.

    Коментиран от #6

  • 6 Госあ

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Имам. Бил съм на по няколко места":

    Хахаха ама много си отворен ве ганче, Китай без САЩ щял да изчезне за нула време хахахахахахаха, че и Япония от която краварника краде технологии. Слушай са, Китай внася от САЩ фураж, а от повечето западноевропейски страни свинско. Технологично все още зависи донякъде само от Нидерландия и Япония. Най големия двустранен стокообмен в света е именно между Китай и Япония.