Турция осъди за пореден път незаконното анексиране на Крим от Руската федерация – на фона на шестата годишнина от анексирането, предаде „Дейли Сабах”.
Нито Турция, нито международната общност, признават незаконната анексия на Крим от Руската федерация, се казва в официална позиция на турското външно министерство.
От Анкара посочват, че проведеният референдум за присъединяване към състава на Русия е нелегитимен. Турция посочи, че основен приоритет за нея е случващото се с кримските татари.
Русия окупира незаконно украинския полуостров Крим през 2014 година. Анкара призова да се пазят правата на татарите. Татарската общност в Крим при управлението на Сталин е изпратена в изгнание и се завръща по родните земи след разпадането на СССР. Местното население през годините е подлагано на репресии от страна на Русия, а мнозина губят живота си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ха ха
10:40 17.03.2020
2 Игра на полове
Коментиран от #6
10:42 17.03.2020
3 путин
10:44 17.03.2020
4 тъй тъй
10:45 17.03.2020
5 смешници
Коментиран от #13, #89
10:46 17.03.2020
6 Хасан
До коментар #2 от "Игра на полове":
Не е същото ...Крим е анексиран а Северен Кипър е отделна република с парламент и президентКоментиран от #14, #18, #24, #124
10:46 17.03.2020
7 Разум
Последната държава, която има моралното право да казва кое е право и кое не е Турция.
Пожелавам им всичко най-хубаво и да се откажат от вършенето на злини.
Коментиран от #15
10:46 17.03.2020
8 Хаджи хаджи Българин
https://youtu.be/1GSJa7jJDKU вижте клипа!
10:47 17.03.2020
9 дружба от векове за векове
Коментиран от #12, #33
10:47 17.03.2020
10 Реално
10:48 17.03.2020
11 Обичам свинска пържола
Коментиран от #127
10:48 17.03.2020
12 А си знаеш соросче
До коментар #9 от "дружба от векове за векове":
Няма дружба охи-има интереси...Москва отдавна научи урока си.10:49 17.03.2020
13 Хасан
До коментар #5 от "смешници":
Турция като част от демократичния свят съблюдава международното право и норми а Саш , Русия и Франция с нападението си над Либия не спазватКоментиран от #23, #26, #58
10:50 17.03.2020
14 О 500 000 скакалци
До коментар #6 от "Хасан":
Докарани от дебрите на Анадола! Призната само от самите козарчета! Целия свят наопаки, и ти винаги на терсене!10:50 17.03.2020
15 Нещо не си дочел
До коментар #7 от "Разум":
Вируса не ходи по животните!10:51 17.03.2020
16 Катюша
10:52 17.03.2020
17 Borislav Popov
10:54 17.03.2020
18 Обичам свинска пържола
До коментар #6 от "Хасан":
А Хатай що мълчиш за Хатай а??? Измислен референдум с палатки с измислено гласуване сред араби които гласуват уж за Турците. Кипър що се казва Турска република а???? А Северна Сирия не е ли окупирана. Преминаването на Крим е незаконно а не референдума. Това не може да стане като един пиян комунист каже така а само чрез референдум!! Никой не пита хората тогава и щом всички осъждаме комунистическите престъпления трябва да осъдим и това. После имаше референдум и хората си казаха думата.Коментиран от #31, #43
10:55 17.03.2020
19 Баш Истината
10:55 17.03.2020
20 слаботоков
10:55 17.03.2020
21 asdaa
Това че в Турция 99% са неграмотници и вярват на ЕРНАСРАН не означава че и останалия свят е такова ниво.
Пък и кой му дреме за мнението на пуйките? Те не са фактор!
10:57 17.03.2020
22 одъртял комсомолец
Коментиран от #47
10:57 17.03.2020
23 хахаха
До коментар #13 от "Хасан":
така не се бях смял отдавна турция и демокрация хахахаха това само някой платен идиот може да го напише смях смях хахахаха10:59 17.03.2020
24 Разум
До коментар #6 от "Хасан":
Хасане няма много такива държави като Турция в момента де вършат терор над други народи.Конкурирате се с водачите на Израел и водачите на УСА май, кой по-големи поразии ще направи в Близкия изток.
Коментиран от #34
10:59 17.03.2020
25 турк вън
Коментиран от #27
11:02 17.03.2020
26 Обичам свинска пържола
До коментар #13 от "Хасан":
Напротив в Либия Турция подкрепя Турчина Сараж който е господин никой той няма мандат от народа и е в съюз с бунтовници ислямисти.Коментиран от #32
11:05 17.03.2020
27 Чий е бил бе
До коментар #25 от "турк вън":
рапон?Коментиран от #30
11:07 17.03.2020
28 Хасан Насран
11:09 17.03.2020
29 следващите
11:13 17.03.2020
30 турк вън
До коментар #27 от "Чий е бил бе":
Ограмоти се,бе!"Константинопол е столица на Източно Римската империя( или Византия) (330-1204 и 1261-1453. Градът носи името на римския император Константин Велики.
Официално е преименуван на неговото съвременно турско име Истанбул през 1930 г. "
Коментиран от #35, #75
11:13 17.03.2020
31 Хасан
До коментар #18 от "Обичам свинска пържола":
Хатай е през 1936 г ..и хората не искат да живеят в френска колония Сирия и се отделят в република и с реферандум се присъидиняват към светска кемалистка Турция ..няма етническа чистка,няма геноцид ....докато Крим е извършен етнически геноцид и депортация на татарите ..татарското население е подменено с руско ..а Путин вероломно нападна и анексира както Хитлер АвстрияКоментиран от #42, #99
11:23 17.03.2020
32 Хасан
До коментар #26 от "Обичам свинска пържола":
Признато от ООН правителсво на националното съгласие11:25 17.03.2020
33 до дружба от векове за векове
До коментар #9 от "дружба от векове за векове":
Те пак се любят бре - но анално … :)11:26 17.03.2020
34 Хасан
До коментар #24 от "Разум":
Върши терор ?! Как? Приютява 3,5 милиона бежанци от Сирия вече 9 г ..11:27 17.03.2020
35 Хасан
До коментар #30 от "турк вън":
Ами Пловдив също се е наричал Филибе а до търците ФилипополисКоментиран от #61
11:28 17.03.2020
36 ГОСТ 1
Коментиран от #39
11:32 17.03.2020
37 Хасан
11:32 17.03.2020
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Хасан
До коментар #36 от "ГОСТ 1":
Турците са един народ които са от Уйгур до Виена .. Създали държави,империи,куктури ..един народ който не се асимилирал и устоял на времето .. А кажи ми на какъв език е разгивярял хан Аспарух??Коментиран от #53, #78, #83
11:34 17.03.2020
40 време е
11:34 17.03.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Обичам свинска пържола
До коментар #31 от "Хасан":
Араби искат да се присъединят към Турските терористи???? Не ставай смешен по това време референдума е бил пълна пародия. Крим незаконно без да се питат хората е присъединен към Украйна от престъпните комунисти. Комунистическият режим е обявен за престъпен следователно това решение също е престъпно. Няма никакъв терор или убит човек по време на референдума нито някой изненадва че руснаците искат да са част от Русия. Геноцидите ги правят Турция над Българи, Арменци, Кюрди, християни, араби и т.н.Коментиран от #44, #45, #62
11:36 17.03.2020
43 Хасан
До коментар #18 от "Обичам свинска пържола":
В Крим се проведе реферандум под дулото на оръжието ..сега демократичния свят ще помогне финансово на Украйна и след 5 г руснаците от Крим ше се молят Украйна и запада да ги приене ..петрола е под 30 $Коментиран от #48, #50
11:37 17.03.2020
44 Хасан
До коментар #42 от "Обичам свинска пържола":
Ами македонци православни които уж са с български корени защо мразят българите и едва ли искат да имат нещо с България??11:39 17.03.2020
45 Хасан
До коментар #42 от "Обичам свинска пържола":
А какво ше кажеш за чеченските борци за независимост от руското иго???..защо литванци,литивци,молдавци,белоруси забраняват руския и заличават всичко свързано с Русия ?!11:41 17.03.2020
46 Обичам свинска пържола
11:41 17.03.2020
47 боцмана
До коментар #22 от "одъртял комсомолец":
Най вероятно чете депеша от Краваристан.11:44 17.03.2020
48 Обичам свинска пържола
До коментар #43 от "Хасан":
Хаха Хасан в планината сред козите не е чувал за корона вирус. Вземи погледни с борсите какво става, не е само петрола!!! Утре идва лятото грипа заминава всичко тръгва нагоре. Ама тоалетната лира гони 6.50 за долар при двуцифрен лихвен процент за справка в България е 0!!!!Коментиран от #52
11:45 17.03.2020
49 Антикомунист поучаващ как да се спасите
11:48 17.03.2020
50 авджъ
До коментар #43 от "Хасан":
На помачоците не е работа да се навират в устата на мечката!11:48 17.03.2020
51 Бачо Киро
11:51 17.03.2020
52 Хасан
До коментар #48 от "Обичам свинска пържола":
Един път завинаги светът трябва да се освободи от руския шивинузъм и влиянието му..в България трябва да се изкорени всичко свързано с руското минало..така както навренето направихте с турското минало и архитектурни паметнуциКоментиран от #55, #56, #64
11:53 17.03.2020
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Анонимен
12:02 17.03.2020
55 Анонимен
До коментар #52 от "Хасан":
За какви архитектурни паметници говориш,нещастнико?Знаеш ли каква цивилизация са унищожили османлиите в българските земи,а са оставили няколко грозни джамии и нищо друго.Коментиран от #60
12:06 17.03.2020
56 Обичам свинска пържола
До коментар #52 от "Хасан":
Русия не е СССР! Дори нашият национален празник е 3 марк и ние вечно ще сме благодарни на Александър 2. Всеки който е ходил поне 1 път на Шипка няма как да остане безразличен към това. Русия е велика държава и България като такава преди не би трябвала да проявява комплекси и да я мрази само защото е силна. В момента няма никаква заплаха от Русия спомняте си Плевналиев колко я плю и все още си е жив и здрав човека. Заплахата идва от Ердоган които навсякъде по света където има мюсюлмани проявява претенции като забравя че истинските мюсюлмани са арабите с тяхната религия, култура и език а Турците са валшиви варвари използващи религията им за подли и долни цели.Коментиран от #59
12:10 17.03.2020
57 Дядо Иван
12:12 17.03.2020
58 Оооо Роме
До коментар #13 от "Хасан":
Кво съблюдава? Абе ти откъде ги вадиш тези простотии, някой пише ли ти ги, и мозъка ти е бърникан?12:13 17.03.2020
59 Хасан
До коментар #56 от "Обичам свинска пържола":
Твойта Русия унищожи Грозни ..нападна Грузия ..нападна Украйна ...анексира Крим12:14 17.03.2020
60 Хасан
До коментар #55 от "Анонимен":
Абе кво имаше през 1400 г бе ..имаше ли българска държава ??Коментиран от #63, #66
12:15 17.03.2020
61 турк вън
До коментар #35 от "Хасан":
Пловдив е много стар град и първото име за което се знае е от траките - ЕвмолпиадаКоментиран от #68
12:16 17.03.2020
62 Хасан
До коментар #42 от "Обичам свинска пържола":
Момент сега ..значи украинци от Донецк и Славянск с оръжие в ръце ще искат да се присъидинят към руснаците ????Коментиран от #69
12:17 17.03.2020
63 турк вън
До коментар #60 от "Хасан":
Имаше, 681 е договор между България и Източно Римската Империя12:18 17.03.2020
64 Оооо Роме
До коментар #52 от "Хасан":
Ние още не сме се осводили от турското минало! 500 години земята ни газена от исляма, а дедите ни са ни оставили за наследство, субекти като тебе и себеподобните ти! Трябвало е да направят като българина Кемал Мустафа и да ви изселят в Турция да ви берат гайлето! Ще ми ставате ядрени инженери, някой може да станат, ама вие и тук и там козарчета ще бъдете! Ще гласувате за Къръйдъ, да си прави и той сарай, а вие ще ядете сухи краваи!Коментиран от #71
12:20 17.03.2020
65 Николай
Върнете го на Гърците пък те може и да ни дадът Беломорието.
Коментиран от #67
12:22 17.03.2020
66 Каквото и да е имало
До коментар #60 от "Хасан":
Ромско не е било, да идват да завладяват Европа , получовеци от дебрите на Азия!12:23 17.03.2020
67 Кирил
До коментар #65 от "Николай":
Да върнат и Кипър на Гърците.Коментиран от #70
12:23 17.03.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Обичам свинска пържола
До коментар #62 от "Хасан":
Да тук си прав и Русия и Турция в момента са един дол дренки остатъчни ипериалисти заедно със САЩ!!!!! Аз съм за единна и мирна но силна Европа. Обаче за Крим твърдо съм за това че Крим си е Руски и комунистите нямат право да направят това което са направили. Също в Сирия сирийският народ има право да е обединен също толкова колкото и в Грузия и в Украйна(без Крим).Коментиран от #74
12:29 17.03.2020
70 Хасан
До коментар #67 от "Кирил":
Кипър не е на гърците а на кипърци- кипърски турци и кипърски гърци!Коментиран от #72, #80
12:29 17.03.2020
71 Хасан
До коментар #64 от "Оооо Роме":
Защо и Тецове си имаме ..там ще работят турци енергетициКоментиран от #73
12:31 17.03.2020
72 Прекалено внимание ти обръщаме мухльо
До коментар #70 от "Хасан":
Това е проблема! Навън от сайта си шматка и го знаеш! Затова и докато ти виждат очите ще пишеш в сайта да тровиш българите! Или докато те намерят някой българи да ти счупят мръсните ръчички!Коментиран от #77
12:32 17.03.2020
73 Ти Роме къде се слагаш?
До коментар #71 от "Хасан":
Отивай в Индия да се къпеш в свещената Ганг!12:33 17.03.2020
74 Хасан
До коментар #69 от "Обичам свинска пържола":
Сирийския народ ако беше минал към западния свят и да изгони руската база щеше да е цяла ..а сега ще стане като Югославия ..хабитата на руснаците е Сибир и Московието ..Крим и Кавказ като култура и история нямат нищо обшоКоментиран от #76
12:34 17.03.2020
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Обичам свинска пържола
До коментар #74 от "Хасан":
ХаХа а хабитата на монголските цианииии е Алтай.Една база нищо не значи вие обаче с вашата простотия направихте Сирия Руски засрамете се. Преди Асад не беше зависим от Русия имаше си база там и толкова сега в благодарение на Ердоган Асад не може да диша без да пита Путин.
И пак ти казвам не пожелавай на другия това което не искаш за себе си, щото Югславия може да дойде при вас, вече Ердоган започва да я вижда и да трепери. Точно тези които вие създадохте и подкрепяте ще я създаде.Притиснати все повече и повече до стената Алкайда/ИДИЛ ще се взриви в Турция и това ще предизвика верижна реакция. Не трябваше да си играете с огъня дечковци.
Коментиран от #79
12:40 17.03.2020
77 Хасан
До коментар #72 от "Прекалено внимание ти обръщаме мухльо":
Има решение ..недей да четеш моите публикации12:51 17.03.2020
78 Goiko Mitich doide
До коментар #39 от "Хасан":
ЕЕ ВЕРНО ОТ СЪЗДАВАНЕТО НА КЕМАЛИСКА ТУРЦИЯ ПРЕЗ1924 СЪС СЪВЕТСКА ПОМОЩ В ЗЛАТО И ОРЪЖИЕ ТИ СИ НАЙ ТЪПИЯ ТУРЧИН.Я ПЕЗЕВЕНК ПОСОЧИ 1 СУЛТАНСКИ ФЕРМАН ЗАКОН КЪДЕТО ДА ПИШЕ ТУРСКИ СУЛТАН .АДАМ УРУСПУ ПОСОЧИ 1 ФЕРМАН 1 ИЗРЕЧЕНИЕ НАПИСАНО НА ТУРСИКИ ОТ ПОНЕ ЕДИН СУВТАНБ.ЗА ТЮРКСКА ЕЗИКОВА ГРУПА НЕ НАРОДИ ЗА 1 ви ПЪТ ЕДВА В КРАЯ НА 19 в И НАЧАЛОТО НА 20 в ТАТАРИ И АЗЕРИ ГОВОРЯТ ЗА ТЮРКСКА НАРОДНОСТ .ЕЗИКОВАТА И ПИСМЕНА РЕФОРМА В ТУРСИКИТО СЕ ПРАВЯТ ОТ ПАМАК КЕМАЛ НА БАЗА КАЗАХСТАНСКИ И АЗЕРСКИ ЕДВА З 1926-27 Е ОТ ТОГАВА СИ ТУРСИКИ.ЗА 1 път огузи се заселват в анатолия през 11в ОГУЗКИ ЕЗИК ѝРѝБСКИ ЕЗИК И ПИСМЕНОСГ ДА АМА ТУРСИКИ ЕДВА ОТ САФОША КЕМАЛ. ПОСОЧИ ЕДИН ФЕРМАН ЕДНА ДУМА САМО ОТ СУЛТАН НА ТУРСИКИ 1 ГЛУПАККоментиран от #85
12:51 17.03.2020
79 Хасан
До коментар #76 от "Обичам свинска пържола":
Руската база в Латакия е единсвената където руски военен кораб може да хвърли котва ...и ти казвам пак ..просто всеки американски презудент има дневен ред ..на баша и син Буш беше Ирак ..на Обама Сирия12:53 17.03.2020
80 Кирил
До коментар #70 от "Хасан":
Да съгласен съм България е на Шопските Българи , Тракийските Българи , Добружанските Българи ,Мизийските Българи, Родопски Българи имаме и още Македонски Българи , Бесарабски
Българи , Албански Българи и тн.
Не забравяй че под името Българи сме на Балканите от 681 год.
Коментиран от #84
13:01 17.03.2020
81 дон чичо
13:23 17.03.2020
82 турк вън
До коментар #75 от "Абе калъф":
Изобщо не разбирам за какво се пениш и за какво ми говориш.13:31 17.03.2020
83 111
До коментар #39 от "Хасан":
Като сме почнали и Одрин е български13:39 17.03.2020
84 Хасан
До коментар #80 от "Кирил":
Прав си ..не споря за обратното13:44 17.03.2020
85 Хасан
До коментар #78 от "Goiko Mitich doide":
Пиши свестно бе човек ...питам те пак ..на какъв език говореше хан Аспарух и разбираше ли се без преводач с местното славянско населениеКоментиран от #87, #91
13:46 17.03.2020
86 веднага
14:32 17.03.2020
87 Goiko Mitich doide
До коментар #85 от "Хасан":
Даул хан е място за нощувка и хапване ние ханове сме нямали.Явно са се разбирали много добре щом сключват военен съюз ми питай йонан и арабите пред Константинопол.Дори и днес в така наречения новотурсики език 30% от думите са с арабски корени .Тюрки са монголите съученичката ми Мосейбе е със сини очички и руса ама хич немога да я оприлича на монголка.Когато Българите създават най точния древен календар то огузо османския ви беиликчия е в тестисите на Анатолийската история.И тъй като много учени го оприличават и съпоставят с Китайския ся ни искарай китайци .Посочи ми 1 ферман 1на дума на султан написани на турсики и където султана да се подписва самоопределя като турчин??Ся разбра ли ме адамуруспу? Чакам .Тъй като втория по значимост архив на османциЕте е в бг трезори и библиотеки за историята не може да лъжите скриете и пренапишете нищо.В Трабзон Синоп Ризе та чак до Грузинската граница майчиния език на населението не е турски.14:59 17.03.2020
88 ⚡ Хрониките на Евразия
Разложилата се опричнина демонстрирала пълна не дееспособност , свикнала само да ограбва мирното московско население , те просто са се разбягали , заедно с цар Иван Грозни и Москва била опожарена ..
След това болярите дълго молили цар Иван на колене за да се върне на трона и той се съгласил само при едно условие - Пълно самодържавие в управлението на държавата ..
И ето , 500 години , независимо как се казват самодържците - цар , император , първи секретари , или вечни президенти , руският народ живее при самодържавие .
Ето как кримските татари стават причина Русия винаги да живее при диктатура и терор ..
15:36 17.03.2020
89 Цдес
До коментар #5 от "смешници":
Брей,българите излязоха по големи руснаци от руснаците. В Русия хората не реагират толкова подло,явно те са на по високо културно развитие.15:45 17.03.2020
90 ехоо
16:15 17.03.2020
91 Генерал
До коментар #85 от "Хасан":
Езикът на старите българи няма как да е нещо различно от древната форма на нашата реч.Българите са си говорили български, такъв, какъвто го намираме в първите текстове на глаголица или кирилица. Извън обичайните разлики между жива реч и административен/църковен език, намираме го като книжовен, стандартизиран според областта, където са се намирали скрипториyмите език и c диалектни особености, каквито имаме и до днес, които все са си български, а не някакви други. Hяма какво да се търси под вола теле и да се влачи и палатализира де що има по света, щото на някой си му е по-кеф да гледа мучащи, а не говорещи българи, от чийто произход днешните се срамували.
Ако старите българи бяха иранци, или тюрки, то ездаческата ни терминология щеше да е иранска, или тюркска. Каква е реалността обаче - думите кон, кобила, жребец, езда, ездач, яхам, яздя, седло, юзда, стреме, повод, грива...не са нито тюркски, нито ирански.
Абсурдно е да се твърди, че българите били говорили всичко друго, но не и български.
Коментиран от #94
16:47 17.03.2020
92 robur
17:00 17.03.2020
93 robur
17:01 17.03.2020
94 Хасан
До коментар #91 от "Генерал":
Това твърдят български и руски историци но не и западниКоментиран от #95
17:10 17.03.2020
95 Историк
До коментар #94 от "Хасан":
Точно обратното Западни и Турски го признават само руските шарлатани и турчеещите се цигани в България не17:27 17.03.2020
96 Васил
17:29 17.03.2020
97 ПЕНКО
17:44 17.03.2020
98 Разум
Коментиран от #108
17:48 17.03.2020
99 един от всички
До коментар #31 от "Хасан":
Хасане,какви са тези измишльотини,от задника си ли ги смучеш? Сигурен съм,че ти НИКОГА не си бил в Крим. Ако искаш наистина да знаеш истината,ако искаш да отидеш,това лято (ако е живот и здраве),мога да ти предложа безплатен транспорт до Евпатория или Севастопол,където искаш да слезеш.Пътуването ще е с моята лека кола.Това е сериозно. И на обратно също ще те върна безплатно. Ще ти се отворят очите! Сигурен съм,че след това няма да пишеш тези небивалици за Крим.Коментиран от #100
18:21 17.03.2020
100 Хасан
До коментар #99 от "един от всички":
Евпатория турското име е Гюзелев ( красив дом), Севастопол Акяр ( белия хьлм) ..красиви градоаеКоментиран от #101, #102
18:46 17.03.2020
101 Обичам свинска пържола
До коментар #100 от "Хасан":
А Истанбул е Константинопол, Едрине е Одрин, Измир е Смирна и т. н. Престанете да четете избирателно историята, разкарайте се от Сирия и си гледайте своят двор. Всеки бабаит един ден среща по-голям бабаит помни ми думата.Коментиран от #103, #106
19:11 17.03.2020
102 един от всички
До коментар #100 от "Хасан":
Ама не си бил там! Сто процента съм сигурен! Ако бъдеш там за 20-ина дена,като говориш с хората,като гледаш какво става,напълно ще си промениш мнението! Аз за себе си съм сигурен,че дори Русия да се изтегли от Крим и да го остави,те самите няма да се дадат на Украйна отново! Всеки е навит -и мъжко и женско опълченци да стават,както в Донбас. Готови са на всичко! Те отпреди 30 години само за Русия си мечтаят и никога не са се примирявали с факта,че ги прехвърлиха административно към Украйна по времето на комунизма. Няма никакво значение какви са били татарските имена на отделни градове -какво общо има това,и на кой въобще му пука за това? местните не ги знаят и не се и замислят.Той Крим е бил и български до от 4-ти до средата на 7-ми век,след това до края на 10-ти век е бил хазарски,след което става руски (от 980 г).След това,заедно с всичките руски княжества ,попада под татаро-монголската орда,след това и генузци го владея,след това отново става руски ,а след разпада на СССР преди 30 години е украински,допреди 6 години,когато "возвратился обратно домой в России". Това е положението.Днес, (както и винаги,между впрочем)почти всички жители на Крим са изключително про-руски настроени.Там живеят всякакви общности-имат си официални землячески организации -татари,гърци,българи и немци.Това са основните народности,освен разбира се руснаци и украинци.Коментиран от #104
19:59 17.03.2020
103 Хасан
До коментар #101 от "Обичам свинска пържола":
Ами Пловдив е Филибе , Стара Загора Ески Заара ..а Один е Адрианополис , Адриа , ЕдирнеКоментиран от #107
20:12 17.03.2020
104 Хасан
До коментар #102 от "един от всички":
Ами да разрешат депортираните татари да се върнат по родните си места ..да си възстановят бащините къщи ,гробове ,храмове ..да се възстанови меджлис ..Коментиран от #110
20:15 17.03.2020
105 Дългият
Коментиран от #109
20:17 17.03.2020
106 Хасан
До коментар #101 от "Обичам свинска пържола":
Турция не е окупатор в Сирия ..просто си пази границите и се бори за правата и свободите на араби,туркмени,кюрди,йезити ..за една демократична СирияКоментиран от #112
20:17 17.03.2020
107 Обичам свинска пържола
До коментар #103 от "Хасан":
Именно каквото било било имате достатъчно земя, оставете нас и другите на мира. Гледайте си своята паница.Коментиран от #111
20:20 17.03.2020
108 Помнещият
До коментар #98 от "Разум":
Испания е била почти 900 години под мароканско робство...20:21 17.03.2020
109 Хасан
До коментар #105 от "Дългият":
Дай и на теб да ти кажа ...след военния преврат в Гърция,гръцките превратаджии потъпкват конституцията на Кипър а тя е република от две общности с президент грък и вицепрезидент турчин ..вицепрезидента е арестуван , турските полутици също, цивилното турско население е подложено на насилие ..Турция като гарант слиза да освободи острова от военната хунта и да възстанови конституцивта20:22 17.03.2020
110 Обичам свинска пържола
До коментар #104 от "Хасан":
Ама Гърците да се върнат в Константинопол и Смирна а Българите в Одрин а вие се разкарайте в Алтай тогава. Гнусни сте като не разбирате, че така мир не става. Каквото било било стига палете фитилите щото някой скоро ще запали вашият.Коментиран от #113
20:24 17.03.2020
111 Хасан
До коментар #107 от "Обичам свинска пържола":
Турция е за една цяла Сирия и иска конфликта да спре ..бежанците да се върнат ..докато Запада иска конфликта да продължи за да източват петрола....същото иска и Русия защото по голяма ще е фактурата за сирийския народКоментиран от #115
20:25 17.03.2020
112 Обичам свинска пържола
До коментар #106 от "Хасан":
Пази границата си от другата страна, ти наред ли си. Вие вашата демокрация управете не се месете на другите. Убивате кюрдите с десетилетия, преди това избихте арменците вие ли ще говорите за човешки права, главорези?Коментиран от #114
20:28 17.03.2020
113 Хасан
До коментар #110 от "Обичам свинска пържола":
Е как така 10 милиона гърци ще управляват 16 милионен Истанбул ..гърците спат от 12 до 16 часа всеки денКоментиран от #116
20:30 17.03.2020
114 Хасан
До коментар #112 от "Обичам свинска пържола":
Турците не са убили кюрди а членове на комунистическата терористипна организация ПКК ..нещо като терористите от отряд Чавдар ..те също убиваха царски офицери,интелектуалциКоментиран от #117
20:32 17.03.2020
115 Обичам свинска пържола
До коментар #111 от "Хасан":
Като е за цяла Сирия да се разкара. 90% се присъединява към 10% или обратното. Какво стана с Алкайда нали щяхте да я махате от М4 пълно бездеиствие, другата седмица Асад като започне разчистването да не ревете. Турция е единствената държава в света която не знае какво е договор и мъжка дума.20:32 17.03.2020
116 Обичам свинска пържола
До коментар #113 от "Хасан":
А колко процента татари има в Крим бе тъ... к ти дори една теза не можеш да развиеш и да защитиш, ходи си при козите и не се обаждай.Коментиран от #118
20:35 17.03.2020
117 Обичам свинска пържола
До коментар #114 от "Хасан":
Асад не е убивал Сирийци а членове на ИДИЛ и Алкайда и техните семейства които ги прикриват и подпомагат. Всеки който предаде оръжието и се разграничи от терористите ще живее.Коментиран от #119
20:37 17.03.2020
118 Хасан
До коментар #116 от "Обичам свинска пържола":
Татарите са депортирани по времето на Сталин ..прогонени и избитиКоментиран от #120
20:58 17.03.2020
119 Хасан
До коментар #117 от "Обичам свинска пържола":
Разбери бе човек ..Запада е против Сирия ..сега може да отстъпи после ще се върне..Садам ,Есад,Мубарек,Кадафи това са ръководители на БААС ..всички араби да се обединят около социалистическата идея като СССРКоментиран от #126
21:02 17.03.2020
120 един от всички
До коментар #118 от "Хасан":
Нещо не си се събудил -защото татарите отдавна се завърнаха в Крим (който е поискал,де). Кой още да се връща? те са в Крим,имат си земляческа организация. Кримските немци,кримските гърци и кримските българи -също си имат такива организации. Всички са много щастливи от приемането им в състава на Руската федерация! Даже преди референдума съм гледал изказвания на председателя на кримските немци,как защитава про-руската теза,и каза,че всички немци ще гласуват за Русия. Гърците и българите-същата позиция взеха,само част от татарите (джемилевци) отказаха. Но след като влязоха в Русия,бързи свикнаха с хубавото,и вече няма да намериш татарин,който да го извадиш от Русия. Там няма кой да е про-украински настроен. Незнам Хасане,какви ги бръщолевиш,и какво искаш да кажеш.Това,че знаеш някакви временни имена на някои градове,няма нищо общо по темата. И аз мога да ти назова оригиналните имена на повечето градове,които са днес турски,и какво от това?21:54 17.03.2020
121 РУМИ
22:05 17.03.2020
122 чалма тв
16:09 18.03.2020
123 Анти комунист
Коментиран от #125
11:23 23.03.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 И ти си
До коментар #123 от "Анти комунист":
И ти си временно явление ... и ще се постараем да си още по -временно.Ще те зарием някъде в полето.
22:07 19.05.2020
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 hahaha
11:03 19.05.2022