Рязката ескалация на напрежението между Гърция и Турция заради териториалните спорове в Източното Средиземно море сериозно притесни водещите столици на Европейския съюз. Докато Атина и Анкара обменят заплахи, провеждат военни учения натрупват военни формирования в оспорвания регион, Германия спешно изпрати външния министър Хайко Маас в двете конфликтни столици, за да разреши кризата, която заплашва да излезе извън контрол във всеки момент, пише вестник “Российская газета“, цитиран от "Фокус".
В навечерието на срещата с гръцкия премиер Кириакос Мицотакис германският външен министър заяви, че "прозорецът за диалог между Гърция и Турция трябва да се разшири, а не да се затваря". Вярно, в Турция, където също очакват посредника Маас, веднага категорично заявиха: именно Гърция „подкопава” възстановяването на контактите на високо ниво между двете съседни държави, като по този начин постави немската дипломация пред изключително трудна задача.
Анкара се позовава на решението на Гърция да обяви участък на юг от малкия остров Кастелоризо за морска зона за военни учения. Спорната територия, където в момента турският изследователски кораб „Оруч Рейс“ провежда проучване за въглеводороди под защитата на военни кораби, е затворена за навигация от вечерта на 25 до 27 август. Турция обаче „няма да направи и най-малката крачка назад“, турският вестник Daily Sabah цитира президента на републиката Реджеп Тайип Ердоган.
"Гърция ще посее хаос, който не може да бъде избегнат. Сега само Гърция е отговорна за всички конфликти в региона и само тя ще страда от това", предупреди турският лидер по обичайния си начин. В подкрепа на тези думи Анкара обяви незабавния старт на военните учения в района на юг от гръцкия остров Крит, което допълнително влоши ситуацията.
Вестникът припомня, че „призракът“ на гръцко-турския конфликт в Егейско море витае от средата на 90-те години на миналия век (през 1996 г. страните бяха на ръба на войната заради спора за остров Имия), но този път конфликтът става почти неизбежен. Причината за това са не само рязко засилените териториални амбиции на Турция, която счита, че морските граници в региона,начертани след Първата световна война, са несправедливи, но и богатите нефтени и газови ресурси, открити тук. В борбата за контрол над тях никой не иска да отстъпи.
В стремежа си да „наложи“ правата си върху континентални шелф, богат на газ, Турция по-рано подписа споразумение за разграничаване на морските граници с правителството на национално съгласие на Либия. Гърция от своя страна на 6 август подписа споразумение за демаркация на морските зони с Египет. И Атина, и Анкара съответно не признават тези споразумения за законни и смятат, че те нарушават правата на една от страните.
За Гърция компромисът е неприемлив: ако отстъпят на турците парче от шелфа дори на един остров Кастелоризо, разположен на 580 километра от континентална Гърция и само на 2 километра от Турция, гърците рискуват да се сблъскат с още по-засилени териториални и енергийни апетити от страна на Анкара.
Всъщност не особено разчитайки на собствените си сили, Атина се стреми по всякакъв начин да интернационализира конфликта, представяйки го като атака на Анкара върху принципите на международното право и външните граници на Европейския съюз. При липса на подкрепа от НАТО, който традиционно няма желание да се меси в дългогодишното гръцко-турско противопоставяне, гърците залагат на заплахата от антитурски санкции от Европейския съюз, както и на ситуационни съюзи с Египет, Израел, ОАЕ и Кипър.
Вярно, каква практическа помощ могат да окажат тези държави и най-важното - дали искат да я предоставят на гърците в случай на истински военен конфликт между последната и Турция, остава голям въпрос. Според източници на „РГ“ в гръцките дипломатически кръгове, декларираните съюзи с тези страни имат по-скоро символичен характер и никой в Атина не очаква египтяните, израелците или арабите да им се притекат на помощ.
Досега Гърция получи ефективна подкрепа само от Франция, която изпрати фрегата и носач на хеликоптери в Егейско море за съвместни учения с гърците. В същото време в Париж, който демонстрира засилена международна активност под управлението на президента Еманюел Макрон, се ръководят не толкова от европейската солидарност, колкото от собствените си икономически интереси. Факт е, че френската енергийна компания Total вече има право да разработва газови находища в шелфа на Кипър и не може да се изключи, че гърците са обещали на французите да участват в по-нататъшното разделяне на средиземноморския енергиен пай.
Що се отнася до Съединените щати, на които гърците винаги са полагали основните си надежди, тук изглежда те са горчиво разочаровани. Въпреки факта, че гръцките правителства през последните години отговарят на всички „желания“ на Вашингтон, като предоставят на тяхната територия нови американски бази и разширяват американското военно присъствие в тяхната страна, американският президент Доналд Тръмп упорито гледа на турския президент Ердоган като на „силен лидер“ и „ първокласен шахматист. "
"Десетилетия наред вярвахме, че в случай на заплашително изостряне на отношенията между Гърция и Турция, Вашингтон ще се намеси за разрешаване на ситуацията. Неотдавнашното политическо оттегляне на САЩ от много региони на света намалява вероятността от американска намеса в гръцко-турските отношения. Това е резултат от личния стратегически избор на американския президент", пише гръцкия вестник Kathimerini.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Баце народния лечител
Коментиран от #5, #249
08:32 26.08.2020
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Идвам от бъдещето
Коментиран от #7, #188, #223
08:41 26.08.2020
4 Има ли готови българи да умрат
Коментиран от #26, #208
08:42 26.08.2020
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 ГРАД КОЗЛОДУЙ
08:42 26.08.2020
7 9872
До коментар #3 от "Идвам от бъдещето":
Ако това се случи скоро очаквайте и ние да минем под контрола на някоя силаКоментиран от #83
08:45 26.08.2020
8 777
Коментиран от #10
08:45 26.08.2020
9 Кой ще победи
Коментиран от #12, #81
08:46 26.08.2020
10 Хасан
До коментар #8 от "777":
Не разбрахКоментиран от #18
08:49 26.08.2020
11 Я... Я
Коментиран от #212
08:49 26.08.2020
12 Нека да продължим с руски анализ
До коментар #9 от "Кой ще победи":
"Турция разполага с 8,6 хиляди бронирани машини, включително танкове, 470 самолета. Турция надминава съседа по големина на флота. Гърция се спасява само от факта, че е член на НАТО. При директен сблъсък тя най-вероятно няма да оцелее сама ”, смята Леонков."Коментиран от #88, #189
08:49 26.08.2020
13 Едните си пазят държавата и интереса
08:53 26.08.2020
14 среднощен
негови членове не могат да се разберат..? Франция са в Егейско море заради "ТОТАЛ"..? Лицемерието в НАТО е ФАКТ..
08:53 26.08.2020
15 Много е мек султанът
Коментиран от #190
08:55 26.08.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 ТаУмВзе
08:58 26.08.2020
18 Книжки чети
До коментар #10 от "Хасан":
Книжки чети и питай пра дядо си!Коментиран от #93
08:59 26.08.2020
19 Хасан
Коментиран от #242
08:59 26.08.2020
20 Хасан
До коментар #16 от "Браво Чарли уиски":
Коя война са спечелили французите? Май само срещу африканциКоментиран от #44
09:01 26.08.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Чарли тъп
До коментар #16 от "Браво Чарли уиски":
Неинформиран, Турция има спогодба с Пакистан за военна взаимопомощ. Ако питаш кой е Пакистан 7 в света и 3 по ядрено въоражение франция 13 и 4 по ядрено.Коментиран от #151
09:04 26.08.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 в кратце
09:04 26.08.2020
25 Хасан
До коментар #21 от "Ко рече?":
Кюрди? Кои кюрди ..? Половината Министерски съвет на Турция са кюрдиКоментиран от #27, #191
09:05 26.08.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Като вашето ДПС са
До коментар #25 от "Хасан":
Като им се отдаде възможност, защо да не стане целия съвет кюрдски!Коментиран от #29
09:07 26.08.2020
28 Чарли тъпия
До коментар #16 от "Браво Чарли уиски":
Първо прочети статията като търка не скачай на дълбоко. В статията и в поведението на сиртакито е някой да воюва вмесно нея а тя на сиртаки.09:07 26.08.2020
29 Хасан
До коментар #27 от "Като вашето ДПС са":
Бъркаш ..ДПС са турци ..хора националисти и с имперски генотип..кюрдите са родово племенни общности ..30 г руснака се опитваше да ги направи народ ..сега Запада се опитваКоментиран от #37, #61
09:11 26.08.2020
30 dsсса
До коментар #16 от "Браво Чарли уиски":
Без ядреното си оръжие, Франция е много по-слаба от Турция. А дали ще посмее да го използва е отделен въпрос.09:12 26.08.2020
31 Едно към едно
До коментар #16 от "Браво Чарли уиски":
Както 9 къмто 33.....хахахаха09:13 26.08.2020
32 БЪЛГАРИН
Коментиран от #36, #39, #57, #77, #128, #203
09:14 26.08.2020
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Комшия
Коментиран от #41
09:16 26.08.2020
36 То за това Паисий е казал
До коментар #32 от "БЪЛГАРИН":
Че ще си резне кайсиите ако от българският род става народ09:17 26.08.2020
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Хасан
До коментар #37 от "Отново простотия!":
Направи грешка с Голямата екскурзия ..турците помагаха на съседи и комшии за прирасттаКоментиран от #42, #43
09:20 26.08.2020
41 Калпашки
До коментар #35 от "Комшия":
Големите притенци са на сиртакито. Спорния остров на 2км от Турция и 580км от Гърция. Съветваш да се чете история ти почети поне тази статия за да пишеш адекватно.Коментиран от #142
09:21 26.08.2020
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Е как коя
До коментар #20 от "Хасан":
Срещу българите в Македония през 1916Коментиран от #250
09:26 26.08.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Манги
09:28 26.08.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Molon Lave
09:29 26.08.2020
49 Клисар на СвСофия
09:29 26.08.2020
50 Бъркаш се нещо
До коментар #45 от "Браво Чарли уиски":
Хитлер не е вкарвал турци в концлагерите.Коментиран от #97
09:30 26.08.2020
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Значи капитулацията на гърция
09:36 26.08.2020
55 gmkmgj
Коментиран от #62
09:36 26.08.2020
56 Хасан
До коментар #51 от "Вова":
Защо му е на Израел да воювя срещу Турция ?Коментиран от #130
09:36 26.08.2020
57 Ти си българин
До коментар #32 от "БЪЛГАРИН":
колкото аз съм космонавт.09:37 26.08.2020
58 Човек
Коментиран от #145, #218
09:38 26.08.2020
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 по устав най боли
09:39 26.08.2020
61 Goiko Mitich doide
До коментар #29 от "Хасан":
Абе кеде са татарите черкезите казълбашите помаците?? ми почетния ви не измислех от 1922 турчин чист татар сиеКоментиран от #64, #228
09:39 26.08.2020
62 Хасан
До коментар #55 от "gmkmgj":
Разбери Франция никога няма да воюва за гърка но ще иска гърка да умре за гръцкия интерест ..сега ще продаде на Гърция Рафаел и военни кораби ..ще вземе за Тотал изгодни условия и оревуарКоментиран от #68
09:40 26.08.2020
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Хасан
До коментар #61 от "Goiko Mitich doide":
Те всички са част от турския народ..09:42 26.08.2020
65 Вярно ли е
До коментар #59 от "БЪЛГАРИН":
че всички комплексари пишат с главни букви?09:47 26.08.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Фюрера не успя
Коментиран от #72
09:48 26.08.2020
68 ктхшщ
До коментар #62 от "Хасан":
Не твърдя , че Франция или някой друг ще воюва заради Гърция. Твърдя , че срещу позицията на Турция стоят по-силни от нея държави и то много на брой. Те могат да направят така , че Турция да страда от една агресия срещу Гърция.Коментиран от #76, #134
09:49 26.08.2020
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Дисни уорлд
Коментиран от #194
09:51 26.08.2020
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Хасан
До коментар #67 от "Фюрера не успя":
Турция няма намерения да воюва с никого ..преди няколко години беше подложена на терористични атаки и сега просто воюва с тях ПКК , УПГ , ДАЕШ ..друг е въпроса че на "съюзниците " не им харесва това09:52 26.08.2020
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Хасан
До коментар #68 от "ктхшщ":
Има гръцки тези и турски тези ..не може на 12 км от Варна да са украински териториални води ..остров Меис е на 5 км от турския бряг и на 580 км от Гърция и гърците искат това да са гръцки водиКоментиран от #94
09:55 26.08.2020
77 Бългaрин
До коментар #32 от "БЪЛГАРИН":
Адаша е искал да каже, че управниците ни нямат грам достойнство и не водят войни в полза на България и православните ни съюзници, а ни принуждават да влизаме в съюзи с враговете си.09:56 26.08.2020
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Хасан
До коментар #74 от "оня":
Не се ли запитваш защо българина няма нито един исторически лидер като Ататюрк, Бисмарк, Де Гол, Гарибалди, Ганди ..Коментиран от #98, #108, #210
09:58 26.08.2020
80 Браво Чарли уиски
09:59 26.08.2020
81 минчо
До коментар #9 от "Кой ще победи":
Страшния Аскер ХАХАХА.Тия турците със Сирия която е паздирана от война срещу половинота свят не се справиха че даже и загуби инкасираха.Я ще скочат на ЕС ЛИ?Ти сега ще кажеш че никой в Ес няма да защити Гърция нали?Но ако ти мине този въпрос през главата значи си прост човек.Защото ащо Ес не защити Гърция СЪЩИЯ ЕС ЩЕ ПРИКЛЮЧИ.А това няма да га дапуснат Силните в светаКоментиран от #85
10:00 26.08.2020
82 Дългият
10:00 26.08.2020
83 NEMESIS
До коментар #7 от "9872":
По-добре от местните крадци! От Следосвобожденският период до сега България доказва - всеки път, че сама не може да се управлява!10:00 26.08.2020
84 Казандзакис
До коментар #2 от "Хасан":
И е така , и не е така. Един 70 кг. трениран и мотивиран боксьор е по опасен от 160 кг тулуп. В последният най- тежък световен конфликт ВСВ , вас ви нямаше на картата , освен това , че обикаляхте , като хиени за плячка нашите граници. А гърците разбиха италианците , като ги гониха чак до албанските планини , а Италия е съпоставима с вас по площ и население. След което оказаха лют отпор на германците - най силната армия по това време , гърците се биха повече време , и по-качествено и от Франция. Всяка година Гърция хвърля десетки милиарди за въоръжение , ако и да е затънала в кредити.Гърците развиват силна националистична и патриотична политика , основана от Казандзакис . Но хитрата и печеливша политика на Гърците в момента е да предизвика Турция , и да се направи на жертва , това би им донесло много повече дългосрочни активи . А Турция върви по много опасен път , който може да завърши с разчленяване . Когато атакуваха Кипър , Турция имаше други позиции . Американски представител тогава беше заявил - Турция е кучи син , но наш кучи син . Лично аз не знам само как биха реагирали руснаците , само те са силата която сега може да ви спаси, ако разбира се пожелаят да се набъркат в ла..ата . По скоро -не.Коментиран от #91
10:04 26.08.2020
85 Хасан
До коментар #81 от "минчо":
ЕС не е военен съюз а икономически съюз ..военен съюз е НАТОКоментиран от #120, #232
10:06 26.08.2020
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Дългият
До коментар #2 от "Хасан":
Ако само Израел реши да помогне на Гърция това са над 4000 бойни машини и танкове и забележи...2200 самолета и хеликоптери..как ти се струва...Коклко ли има и Гърция Така че не се напъвай като гладен на ср.неКоментиран от #95
10:10 26.08.2020
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 ДОКО
10:13 26.08.2020
90 Куронага сан
10:13 26.08.2020
91 Хасан
До коментар #84 от "Казандзакис":
Първото нещо има разлика между патриотизъм и антитурски национализъм..Турците са патриоти , обичат и тачат своето ..затова на всяка тераса в Турция има турското знаме ..искат да постоят най голямото летище , мост, аутобак,болница и дрно някои народи като арменци, гърци отчасти и българи не са патриоти а антитурски националисти ..комплексирани и без национална визия ...колко пари ще ни даде ЕС и кой ще ги излапа е национална визия
Коментиран от #101, #230
10:14 26.08.2020
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 Реалист
До коментар #18 от "Книжки чети":
Само с четене да ставаше:) много българи висишсти и какво:)10:14 26.08.2020
94 Дългият
До коментар #76 от "Хасан":
Такова е било решението на Великите сили...и Турция трябва да се съобразява с това решение.До преди султан Ердоган си бяхте кротки и мирни,но манията на Падишаха за Османска империя взе и на вас да ви замъглява мозъците...Коментиран от #96
10:15 26.08.2020
95 Хасан
До коментар #87 от "Дългият":
Ама защо му е на Израел да помага на гърка? Защо му е на руснака да помага на гърка?Коментиран от #100, #109
10:17 26.08.2020
96 Хасан
До коментар #94 от "Дългият":
През 1974 г Ердоган го нямаше ...Турция сама задържаше южния фланг на НАТО срещу проруска Сирия, Армения, Грузия,Ирак , БългарияКоментиран от #103
10:19 26.08.2020
97 Така е
До коментар #50 от "Бъркаш се нещо":
Хитлер е знаел,че между немец и турчин излиза добра раса и затова след ВСВ в Германия пускат турско население да се заселва и работи.Коментиран от #102
10:22 26.08.2020
98 Човек
До коментар #79 от "Хасан":
Имали сме Борис I ,Симеон10:23 26.08.2020
99 игшщ
Коментиран от #104, #127, #141
10:24 26.08.2020
100 Дългият
До коментар #95 от "Хасан":
Че защо пък не....нещо апетита ви се повиши в последно време...Искате да променяте Международните правила ли...Коментиран от #114
10:26 26.08.2020
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 хумор сатира и забава
До коментар #97 от "Така е":
Е точно това е знаел Хитлер , точно това.Коментиран от #105
10:29 26.08.2020
103 Човек
До коментар #96 от "Хасан":
Династията,която е създала Османската империя е от рода Дуло,тъй че не се превъзнасяй.И Ататурк е роден в нашите земи и израстнал сред българи.Коментиран от #119
10:29 26.08.2020
104 Хасан
До коментар #99 от "игшщ":
Пак не си прав ..Гърция е континентална държава според критерии на ООН...Малта, Кипър, Япония..са островни държави ..Гърция си има острови ..пак според Лозанския договор Гърция няма право да ги въоръжаваКоментиран от #111, #137
10:30 26.08.2020
105 Така е
До коментар #102 от "хумор сатира и забава":
Няма никаква сатира.Знаеш ли колко турци живеят в Германия,или според теб случайно са се озовали там?Турците са много работлив народ,започват да работят още от деца,всяка туркиня шие у дома дрехи.Коментиран от #118
10:32 26.08.2020
106 Хасан
До коментар #101 от "Goiko Mitich doide":
Пиши смислено бе човек10:32 26.08.2020
107 Митрополит Методий Кусев 1914г
10:32 26.08.2020
108 Бачо Киро
До коментар #79 от "Хасан":
Не бе, де ще сме имали... Борис 1ви, Крум, Калоян, фа не говорим за Симеон... Въобще не е бил стъпил на 3 морета Симеон... Де ще сме имали, добре дойде неукият патладжан да ни каже...10:33 26.08.2020
109 Човек
До коментар #95 от "Хасан":
Защото руснаците си имат с гърците отношения по линия на православието,а гърците са братовчеди на евреите,ако не знаеш.1/4 от Йерусалим принадлежи на гръцката православна църква.10:34 26.08.2020
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Бачо Киро
До коментар #104 от "Хасан":
Глупости, Гърция има над 1000 острова и най-голямата брегова ивица в света. Седнал да сравнява острови-държави със страна, която има и двете... Ама ти верно си много гламав...Коментиран от #115, #117
10:36 26.08.2020
112 Бачо Киро
До коментар #110 от "9385":
Че ти да не мислиш, че го пускат в Турция? Още на границата му бият шут след турския печат и го пращат обратно.10:38 26.08.2020
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Хасан
До коментар #100 от "Дългият":
Дай да ти обясня ..Турция граничи с антизападни страни като Иран, Ирак и Сирия ...Буш искаше да отвори втори фронт срещу Ирак но турците отказаха ..после Обама поиска от Турция интервенция в Сирия , Ердоган отказа ..и това направи Ердоган неприемлив за Запада и почнаха антиердоган реторика10:40 26.08.2020
115 Хасан
До коментар #111 от "Бачо Киро":
Не е важното колко острови имаш ..всяка страна си има статут в ООН...Ти от НРБ се превърна в РБ с парламентарна система и го депозира в ООН10:42 26.08.2020
116 Хасан
До коментар #110 от "9385":
Аз съм от 640 г в България бе човек ....и какво му е лошото да четеш и друго мнение освен общоприетото ..аз ти казвам за турските тезиКоментиран от #238
10:44 26.08.2020
117 Дано да са по вече
До коментар #111 от "Бачо Киро":
Турците ще станат по имотни.10:44 26.08.2020
118 Констатация
До коментар #105 от "Така е":
И това какво общо има с другото за Хитлер.На плана Маршал им трябваше много работна ръка , да замести избитите мъже , и това е.Коментиран от #200
10:47 26.08.2020
119 Баш Турчина
До коментар #103 от "Човек":
Къде това бре дай линк да четем! Иначе в википедия пише, че Хан Аспарух произлиза от турското племе Дуло!Коментиран от #123, #125, #129, #132
10:47 26.08.2020
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Калпашки
До коментар #88 от "Goiko Mitich doide":
Писаното е от руски експерт а ти кой си измисленяк с лъжливи драсканици.10:52 26.08.2020
123 Абе баш роме
До коментар #119 от "Баш Турчина":
Кой те излъга че си баш, и че си турчин? В България турци няма, останките от империята тук са баш, но роми, от патладжани произход!10:54 26.08.2020
124 Каква народност сте
Коментиран от #131, #161
10:55 26.08.2020
125 Човек
До коментар #119 от "Баш Турчина":
Няма турско племе,турската нация е създадена през 20век.А на пръстена на Кубрат,бащата на Аспарух стои знака IYI.Истината ,че от турците 75% са българи.Никога не е имало турско племе никъде.Коментиран от #217
10:58 26.08.2020
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Доста ти трябва
До коментар #99 от "игшщ":
Мнго четене ти трябва, географиа история но не само написана от български историци. Международно морско право, договорите които са скючени мъжду държави. Спорния остров е на 2 км от Турски бряг и на 580 км от Гръцки брягКоментиран от #133
11:01 26.08.2020
128 Командира89
До коментар #32 от "БЪЛГАРИН":
Айде бегай и дано се не върнеш.11:04 26.08.2020
129 Човек
До коментар #119 от "Баш Турчина":
Ето,от уикипедия,чети:"Сходен с българския ипсилон с две хасти е знакът на племето кайъ, от което води началото си Османската империя: IVI."11:04 26.08.2020
130 тц тц
До коментар #56 от "Хасан":
Щот са свикнали да са шефа на региона а Турция искат да са новия шеф11:04 26.08.2020
131 Калпашка логика
До коментар #124 от "Каква народност сте":
Така разсъждава и сиртакито но ти го надмина с примера си на невежество.11:05 26.08.2020
132 Човек
До коментар #119 от "Баш Турчина":
И днешните турци,и днешните израелтяни-някога хазари,приели по-късно юдаизъм, са били в състава на Стара Велика България,по-късно се разделят на верска основа.Един народ се разделя 3 религии."Ипсилон с две хасти (ıYı) е древен символ, използван в тюркски, вкл. хазарски и прабългарски археологически паметници. Смята се, че е изписан с прабългарски руни.Основните предположения за значението му са:
че представлява свещеното за прабългарите число (7)[1];
че знакът олицетворява предполагаемия върховен бог на прабългарите Тангра.[2];
че се е използвал като герб на владетелската династия Дуло[3].
че символът се е използвал за кратко след покръстването наравно с християнския кръст[4];"
11:09 26.08.2020
133 шгишг
До коментар #127 от "Доста ти трябва":
Ако четеш нещо не на турски ще получиш просветление . Острова е гръцки с гръцко население и съответните териториални води както е по целия свят.Коментиран от #135
11:13 26.08.2020
134 Агресия срещу гърция
До коментар #68 от "ктхшщ":
В турски води? Наред ли си?11:13 26.08.2020
135 Ами на английски пише
До коментар #133 от "шгишг":
Териториално води до 12 мили. Толкоз. Другото са гръцки мечти и фантазии11:15 26.08.2020
136 Баш Турчина
Коментиран от #138, #139, #140, #154, #159
11:15 26.08.2020
137 Goiko Mitich doide
До коментар #104 от "Хасан":
Айде всичкото Хасан Аптарман Аман Доган и Чобан да смятат от ЛОНДОН ДО ПОРТ СТЕНЛИ КОЛКО КИЛОМЕТРА СА И ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ ТОВА??КВО ЗНАЧИ КОНТИНЕНТАЛНА ИЛИ ОСТРОВНА ????? МИ ХАРВАТИЯ ИМА 1200 да кажем острова .МИ ТЕ ОСТРОВИТЕ СА КОНТИНЕНТИ ИЛИ СА ЧАСТ ОТ НЯКОЙ КОНТИНЕНТ .Бегай да гониш по къра козите бре хасане . НЕ МИ ОТГОВОРИ В РИЗЕ И ТРАБЗОН НА ГРЪЦКИ МОГА ЛИ ДА СЕ РАЗБЕРА С МЕСТНОТО НАСЕЛЕНИЕ или не си ходил в турция и тази част от турция ????или си неграмотен карагьоз.Коментиран от #146
11:17 26.08.2020
138 Човек
До коментар #136 от "Баш Турчина":
Момента е,че символа е прабългарски,а не турски.11:19 26.08.2020
139 Човек
До коментар #136 от "Баш Турчина":
Значи мен не ме интересува в английската уикипедия какво пише.В Англия е най-старата Библия в света -Библия Бесика,на тракийското племе Беси.Няма какво да решаваме ,ние знаем.Чети повече .Розетата от Плиска виждал ли си я?Не е намерена в Анадола,а в нашата стара Столица.Когато е имало България,Турция не е съществувала.В Стара Велика България са се говорели 7 езика,друже.11:24 26.08.2020
140 Човек
До коментар #136 от "Баш Турчина":
Искаш ли още линкове,или ти четеш от английските?Аз не съм англичанин и няма нужда англичани да ми казват кои сме.Потърси в Ютуб "Фаргат Българина" и послушай,ще видишии книги,от ония старите с жълтите страници.Там казват ,че България е била от Горен Дунав край Виена,чак до Индийския океан.Малко повече знам от теб.Коментиран от #144
11:28 26.08.2020
141 Пфу
До коментар #99 от "игшщ":
Преди войните на 20ти век в континентална Гърция, гърци има само южно от Патра. На север гърците са малцинство11:28 26.08.2020
142 Molon Lave
До коментар #41 от "Калпашки":
Не се подлъгвайте от пропагандата на варварите. Гърция е островна страна. Центърът на Гърция е в средата на Егейско море.11:29 26.08.2020
143 И въпреки всичко това
До коментар #88 от "Goiko Mitich doide":
Ревеш хохохохо11:34 26.08.2020
144 Ама сериозно ли
До коментар #140 от "Човек":
Кога индийският океан е бил до Стара планина?Коментиран от #149, #150
11:35 26.08.2020
145 Molon Lave
До коментар #58 от "Човек":
бакшиш,далавер, русфет са гръцки или турски думи?Коментиран от #147
11:37 26.08.2020
146 В Ризе и Трабзон не можеш
До коментар #137 от "Goiko Mitich doide":
Да се разбереш на гръцки, но в Кърджали, Шумен, Разград, Солун, Кавала можеш на турски, за български не съм много сигурен.Коментиран от #156, #166
11:39 26.08.2020
147 Далавера
До коментар #145 от "Molon Lave":
Е гръцка. Другите са турски и значат подарък, а на рушвета на запад му викат лобистко право11:42 26.08.2020
148 Истината
Коментиран от #152
11:46 26.08.2020
149 Човек
До коментар #144 от "Ама сериозно ли":
Дал съм източник,информирай се.Нямам време за глупости.Още искаш ли?То трябва и мозъчен капацитет,че да го осмислиш.11:49 26.08.2020
150 Човек сериоозно да,четенката трябва
До коментар #144 от "Ама сериозно ли":
Херодот твърди, че във времената преди Троянската война (т.е. XV-XIV в. пр. Христа) малоазийските мизи (мизийците) и тевкрите (троянците) преминават Босфора и поставят всички траки под своя власт, като стигат чак до река Пеней.[2] В „Илиада“ мизийците са споменати като съюзници на троянците. За произхода и посоките на миграциите на мизите са изказани различни научни хипотези. Смята се, че езиково мизиийците са родствени на фригите.Средновековният автор Димитър Хоматиан свидетелства за езика на българите по негово време, наречени от него „мизи“: „...илирийския град Лихнида, който е център на околните градове и който сега на езика на мизите се нарича Охрид... “[3] – цитат от Кратко житие на Климент Охридски.
Въз основа на езиковедски данни е издигната хипотезата, че през Бронзовата епоха мизите обитават земите на изток от река Морава и край Дунава, след което започва тяхното разселване в югоизточна посока, към Мала Азия, като достигат дори до Месопотамия.[4]
11:51 26.08.2020
151 Спеца
До коментар #22 от "Чарли тъп":
Пакистан също е държава която е на ръба на воината с Индия , а там нещата са дебели индийците са милиарди ще ги прегазят турците няма да ги спасят и до Босфора ще стигнатКоментиран от #153
11:51 26.08.2020
152 Спеца
До коментар #148 от "Истината":
Турция след освобождението и особенно след балканската воина не е държава която е можела изобщо да обяви воина на някого била е прегазена от всякъде , след което и окупирана през следващото десетилетие по баи тошово време искаха воина с България но баи Тошо ошамари турския премиер в Одрин и се отказаха , сега просто първо искат да се справят с гърците на нас да се правят на приятели за да не заставаме на гръцка страна , точно както едно времеКоментиран от #155, #158, #165
11:57 26.08.2020
153 Баш Турчина
До коментар #151 от "Спеца":
Спецеее спеце, а как ще минат атомните бомби на Пакистан?Коментиран от #157, #160
12:01 26.08.2020
154 Последно
До коментар #136 от "Баш Турчина":
Съвременната турска нация е създадена от балкански еничари, и засукани местни кадъни!12:02 26.08.2020
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Смях
До коментар #146 от "В Ризе и Трабзон не можеш":
Аз съм от шумен никои не ми говори на турски , тук турците са 2 Хил българите 70 Хил , повече можеш да чуеш цигански от колкото турски има към 10 Хил от черните братя , 😂 ела тук и се оправи с турски ако можеш 😂12:04 26.08.2020
157 Човек сериоозно да,четенката трябва
До коментар #153 от "Баш Турчина":
До Месопитамия друже е написал стария Херодот.Знаеш ли къде е Месопотамия или да те светна?В Ирак,мой човек.Дълго,дълго преди да ви е имало12:06 26.08.2020
158 Истината
До коментар #152 от "Спеца":
Незнам какъв си спец,но ми се струва,че си повече гъркоман отколкото горд Българин.12:07 26.08.2020
159 Goiko Mitich doide
До коментар #136 от "Баш Турчина":
Айде оше един неграмотен Хасан .АБЕ даул ТЕ ОСМАНСКИТЕ СУЛТАНИ АДЖЕба не са знаели че са турсики ли??та са се писали османци .Осман чобанина на Караманлиите и той ли не е знаел че е турчин??Защо всички султански фермани доклади заповеди документи...до 1922 са писани на АРАБСКИ НЕ СА ЗНАЕЛИ ДА ПИШАТ НА ТУРСКИ ЛИ ???МИДХАТ ПАША НИМА НЕ Е ЗНАЕЛ КОИ СА БАБА ТИ И дято ти???Има един Древен Български календар който е обявен и за най точния ,та там няма нито една тяркска дума па камо ли турска от 1926-27.В същата тази педия пише ИМА ТЮРКСКА ЕЗИКОВА ГРУПА но не и народи.Айде прочетете ИСТОРИЯТА НА КАРАМАн част е от вашата история и ще ти стане хабер че сте си едни цобанлари на местно ниво.ZIEZI EX QUO VULGARES -ако ме разумееш а ТУРЦИ СТЕ ОТ памак КЕМАЛ ПАША ашау каръ/на татарски/ от 1922.Абе в този ред на мисли /ма вие изобщо мислите ли с тия чокундурски чотури/ЗАЩО ТАТАРИТЕ ИСКАТ ДА СА БЪЛГАРИ и не само те, нима не знаят кои са турците?????Коментиран от #164
12:08 26.08.2020
160 Спеца
До коментар #153 от "Баш Турчина":
Пакистан има ядрена програма като Иран а не ефективно работещо ядрено оръжие като Русия или Сащ едното с другото са различни неща 😁12:09 26.08.2020
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 Хасан
12:27 26.08.2020
163 Хасан
12:27 26.08.2020
164 Хасан
До коментар #159 от "Goiko Mitich doide":
Е как така тоя невеж народ те управляваше цели 500 г а и не само тебе ????..сърби, унгарци,румънци, кюрди, араби , гърци, египтяниКоментиран от #174
12:29 26.08.2020
165 Хасан
До коментар #152 от "Спеца":
След 1878 няма Турция а Османска империя ..и тая Османска империя успешно се противопоставя на западна коалиция на Дарданелите12:31 26.08.2020
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 Хасан
До коментар #166 от "Goiko Mitich doide":
Колкото до Ризе то и в Бълтария ако отидеш в баш помашко село едва ли говорят на български ..Коментиран от #202
13:05 26.08.2020
169 Кристиян Вигенин
Коментиран от #171, #172
13:06 26.08.2020
170 Рико
13:12 26.08.2020
171 Окир
До коментар #169 от "Кристиян Вигенин":
Много сънища сънуваш13:13 26.08.2020
172 Хасан
До коментар #169 от "Кристиян Вигенин":
Хахаха ..а 80 милиона турци ще берат ягоди ..срещу .турчина можеш да спечелиш в битка но не и да го подчинишКоментиран от #173
13:18 26.08.2020
173 Кристиян Вигенин
До коментар #172 от "Хасан":
Сериозно.Я питай майка си и баща си как от Гьоксел стана Емил и от Сабие Симона.Коментиран от #175
13:26 26.08.2020
174 Goiko Mitich doide
До коментар #164 от "Хасан":
ми тя историята познава много и е пълна с такива събития . Голиат и Давит ,Вандалите и готите превземат Рим ,Османците Създават бейлик,Хуно Българите разбиват западната римска империя начело с Валентиан при Равена,Виетнам Хамериканосите ,АвганистанКюрдите турция 50 год гражданска война..........да нас сте ни робили и владели 470 год но на 30 -40 години сме вдигали въстания демек всяко поколение което спира османците но други народи като унгарци румънци ???от къде на къде /кога е създадена ромъния/ са ви само васали Дубровнишката република ,много острови в Средиземно море никога не са били или са за малък период владения на османците Крит е превзет и присъединен към халифата/Османците никога не са воювали сами а чрез джихат/ Константин IIАсен е признат за български цар до 1422г,Фружин живее до 1460 и в османските регистри се води като княз ,така че на с да владеели сте ни 470 околода речем ама европата до виена ??малко е смешно искали сте ама калъш Кара Мустафата усеща коприната около вратъ си.Коментиран от #178
13:34 26.08.2020
175 Хасан
До коментар #173 от "Кристиян Вигенин":
Прав си но за сметка на това от 30 г турци те управляват ...те ти начертават визиятаКоментиран от #179
13:40 26.08.2020
176 Този коментар е премахнат от модератор.
177 Браво танго уиски
Коментиран от #234
13:43 26.08.2020
178 Хасан
До коментар #174 от "Goiko Mitich doide":
Това ти казвам ..това е само история ..Левски бил ЦСКА ..и ЦСКА бил Левски . Запада и Изтока винаги са воювали ..много народи като унгарци, прабългари са се асимилерали и установили в Европа ..но турците са единствения народ който се е задържал дълго време в Европа..и не се асимилираКоментиран от #195, #197
13:45 26.08.2020
179 Кристиян Вигенин
До коментар #175 от "Хасан":
И това ще свърши.С промяната на Конституцията,неграмотните изселници и останалите които са в България,ще бъдат елиминирани от процеса на избори.ДОСТ е извън играта,а ДПС губи позици и освен това е свързана с Москва,а не с Реджеп.Коментиран от #180, #181
13:56 26.08.2020
180 Хасан
До коментар #179 от "Кристиян Вигенин":
Може да се промини Конституцията и турците да бъдат признати за малцинство с права и свободи защитени от Европейското правоКоментиран от #182, #226
13:59 26.08.2020
181 Хасан
До коментар #179 от "Кристиян Вигенин":
Намаляш с едно Габрово всяка година а си тръгнал да кроиш и разкроявашКоментиран от #183
14:02 26.08.2020
182 Кристиян Вигенин
До коментар #180 от "Хасан":
Може,ако я променят нормални,интелигентни хора.Но от това което става в момента в България,по-вероятно да я пишат под диктовката на хора като Каракачанов,Симеонов и Сидеров.Без ВМРО,НФСБ и Атака,ГЕРБ нямат достатъчно гласове за Велико Народно Събрание.Което ,неминуемо ще доведе до определени компромиси.14:05 26.08.2020
183 Кристиян Вигенин
До коментар #181 от "Хасан":
На повечето българи им омръзна от турци и цигани и с удоволствие ще се съгласят,да намалеят с още един милион.Чети това,което съм ти написал по-долу.14:06 26.08.2020
184 kolo
Коментиран от #187
14:11 26.08.2020
185 Алойзи
14:17 26.08.2020
186 Гърците стават само за чупене на чинии
До коментар #2 от "Хасан":
Само олигофрен може да си помисли,че Гърция има шанс срещу турската военна машина !!! Даже и сравнението на двете държави е несериозно !!! Гърция ще бъде победена и унизена както през 1922(преплуването на егейско море от гръцките войници,които бягат от аскера) ,1974(Кипър),1996г(кризата с остров Кардак,гръцки хеликоптер беше унищожен)!!!Само да напомня,че през 1922г Гърция е победена от разгромената през първата световна война Османска империя !!!Тогава гърците действат с подкрепата на Британската империя,Франция и Италия ,но това не помага на гърците и те са разгромени от войската на Ататюрк !!!14:27 26.08.2020
187 Истината
До коментар #184 от "kolo":
Тя си е велика държава !!! Колко държави в света могат да водят война на толкова фронтове ? Турция провежда операции в северна Сирия,Ирак, Либия !!! Турция никога не е била под робство !14:31 26.08.2020
188 Запознат
До коментар #3 от "Идвам от бъдещето":
Това го знаем и ние ,които не идваме от бъдещето !!!14:32 26.08.2020
189 Запознат
До коментар #12 от "Нека да продължим с руски анализ":
Това го знаят и децата !!!14:34 26.08.2020
190 Истината
До коментар #15 от "Много е мек султанът":
Този път може и направо да анексира Гърция и да я превърне в провинция на новата турска империя !!!14:35 26.08.2020
191 Запознат
До коментар #25 от "Хасан":
ганю от къде да знае,че в Турция има много кюрди на ръководни постове в държавата !!! В Турция не делят народа си на турци и кюрди а на патриоти и предатели !!! Турският външен министър е с кюрдски произход а също и директора на турската разузнавателна агенция M.I.T!!! Българина си мисли,че в Турция разстрелват кюрди на улицата както чернокожи в САЩ !!! Вярно е има терористи от ПКК,които са кюрди, но има и много повече полицаи и войници от кюрдски произход в Турция !!!14:41 26.08.2020
192 Неизбежно
14:47 26.08.2020
193 Реалиста
14:55 26.08.2020
194 И аз да кажа
До коментар #70 от "Дисни уорлд":
Какви кравари, бе- не виждаш ли, че Ердоган прави непрекъснато простотии за да се бие по гърдите пред невежите си сънародници какъв велик държавник е- и дето се е завживявал за Исляма (конверсията на църкви в джамии) и военните заплахи към съседни територии и надуването на турската диаспора в Западна Европа. Ама лирата им пада... Сега им обещава милиарди от петрол, защото търпят загуби от туризма. А руснаците злорадстват, но фактите са, че 300 000 рускини са се похарчили за турци и емигрирали, а не обратно14:58 26.08.2020
195 Този коментар е премахнат от модератор.
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 Велик Кюрдистан
До коментар #178 от "Хасан":
Ти Хасане си Иване и не си знаеш родовата история ,защото прапрадядоти се е изтерикатил да не плаща данъци и от Иван за един ден е станал Хасан След 50г в Турция ,ще има само кюрдиКоментиран от #199
15:13 26.08.2020
198 a bee
обедини (Северна с Южна ).То се видя няма
желаещи за : България на четири морета !
15:16 26.08.2020
199 Sali bat Sali
До коментар #197 от "Велик Кюрдистан":
Намали малько вее ! Още Курдистан няма,тръгнал нашия за Велик !
15:18 26.08.2020
200 И аз да кажа
До коментар #118 от "Констатация":
И ги приеха за помощ като гастарбайтери (гости, т.е.идват и след гостуването си отиват), ама те не си тръгват- загнездиха се, плодят се и като не получат, каквото са си наумили, претендират че ги дискриминирали. Дъщеря ми е преподавател и редовно турските студенти се пазарят за оценки и заплашват, че ще се оплачат от дискриминация- дъщеря ми им казала:"Така като ме гледате със славянската фамилия, хайде оплачете се какъв съм фашист!"15:18 26.08.2020
201 Всички войни
15:28 26.08.2020
202 Айде бе
До коментар #168 от "Хасан":
В помашко село говорят български, но са с мюсюлманско вероизповедание. Те са етнически българи и не са спирали да говорят български. А че има турски села с турско говорящи в Родопите най-вече, не спорим. То това е разликата. Иначе как се отличават турци и помаци?Коментиран от #204
15:33 26.08.2020
203 Българинъ
До коментар #32 от "БЪЛГАРИН":
Що се наричаш така, бе кир 😷Гърците са били винаги най-големите ни врагове, а османлиите са техни слуги.
НЕ ВЯРВАМ НА ДАНАЙЦИТЕ, ДОРИ КОГАТО НОСЯТ ДАРОВЕ, А КАМО ЛИ ВОЙНА.
15:37 26.08.2020
204 Хлопа ВИ дъската
До коментар #202 от "Айде бе":
Нека сами се определят ,не ГИ определяй !15:48 26.08.2020
205 681
16:15 26.08.2020
206 Wewe
16:20 26.08.2020
207 Наблюдател
16:46 26.08.2020
208 Eeiii,fiuuuuuu
До коментар #4 от "Има ли готови българи да умрат":
То и двете държави са ни взели територии ,с кого ще се биеш ? Имаш ли потенциал ?17:08 26.08.2020
209 Този коментар е премахнат от модератор.
210 Ахил
До коментар #79 от "Хасан":
Смешен си-Хасан. Турция е създадена от 27 народности. "турска Народност-Няма. Ти от кой от 27-те народности си. Много от султаните са били еврей от европейски произход. Последният бой, сте го яли от Българите - Факт. Чети история. Османската империи-с нея не започва светът. Чети.18:11 26.08.2020
211 гост
18:22 26.08.2020
212 гост
До коментар #11 от "Я... Я":
Ако има топки, страната на гърция, не на поробителите ни.18:23 26.08.2020
213 Този коментар е премахнат от модератор.
214 ЛОКО
19:06 26.08.2020
215 Този коментар е премахнат от модератор.
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 гггггг
До коментар #125 от "Човек":
Само им виж сините очи и потърси азиатци такива... Просто баба му е турнала фериджака, а дядо му е склонил главица...Коментиран от #229
19:27 26.08.2020
218 реалист
До коментар #58 от "Човек":
Нито на едните нито на другите ,играят според тоягата .19:37 26.08.2020
219 Нане
19:58 26.08.2020
220 SDS
21:15 26.08.2020
221 :D :D :D
Коментиран от #224
21:47 26.08.2020
222 Ердоган
21:53 26.08.2020
223 Този коментар е премахнат от модератор.
224 ТОЧКАТА
До коментар #221 от ":D :D :D":
амиии,ще коментираме!!!!!Щом ТУРЧЕВ стане градоначалник и ...удължи извънредното положение???!!!???...,кви коментари и КЪДЕ????22:12 26.08.2020
225 ТОЧКАТА
22:14 26.08.2020
226 100
До коментар #180 от "Хасан":
А кюрдите в Турция какви права и свободи имат?22:29 26.08.2020
227 100
До коментар #216 от "🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷":
Кои сте вие?Коментиран от #235
22:30 26.08.2020
228 Фасил л..
До коментар #61 от "Goiko Mitich doide":
И какво за всички тях?22:41 26.08.2020
229 Фасил л..
До коментар #217 от "гггггг":
Клоун.. То значи ли,че тъмните Българи-не са баш Българи..?22:48 26.08.2020
230 Ханко брат
До коментар #91 от "Хасан":
Сори Хюсню Чобане ама историята не можем да забравим.. няма как... затова не се питай защо не ги долюбваме. Хайде тичкай след козичките....абдал22:56 26.08.2020
231 Bauman
23:19 26.08.2020
232 минчо
До коментар #85 от "Хасан":
Силата на ЕС се изразява в силната икономика. Ядряните оръжия на Франция и инжинерните способности на италиянци и немци.А и ЕСе 550 вил.човека.Сащ 340мир. а Русия са 143мил.ЕС е 3 по население държава в света. ЕС прави военна техника на Световно ниво поднодтици дизеръви и ядрени.НО Турция с тяхната армия кояго не можа и Сирия да подчини ще го направи със ЕС.Че турската икономика е 90% свързана с ЕС.И ако стане сириозтя ситуацията Ес ще спре заводите си в Турция и туристите си.ТОВА СИРИОЗНО ЛИ СИ ГО МИСЛИШ?23:38 26.08.2020
233 Този коментар е премахнат от модератор.
234 боже прибери си тази вересия веднага
До коментар #177 от "Браво танго уиски":
а дано , ама надали - миражи , миражи01:51 27.08.2020
235 Този коментар е премахнат от модератор.
236 Този коментар е премахнат от модератор.
237 pasi
07:51 27.08.2020
238 И къф си ти
До коментар #116 от "Хасан":
Като "къф" са явяваш да разясняваш . Неотменен пропагандатор в интерес на чужда държава. Шовинистични Турски изказвания изразяващи неоосманиски възгледи с изтъкване на постоянното ви уж превъзходство на османистите над всички живи твари на всичките земни кълбета. Агент провокатор и пропагандатор в полза на чужда държава и интереси. Как пък една статия не пропусна в която има отбелязано думата "Турция " . Програмка за търсене на думи ли си имаш или си част от екипа ? Ама и хората ти се вързват на обидите и омазнените овъртания и писаници. Трафик да има. Що не излезеш по ТВ и официално от екрана да пропагандираш като си голям професионалист в приятелските отношения на Великата ти Турция с останалите от света ? Такива като тебе отлюспиха част от ДПС и знаете колко е любовта на хората към вас. С малки букви са обръщенията и с неуважение.08:21 27.08.2020
239 С самоэванци оправия няма
15:23 27.08.2020
240 Така че
15:33 27.08.2020
241 ХА ДЕ ХА
ТУРЦИТЕ СИ ГО ЗАСЛУЖАВАТ БОЯ – ЗА НАС Е СЕИРА ЧОДЖУМ
13:53 28.08.2020
242 Иван
До коментар #19 от "Хасан":
Абе ти ако си същия Асан преди две години други лафове пишише когато агата се прегръщаше с наскоро обнуления кагебист..Ама пак добре разбрахте, че там трябва само на интереса клати феса и чак тогава приятелство, за разлика от повечето българи, които не вдяват, ама то защото са тъпи и руската пропаганда си цъфти в БГ. Руснаците вече не я четат и слушат ама в БГ нещата са десетилетия назад от света....
21:51 28.08.2020
243 Потенциална война
Коментиран от #247
01:16 29.08.2020
244 Този коментар е премахнат от модератор.
245 Този коментар е премахнат от модератор.
246 Този коментар е премахнат от модератор.
247 Този коментар е премахнат от модератор.
248 Гневен бургазлия
08:50 29.08.2020
249 Laskaris
До коментар #1 от "Баце народния лечител":
А преди 100 г. гърци е имало единствено южно от област Тесалия и в Пелопонес... с две думи малцинство09:15 29.08.2020
250 Българин
До коментар #44 от "Е как коя":
По скоро обратното Българите размазаха Французите в Македония през 1916 .12:41 04.09.2020