7 Февруари, 2022 10:32 2 578 19

Водеща компания спира нощните смени

  • volkswagen-
  • компания-
  • служители

Volkswagen ограничава производството

Водеща компания спира нощните смени - 1
Снимка: БГНЕС/EPA

Компанията Volkswagen планира да прекрати повечето нощни смени в своя основен завод в Германия, съобщи Блумбърг.

Това води до несъгласие от служителите. Късните смени им гарантират добри бонуси.

Настояват да се намери решение, за да бъдат компенсирани. В момента заводът намали своето производство, заради липса на части.

През миналата година беше произведен много нисък брой автомобили. Това доведе и до ограничаване на работата.

Нощните смени ще бъдат запазени само в една производствена линия. Планират се разговори с ръководството на компанията.

Водят се разговори и с профсъюзите.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 селтак

    31 3 Отговор
    Със тия боклуци дето ги прават последните 10 години на безумни цени,ше спрът и дневните смени!
  • 2 Рено ентузиаст

    12 2 Отговор
    След смъртта на мошеника Пиех тия вървят само надолу
  • 3 VAGina

    21 0 Отговор
    Таз година нощните, догодина и дневните. Скъпа енергия и некачествена продукция. Все повече европейци (и не само) се насочват към по-евтини марки, които макар и не толкова лъскави, са поне еднакво (не)надеждни с немските кошове.

    Коментиран от #5, #7

  • 4 фалит

    24 0 Отговор
    За едно убито Поло с еднолитров двигател, железни джанти и ръчно отварящи се стъкла искат над 30 хил. лева. Един нормален седан без много екстри е 70 хилки. Е няма кой да даде толкова.
  • 5 Мхм

    18 0 Отговор

    До коментар #3 от "VAGina":

    Оказа се че не френските италианските или англииските коли бяха конкуренция на немците а ми азиатските корейците японците и китайците ще ги прегазят.

    Коментиран от #10

  • 6 един от многото

    16 1 Отговор
    Блумбърг да не би да праща служителите от нощните смени на фронта в Украйна?
  • 7 Kxh ko mb mm C

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "VAGina":

    Право в десетката колега. В германистан се регистрират все повече нови Киа, Мазда, дачия, Рено, Тесла, и други НЕнемски предимно от Изтока + Тесла модел 3 с термо помпа от 2021 моделът.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Така ли му викат сега?

    9 0 Отговор
    Липса на части. Преди 40 г му викаха икономическа криза свивана на производство, заради свиване на пазара. Правителствата съсипаха имиджа на автомобила, и сега немат идея как да осигурят ток за прескъпите електрокари. Очакването че изчезналия среден клас, ще мине на градски транспорт, несе случи. Сега кво праиме?

    Коментиран от #18

  • 10 селтак

    11 0 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Оказа се през последните години че,двигателите HDI 2.0 136 hp,140 hp и 163 hp се оказаха със две нива над 2.0 TDI !!!

    Коментиран от #11

  • 11 Мхм

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "селтак":

    Ама никой ги не ще френските клосети са символ на боклучави каруци те също са пред фалит.

    Коментиран от #12, #19

  • 12 селтак

    7 2 Отговор

    До коментар #11 от "Мхм":

    Те Японците за тва ли ги вграждат във техни модели, щото са клосети? Специално във Ford Galaxy вграждаха TDI двигатели а сега слагат HDI ! Що ли?

    Коментиран от #13

  • 13 Хихи

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "селтак":

    кой японски модел е с френски дизел бъркаш с немските недоразумения на мерцедес.

    Коментиран от #15

  • 14 симо

    1 1 Отговор
    И пак стелантис няма да могат да ги настигнат защото нямат една сериозна марка във портфолиото си.
  • 15 селтак

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Хихи":

    Образовй се малко де,имаш интернет разрови се !
  • 16 гост

    2 1 Отговор
    еее, мужиците няма да карат BMW-та.
  • 17 От страни

    1 0 Отговор
    То Си като прибере Тайван може и да го закриват - няма да има изобщо електроника за тях. Така че май следващата ми кола ще е HAVAL. нещо от рода на F7х. То се видело че с Таурега ще се разминем, че станаха скъпи.
  • 18 От страни

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Така ли му викат сега?":

    Това е политиката на новия световен ред - никва собственост. Коли под наем, жилища под наем, богатите под наем, бедните ловят рейсове и трамваите. Намалява се потребителско ниво на целия свят. Кой има кола да я пази щото повече нема евтини коли. А и ще приемат закони да ги махнат тия дето ги има, с ограничаване на всекви норми и други мерки.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави: