В САЩ расте броят на инфекциите от коронавирус и болниците отново се препълниха - основно с неваксинирани. Мнозина от тях съжаляват за своето неверие. Особено в южните щати положението става драматично.
Радиоводещият Дик Фарел е ултраконсервативен привърженик на Доналд Тръмп. От месеци в социалните мрежи той пропагандира срещу ваксините: те били измама, а главният американски вирусолог Антъни Фаучи бил лъжец. Защо човек трябвало да се ваксинира, след като пак можело да се разболее?
В началото на август Фарел почина от Ковид-19. А приятелката му Ейми Лий Хар разказа в телевизионно интервю какви са били последните му думи: “Тази пандемия не е шега”, казал той. “Иска ми се да се бях ваксинирал”.
“Оставете политиката настрана и се ваксинирайте!”
Фил Валентайн, друг водещ с предимно десни разбирания, през юни беше пародирал злия “Човек ваксина”. След това обаче се разболя и едва оцеля. Валентайн накара своя брат Марк да публикува следното съобщение във Фейсбук: “Искаме да кажем на колкото се може повече хора: „Оставете политиката настрана и се ваксинирайте!”.
Истории за антиваксъри, които променят мнението си на 180 градуса, имат сериозен отзвук в американските медии. Минди Грийн от Юта разказа пред CNN как шестчленното ѝ семейство първоначално решило да не се ваксинира. След това обаче настъпва шокът: от седмици мъжът ѝ лежи в интензивното отделение със силно увреден бял дроб. “Ние все пак сме сред щастливците, защото мъжът ми е още жив”, казва Минди и апелира към съгражданите си да се ваксинират: “Информирайте се чрез факти. Не може да вземете добро решение на базата на страх и лъжи”.
За много американци това послание е закъсняло. В редица южни щати, където готовността за ваксинация е по-ниска, болниците отново са препълнени. Заместник-директорът на университетската болница в Джаксън, Мисисипи, Алън Джоунс казва: “Ако в следващите пет до седем дни продължи така, здравната система в Мисисипи ще колабира. Всичко е пълно”. Затова в гаража на клиниката му се изгражда спешно отделение с 50 легла. А губернаторът на Мисисипи настоява военният кораб USNS Comfort, в който в началото на пандемията се лекуваха пациенти от Ню Йорк, да бъде изпратен в щата.
Неваксинираните препълват болниците в южните щати
Ситуацията в Луизиана, Тексас и Флорида сега е също толкова драматична, колкото в началото на пандемията. Във Флорида има дефицит на медицински персонал. И там повечето пациенти в болниците не са ваксинирани.
Губернаторът Рон Десантис обаче отмени всички антипандемични мерки. Вместо да се концентрира върху призиви за ваксинация, сега той говори основно за лекарството “Регенерон”, с което бившият президент Тръмп беше лекуван миналата година. “Това е най-ефективният метод за лечение на заразените”, казва Десантис. “Ако се приложи навреме и правилно, рисковете да бъдете лекувани в болница намаляват със 70 процента.”
Мобилен екип ще разпространи лекарството в целия щат, обеща републиканецът, без да дава повече подробности. 14-годишната Марион Бейкър от Мисури вероятно ще се справи и без “Регенерон”. И тя не е искала да се ваксинира. Но сега от болничното легло призовава: “Ваксинирайте се, за да не се озовете в болница и да можете да дишате свободно!”.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #37, #118
16:41 13.08.2021
2 КОТарАК
16:42 13.08.2021
3 Събудете се
Коментиран от #59
16:42 13.08.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Неваксинираните
16:45 13.08.2021
6 555
Коментиран от #119
16:45 13.08.2021
7 Българин
16:47 13.08.2021
8 антрашпиц
16:47 13.08.2021
9 Хахаха...
Коментиран от #48
16:48 13.08.2021
10 СЗО и подлоги:
16:49 13.08.2021
11 ВАКСИНИРАН1403
Коментиран от #15, #16, #17, #27, #32, #56, #72
16:49 13.08.2021
12 Фершел
Коментиран от #22, #34
16:50 13.08.2021
13 Хахаха
16:50 13.08.2021
14 SH BG
Ха, ха, ха.... :::)))
16:50 13.08.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Шано
До коментар #11 от "ВАКСИНИРАН1403":
Не лъжи бе пръдльо16:52 13.08.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Уса
Коментиран от #20, #30
16:53 13.08.2021
19 Инспектор
16:54 13.08.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Раданч Татлъту
16:59 13.08.2021
22 По Мутафчийски
До коментар #12 от "Фершел":
И как си станал фелдшер, като и за санитар нямаш ценз?!!!17:01 13.08.2021
23 ⚜️Илюминат⚜️
Коментиран от #40
17:02 13.08.2021
24 Раданч Татлъту
зомбирането както казват е епично!
Предтолкова милиарди ваксини,
Не значи нищо ,някаква си личност!☠👍
17:03 13.08.2021
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Раданч Татлъту
До коментар #4 от "АНТИВАКСЪР":
Аутопсиите показват,че ваксините са полезни!🥳👍17:06 13.08.2021
27 Да те
До коментар #11 от "ВАКСИНИРАН1403":
Питам само а би ли се ваксинирал още веднъжКоментиран от #49
17:07 13.08.2021
28 Гост
17:08 13.08.2021
29 А на
17:09 13.08.2021
30 Явно са млади познатите
До коментар #18 от "Уса":
ти и още не ги е тръшнал ковид. Или са преболедували вече леко и си мислят, че и втория път ще е така. Но няма нищо сигурно. Никой не казва, че ваксините защитават на 100%.Срещу новите щамове ефективността спада доста. При Астра Зенека ваксиниран с две дози преди 3 месеца има 50%вероятност да се зарази с Делта вариант. Но това се отнася и за преболедувалите.Но преобладващата част от ваксинираните изкарват инфекцията по-леко и по-рядко стигат до хоспитализация.10-15 %от ваксинираните въобще не образуват антитела и ако не са тествани за такива си мислят, че ваксината ги защитава, а това не е така(в техния случай). Ваксинираните също могат да се заразят и да предават заразата. Затова, когато имат някаква симптоматика не е зле да се самоизолират и да носят маски. Защото иначе са потенциална заплаха за неваксинирани, а и за ваксинирани отдавна, както и за преболедували преди повече от 5-6 месеца, чийто титър на антитела е спаднал значително. Общо взето си е гадно нещо този коронавирус. Постоянно възникват варианти, които са по-заразни, предават се по-лесно и срещу които ваксините не са чак толкова ефикасни.Коментиран от #42
17:12 13.08.2021
31 Уса
17:12 13.08.2021
32 Знаем
До коментар #11 от "ВАКСИНИРАН1403":
че беше за ваксините,скорошно оздравяване!Коментиран от #51
17:12 13.08.2021
33 незнайко
17:12 13.08.2021
34 Антиваксър
До коментар #12 от "Фершел":
Като гледам вие пищите и скачате постоянно.17:14 13.08.2021
35 Жени
Коментиран от #54
17:16 13.08.2021
36 Варна
17:16 13.08.2021
37 ЕВРО НЮЗ
До коментар #1 от "Гост":
За подобни статии правителството в Италия преди година отпусна 50 милиона Евро.. Можете да кандидатствате свободно17:16 13.08.2021
38 МАКИАВЕЛИ ОТ МАЛО КОНАРЕ
17:18 13.08.2021
39 Факти
17:19 13.08.2021
40 Никой не ви е опрял пистолет
До коментар #23 от "⚜️Илюминат⚜️":
в челото, за да се ваксинирате. Лошото е обаче, че антиваксърите сте от най-кресливата част на обществото.Естествено,че има хора, които не понасят добре ваксините и при някои има и доста странични реакции, тромбози, перикардит и т. н. Но същите тези хора биха имали с огромна вероятност много тежка реакция и при заразяване с коронавирус. А това неминуемо би се случило, ако не са драстични мерките, локдауните и т. н.17:19 13.08.2021
41 Механик
Доичевеле, соросидна "медия"- рупор на глобалистите!
Още ли не свързвате нещата? Още ли смятате, че поробването е "конспиративна" теория?
17:21 13.08.2021
42 Уса
До коментар #30 от "Явно са млади познатите":
Не всички са млади.Най възрастния е тъщата на 95,която два пъти боледува от ковид с лека степен.Според нея това е нормално в живота да боледуваш от грип.Има и по млади,като моя треньор по бокс който е на 64 и на всеки рожден ден прави лицеви опори комбинирани с клякания и коремни преси,колкото са му годините.В бокса да са около 90-100 човека от 20 до 70+ години и носенето на маски е забранено.Няма починали от ковид.Познавам още и в други сфери в бизнеса,медицината и др,които отказват на 100%17:22 13.08.2021
43 Новият ред
Коментиран от #123
17:22 13.08.2021
44 ПРАС ШКА ШУНКА🐷🐷🐷
НЯМА АНТИ ВАКСЪР ИЗБЯГАЛ ОТ ВАКСИНА
17:22 13.08.2021
45 гтнгтн
Коментиран от #46
17:23 13.08.2021
46 Раданч Татлъту
До коментар #45 от "гтнгтн":
Добре е!🤡👍17:29 13.08.2021
47 Никога
17:30 13.08.2021
48 Начо Крика
До коментар #9 от "Хахаха...":
Со кротце, со благо, со малко кютек...То не бяха пари, бисквитки, боквурсти, купони, ваканции, свободни дни, лотарии за жилища, бира, убеждаване от кой ли не, какво ли щяло да стане ако най-случайно не си ваксан. Че ще страдаш(хм, не действа), че други ще страдат(хм, пак не действа). Еми тогаз няма да има обществен живот за тебе.......Мен такива демонстрации на слабост не ме впечатляват. Даже се поуспокоих, щото спека във ваксинирания лагер нараства.17:30 13.08.2021
49 ВАКСИНИРАН1403
До коментар #27 от "Да те":
Нищо вече не знам,знам само,че ако спра да пиша тук,значи съм потвърждение за теориите на някои от вас,за безсмислието на ваксинатаКоментиран от #52
17:31 13.08.2021
50 Неваксиниран хетеро
17:32 13.08.2021
51 ВАКСИНИРАН1403
До коментар #32 от "Знаем":
Благодаря ти !Коментиран от #55, #71
17:32 13.08.2021
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Щайба
17:34 13.08.2021
54 Старците там измряха от ковид
До коментар #35 от "Жени":
много преди прилагането на ваксини срещу ковид. Ако намекваш за противогрипните ваксини е друго. Но 90%старците биха починали и от грип, и от ковид ако са над 85 годишни и са сред заразени. Старците починаха, защото нямаше кой да ги обгрижва и лекува качествено след заразяването им поради огромния брой заразени и препълнените болници. За Италия и Белгия говоря, и не само. В Италия в напълно изолирани частни старчески домове с високо заплащане на персонала въобще не е допуснато заразяване с ковид и няма нито един починал от ковид възрастен човек. Просто е имало изключително строг контрол сред персонала и не са си ходели с месеци у дома хората от персонала, или са карали двуседмични смени и после са стояли по домовете си две седмици в самоизолация като са им плащали пълна заплата, че и извънредно са били поощрявани финансово. Но в случая говоря за домове, чиито такси са непосилни са средностатистически италианци и белгийци. Не ваксината е убила старците, а престоят им сред много заразени хора, които не са били приети в болници, поради липса на места в ковид отделенията. Това е по време на първата вълна в Европа, която нас почти ни подмина. Говоря за март, април, май 2020 година.Коментиран от #57
17:35 13.08.2021
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Вакс
До коментар #11 от "ВАКСИНИРАН1403":
Радвай се че си с ваксина. Със сигурност не е все едно.17:38 13.08.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 фиу фиу
До коментар #3 от "Събудете се":
Че кой те кара насила да се ваксинираш?17:46 13.08.2021
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Moderna
Коментиран от #67
17:53 13.08.2021
63 Космос
17:53 13.08.2021
64 Варненец
17:55 13.08.2021
65 Исус Христос
До коментар #58 от "Ковид зомбита":
Ковида го има от година и малко,но те 2 години не били излизали.17:56 13.08.2021
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 yordan
До коментар #62 от "Moderna":
ПО ЕВРОГЕЙ...СКАТА СТАТИСТИКА НА КОЯТО ВЯРВАТЕ Е ТАКА.НО КРИЯТ КОЛКО УМИРАТ ОТ ВАКСИНИТЕ КОЙТО САМИ СИ СЛАГАТЕ18:03 13.08.2021
68 Втора година
18:03 13.08.2021
69 Пепи
Коментиран от #73, #76
18:04 13.08.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Варненец
До коментар #51 от "ВАКСИНИРАН1403":
А беше толкова сигурен в тези препарати, сега на какво мение си?Коментиран от #75
18:08 13.08.2021
72 Делта ВАХХХ
До коментар #11 от "ВАКСИНИРАН1403":
Съдейки по неграмотното ти изказване и правопис, което е на светлинни години от оригиналния коментиращ, си просто трол с откраднат ник, дошъл тука да сее заблуда. Съвсем скоро всички ще разберете колко било "все тая с ваксина или не".Коментиран от #74
18:16 13.08.2021
73 Акъл Нулев
До коментар #69 от "Пепи":
А пък един познат се ваксинира защото рискът да си в болница с тромбчета от самия вирус е 1000 пъти по голям от ваксина. Много здраве на всички антиваксъри - вие избрахте да ви удари светкавица пред лек токов удар от щепсела.18:20 13.08.2021
74 Ваксиниран1403
До коментар #72 от "Делта ВАХХХ":
Абсолютно правилно това не сам аз, но щом някои се прави на мен и сее заблуда заечи много му преча, а се чувства безсилен да спори с мен, защото аз си служа с аргументи и факти, а не с обиди и заяждане като много тук. за ужас на антиваксърите аз съм жив в прекрасно здраве както и всичките ми роднини, които също се ваксинираха.Коментиран от #77
18:28 13.08.2021
75 Ваксиниран1403
До коментар #71 от "Варненец":
Продължавам да съм сигурен и мнението ми не се променило въобще, а точно обратното затвърждава се още повече, защото фактите от целия свят го доказват и то по безспорен начин. Ще се ваксинирам отново без никакво съмнение или колебание септември стига разрешат навреме третите дози в Българя.Коментиран от #78, #104
18:37 13.08.2021
76 123
До коментар #69 от "Пепи":
Ти разбира се нямаш такава позната , но просто реши да тролнеш малкоКоментиран от #132
18:41 13.08.2021
77 Гост
До коментар #74 от "Ваксиниран1403":
Къде са ти "аргументите" и "фактите", научно обосновани, а не партийи лакърдиите, стил енти Конгрес на БКП, но от страна на СЗО, ЕС и световната фармамафия! Прочети например мнението и проучването на доц. Атанасов от Пирогов! След проучване на повторно заразените в Австрия е установено при по-малко от 0,2 процента от всички боледували до момента за близо 2 години! Та много по-вероятно да го тресне Нещото е боцнат от неболедувал!Коментиран от #79
19:05 13.08.2021
78 Шайба
До коментар #75 от "Ваксиниран1403":
Имайте обаче едно наум за тия ваксини,защото двойния стандарт на запада се прилага навсякъде включително и в продуктите,които произвеждат,от едно ще те предпазят,но от друго ще те разболеят за да се гърчиш още повече и да ти вземат парите,никое лекарство или ваксина не е предназначено да лекува или наистина предпазва,а просто да те закачи като консуматор за веригата,докато сдадеш багажа,просто такава им е системата,печелят от смъртта и човешкото страдание.Коментиран от #81
19:12 13.08.2021
79 Ваксиниран1403
До коментар #77 от "Гост":
Действително случаите не са много, но по-рано бяха още по-малко, а с времето ще стават все повече и повече това е неминуемо и е естествения ход на нещата. Ако имаше доживотен имунитет срещу респираторните вируси никой нямаше да боледува повече от веднъж през живота си от грип. Уви има хора дето дори боледуват и два пъти в годината от грип. Така че стига с доживотния имунитет нека да гледаме на нещата обективно, а не да се хващаме като някой удавник и за всяка сламка.Ако чрез преболедуване се постигаше колективен имунитет срещу респираторни вирусни заболявания те отдавна нямаше да съществуват сред човешката популация.Ако някои някой очаква ваксина срещу респираторен вирус която да осигурява вечен имунитет е просто наивен. Срещу респираторните вируси имунитета е между 6 и 12 месеца независимо дали имунитета е изкуствено създаден чрез ваксинация или естествен чрез боледуване. От тук нататък ваксинацията на 6 месеца ще е стандарт точно както ваксинацията срещу грип преди всеки грипен сезон е нещо напълно естествено и не правещо впечатление на никои. Вaкcинaция нa вceки 6 мeceцa cрeщу кoрoнa вируc e нaй-мъдрoтo нeщo кoeтo мoжe дa нaпрaви чoвeк. В тoвa нямa нищo лoшo или нeoчaквaнo. Или ce вaкcинирaш двa пъти вcякa гoдинa или бoлeдувaш пo двa пъти нa гoдинa. Въпрoca e в тoвa, чe нe ce знae кaк щe гo пoнeceш бoлeдувaнeтo. Някoи хoрa първия път гo изкaрa лeкo кoрoнa вируca, a втoри мнoгo пo-тeжкo, дaжe някoи и нe гo прoживяхa втoрия път19:43 13.08.2021
80 ГОСТ
19:50 13.08.2021
81 Ваксиниран1403
До коментар #78 от "Шайба":
Разбира се, че има задна мисъл всичко е за парии то много, но не е тази задната мисъл която предполагате. Колкото до ваксините и играта зад тях аз още миналата година предвидих как ще се развият нещата. Ето мои коментар от тогава: Ваксините ще решат проблема, но докато стане това загубите в човешки животи и съсипани икономики ще нарастват още много. Ваксината ще е безопасна и ефективна, но действието и ще е кратко и от тук нататък тя ще бъде периодична всяка година или няколко пъти в годината. Няма да се ваксинират всички и вируса ще продължи да циркулира сред хората. Това е целта на кампаниите срещу “вредните” ваксини. Просто се прилага доброто старо разделяй и владей. Така ще е защото фармацевтичните компании, тяхното политическо лоби и собствениците им не биха изпуснали тази златна възможност всички правителства да се абонират за техните продукти завинаги и да получават сигурна и гарантирана печалба за години напред. Ако ваксините не са ефективни или имат странични ефекти тази цел няма да се постигне. Ще се продадат еднократно и край, а те не преследват еднократна продажба. Също така ако се ваксинират всички и вируса изчезне отново няма как да се печели дългосрочноКоментиран от #83, #85
19:51 13.08.2021
82 Директно:
19:53 13.08.2021
83 Шайба
До коментар #81 от "Ваксиниран1403":
Нали и аз това казвам,закачат те като консуматор към системата и те дупчат докато сдадеш багажа и междувременно си хвърлиш всичките пари по доктори за лекуване на страничните ефекти от ваксинациите.Тоест това,което ти предлагат като алтернатива за предпазване от вируса си е жив ад,много хора биха предпочели да се изправят лице в лице с болестта без ваксинация,отколкото да живеят в кошмара приготвен им от фармафията.Коментиран от #87
20:13 13.08.2021
84 ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН
20:14 13.08.2021
85 ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН
До коментар #81 от "Ваксиниран1403":
Пропускаш момента с намаляващите ресурси на планетата и климатичните промени. Заради тях някои известни хора предложиха... РЕДУКЦИЯ на населението. А що се отнася до печалбата - те сами си печатат парите.Коментиран от #88
20:19 13.08.2021
86 Шайба
20:24 13.08.2021
87 Ваксиниран1403
До коментар #83 от "Шайба":
Няма да сдадеш багажа, а просто ще си живееш живота без да боледуваш. Сериозните страничните ефекти от ваксините са утра редки по няколко човека на милион ваксинирани.Срещата с вируса без ваксина е много по-рискована.Кое е научното основание на базата на което да се прави каквото и да е предположение за дълготрайно въздействие на една ваксина? Ако някои се притеснява от последствия след много години от ваксинацията защо не се притеснява от аналогични дълготрайни ефекти от преболедуването? И за едното няма доказателства и за другото няма, защото толкова време не е минало. Дори за здравословни проблеми продължаващи по 6 месеца след преболедуване на някои хора има доказателства, за такива при ваксинация няма никакви. Да, но ваксината е страшна, а заболяването не е. Хайде някои антиваксър да се опита да изясни логиката на тези твърдения, че да взема да повярвам.Коментиран от #89, #116, #126
20:25 13.08.2021
88 Ваксиниран1403
До коментар #85 от "ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН":
Наивни сте ако смятате, че целта на ваксинацията е намаляване населението на земята. Ако това беше целта масовата ваксинация най-малко щеше да главно е в пренаселените развиващи се страни а не в развитите които нямат никакъв проблем с пренаселване, а даже обратното. Отделно от това има много по ефективни методи за редуциране на населението от ваксинация с нещо. Нима ако това беше целта не можеше вируса да е по смъртоносен. А дали не е по-лесно да се сложи нещо в водата или храната на хората. Хайде замислете се малко.Разбира се не смятам, че няма задени мисли зад ваксинацията, но си давам ясна сметка каква е тя.Разбира се, че става дума за пари и то не просто пари, а много пари.Никой господар не иска са си избие поголовно робите, а иска само да ги контролира и експлоатира защото са му необходими да работят за него.
20:29 13.08.2021
89 Шайба
До коментар #87 от "Ваксиниран1403":
Първо ваксините са в екпериментална фаза и второ ако те дупчат като за грип с тях по два пъти всяка година,за тия дето са се хванали на хорото,ама ти сериозно ли си мислиш,че така ще си живееш щастливо като преди без да боледуваш,явно си някакъв изключителен наивник,който не знае в какъв свят се намира.Коментиран от #90, #91
20:33 13.08.2021
90 Шайба
До коментар #89 от "Шайба":
Преди да ме заклеймите като антиваксър,само да спомена че не съм принципно срещу ваксините,но това което се извършва сега с тяхна помощ и по-точно с тези конкретни ваксини,си е чист престъпен експеримент срещу човечеството.Коментиран от #92
20:39 13.08.2021
91 Ваксиниран1403
До коментар #89 от "Шайба":
Наивен сте вие. Аз си живея и съм го приел ваксинация два пъти в годината не е никакъв проблем за мен.На няколкото милиарди поставени дози и ваксинирани с една доза 30% и с две дози 16% от населението на земята да се твърди, че ваксината била експериментална е повече от несъстоятелно. Експериментални ваксините бяха докато бяха в проучване и клинични изпитания.Набързо е пуснато нещо което е направено и пуснато на пазара за седмици. Ваксини които са тествани повече от половин година не са нещо което не е изпитвано. Продукт които е минал клонично изпитание с 44 хиляди участника не е продукт които не е изпитан. За тези ваксини никои не е променил процедурите за тестване и изпитване. Те са си минали процедурата която минават и всички други. Ако трябва да сме коректни единствено руснаците и китайците почнаха да прилагат своите ваксини малко преди да са завършели изпитанията по правилата, но за другите ваксини такива нарушения на правилата не са правени. Това че обикновено една ваксина и трябва 5-6 години за да стигне до пазара това не значи, че ако друга излезе на пазара за 10 месеца тя не е изпитана по същия начин. Просто когато има интерес и практически почети неограничен финансовия ресурс за разработването всичко се случва без разкатаване и мотане.Коментиран от #93
20:47 13.08.2021
92 Ваксиниран1403
До коментар #90 от "Шайба":
Не ваксините са експеримента, а разделеното против и за тях е социалният експеримент в които участват всички, но малко хора могат да осъзнаят това.Коментиран от #94
20:51 13.08.2021
93 Шайба
До коментар #91 от "Ваксиниран1403":
Как може да говорите,че ваксинация срещу ковид по два пъти в годината не е проблем за вас,след като тепърва започвате да се ваксинирате,как сте сигурен,че след примерно 3 години ще твърдите същото,че не било проблем,говорите нон сенс,тоест безмислици,изобщо има ли смисъл да водя диалог с човек,който не може логически да разсъждава?Коментиран от #96, #100
20:57 13.08.2021
94 Шайба
До коментар #92 от "Ваксиниран1403":
Глупости!!!Единият експеримент е просто част от другия,производен,схващаш ли?21:01 13.08.2021
95 Шайба
Коментиран от #97, #98
21:04 13.08.2021
96 Ваксиниран1403
До коментар #93 от "Шайба":
Това след 2, 3 години е само в главите на антиваксърите и тяхната пропаганда. Кое е научното основание на базата на което да се прави каквото и да е предположение за дълготрайно въздействие на една ваксина?Имали случаи в историята при които страничен ефект на ваксина, а не на лекарство да се е проявил след години от ваксинацията? Страничните ефекти на ваксините се проявяват моментално или в рамките на броени дни след ваксинацията до месец два максимум всичко друго е безпочвени спекулации със страховете на хората.Коментиран от #99
21:06 13.08.2021
97 Шайба
До коментар #95 от "Шайба":
Особено най-опасните от тях,тия където се мислят за много умни и че разбират всичко!21:07 13.08.2021
98 Ваксиниран1403
До коментар #95 от "Шайба":
И каква ще е ползата от това и за кого? Глупаците са най-цени защото се управляват и манипулират и експлоатират най-лесно. Никой господар не иска са си избие поголовно робите, а иска само да ги контролира и експлоатира защото са му необходими да работят за него.Коментиран от #101
21:10 13.08.2021
99 Шайба
До коментар #96 от "Ваксиниран1403":
Добре,като ти е толкова акъла,дупчи се поред няколко години с експериментални ваксини,докато не дай боже дадеш фира,ще те запомним като герой,жертвал се за доброто на човечеството.Коментиран от #103
21:13 13.08.2021
100 Ваксиниран1403
До коментар #93 от "Шайба":
Наивните хората първо вярваха на тъпи теории които отричаха съществуването на вирус. После вярваха, че това е просто грип които лятото ще изчезне. После вярваха, че щели да ги чипират с ваксини. После вярваха, че от ваксините се умира масово след ваксинацията. След като вече ваксинираните в света са повече от 2.4 милиарда т.е повече от 30% от населеното на земята при това основно в развитите икономически страни, а масовото измиране го няма почнаха да вярват,че умирането не ставало веднага, а в рамките на 2 години. След 2 години като отново няма толкова трупове ще почнат вярват че смъртта ще настъпи до 5 години после до 10. Да до 100 години сигурно нито един ваксиниран няма да е останал жив, но далеч не защото се е ваксинирал.Коментиран от #102
21:16 13.08.2021
101 Шайба
До коментар #98 от "Ваксиниран1403":
Идва ерата на изкуствения интелект и машините,робите ще станат безполезни и излишни,само ще замърсяват въздуха и земята и ето че вече ги подкараха.Коментиран от #106
21:19 13.08.2021
102 Шайба
До коментар #100 от "Ваксиниран1403":
Дано да е така както казваш,но според мен вече си налапал здраво кукичката.21:22 13.08.2021
103 Ваксиниран1403
До коментар #99 от "Шайба":
Ще се ваксинирам да и то без грам колебание или съмнение. Но не с експериментална ваксина, а с изпитана безопасна и ефективна ваксина минала изпитание по всички правила за изпитване на ваксини. Експерименталния етап приключи с трета фаза на клиничните изпитания, но антиваксърска пропаганда едно си знае и едно повтаря тя била експериментална щото трябвало да минат десетилетия и векове за да се изпита.Коментиран от #105
21:25 13.08.2021
104 Е не
До коментар #75 от "Ваксиниран1403":
Добре, кой е тролът?Този, който твърди, че е с Астра, и го кара в момента /познавам един, който се набоде и 2 месеца по-късно го изкара/?
Или този, който се надява да му "разрешат" да се набоде пак Септември?
Приемаме второто твърдение за вярно.
Ами пич, ако не ти "разрешат" /кои? Не се ли бодеш доброволно?!?!/ да се набодеш пак Септември, сертификата ти изтича /по шофьорскому - ГТП-то изтече, нямаш право да изкарваш колата от двора.../ и вече си АНТИВАКСЪР в най-лошия случай, и НЕваксиниран в най-добрия.
Имаш един месец, дерзай. А ако ти пречат институции и прочее... Вдигай джабала, включая - по медиите, всички, наболи се в началото на годината са на твоето дередже.
Апропо, тези дето, се набодоха - ама вече се водят "НЕваксинирани" по давност - дайте някакво инфо за процедурата по реваксинация...?
21:29 13.08.2021
105 Шайба
До коментар #103 от "Ваксиниран1403":
Е,в случая ти си този,който ще я изпита,късмет,стискам палци за теб!Коментиран от #107
21:29 13.08.2021
106 Ваксиниран1403
До коментар #101 от "Шайба":
От експонация на машини изкуствен интелект и роботи не се създава богатство. С тях може да произвеждаш много и евтино, но нямали икономически роби които да създават потребление от произведеното, не печелиш нищо.Коментиран от #108
21:32 13.08.2021
107 Ваксиниран1403
До коментар #105 от "Шайба":
Благодаря, но късмет за това не ми е необходим на тото не играя. Хора разчитат на достоверна информация знаят какво и защо правят и нямат съмнения, че да се надяват на късмет.21:37 13.08.2021
108 Шайба
До коментар #106 от "Ваксиниран1403":
Потреблението също ще изчезне,ще се произвежда само това от което наистина има нужда и пак няма да е достатъчно за всички.Потребителското общество вече се доказа като неефективно,упадъчно и все повече застрашаващо баланса на цялата екосистема.Коментиран от #109
21:40 13.08.2021
109 Ваксиниран1403
До коментар #108 от "Шайба":
Ако наистина вярвате в това, бих ви казал, че не просто сте наивен, а направо сте дълбоко заблуден утопист , които е много далече от това как функционира икономиката.Коментиран от #110
21:46 13.08.2021
110 Шайба
До коментар #109 от "Ваксиниран1403":
Това,което наричаш икономика вече не функционира правилно съобразно новите рералности и не е нужно да си утопист за да видиш накъде вървят нещата.Коментиран от #112
21:49 13.08.2021
111 факт
21:55 13.08.2021
112 Ваксиниран1403
До коментар #110 от "Шайба":
Зависи от гледната точка. За някои функционира идеално и тъкмо е разработено перфектно и се осребряват ползите от него. Разбира се това става сметка на всички останали, но това е целта на всичко все пак. Робите са за да бъдат експлоатирани, а точно каква ще е формата на робството, не е толкова важно. Нищо не се променило вече хиляди години от времето на египетските фарони до сега и нищо няма да се промени и в бъдеще. Само средствата на налагане на робството са други,но същността не се променя ни най-малко.Коментиран от #113
21:58 13.08.2021
113 Шайба
До коментар #112 от "Ваксиниран1403":
За това си прав,но също обърни внимание че през известни периоди робите умишлено се поразчистват.Коментиран от #114
22:02 13.08.2021
114 Ваксиниран1403
До коментар #113 от "Шайба":
Така е разкарват се и сега това е факт. За регулиране на населението си има много ефективни средства. За развиете страни това е самата нагласа на хората, а за развиващите са воините, глада и болестите.Коментиран от #115
22:09 13.08.2021
115 Шайба
До коментар #114 от "Ваксиниран1403":
Сам го каза-населението се регулира чрез болестите,но сега сме в един кюп всичките,понеже света се глобализира и когато се регулира населението чрез болест примерно в Индия,страдаме и ние тук.Освен това самия Бил Гейтс открито заявява,че ваксините също се използват за редуциране на населението,така че си направи сам извода.Коментиран от #117
22:26 13.08.2021
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 Ваксиниран1403
До коментар #115 от "Шайба":
Разбира се, че ваксините имат роля. За тези страни за които те са достъпни загубите в човешки животи са много по-малко от загубите в страните където ваксинацията е малка. Статистиката от целия свят потвърждава това вече. Не случайно разпределението на ваксините е не равномерно и повечето ваксинирани са предимно в развитите страни. Проблемите ще са само за страните с ниска степен на ваксинация, но от друга страна тези страни се превръщат в източници на нови варианти на вируса. Новите варианти пък предопределят адаптирани ваксини и периодична ваксинация достъпна отново само за развитите страни. Така се получава един вечен затворен кръг от които се печелят пари. Ето заради това е всичко то е планирано добре и ще се експлоатира практически вечно.Коментиран от #121
22:41 13.08.2021
118 ARGON
До коментар #1 от "Гост":
Прав си. Налагането на еврейския Нов световен фашистки ред се подготвя системно от еврейските медии, които плашат населението с несъществуваща пандения. Уплашените овце почват да блеят и доброволно тръгват към кланицата.Коментиран от #120
22:42 13.08.2021
119 ARGON
До коментар #6 от "555":
Прав си. CNN е еврейска собственост - медия за дезинформация и пропаганда.22:45 13.08.2021
120 Историк
До коментар #118 от "ARGON":
И най-тъжното е,че срещу шепа шекели,хора с ментални проблеми,като Ваксиниран 1403 ни проглушават ушите с ежедневните си никому ненужни ковид-вакс мантри..вече е просто нетърпимо!22:47 13.08.2021
121 Та не разбрахме
До коментар #117 от "Ваксиниран1403":
Та, не разбрахме - последно, след месец пак ли ще се бодеш, или минаваш в статут "НЕваксиниран" с всички /а дотогава, може би и правни, в България бързо променяме законите, знаеш.../ последици от което...?Тик-так, тик-так, ако не побързаш, ще "хванеш" бума около 15-и, кофти дата си избрал Март месец, да беше ден по-рано, или седмица по-късно... Ама баш на 14.03...
Тик. Так....
Коментиран от #122
22:53 13.08.2021
122 Ваксиниран1403
До коментар #121 от "Та не разбрахме":
При пържа възможност ще се ваксинирам разбира се. Ще направя всичко възможно ако трябва ще подкупя лекаря които ваксинира и някои да ми предостави неговата доза, а той да вземе сертификат после. Ако не успея в България ще се мъча в друга страна да се уредя, но със сигурност ще ваксинирам обезателно.Коментиран от #124
23:01 13.08.2021
123 ARGON
До коментар #43 от "Новият ред":
Браво. Колко добре само го дефинира. Само да допълня, че "Богоизбраните" евреи не са включили Бог в сметката си, и ги чака точно това, за което лицемерно обвиняваха чичо Адолф с мустачките.23:04 13.08.2021
124 Шайба
До коментар #122 от "Ваксиниран1403":
В крайна сметка вземи един учебник по медицина и сам прочети какво се случва при масова имунизация по време на пандемия.Това което се прави в момента от правителствата е точно обратното на това което се смята и е доказано в медицинската науката за правилно.Коментиран от #127
23:09 13.08.2021
125 Имунолог
23:11 13.08.2021
126 ARGON
До коментар #87 от "Ваксиниран1403":
А бе на теб колко ти плащат от еврейската Биг Фарма за да тролиш?23:20 13.08.2021
127 Ваксиниран1403
До коментар #124 от "Шайба":
Глупости поредната опорна точка. Чети ти, а не карай мен.Проблема с масовата ваксинация по време на епидемия е единствено потенциалната възможност за заразяване на повече хората при контакта между хората при чакане на опашки за ваксинацията.
Коментиран от #128, #129, #130
23:23 13.08.2021
128 Този коментар е премахнат от модератор.
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Шайба
До коментар #127 от "Ваксиниран1403":
Опорка или не,истина е,страх те е да го прочетеш за да не разбереш колко си се прецакал ли?Коментиран от #131
23:40 13.08.2021
131 Ваксиниран1403
До коментар #130 от "Шайба":
Не съм се прецакал и не ме е страх, защото няма от какво. Много добре знам каква напълно не основателна теория ще ми развиеш за мутациите. Тава вече съм го коментирал доста пъти с върли противници на ваксинацията.Коментиран от #133, #134, #140
23:51 13.08.2021
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Историк
До коментар #131 от "Ваксиниран1403":
Лъжеш,няма как да не те е страх,защото не знаеш какво те чака в обозримото бъдеще и дали някоя сутрин няма да съжаляваш поглеждайки назад във времето!Коментиран от #135
00:05 14.08.2021
134 Шайба
До коментар #131 от "Ваксиниран1403":
Понеже не ти отърва ще отречеш и науката и ще я наречеш неоснователна теория,добре,започвам да допускам че си злонамерен тип,който въобще не се е ваксинирал,а само агитира останалите поради някаква лична изгода.Коментиран от #136, #137
00:08 14.08.2021
135 Ваксиниран1403
До коментар #133 от "Историк":
Не лъжа, а незнанието не води до страх.Коментиран от #138
00:11 14.08.2021
136 Ваксиниран1403
До коментар #134 от "Шайба":
Изобщо не отричам науката, а само някои от “видните експерти”, които я експлоатират с определена цел. Всеки уважаваш себе си човек формира своето мнение на базата на информация и аргументи, а не на вътрешно чувство или изказвания на други хора които не мога да бъдат защитени с логика и аргументи, а само твърдят, че нещо е по определен начин. Аз приемам всяко мнение което може да бъде защитено и доказано, но голи твърдения от които и да са изказани не приемам за достоверни по никакъв начин. Когато твърдиш нещо трябва най-малко да можеш да кажеш защо го твърдиш. Защото така ми харесва или защото еди си кой го казва, а той е най-великия не е аргумент. Специалисти има, но те си служат с аргументи и могат да защитят своите изказвания, а ако не могат дори и да са специалисти значи просто спекулират и правят самореклама и пропаганда.00:17 14.08.2021
137 Ваксиниран1403
До коментар #134 от "Шайба":
Процеса мутация е напълно случаен и пропорционален на боря копирания(репликации). Вируса се приспособява чрез този случаен процес. Но вирусите не мога да правят целенасочено мутации те не са “интелигентни”, а разчитат само на случайността. Веднъж получела се дадена мутация ако тя дава някакво предимство на вируса. Тя чисто еволюционно става доминираща. Вероятността за възникване на мутации е винаги една съща и е свързана само с броя на копиранията на вируса. Тези копирания се случват в всеки един заразен човек. Ако човек не може да се изчисти дълго време от вируса при него има много повече копирания на вируса и съответно статистическата възможност за мутации се увеличава много. Именно това е причината при хора с проблеми в имунната система се откриват често такива мутации, а и на много места именно в такива хора се търсят целенасочено чрез изследване на проби от тях. Но боря на копиранията на вируса зависи и от боя на заразените хора тоест разпространението на вируса. При повече заразяване вероятност за възникване на мутации нараства прогресивно. Мутации възникват и при заразени хора без никакви проблеми с имунния отговор. Имунния отговор на всеки индивид е специфичен да и той определя времето за което този човек се изчиства от вируса. Това време пък определя броя копирания на вируса в съответния човек. Вероятността за възникване на мутация е чиста статистика връзката с имунитета е единствено и само времето което има вируса да се копира. Ваксинирания човеКоментиран от #139
00:23 14.08.2021
138 Шайба
До коментар #135 от "Ваксиниран1403":
Незнанието води до кривата круша,а невежеството,отказът от придобиване на знания и тяхното безсмислено отричане, е най-големия бич за човечеството,по страшен и от най-страшната чума,а ти се явяваш негов проводник,само това ще ти кажа и нищо друго.00:24 14.08.2021
139 Ваксиниран1403
До коментар #137 от "Ваксиниран1403":
Ваксинирания човек дори и да се разболее тъй като заболяването е много по-леко и кратко съответно вероятността в него да възникне мутация е в много по-малко отколкото в един не ваксиниран човек. Ваксините няма как да предизвикат мутации. Ако се появи на базата на случайността мутация заобикаляща напълно или частично имунитета създаден от дадена ваксина тя може да се разпространява и сред ваксинираните и това и дава еволюционно предимство, но и без ваксина тази мутация е щяла да си възникне. Абсолютно антологично стоят нещата и с естествения имунитет след преболедуване. Вируса мутира и ако има достатъчно копирания в него ще възникна мутации които заобикалят и естествения имунитет. Голямата разлика е че при масово и високо скоростна ваксинация вируса няма това време за да стигне до такава мутация. Именно заради това масовата ваксинация може да унищожи напълно един вирус макар и той да е мутиращ , а естествения имунитет няма как да направи това. Той няма как да се случи масово и бързо за цялото население едновременно. Ваксинацията може не малко стани показаха че става за съжаление има и такива страни като нашата които са на другия полюс с ваксинацията. Именно то гарантира възникването на нови мутации, а не самото ваксиниране.Коментиран от #141
00:28 14.08.2021
140 Руска рулетка
До коментар #131 от "Ваксиниран1403":
Остави мутации и всички други глупости. Гледай каква е реалността. Нали знаеш какво е руска рулетка? Един път, два пъти, три пъти и т.н., докато някой път револверът гръмва. Сигурен ли си на 100 %, след като си готов по два пъти на годината да се ваксинираш, че при някоя от реваксинациите няма да се образува някой малък тробм, който да запуши някой ключов кръвоносен съд в мозъка ти? Не съм против ваксините, но идеята за постоянна реваксиниране точно с този тип ваксини не е решение на проблема с този коронавирус.Коментиран от #142
00:29 14.08.2021
141 Историк
До коментар #139 от "Ваксиниран1403":
И другия важен аспект от злободневната тема е защо само ваксинация а не и имунизация,в дадения случай я намирам за по-уместна и приложима,дори и с оглед само на това,че се съкращава периода на изработване на антителаКоментиран от #143
00:45 14.08.2021
142 Ваксиниран1403
До коментар #140 от "Руска рулетка":
Сигурен съм да. Ако човек веднъж не е образувал вероятността да образува втори път е направо клоняща към нула. Не случайно при първите дози са редките случаи на тромбози. Човек склонен да образува тромб от векторните ваксини е напълно сигурно обречен при среща с вируса. Така, че риска от не ваксинация е много по-голям. Ако някои получи тромб след ваксинация това не е винаги това живото застрашаващо, но за сметка на това тромбозата предизвикана от заразяването с ковид при него със сигурност, че е смъртоносна. Да не говорим, че това е страничен ефект само на векторните ваксини. Лично аз не съм се ваксинирал с векторна ваксина и не бих се ваксинирал с такава, но не заради малката вероятност от тромбоза, а поради много по-ниската ефективност на тези ваксини. хора да се страхуват от странични ефекти при ваксинация е все едно да се страхуваш да пътуваш с кола, автобус, влак или самолет поради риска да катастрофираш. Риск във всичко винаги има включително и докато вървиш по улицата да ти падне керемида върху главата, но въпроса е какъв е този риск? И какъв е риска при алтернативно действие? Риска да пострадаш при катастрофа е много пъти по-голям отколкото да имаш сериозни странични ефекти от ваксинация, въпреки това хората непрекъснато пътуват, но се страхуват да се ваксинират. На това му се вика не рационално поведение вследствие на насаждани страхове чрез целенасочена манипулация.Коментиран от #145, #148
00:52 14.08.2021
143 Ваксиниран1403
До коментар #141 от "Историк":
Ваксинацията е медицински метод за активна имунизацияКоментиран от #144
01:04 14.08.2021
144 Историк
До коментар #143 от "Ваксиниран1403":
Знам добре какво е едното и каква е разликата с другото и пак си повтарям въпроса-защо не се вкарват под формата на имунизация готови антитела,ЗАЩО???Коментиран от #147
01:16 14.08.2021
145 Браво
До коментар #142 от "Ваксиниран1403":
Ти си идеалната "тухла от стената" - безкористен, но всъщност повърхностен манипулатор или абсолютно промит мозък. Има и нещо друго - твоето поведение не е характерно за поведението на един мъж. По характерно е за една жена да бъде толкова убедена и сляпо вярваща във официалните факти и "единствената истина", произтичаща от тези факти.Коментиран от #146, #149
01:27 14.08.2021
146 Браво
До коментар #145 от "Браво":
имах предвид съмнително безкористен манипулатор или недвусмислено промит мозък. Ако живееше през 17 век, сигурно щеше да подкрепяш с всички сили и "факти" теорията за флогистона.01:31 14.08.2021
147 Ваксиниран1403
До коментар #144 от "Историк":
Имунизация с готови антитела няма с готовите антитела се повежда лечение за заразилите се. Няколко такива лекарства има вече одобрени, но са с космически цени. Тръмп го ликуваха миналата година с едното, но тогава то още не беше одобрено. Сега и други такива са в трета фаза на клинични изпитания и се очаква да се одобрят, но дали ще са с по достъпни цени не е сигурно. Ако се бъркащ и имаш в предвид готови вирусни протеини ваксини от този тип са в процес на одобрение, но и те си имат своите недостатъци характерни за този тип ваксини.01:36 14.08.2021
148 Този коментар е премахнат от модератор.
149 Ваксиниран1403
До коментар #145 от "Браво":
Сляпо вярващи сте вие, а не аз.Колкото до официалните факти и информация аз никога и на нищо не вярвам, а се съмнявам и търся второ трето и четвърто мнение. Човек трябва много да внимава на какво да се доверя и на какво не. Източника на информация не е гаранция за качеството и.Аз искам не просто твърдения и голословни изказания, а доказателства и обосновка почиваща на логически заключения. А дали вие не живеете във ваш измислен свят създаден от “най-достоверния” източник на информация социалната мрежа и клипове от тубата?01:50 14.08.2021
150 joebiden
18:10 14.08.2021