14 Май, 2015 11:41 3 935 14

700 коня за Ford GT

  • ford-
  • gt-
  • льо ман-
  • multimatic motorsports

Серийната версия на новия Ford GT ще се оборудва с 3.5-литров V6 с два турбокомпресора от семейството EcoBoost с мощност 700 к.с., съобщава американското сп. Car and Driver. Досега се смяташе, че възродената легенда ще разполага със 100 коня по-малко.

 

Новият GT ще бъде претъпкан с електроника. На борда ще има над 50 сензора, които ще събират по 100 гигабайта информация в час, и 28 микропроцесора, способни да обработват по 300 мегабайта в секунда. Датчиците ще отчитат всевъзможни данни като се започне от положението на педала на газта, мине се през ъгъла на атака на задното антикрило и се стигне до налягането в гумите.

 

Американската суперкола ще има тесен кокпит и врати, които ще напомнят едновременно на "крило на чайка" и "ножици". Конструкцията им е съобразена с необходимостта от генерирането на въздушни канали за междинните охладители и антикрилото. GT ще получи джанти от въглеродни нишки с централна гайка и карбон-керамични спирачки Brembo.

 

През юни в Париж Ford ще представи състезателна версия на модела за участие в 83-ото издание на маратона "24 часа на Льо Ман".

 

Серийната версия на новия GT ще се произвежда от канадската компания Multimatic Motorsports, която вече има няколко успешни проекта с Ford. Годишният тираж на модела ще бъде около 250 бройки. Първите от тях ще бъдат доставени на собствениците им догодина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Напред

    5 1 Отговор
    Хората са много напред, пък Бай Ганьо нека си пише и да си верва, че Форд зимата не пали............
  • 2 Monster

    4 1 Отговор
    "Ford" for the win ! :)
  • 3 некойси

    4 0 Отговор
    Срам ме е да си призная но този форд чак ми харесва.
  • 4 Гост

    7 0 Отговор
    Хората са предубедени, но какво значение имат някакви си букви на емблемата, когато това е уникален автомобил?!
  • 5 Venom

    0 5 Отговор
    от VW изкараха 272 коня от 1-литров мотор и не се и учудвам вече след 6-7 години да видим McLaren-и и GT-R-и по 1500 кубика с по 500 коня, но не мога да се сетя за по-тъпа комбинация от 6-цилиндров и Ford GT... ааа да.. Ford Mustang с 4 цилиндров 2.3 еко-бууст..... не разбирам направо как може да се подиграват така с една легенда.....
  • 6 Нема Бира

    1 2 Отговор
    Предишното поколение беше по-красиво от вън! Вътре са го докарали.....
  • 7 Пепката

    4 0 Отговор
    прелест !
  • 8 Shmeker

    1 0 Отговор
    Една от любимите ми коли!
  • 9 Stan

    1 1 Отговор
    "Новият GT ще бъде претъпкан с електроника. На борда ще има над 50 сензора, които ще събират по 100 гигабайта информация в час, и 28 микропроцесора, способни да обработват по 300 мегабайта в секунда. Датчиците ще отчитат всевъзможни данни като се започне от положението на педала на газта, мине се през ъгъла на атака на задното антикрило и се стигне до налягането в гумите."
    Лелеееее! Аз кола ли си купувам или компютър? Да не почне да забива и да изкарва син екран?
    Новото ще е вместо да лежиш под Москвича, да си преинсталираш Форд-а!
  • 10 Лудия Макс

    1 0 Отговор
    Кефалка отвсякъде, бравос!!!
  • 11 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор
    nice, ама наистина с това "претъпкване" с електроника не знам накъде отиват нещата. От една страна добре, но от друга (в предвид, че караме основно 10+ годишни коли, на които едва ли функционират всички модули по електрониката) не знам ... Тепърва ще има много хляб за пората, занимаващи се с комп. диагностика. Особено и като се има в предвид, че повечето технологии от тия т.нар. премиум брандове в последствие ще се вграждат серийно и в значително по-бюджетно ориентирани автомобили.

    Коментиран от #12

  • 12 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Стоян Стоянов":

    Ти изби рибата - нито след 10+, нито след 100+ ще може да си купим такъв Форд, какво остава да го караме при кварталния майстор. Това е пряк конкурент на Ферари и Ламборджини и никой със заплата от 400-500 евро, не може и да го сънува!

    Коментиран от #13

  • 13 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    баце, четеш каквото ти изнася. Много добре знам какво е Форд GT - далече съм от мисълта, че някога ще карам такъв автомобил.
    Говорех общо - за вграждането на купища електроника дори и в обикновените коли. Която ще дефектира определено след години ... Като цяло съвременните автомобили се приближават по-скоро до компютърни системи с ДВГ (ел. мотор), трансмисия, 4 колела и помощни системи. Но това е тенденцията - връщане назад няма.

    Коментиран от #14

  • 14 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Стоян Стоянов":

    Аз не виждам нищо лошо в това. Проблемът е, че на повечето хора са им непонятни тези технологии и си мислят, че сегашните автомобили се развалят повече заради електрониката. Това обаче не е така - спомнете си колко често се разваляха старите Москвичи и Жигулита. Единствената разлика е, че частите и ремонтите са непосилни за нашите доходи!