Третата от новостите на щанда на Mitsubishi ще бъде пикапът L200, който в някои пазари се предлага под името Triton. Петото поколение на работягата е сериен вариант на концепцията GR-HEV, която бе представена на Женевското автоизложение през 2013-та. Функционалното "муле" на Mitsubishi е с по-спортна визия, предлага по-голям вътрешен обем и подобрен комфорт за пътниците, доближаващ този на SUV моделите.
Интериорът е далеч по-опростен, но топ вариантите имат кожен салон и метални акценти. Информационната система използва 7-инчов дисплей, а седалките са специално по-големи и широки. Наблегнато е над минимизирането на нивата на шум в купето, като един от основните проблеми на японските автомобили. Новият L200 използва подсилената платформа RISE, която е снабдена със 7 еърбега. Системите за сигурност са Trailer Stability Assist при теглене на товар и Lane Departure Warning, ограничаваща напускането на пътното платно.
Като двигатели се предлагат 2.4-литров бензинов мотор със 128 конски сили и 194 Нм, както и нов 2.4-литров турбодизел MIVEC със 181 конски сили, въртящ момент 430 Нм и променлива геометрия на турбокомпресора за по-добра ефективност. В гамата остава 2,5-литровият дизел с две нива на мощност - 128 и 178 конски сили.
Предавателните кутии са две механични с пет и шест предавки и петскоростен автоматик със спортен режим и управление с пера зад волана. Моделът ще се произвежда в далечния Тайланд. Задвижващата 4х4 система е същата като при Pajero - Super Select 4WD-II. Тя има 4 режима на работа - един икономичен само на задно предаване и три 4х4 режима според нивото на сцепление на настилката.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА