След като ви представихме очакваните премиери на най-голямото автоизложение, провеждано досега в страната ни, сега ще обърнем внимание и на най-интересните автомобили на събитието, което през уикенда бе посетено от над 15 000 човека. Огромният зрителски интерес бе породен и от факта, че след промяната на датите на мероприятието много от премиерите дойдоха директно от салона във Франкфурт.
Освен с премиерните си модели Maserati ни зарадваха с този впечатляващ състезателен автомобил, изграден на базата на Ferrari Enzo - MC12 GT1.
Германският концерн с четирите овала е заложил на отявлени спортисти RS6, S8, SQ5 и новата суперкола - R8 V10 plus.
Дългоочакваната техническа гордост на BMW - седма серия - също се радва на огромен интерес, както и новото X1.
Завърналият се американски производител Dodge показва мускули с модела Challenger SRT.
Още американска сила с първата генерация на Mustang, която ще се продава в Европа.
Новата луксозна марка от Litex Motors - Haval.
Първият SUV автомобил в историята на Jaguar - F-Pace идва директно от Франфурт.
Lexus RC-F с 5.0-литров V8 двигател и 476 конски сили, облечени във въглеродни нишки, събира погледите на щанда на японската марка.
Новото поколение на кабриолета на народа Mazda MX-5 също се радва на голям интерес.
Най-посещаваният щанд е този на Mercedes-Benz, а там са GLE Coupe, GLE - новият ML, обновената A-Klasse и S-Klasse Coupe.
Единственият прототип на автоизожението е виртуозният хечбек Nissan Sway.
И като навлязохме в темата за хечбековете, това е новото Peugeot 308GTi.
Директно от Франкфурт пристигна новото Renault Megane във версията със 205 конски сили и спортно оборудване - GT.
Новият бюджетен кросоувър SsangYong Tivoli изглежда прекрасно.
Новото Subaru Levorg - спортно комби, което да се дуелира по качества с кросоувърите.
Golf-ът на голфовете - 300 конски сили, двойно задвижване и ниско тегло са рецепта за много забавления.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 stefan
16:26 19.10.2015
2 gmbh
17:17 19.10.2015
3 MSux
Коментиран от #7
17:39 19.10.2015
4 arf
18:51 19.10.2015
5 Бате Цецо
Ти ако от тук черпиш информация значи си закъсал здраво
20:12 19.10.2015
6 Михаил
10:09 20.10.2015
7 ицо
До коментар #3 от "MSux":
това бяха заявили вносителите бе. хората от мобиле да не са пророци или пък да знаят, че от аутоиталия няма да успеят да докарат тъпата алфа със задно предаване.11:17 20.10.2015
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Иванов
заради опасни скенери монтирани вместо доказано безопасни фарове ..
"Високо радиоактивни нагло пробиващи "са някой от тях..като такъв е регистриран SANG YOng Tivoli
Предназначени са за осигуряване тежки увреждания на приконтакни слоеве на атмосферния океан и активизиране на древни обемно активни оръжия..
Цел - ликвиДация на човешката цивилизация като аБсолютно вредна недопустима ..
Пълно с луди наркомани в автомобилния бизнес вече..е констатация
Даже фирми като Nisan подават и предупреждение че знаят че скенерите са тежко вредни вижте NIsan sway
13:58 20.10.2015
10 Борчо
1. Почти всички производители са сложили тесни и дълбоки седалки на шофьорското място. Моята кола е 2005 г, и смея да твърдя, че нейната седалка е много по-удобна от седалките на половината нови коли в автосалона!!! Не знам на какво се дължи, но това е моето субективно усещане.
2. Почти навсякъде се ползват рециклирани и силно миришещи на химия пластмаси. Тази тенденция я виждам в европейските и корейските марки, почти без изключение.
3. Имаше много малко седани/хечове с добра видимост. Масова тенденция - ниско разположена седалка, малко стъкло - все едно си в бункер. Иначе за СУВовете - нямам забележки по отношение на видимостта, но там е друга история.
4. Най ми харесаха японците - Мазда и Субару. Най-вероятно следващата ми кола ще е Мазда - японеца така я пипнал, че се чувствах най-комфортно, без значение от това дали е СУВ, седан/хеч. В салона е качествени материали, не мирише на химия, широко вътре, добра панорама на стъклата...
п.с. сега карам ВАГ кола.
23:36 21.10.2015
11 ЕКСПО
09:58 26.10.2015