Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Китайската марка за електрически превозни средства Leapmotor направи своя европейски дебют на автомобилното изложение в Париж с представянето на B10. Това е важен етап за Leapmotor, който разширява присъствието си на европейския пазар и очакваме съвсем скоро да се появи и у нас.
B10 е изграден на базата на архитектурата LEAP 3.5 на Leapmotor, която предлага усъвършенствани функции като ADAS (Advanced Driver Assistance Systems - усъвършенствани системи за подпомагане на водача), цифров кокпит с възможност за персонализиране и интелигентни възможности за шофиране.
Главният изпълнителен директор на Leapmotor, Тяншу Син, изтъкна амбициозната глобална стратегия на компанията и партньорството ѝ със Stellantis, което осигурява ценни ресурси и силна сервизна инфраструктура. B10 е само началото на експанзията на Leapmotor в Европа, като плановете са до края на 2025 г. да има 500 локации за продажба.
В допълнение към B10 Leapmotor представи и други ключови модели от своето портфолио, включително C16, компактния електромобил T03 и C10. Тези модели предлагат редица възможности за потребителите - от семейни SUV автомобили до електромобили с градска насоченост.
C16 разполага с 800V платформа, която дава възможност за бързо зареждане и просторен интериор с конфигурация на седалките 2+2+2. T03 е компактен електромобил, който е предназначен за градско шофиране.
C10 е оборудван с иновативната технология Cell-to-Chassis на Leapmotor, която подобрява ефективността и производителността на батерията. C10 също така е проектиран да отговаря на най-високите стандарти за безопасност и се стреми към 5-звезден рейтинг за безопасност по E-NCAP.
Присъствието на Leapmotor на автомобилното изложение в Париж демонстрира ангажимента на компанията към европейския пазар и желанието ѝ да се конкурира с утвърдени автомобилни марки. В Италия, където автомобилите бяха официално пуснати на пазара на 23 септември, C10 ще струва €36 400, а T03 - €18 900.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 не всичко е вечно ново
Коментиран от #3, #4, #17, #18, #37
15:18 14.10.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Симо
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
И 1ва употреба не бих си купил . Много дефектират ,антикорозионна защита на шасито на практика няма . Даже и тия с претенции за хай лукс .Коментиран от #5
15:34 14.10.2024
4 Пилот на Ферари
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
То никакъв шанс и нова кола да купиш !15:51 14.10.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Факт
Коментиран от #8
15:55 14.10.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този
До коментар #6 от "Факт":
И каква е разликата от произведеният в Китай Мерцедес и произведения пак там собствен автомобил. Ще ти кажа, много е лесно 30% поне по-висока цена за бенца при еднаква себестойност и едни и същи бачкатори...Коментиран от #11, #12, #42
16:07 14.10.2024
9 Факти
До коментар #5 от "Пилот на Ферари":
Няма нужда да има опит с ВСЯКА кола, за да може да си направи изводи: достатъчно е да се прочете какво мислят досегашните потребители на досега произвежданите от Китай автомобили, за да разбереш, че тези неща, които е описал са характерни за всички тях. В Русия, където пазара е буквално превзет от китайците, потребителите реват на умряло от тези проблеми.Коментиран от #19, #24
16:08 14.10.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Факт
До коментар #8 от "Този":
Разликата е в това как са направени нещата инженерно и като тестване за функционалност. Китайчетата са таблети на 4 колела с изкопирана от западните фирми технология. Направени с най-гадните материали - токсични, некачествени и евтини.Коментиран от #13, #14, #21, #33
16:10 14.10.2024
12 разликата ли
До коментар #8 от "Този":
Като отидеш в български магазин, същата стока в Западна Европа е по евтина и по качествена.16:11 14.10.2024
13 Този
До коментар #11 от "Факт":
Ами мисля да те разочаровам, но грешиш. Там е работата, че материалите са едни и същи... А що се отнася до изкопираната технология, то това противоречи на предишното ти твърдение, че западните били инженерно по-добре констроирани... Истината е една всъщност. Щом си направил завода си в Китай, комунистическа държава със стабилен държавен апарат, то смятай, че ноу-хауто ти вече е усвоено и репликирано, но без печалбата в умопомрачителни размери...16:34 14.10.2024
14 Този
До коментар #11 от "Факт":
И спрете да ревете, че Китайците ви били откраднали това или онова... Ми прави си ги в заводите тук бе мой човек, що ходиш там...16:35 14.10.2024
15 Мдаа
16:40 14.10.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Буха ха
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
Я кажи какъв кош десета употреба караш, да се посмеем16:57 14.10.2024
18 Kaлпазанин
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
Ново е докато седнеш в него и се изп@@@@@,и след първото зареждане вече не е ново17:11 14.10.2024
19 дрфтгъухйик
До коментар #9 от "Факти":
И ти кво разбираш от "пазара в Русия" да запитам може ли?Щоту пу случайнуст живея у тая Русия и пу ощи иднъ случайнуст имам пряко отношение към 3 таксиметрови компании с над 400 китайски автомобила... И едва ли имаме кола на по-малко от 150 000км. + всички са с робот или вариатор- даже и кутиите им държат още...
Да бе, хората ревът като виждат колко струва колата в Китай и колко им искат в Русия след всички мита, данъци и т.н., но много малко са случаите с генерални проблеми с колите... Има проблеми, но си има и дилъри които ги отстраняват... ЕДИНСТВЕНИЯТ проблем е с чарковете (тенекии, фарове, брони) при ПТП- там може и 2 месеца да чакаш...
Коментиран от #25
17:41 14.10.2024
20 Тити
Коментиран от #22, #23
17:43 14.10.2024
21 дрфтухйик
До коментар #11 от "Факт":
Вадиш €250 000, купуваш модел по твой избор на Майбах- НОВ, ОТ МАГАЗИНА... Като ТИ СЕ ЗАБРАНЯВА ДА ГО ПОЛУЧАВАШ И РЕГИСТРИРАШ- доставят го и стои в гаража на дилъра. В рамките на 3 дни отиваме двамцата да си получиш новият Майбах, с все найлоните на седалките и фолиото на екраните... Аз ще докарам китаец за $120 000- взех го на 20-ти септември и си го карам вече...Ако по някаква случайност материалите у Майбах-а са по-качествени, изработката и сглобяването му са по-добри, а китаеца ми скърца безобразно получаваш у кеш €500 000... Когато се окаже, че Майбах-а скръца зверски, изработката му е далеч от премиум и сглобяването му е трагично ще гледаш от първия ред как туй немску нящу изгаря на паркинга на дилъра...
17:52 14.10.2024
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 плокийухъг
До коментар #20 от "Тити":
Май хич не си в час с цените, а? Един про3т Джогър струва 40 бона и те карат да чакаш 6 месеца щото "нямаме квота"... Ония ден обявиха Дачия Бигстер- не най-голата версия ще струва 55 бона у вас... В същото време у Мамълигария се продава MG HS 2024г. за €28 500... Къде какво получаваш проверявай сам...17:59 14.10.2024
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Аз и ти
21:19 14.10.2024
30 Пламен
23:30 14.10.2024
31 Програмист
07:20 15.10.2024
32 Абеиш
Коментиран от #34
07:45 15.10.2024
33 Е видехме го
До коментар #11 от "Факт":
Софианци , как изгоре мерцедесу насред центъру08:10 15.10.2024
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Литийник
09:40 15.10.2024
36 мдам
12:15 15.10.2024
37 Тъп Глупънсбърк
До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":
Никакъв шанс да купя каквато и да било електрическа кола втора употреба, а новите очевидно не са ми по джоба. Вие да сте видели някой да провдава акумулатори втора употреба?12:18 15.10.2024
38 Разззбийййшшш
12:22 15.10.2024
39 КЪДЕ ЩЕ ГИ ПАРКИРАМЕ КАТО НА ЗАПАД ЗАБРА
13:10 15.10.2024
40 Скорпион
16:58 15.10.2024
41 Инженер
04:13 16.10.2024
42 Фена
До коментар #8 от "Този":
Аз чакам доставка от Китай на G-класа по лиценз, но по-стария модел. Цената е 70К $ и е с двигател и скоростна кутия същите които се доставят за Мерцедес. За сравнение у нас новата G-класа започва от 130К и стига до 230К €.16:37 16.10.2024
43 Този коментар е премахнат от модератор.