14 Октомври, 2024 15:12 21 759 43

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

  • leapmotor-
  • китай-
  • stellantis-
  • европа-
  • париж-
  • автосалон

Leapmotor навлиза на европейския пазар с няколко модела

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас  - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Китайската марка за електрически превозни средства Leapmotor направи своя европейски дебют на автомобилното изложение в Париж с представянето на B10. Това е важен етап за Leapmotor, който разширява присъствието си на европейския пазар и очакваме съвсем скоро да се появи и у нас.

B10 е изграден на базата на архитектурата LEAP 3.5 на Leapmotor, която предлага усъвършенствани функции като ADAS (Advanced Driver Assistance Systems - усъвършенствани системи за подпомагане на водача), цифров кокпит с възможност за персонализиране и интелигентни възможности за шофиране.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

Главният изпълнителен директор на Leapmotor, Тяншу Син, изтъкна амбициозната глобална стратегия на компанията и партньорството ѝ със Stellantis, което осигурява ценни ресурси и силна сервизна инфраструктура. B10 е само началото на експанзията на Leapmotor в Европа, като плановете са до края на 2025 г. да има 500 локации за продажба.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

В допълнение към B10 Leapmotor представи и други ключови модели от своето портфолио, включително C16, компактния електромобил T03 и C10. Тези модели предлагат редица възможности за потребителите - от семейни SUV автомобили до електромобили с градска насоченост.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

C16 разполага с 800V платформа, която дава възможност за бързо зареждане и просторен интериор с конфигурация на седалките 2+2+2. T03 е компактен електромобил, който е предназначен за градско шофиране.

Разгледахме отблизо новите китайски коли, които ще се продават у нас

C10 е оборудван с иновативната технология Cell-to-Chassis на Leapmotor, която подобрява ефективността и производителността на батерията. C10 също така е проектиран да отговаря на най-високите стандарти за безопасност и се стреми към 5-звезден рейтинг за безопасност по E-NCAP.

Присъствието на Leapmotor на автомобилното изложение в Париж демонстрира ангажимента на компанията към европейския пазар и желанието ѝ да се конкурира с утвърдени автомобилни марки. В Италия, където автомобилите бяха официално пуснати на пазара на 23 септември, C10 ще струва €36 400, а T03 - €18 900.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 72 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 не всичко е вечно ново

    46 26 Отговор
    Никакъв шанс да купя китайска кола втора употреба....

    Коментиран от #3, #4, #17, #18, #37

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Симо

    35 37 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    И 1ва употреба не бих си купил . Много дефектират ,антикорозионна защита на шасито на практика няма . Даже и тия с претенции за хай лукс .

    Коментиран от #5

  • 4 Пилот на Ферари

    70 3 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    То никакъв шанс и нова кола да купиш !
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Факт

    31 47 Отговор
    Да си купиш китайска кола е като да си купиш каквото и да било измислено от китаец - пълен скрап.

    Коментиран от #8

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този

    52 13 Отговор

    До коментар #6 от "Факт":

    И каква е разликата от произведеният в Китай Мерцедес и произведения пак там собствен автомобил. Ще ти кажа, много е лесно 30% поне по-висока цена за бенца при еднаква себестойност и едни и същи бачкатори...

    Коментиран от #11, #12, #42

  • 9 Факти

    24 11 Отговор

    До коментар #5 от "Пилот на Ферари":

    Няма нужда да има опит с ВСЯКА кола, за да може да си направи изводи: достатъчно е да се прочете какво мислят досегашните потребители на досега произвежданите от Китай автомобили, за да разбереш, че тези неща, които е описал са характерни за всички тях. В Русия, където пазара е буквално превзет от китайците, потребителите реват на умряло от тези проблеми.

    Коментиран от #19, #24

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Факт

    25 25 Отговор

    До коментар #8 от "Този":

    Разликата е в това как са направени нещата инженерно и като тестване за функционалност. Китайчетата са таблети на 4 колела с изкопирана от западните фирми технология. Направени с най-гадните материали - токсични, некачествени и евтини.

    Коментиран от #13, #14, #21, #33

  • 12 разликата ли

    24 6 Отговор

    До коментар #8 от "Този":

    Като отидеш в български магазин, същата стока в Западна Европа е по евтина и по качествена.
  • 13 Този

    30 6 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    Ами мисля да те разочаровам, но грешиш. Там е работата, че материалите са едни и същи... А що се отнася до изкопираната технология, то това противоречи на предишното ти твърдение, че западните били инженерно по-добре констроирани... Истината е една всъщност. Щом си направил завода си в Китай, комунистическа държава със стабилен държавен апарат, то смятай, че ноу-хауто ти вече е усвоено и репликирано, но без печалбата в умопомрачителни размери...
  • 14 Този

    38 4 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    И спрете да ревете, че Китайците ви били откраднали това или онова... Ми прави си ги в заводите тук бе мой човек, що ходиш там...
  • 15 Мдаа

    33 7 Отговор
    Като гледам при първите модели на Грейт Уол, които влезоха у нас, няма нито един изгнил. Хората си ги карат, а вече доста години навъртяха.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Буха ха

    17 4 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    Я кажи какъв кош десета употреба караш, да се посмеем
  • 18 Kaлпазанин

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    Ново е докато седнеш в него и се изп@@@@@,и след първото зареждане вече не е ново
  • 19 дрфтгъухйик

    26 9 Отговор

    До коментар #9 от "Факти":

    И ти кво разбираш от "пазара в Русия" да запитам може ли?
    Щоту пу случайнуст живея у тая Русия и пу ощи иднъ случайнуст имам пряко отношение към 3 таксиметрови компании с над 400 китайски автомобила... И едва ли имаме кола на по-малко от 150 000км. + всички са с робот или вариатор- даже и кутиите им държат още...

    Да бе, хората ревът като виждат колко струва колата в Китай и колко им искат в Русия след всички мита, данъци и т.н., но много малко са случаите с генерални проблеми с колите... Има проблеми, но си има и дилъри които ги отстраняват... ЕДИНСТВЕНИЯТ проблем е с чарковете (тенекии, фарове, брони) при ПТП- там може и 2 месеца да чакаш...

    Коментиран от #25

  • 20 Тити

    13 3 Отговор
    При тази цена никакъв шанс!

    Коментиран от #22, #23

  • 21 дрфтухйик

    19 10 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    Вадиш €250 000, купуваш модел по твой избор на Майбах- НОВ, ОТ МАГАЗИНА... Като ТИ СЕ ЗАБРАНЯВА ДА ГО ПОЛУЧАВАШ И РЕГИСТРИРАШ- доставят го и стои в гаража на дилъра. В рамките на 3 дни отиваме двамцата да си получиш новият Майбах, с все найлоните на седалките и фолиото на екраните... Аз ще докарам китаец за $120 000- взех го на 20-ти септември и си го карам вече...
    Ако по някаква случайност материалите у Майбах-а са по-качествени, изработката и сглобяването му са по-добри, а китаеца ми скърца безобразно получаваш у кеш €500 000... Когато се окаже, че Майбах-а скръца зверски, изработката му е далеч от премиум и сглобяването му е трагично ще гледаш от първия ред как туй немску нящу изгаря на паркинга на дилъра...
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 плокийухъг

    10 5 Отговор

    До коментар #20 от "Тити":

    Май хич не си в час с цените, а? Един про3т Джогър струва 40 бона и те карат да чакаш 6 месеца щото "нямаме квота"... Ония ден обявиха Дачия Бигстер- не най-голата версия ще струва 55 бона у вас... В същото време у Мамълигария се продава MG HS 2024г. за €28 500... Къде какво получаваш проверявай сам...
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Аз и ти

    16 3 Отговор
    Квото и да коментираме дали е западен или китайско е ново и скъпо.Затова ще си караме двадесет годишни ламарини и ще коментирате.... само!!!
  • 30 Пламен

    9 5 Отговор
    Китайска кола втора ръка ще си вземате, колкото си вземате китайски смартфон втора употреба.
  • 31 Програмист

    7 1 Отговор
    Аз си взех и съм много доволен
  • 32 Абеиш

    5 11 Отговор
    Купувайте им боклучивите шпионски тлефончета, количките- катафалки и не се бойте що щерките ти ще проституирант на изток един ден за 5 долара

    Коментиран от #34

  • 33 Е видехме го

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Факт":

    Софианци , как изгоре мерцедесу насред центъру
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Литийник

    2 1 Отговор
    А горят ли като се запалят, а пожарникарите гласят ли ги или ги оставят да изгорят?
  • 36 мдам

    1 1 Отговор
    вкарали са най-долнопробните марки, разбира се.
  • 37 Тъп Глупънсбърк

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "не всичко е вечно ново":

    Никакъв шанс да купя каквато и да било електрическа кола втора употреба, а новите очевидно не са ми по джоба. Вие да сте видели някой да провдава акумулатори втора употреба?
  • 38 Разззбийййшшш

    2 2 Отговор
    Туй мяса Волга брее , питайте путин и той , тИка чи каже.
  • 39 КЪДЕ ЩЕ ГИ ПАРКИРАМЕ КАТО НА ЗАПАД ЗАБРА

    3 1 Отговор
    НЯВАТ ДА ВЛИЗАТ В ЗАКРИТИ ГАРАЖИ !?
  • 40 Скорпион

    6 2 Отговор
    Чудя се защо хвърляте толкова пари на вятъра. Преди 4 години си купих Форд Галакси от Белгия за 500 евро дизел 110 к.с 1999 г.навъртам средно по 100000 км.на година с платформа 2 тона, пренасям коли и други работи. В момента е почти 700000 км.без ремаркето гори 5л.че и надолу..Колата е да носи пари а не да ги хвърля на вятъра.
  • 41 Инженер

    1 4 Отговор
    На китайски и руски автомобил не се качвам, ценя здравето и живота си.
  • 42 Фена

    1 1 Отговор

    До коментар #8 от "Този":

    Аз чакам доставка от Китай на G-класа по лиценз, но по-стария модел. Цената е 70К $ и е с двигател и скоростна кутия същите които се доставят за Мерцедес. За сравнение у нас новата G-класа започва от 130К и стига до 230К €.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.