Немците от Mercedes-Benz продължават да сменят абревиатурите на своите модели, като сега поредната "жертва" стана подобрената версия на купе кабриолета SLK. Наследникът на добре познатото ни SLK вече се нарича Mercedes SLC и беше представен на живо за първи път на протичащия в момента автосалон в Детройт. Освен с ново моделно име, автомобилът впечатлява и с променен дизайн. Практически, цялата предница е нова, като се характеризира с по-закръглени форми.
Що се отнася до интериорната част, то там промените са значително по-малки. Нa очи се набива различният волан, който има доста повече бутони по себе си. Мултимедийната система се откроява със своя по-голям екран, а хората от Mercedes разказаха, че са доработили и системата за сгъване и разгъване на твърдия таван. Преди тя действаше, само ако автомобилът е на място или пък се движи със скоростта на пешеходец, докато сега таванът може да се сгъва или разгъва при скорост до 40 км/ч.
Стандартните версии на Mercedes SLC ще се оборудват само с четирицилиндрови двигатели. Бензиновите версии са SLC 180 (156 к.с.), SLC 200 (184 к.с.), SLC 300 (245 к.с.), а дизеловата е SLC 250 d (204 к.с.). В зависимост от изпълнението, скоростната кутия може да бъде или шестстепенна механична, или деветстепенна автоматична. Интерес представлява и наточената версия Mercedes-AMG SLC 43.
Достъпният за предшественика и могъщ V-образен осмак вече е отправен в пенсия, като на негово място сега идва битурбо V6 с работен обем три литра. Мощността му спрямо V осмака е по-малка - 367 конски сили спрямо 421 коня на предходния модел, но пък за сметка на това, според хората от Mercedes, новият мотор е по-еластичен и значително по-икономичен. Максималният му въртящ момент е 520 Нм, а максималната скорост е стандартно електронно ограничена на 250 км/ч.
Що се касае до ускорението от 0 до 100 км/ч на наточените варианти, то и тук SLC показва по-слаби резултати от SLK - 4.7 секунди срещу 4.6 секунди в полза на досегашното AMG изпълнение. Единствената утеха за феновете на новия немски купе кабриолет е, че той е станал "по-умен".
В арсенала от екстри на новия Mercedes-Benz SLC се открояват модернизирана система за разпознаване на пътните знаци, пълен контрол на т.нар. "слепи зони", както и усъвършенствана система за настройки на шасито и двигателя спрямо пътната обстановка и нуждите на водача. Все още не са ясни цените на новия Mercedes CLC.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Guesth
Коментиран от #2
09:39 12.01.2016
2 Марто
До коментар #1 от "Guesth":
Кое знаеш бе? Моделът е представен късно снощи в Детройт, ама той знаел. Аман от разбирачи. И аз знам за смяната на абревиатурата, но подробности за модела научавам сега.Коментиран от #4
10:11 12.01.2016
3 бизнесМЕН
Коментиран от #9
10:37 12.01.2016
4 Guesth
До коментар #2 от "Марто":
В сайта на мерцедес го имаше!11:14 12.01.2016
5 не бизнесМЕН
Коментиран от #10
12:11 12.01.2016
6 БУМЕР КАМОР
Коментиран от #7
12:34 12.01.2016
7 хХх
До коментар #6 от "БУМЕР КАМОР":
Ооо Златко, къде се губиш?! какво стана с ладата, продаде ли я или я търкаляш още :)13:26 12.01.2016
8 тошибиян
13:39 12.01.2016
9 Мечти
До коментар #3 от "бизнесМЕН":
Еееееех мечти, мечти13:59 12.01.2016
10 бизнесМЕН
До коментар #5 от "не бизнесМЕН":
Що бе - реално погледнато това си малък дамски роудстър и най често в БГ-то го карат именно споменатите от мен кифли ! Новата ЕС класа за мен и един ЕС ЕЛ ЦЕ за любовницата ми :) И само не казвайте че не виждате всеки ден кифли да карат коли от по 80-100 бона и нагоре :) Еее за тва говорА16:37 12.01.2016
11 опсмопсус
Живее в кенеф, но кара мерцедес!
18:34 12.01.2016
12 Роман Ценов
18:36 12.01.2016
13 Кобрата
22:38 12.01.2016