Вчера първият брой от дългоочакваната Giulia напусна завода и така датата 19/4/2016 може да бъде вписана в историята на компанията след годините разработване на модела. Базовата версия ще се задвижва от 2.0-литров турбо двигател с мощност от 276 конски сили и 400 нютонметра, като ускорението от 0 до 100 обещано от производителя е 5.6 секунди, а максималната скорост - 240 км/ч.
Giulia ще има задачата да отнеме от клиентите на Audi A4, BMW 3-series, Mercedes C-class, но те имат и много други противници. Разбира се тя ще се отличава по типично италиански признаци - хубав дизайн и може би най-добрия звук на пазара.
Друга версия, обаче се е загнездила в мозъците ни и я очакваме с нетърпение - Quadrifoglio. С V6 двигател идващ от не кой да е, а Ferrari и предлагащ мощност от 505 конски сили само и единствено за задните колела този модел ще яде автомобили, като M3, RS4 и C63 на закуска. Да не забравяме и времето от 7:39, което прототипът на автомобила постави на Нюрбргринг през есента и с него се превърна в най-бързия седан.
Подробни технически характеристики за Alfa Romeo Giulia ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Алфътъ
07:37 20.04.2016
2 Иво
08:04 20.04.2016
3 Fake
08:10 20.04.2016
4 mediator37
Самият факт да нацепиш манерката на БМВ, Мерцедес, Нисан и др. на Нюрбургринг е достоен за уважение. Алфа продължава да е икона.
08:10 20.04.2016
5 гост
иначе браво на Алфа, отдавна не бяха вадили наистина красива кола, (след триото 156,166,159)
08:14 20.04.2016
6 некойси
Дано да няма общо с предишните традиционни технически проблеми.
08:34 20.04.2016
7 Трифонов
Ето защо, не може да има никакво съмнение, че Джулия е конструирана в най-добрите традиции на италианското автомобилостроене. За жалост обаче, изпълнението й ще бъде в най-лошите...
Някой може да каже "колата още не е стигнала в шоурумите и тоя вече я обяви за некачествено сглобена". Не е така. От всичко обявено във връзка с прозводството на Джулия до момента стана ясно, че тя ще се произвежда на същите места, в същите заводи и от същите хора, които са произвеждали Алфите и преди. А да правиш нещата, както преди, а в същото време да очакваш различен резултат, не е нищо друго, освен глупост!
Коментиран от #10
08:43 20.04.2016
8 ххх
Цената обаче е безобразна и дано поне си заслужава всяка стотинка...
08:45 20.04.2016
9 абв
Коментиран от #11, #12
09:31 20.04.2016
10 Алфата
До коментар #7 от "Трифонов":
Добре, да приемем, че си прав - до сега. Само че тук стартираме с "ширпотреба" 2.0 турбо, 276 коня и няма и шест сек. на обичайния бегови тест. А народа чака да се "дърпа" с ГТР и М3! Няма старт с 1.9 джи-ти-ди или 1.6 т. спарк с "пикливи" 100-ина кончета! Работата още на старта е много сериозна (еле пък за джоба на фена - паралия) т. е., след толкова години чакане, би трябвало преработката на упражнението да е из основи! Дано да съм прав. Лично аз ще я "чакам", след 8 - 10 години!09:40 20.04.2016
11 Алфата
До коментар #9 от "абв":
Значи с цена от 34 хил. стартира (недоразумението за мен)"въшката" МиТо. Скъпият и ненужен репликант на Браво. Доста солена цена за автомобил в този клас! Алфа винаги е била в ценовия диапазон точно на БМВ 3 и Ауди А4. 159-ката с опеловия мотор стартираше от почти 50 хил. лв. За тази двулитрова, близо триста коня хубавица, под 80-90 хил. лв. - забрави!Коментиран от #24
09:50 20.04.2016
12 Julio
До коментар #9 от "абв":
Никакъв шанс няма кола с базови 276 кс да струва 34 хилки нова. Минималната цена ще бъде около 60-70... Което я превръща в безкрайно бутиков автомобил...10:07 20.04.2016
13 Julio
10:20 20.04.2016
14 Иван Господинов
11:00 20.04.2016
15 гост
11:35 20.04.2016
16 гост
11:44 20.04.2016
17
12:03 20.04.2016
18 НикиД
Коментиран от #21
14:33 20.04.2016
19 Росен
15:47 20.04.2016
20 гост
16:22 20.04.2016
21 Алфата
До коментар #18 от "НикиД":
Не си гледал из Италия достатъчно добре! Всички държави - производителки в Европа на местна почва "щъкат" с над 50 % родно производство (разбира се от съответния клас). Мерцедес, Ауди и БМВ в Италия, а и Франция, запълват основно дупката във премиум класа! Просто италианци и французи нямат нищо сериозно, и постоянно в него! Но в ниският и среден клас - местното е на почит. Както трябва и да е при родно производство на съответен продукт, със средностатистическо качество и добри цени в сегмента!17:42 20.04.2016
22
18:55 20.04.2016
23 Carfen
Коментиран от #25
20:55 20.04.2016
24 Иво
До коментар #11 от "Алфата":
На база на Пунто е...14:57 21.04.2016
25
До коментар #23 от "Carfen":
Много бързаш, догодина......21:37 21.04.2016