От VAG планират да модифицират още модели на Seat, Skoda, Audi и VW, съобщи информационното издание „Шпигел“. Засегнати са допълнителни 650 000 автомобили. Подобно на обявените досега кампании, причината е прекомерното отделяне на азотни оксиди от дизеловите двигатели. Модификациите ще се изразят в обновяване на софтуера и ще бъдат безплатни за собствениците на автомобилите.
„Концернът иска да подобри 4 милиона превозни средства, като по този начин цели да намали значително вредните емисии, произведени от дизеловите им мотори“, заяви в четвъртък шефът на Volkswagen Матиас Мюлер. В тези 4 милиона влизат първоначално обявените за изтегляне 2.5 милиона автомобили, както и анонсираните миналата седмица 850 000 коли на Audi с шест- и осемцилиндрови дизелови двигатели.
Мюлер допълни, че от Волфсбург искат да допринесат за успеха на срещата за дизеловия скандал на 2-ри август. На така наречения „Национален дизелов форум“ в Берлин ще се срещнат водещите фигури на всички германски автопроизводители и министър-председателите на 16-те федерални провинции на Германия.
Ще бъдат обсъдени мерки, които да доведат до намаляване на замърсяването на въздуха от дизеловите автомобили. Германските концерни се надяват да избегнат забраната за движение чрез предприетата от тях акция за модифициране на превозни средства, които отделят наднормено количество азотни оксиди. Поради същата причина Daimler обяви, че планира да надгради софтуера на близо 3 милиона автомобили.
Въпреки подобренията обаче немският министър на екологията Барбара Хендрикс не изключва забраната за движение на дизеловите автомобили като възможност. „В случай, че граничните стойности са прекрачени, ще трябва да предприемем радикалната мярка“, допълни тя преди посещението си във VW днес.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост 3
16:48 27.07.2017
2 onq s konq
Коментиран от #4, #5, #11
17:04 27.07.2017
3 styles
17:41 27.07.2017
4 pepo
До коментар #2 от "onq s konq":
Не виждам нито една причина по която ТДС, да е по-добър мотор от 525д 163 - 530д e39 193. Нито здравина, нито разход, нито шум.Единствената причина да караш ТДС-а, е неговате непретенциозност към качеството на нафтата защото комън рейла е под високо налягане. С други думи ако взимаш нафта на черно.
P.S. Имал съм и 3-те двигателя визирани по-горе и споделям от опит.
Поздрави
18:22 27.07.2017
5 Купчина желязо за 100лв
До коментар #2 от "onq s konq":
Няма да се развали още 50г. като го караш 2-пъти в седмицата по 5 километра.Треперите им на тези бмв-та все едно гледате космически кораб от друга галактика.Не си обръщате внимание толкова на здравето и хората около вас,колкото на нафтовата печка БНВ.22:06 27.07.2017
6 Shmeker
22:55 27.07.2017
7 Shmeker
Коментиран от #9
22:55 27.07.2017
8 Бай Хуй
23:48 27.07.2017
9 Max
До коментар #7 от "Shmeker":
Ти какви сънища разправяш? Качи се и карай някоя вагонетка 20 години и после сънувай. Ама тогава сънищата ти ще са свързани само със сервизи. Събуди се момче и виж реалността- ауди са на второ място по чупливост на двигатели , а другите ваг.ни са също в топ 10 по чупливост.07:43 28.07.2017
10 Чавдар войвода
20:54 28.07.2017
11 Случайно Минавам и Заминавам
До коментар #2 от "onq s konq":
Неграмотно написани думички. Ужас!11:19 29.07.2017
12 ХАХА
17:12 31.07.2017