27 Юли, 2017 15:21 5 438 12

VAG изтегля общо 4 млн. дизелови автомобили

  • vw-
  • vag-
  • авто-
  • дизел-
  • германия

Непосредствено преди срещата за дизеловия скандал на 2-ри август от Волфсбург обявиха, че смятат да изтеглят още 650 000 дизелови коли, за да намалят отделянето на вредни емисии

VAG изтегля общо 4 млн. дизелови автомобили - 1
Снимка : БТА / АП

От VAG планират да модифицират още модели на Seat, Skoda, Audi и VW, съобщи информационното издание „Шпигел“. Засегнати са допълнителни 650 000 автомобили. Подобно на обявените досега кампании, причината е прекомерното отделяне на азотни оксиди от дизеловите двигатели. Модификациите ще се изразят в обновяване на софтуера и ще бъдат безплатни за собствениците на автомобилите.

„Концернът иска да подобри 4 милиона превозни средства, като по този начин цели да намали значително вредните емисии, произведени от дизеловите им мотори“, заяви в четвъртък шефът на Volkswagen Матиас Мюлер. В тези 4 милиона влизат първоначално обявените за изтегляне 2.5 милиона автомобили, както и анонсираните миналата седмица 850 000 коли на Audi с шест- и осемцилиндрови дизелови двигатели.

Мюлер допълни, че от Волфсбург искат да допринесат за успеха на срещата за дизеловия скандал на 2-ри август. На така наречения „Национален дизелов форум“ в Берлин ще се срещнат водещите фигури на всички германски автопроизводители и министър-председателите на 16-те федерални провинции на Германия.

Ще бъдат обсъдени мерки, които да доведат до намаляване на замърсяването на въздуха от дизеловите автомобили. Германските концерни се надяват да избегнат забраната за движение чрез предприетата от тях акция за модифициране на превозни средства, които отделят наднормено количество азотни оксиди. Поради същата причина Daimler обяви, че планира да надгради софтуера на близо 3 милиона автомобили.

Въпреки подобренията обаче немският министър на екологията Барбара Хендрикс не изключва забраната за движение на дизеловите автомобили като възможност. „В случай, че граничните стойности са прекрачени, ще трябва да предприемем радикалната мярка“, допълни тя преди посещението си във VW днес.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост 3

    12 4 Отговор
    Още ли има хора, дето мислят, че нов дизел ще им харчи 0,1л. на 100 км. "Така го дават по книжка, бате"
  • 2 onq s konq

    10 13 Отговор
    Като гледам напоследък как върват нещата с дизела се повече се убеждавам че наи добрия мотор на нафта е ТДС на беенве които междудругото и ас карам от години и казвам това от сопствен опит! Досега за толко години как па ништо не се счупи !!! Савършен мотор !!!

    Коментиран от #4, #5, #11

  • 3 styles

    19 13 Отговор
    най-големите боклуци-фолксваген...
  • 4 pepo

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Не виждам нито една причина по която ТДС, да е по-добър мотор от 525д 163 - 530д e39 193. Нито здравина, нито разход, нито шум.
    Единствената причина да караш ТДС-а, е неговате непретенциозност към качеството на нафтата защото комън рейла е под високо налягане. С други думи ако взимаш нафта на черно.

    P.S. Имал съм и 3-те двигателя визирани по-горе и споделям от опит.

    Поздрави
  • 5 Купчина желязо за 100лв

    18 3 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Няма да се развали още 50г. като го караш 2-пъти в седмицата по 5 километра.Треперите им на тези бмв-та все едно гледате космически кораб от друга галактика.Не си обръщате внимание толкова на здравето и хората около вас,колкото на нафтовата печка БНВ.
  • 6 Shmeker

    7 3 Отговор
    Най-добрия дизел от към разход, динамика, непретенциозност май ще се окаже AFN на много коли от VAG, след това е AEL на Audi. Волво също го ползват доста години. Естествено тези двигатели са старата технология, навъртяха милиони километри и читавите екземпляри дори и 20 годишни държат цена.
  • 7 Shmeker

    4 3 Отговор
    Най-добрия дизел от към разход, динамика, непретенциозност май ще се окаже AFN на много коли от VAG, след това е AEL на Audi. Волво също го ползват доста години. Естествено тези двигатели са старата технология, навъртяха милиони километри и читавите екземпляри дори и 20 годишни държат цена.

    Коментиран от #9

  • 8 Бай Хуй

    9 3 Отговор
    Оня с коня, вземи да се научиш да пишеш грамотно пък после карай дизелови кенефи.
  • 9 Max

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "Shmeker":

    Ти какви сънища разправяш? Качи се и карай някоя вагонетка 20 години и после сънувай. Ама тогава сънищата ти ще са свързани само със сервизи. Събуди се момче и виж реалността- ауди са на второ място по чупливост на двигатели , а другите ваг.ни са също в топ 10 по чупливост.
  • 10 Чавдар войвода

    5 0 Отговор
    След по-малко от десет години, VAG-ина групата няма да съществува.
  • 11 Случайно Минавам и Заминавам

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "onq s konq":

    Неграмотно написани думички. Ужас!
  • 12 ХАХА

    0 0 Отговор
    Оня с коня страйкс егейн!