Шведът Виктор Йонсон показа на света една много странна разработка. Става дума за старата малолитражка Volvo PV544, произведена през далечната 1960 година, но напълно преобразена и оборудвана с... 38.8-литров двигател.
Агрегатът е заимстван от военната верижна машина за полагане на мостове Brobandvagn 971, като същите двигатели по-рано се монтираха на танковете Т-55. За да бъде интегриран в малкото Volvo се налага разтягане на шасито, което вече е почти шест метра.
масата на огромния двигател е около един тон, а за да издържи тежестта на мотора се налага и смяна на окачването, като новото е от огромен пикап на General Motors. Новият мотор е с мощност 520 конски сили, а въртящият му момент е 2 300 Нм.
За да може автомобилът да бъде приведен в движение Йонсон прави специален планетарен редуктор, който намалява пиковият момент до 700 Нм. Тягата се предава на задните колела през автоматична трансмисия ZF, която е заимствана от дизеловия седан BMW 525 TDS.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 чай шукар
10:24 26.11.2017
2 The TRAPPER
11:23 26.11.2017
3 Гост
13:38 26.11.2017
4 555
14:18 26.11.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 глупости
Коментиран от #7, #8
15:42 26.11.2017
7 Пазарен Либерализатор
До коментар #6 от "глупости":
За да може автомобилът да бъде приведен в движение Йонсон прави специален планетарен редуктор, който намалява пиковият момент до 700 Нм16:47 26.11.2017
8 Тато
До коментар #6 от "глупости":
Ма много лесно бе мозък! Нарича се зъбна предавка и го има в скоростна кутия, редукторна кутия, главно предаване. Всяка една зъбна предвка променя въртящия момент. Д....а и неграмотното племе с претенции.19:00 26.11.2017
9 Plovdivski turbo tarikat
19:57 26.11.2017
10 Гад
15:31 27.11.2017
11 Баджанака
08:52 28.11.2017