19 Март, 2019 10:38 24 712 22

Дефектни ли са употребяваните корейски коли?

  • сащ-
  • автомобили-
  • kia-
  • hyundai-
  • самозапалване
Дефектни ли са употребяваните корейски коли? - 1

След като вчера ви информирахме за това, че Комисията за ценни книжа на САЩ (SEC) обвини Volkswagen и бившият генерален директор Мартин Винтеркорн в мошеничество, сега прокурорите на няколко щата започват разследване, което е свързано с масовите отзовавания на корейски коли и случаите на самозапалване на тези автомобили.

Става дума за мащабната сервизна акция, която датира от 2015 година и при която Hyundai и Kia отзова в сервизите над 2.3 милиона автомобила за установяване на различни дефекти по двигателите. В края на миналата година федералните власти започнаха разследване, което има за цел да установи дали тези прегледи са проведени правилно.

Сега, Reuters разпространи изявление на главния прокурор на щата Кънектикът, от което става ясно, че вече са събрани достатъчно данни за самозапалили се корейски коли от марките Hyundai и Kia, включително и такива, които са преминали през въпросната сервизна акция от 2015-а. От информацията на агенцията става ясно, че аналогични разследвания започват и в още няколко щата.

Ще припомним, че през януари тази година, Американският институт по пътна безопасност (IIHS) излезе с доклад в който имаше подробни резултати от разследването на причините за пожарите на южнокорейските автомобили. Според IIHS основният причинител на самозапалванията са двигателите от семейство Theta II.

С такива агрегати се оборудват моделите Kia Sorento, Kia Optima, Hyundai Santa Fe и Hyundai Sonata, произведени през периода 2011 - 2014 година. Въпреки подробния си доклад обаче, специалистите от IIHS не успяха да посочат точна и окончателна причина за пожарите в автомобилите. Те заявиха единствено, че най-опасни са двулитровите двигатели, рискът при които се увеличава с напредването на възрастта и пробега им.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    30 52 Отговор
    от корейското по-хубаво е само румънското!

    Коментиран от #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 AUDI

    32 32 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Много правилно !!! а да не говорим за ТАТА и руското автомобилостроене
    ХАХАХАХАХА
  • 4 1234

    79 10 Отговор
    Пореден цру удар срещу вносни коли, преди немските, сега корейските, скоро и японските. Казва се протекционизъм в рамките на евроатлантически ценности
  • 5 Перуката

    60 0 Отговор
    То па американските кошници са безпроблемни!
    Първо глобиха Фолксваген с измислени причини така да им резнат крилцата.Че почнаха да продават повече в ко.Сега корейците, а къде е Деу демек Шевролет ,нали са на GM и ги няма. А те са най лошите от китайските автомобили.Всичко е интереси, Клоуна мисли че така ще защити американската икономика.
    Ще им пръднат на чурката на корейците.Както Епъл отсъди Самсунг в кочината. И дръпнатите ги отсъдиха реципрочно за по голяма сума в Корея.
    Така че лайте си колкото искате нали това ви е работата. Центове трябват да се изкарват......

    Коментиран от #20

  • 6 Перуката

    10 1 Отговор
    То па американските кошници са безпроблемни!
    Първо глобиха Фолксваген с измислени причини така да им резнат крилцата.Че почнаха да продават повече в ко.Сега корейците, а къде е Деу демек Шевролет ,нали са на GM и ги няма. А те са най лошите от корейските автомобили.Всичко е интереси, Клоуна мисли че така ще защити американската икономика.
    Ще им пръднат на чурката на корейците.Както Епъл отсъди Самсунг в кочината. И дръпнатите ги отсъдиха реципрочно за по голяма сума в Корея.
    Така че лайте си колкото искате нали това ви е работата. Центове трябват да се изкарват......
  • 7 Ха ха

    25 10 Отговор

    До коментар #2 от "Townboy":

    Когато караш хубав и нов кореец тогава и казвай мнение. Или си от тези комплексари с 20 годишните кошници и си мислиш, че караш нещо.
  • 8 Алфа Вълкът

    11 50 Отговор
    Всичко азиатско е менте, азиатски коли втора ръка няма. Защото още конвейра като слизат са за скраб!

    Коментиран от #11

  • 9 Random

    19 25 Отговор
    Корейските боклуци са копирани японски коли, сглобени с китайско качество, както и всичката им смотана електроника. Корееца само може да копира. Още ползват японски двигатели.
  • 10 аааааааа

    9 1 Отговор
    вижте в другата тема - няма една корейска в класацията!
  • 11 Obey The Law

    10 2 Отговор

    До коментар #8 от "Алфа Вълкът":

    Някога да си се качвал на японска кола за да изказваш мнение ?
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Немец

    25 3 Отговор
    За корейските не знам, но немците тихомълком спряха продажбите на дизели в САЩ. За Фолксваген е ясно защо, но една година по-късно Мерцедес и БМВ и Порше спряха продабжата на дизели (преди да ги хванат и тях явно). В България не знам какво толкова хората са се прехласнали по немските автомобили. Не сме 1970, не сме и 1980 година. Да, едно време всеки чичка с Лада си мечтаеше за Мерцедес и БМВ и наистина колите им бяха здрави. В последните 20 години това не е съвсем така. Сега някой заклет фен на немските коли не може да го убедиме, защото немския автомобил е средството за поддържане на самочувствието. Истината обаче е, че 2019 година разликите между отделните производители са толкова малки, че спора коя кола е 10 пъти по-добра от другата вече не е актуален.

    Коментиран от #15

  • 14 gostenina

    6 0 Отговор
    ако някой е вдигнал ръце от такава машина да ми се обади
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 сервиз автоматици

    10 0 Отговор
    Двигателите Theta/Theta 2 - в България масово използван в такситата от 2005-2010г. Hyundai sonata и kia magentis(usa - Optima).Не съм чул за изгоряло такси.НО !!! В сервиза няколко пъти идват на пътна помощ таксита които са има изтичане на гориво - БЕНЗИН от задната част на колата.Във всички случай проблемът е един и същ - Заключващият се щифт на маркуча който се свързва към пластмасовата тръбичка на кошницата на бензиновата помпа се изплъзва от пластмасовата тръбичка.След което връзката на бензиновата помпа с горовопреносния маркуч се прекъсва и бензинът изтича прес пластмасовата тръбичка директно върху генерацията.

    Коментиран от #17

  • 17 НАТО ВЕЦ

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "сервиз автоматици":

    Рядко съм виждал такси, дето да не е измагерено директно на газ. Сигурно и за това не се случват подобни неща при такситата :) Иначе имам един 17 годишен кореец, дето се кара на общинско магаре и не съм имал никакъв проблем с него. Единственият голям ремонт беше смяна на дясна врата и изпъване на задния калник заради една заспала патка.
  • 18 бмве39

    2 6 Отговор
    мерси нема нужда от имитации и сапунерки само премиума бмв ауди и мерц
  • 19 Дидо

    3 0 Отговор
    На баба им американското хвърчило.Имах КИА Carnival, изключително здрава и надеждна машина.
  • 20 Корола

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Перуката":

    Ти добре ли си?Я провери и виж,че пазарния дял на фолксваген в САЩ е нищожен.Американците са практични -карат си тяхните кашони ,че евтини и японските-че нямат чупене. Също така дизели почти не карат,като махнем някои пикапи.
  • 21 гощо

    1 0 Отговор
    Ел кокалес гранд де лукс!!!
  • 22 Jack Bauer

    1 0 Отговор
    Santa Fe-то е дефектно още като излезе от магазина, чисто ново. А какво остава след като е карано Х км.