Subaru Outback получи дългоочаквана трансформация

17 Април, 2025 12:17 1 955 7

  • subaru-
  • outback-
  • фейслифт-
  • wilderness

Компанията определя новия модел повече като SUV

Subaru Outback получи дългоочаквана трансформация - 1

Subaru Outback - автомобилът, който по същество представи съвременното комби, готово за офроуд, се завръща за 2025 г. с цялостен редизайн, идеално съчетан с 30-годишнината му. Като един от първите кросоувъри-първопроходци, Outback извоюва своята ниша на здрав семеен автомобил много преди конкуренцията да го забележи. Макар че съперници като Audi Allroad и Volvo XC70 последваха примера му, малцина от тях се изравниха с неговата трайна привлекателност. Сега, след като Legacy седанът остана в историята, най-продаваният средноразмерен кросоувър на Subaru в Америка започва нова глава, в която по-открито се изявява като SUV, като в същото време деликатно се отдалечава от корените си на комби.

Subaru Outback получи дългоочаквана трансформация

Въпреки че визуалната насока може да еволюира, някои основни принципи на Outback остават неизменни. Симетричното задвижване на всички колела продължава да бъде стандартно оборудване за цялата гама, а всеки модел ще се отличава с голям пътен просвет от 220 мм. Йерархията на нивата на оборудване до голяма степен отразява предложенията от 2025 г., а познатите два двигателя се запазват, макар и с малки промени. Интригуващо е, че мощността на базовия двигател с атмосферно пълнене е леко намалена, като сега той генерира 180 к.с. в сравнение с предишните 182 к.с.. По-мощният 2,4-литров двигател с турбокомпресор запазва мощността си от 260 конски сили, което може би е пропусната възможност за увеличение, но поне няма регрес. И двата двигателя са съчетани с безстепенна трансмисия (CVT), насочваща мощността към всичките четири колела.

Subaru Outback получи дългоочаквана трансформация

Най-забележителната трансформация обаче се крие в определено по-здравата и квадратна естетика на новия Outback. От преработената си предна част до изправената задна врата, моделът от 2025 г. представя далеч по-агресивен профил от своя предшественик. Предната част се отличава с дизайн на разделени фарове, фланкиращи изпъкналата U-образна радиаторна решетка, гордо показваща огромна емблема на Subaru. Съществената пластмасова облицовка на каросерията има за цел даизрази мощно, подобно на SUV присъствие от всеки ъгъл - умишлен ход на Subaru, за да „подчертае височината и издръжливостта му“.

Subaru Outback получи дългоочаквана трансформация

Подобренията на Subaru се простират отвъд обикновения стил. Релсите на покрива на новия Outback са конструирани така, че да издържат динамично натоварване от 100 кг, което е достатъчно за велосипеди, оборудване или дори палатка на покрива. Статичният капацитет на натоварване достига впечатляващите 363 кг, като ограничението за странично натоварване е 100 кг, което предполага възможност за надеждно монтиране на аксесоари като хамаци или въжета за дрехи. В задната част по-вертикалната повдигаща се врата не само допринася за вдъхновения от SUV външен вид, но и обещава подобрен товарен капацитет.

Интериорът също получава значително подобрение, включващо два нови дигитални дисплея. Шофьорът вече е изправен пред цифров инструментален панел с диагонал 31,2 см (12,3 инча), докато информационно-развлекателната система нараства до 30,7 см (12,1 инча) и се възползва от нов, по-бърз процесор - добре дошло подобрение за бързината на реакциите. Забележително е, че Subaru изглежда е отговорила на критиките относно интегрирането на управлението на климатичната инсталация в информационно-развлекателната система, тъй като физическите бутони за функциите на климатичната инсталация вече се намират под основния екран. Безжичните Android Auto и Apple CarPlay са стандартни за цялата гама.

Subaru Outback получи дългоочаквана трансформация

Макар че подробните спецификации за всички модификации все още не са публикувани, Subaru подчерта подобрените възможности на новия Outback Wilderness. Този ориентиран към офроуд вариант се предлага стандартно с турбодвигател, CVT и AWD, както и с увеличен 241 мм пътен просвет. Интригуващите детайли включват уникално настроени амортисьори, които динамично се адаптират към пътните условия, и модернизирана AWD система с по-бързо блокиращ централен диференциал за подобрено сцепление извън пътя. Subaru е обърнала голямо внимание и на ключовата геометрия на офроуда, като е оптимизирала ъглите на потегляне, подход и пречупване.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 15 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 авто маниак

    9 9 Отговор
    Ех , ако можеше двигателите да са на Тойота , а 4х4 на Субаро ....мечти .....

    Коментиран от #6

  • 2 Гост

    5 11 Отговор
    Ужасни автомобили. Ако не бяха уцелили AWD системата толкова наистина добре, нямаше да има причина човек да си ги причини. Обаче, то почти няма друго комби с читава AWD, та се купуват...
  • 3 Горския

    14 5 Отговор
    Прекрасни автомобили. Практични, сигурни и надеждни. Много рядко съм имал срещи с майстори, за разлика от всички други автомобили, които съм притежавал, а те не са малко и все скъпи, но се оказа, че лукса не те прави свободен.
  • 4 H6 собственик

    8 4 Отговор
    Имам Субару от 2015 и не го сменям,познайте каква ще е следващата.
  • 5 Неразбиращ

    5 2 Отговор
    CVT и оф-роуд подходящо ли е при буксуване в калта
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 сива зона

    4 0 Отговор
    Субару ли ? Който не е имал такава кола , само той и се възхищава .