Амстердам, Холандия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
На специално мероприятие, което се проведе в Холандия, Ford показа за първи път новата Kuga. Екипът ни беше на мястото на събитието и сега ще ви разкажем какви са основните новости в новия компактен кросоувър на марката.
Третото поколение на Ford Kuga, както заявиха представителите на Ford по време на презентацията, е направено не само от маркетолози и инженери, но и от клиентите на марката. С други думи, новата Kuga е отражение на европейския вкус.
Външността е интересна, но според мнозина може да се определи и като спорна. Това обаче не е най-главното. Третата Kuga е направена на абсолютно нова платформа, като в моделната гама на автомобила се появяват т.нар. "зелени версии".
Kuga е разработена върху глобалната платформа на Ford, която е обозначена с индекс C2 и която лежи в основата на последния Focus. Благодарение на това кросоувърът е олекнал с 90 килограма и с 10 % е нараснала якостта на конструкцията.
Автомобилът разполага с по-голямо вътрешно пространство, въпреки че външните размери не са се променили драстично. Дължината е нараснала с 89 мм (4 524 мм), а междуосието - с 20 мм. Kuga e и малко по-широка и по-ниска от предшественика си.
Просторът в салона е осезаем и това с пълна сила важи и за втория ред седалки. Те са с възможност за регулиране в предно-задна посока, като по този начин мястото за краката на пасажерите отзад може да стане много голямо. Ако пък се издърпат напред, то товарният отсек нараства с цели 67 литра.
Основният акцент от моторизацията на новата Kuga са разнообразните силови трактове. Версията Kuga EcoBlue Hybrid представлява т.нар. мек хибрид, състоящ се от двулитров дизелов двигател с мощ от 150 к.с. и стартер генератор, захранващ се от 48-волтова електрическа система. Тази кола ще харчи 5/100.
Втората хибридна версия е Kuga Hybrid, която се явява пълноценен plug-in хибрид, разполагащ с 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, електромотор, блок от йон-литиеви батерии и автоматична трансмисия. Тази версия може да изминава само на ток разстояние от 50 километра, а разходът на гориво може да бъде сведен под 1.5 литра на 100 километра.
Kuga EcoBlue пък ще се предлага с двигатели с обем 1.5 и 2.0 литра, мощността на които е 120 и 150 конски сили, съответно. Освен EcoBlue агрегатите ще са налични и познатите ни EcoBoost мотори, които в случая са с обем 1.5 литра и развиват мощност 120 и 150 коня. Тези агрегати са с възможност за деактивиране на два от цилиндрите при малки натоварвания.
Всички агрегати могат да работят, както с шестстепенна механична скоростна кутия, така и с изцяло новата осемстепенна автоматична трансмисия. Максималният въртящ момент ще се предава през тези две трансмисии или само на предните колела, или и на четирите.
В салона на новата Kuga впечатление прави голямата остъклена площ, меки и качествени материали и значително подобрена сглобка. Електронни дисплеи заменят аналоговите прибори на таблото, а във високите нива на оборудване е налична уникална аудиосистема Bang & Olufsen.
От компанията се похвалиха и с модернизирания круиз контрол, който е активен и заедно със системи за следене на лентите и знаците на пътя прави колата автономна от второ ниво. Pre-Collist Assist спира екстремно при появата пред колата на пешеходци.
Като цяло колата разполага с екстериор интериор, близки до тези на новия Focus, но в същото време има свое собствено лице. Революцията е в техническо отношение, където новостите, както ви разказахме, съвсем не са малко.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Марто
09:57 04.04.2019
2 Форда
09:57 04.04.2019
3 ;lk
09:59 04.04.2019
4 БатП
10:02 04.04.2019
5 Николай
10:39 04.04.2019
6 Жиката
Коментиран от #16
10:52 04.04.2019
7 Лопатата
Браво.
10:58 04.04.2019
8 Божинов
11:03 04.04.2019
9 Николинка
11:07 04.04.2019
10 сектант
11:08 04.04.2019
11 Тарабойша Хитранов
Коментиран от #27, #30
11:16 04.04.2019
12 гост
11:18 04.04.2019
13 Ммм
11:29 04.04.2019
14 Иван
11:35 04.04.2019
15 Емил
12:26 04.04.2019
16 куку руку ку
До коментар #6 от "Жиката":
За Форд това си е традиция. Да си спомним Маверик 1 и 2. Едното Нисан, второто Мазда.12:26 04.04.2019
17 букова глава
12:51 04.04.2019
18 Random
Коментиран от #24
13:04 04.04.2019
19 Nightrunner
15:37 04.04.2019
20 хонда
17:23 04.04.2019
21 Пострадал
19:02 04.04.2019
22 Чичо Ангел
20:20 04.04.2019
23 Разочарован
21:57 04.04.2019
24 ВАГ
До коментар #18 от "Random":
Удобрявам ,даже не са и кросоувъри а високи хечбеци.23:30 04.04.2019
25 гост1
Коментиран от #26
01:37 05.04.2019
26 гост1
До коментар #25 от "гост1":
да се чете *пикап01:38 05.04.2019
27 Хито
До коментар #11 от "Тарабойша Хитранов":
Направо ги уби селяците: Ха Ха Ха.Форда е бил и ще си остане недоразумение.08:32 05.04.2019
28 YEE
08:43 05.04.2019
29 Копи Пейст
09:28 05.04.2019
30 ВАГ
До коментар #11 от "Тарабойша Хитранов":
А бе госин гражданино от пъпа на Париж ,ти каква кола имаш бре ?!!19:40 05.04.2019
31 aaa
00:32 06.04.2019
32 Цък
13:35 13.03.2020
33 ИСТИНА
23:09 15.04.2020