15 Февруари, 2020 12:00 3 673 20

Следващият R8 ще е електрифициран

  • електромобил-
  • audi-
  • r8-
  • audi sport

В Инголщат вече планират третото поколение на Audi R8. Покачващият се натиск от страна на ЕС и очакване от индустрията да премине към електромобилност явно ще дадат своето отражение върху суперколата. Изглежда, че следващата генерация Audi R8 ще бъде електрифицирана. Това загатна директорът на Audi Sport Оливър Хофман, давайки и няколко подсказки относно какво да очакваме от третото поколение на суперколата, в интервю за Top Gear.

"Все още няма решение относно технологията и платформата на следващата генерация R8. Ясно е, че трябва да изпълним всички регулации в световен мащаб. Това означава, че новият R8 ще има електрифициран елемент", каза Хофман пред Top Gear.

По този начин Audi ще може да увеличи производителността на третото поколение на модела, без да се притеснява от отделянето на по-високи емисии. Това обаче не идва без цена. Инженерите от Audi Sport ще се сблъскат с предизвикателството да запазят теглото на R8 ниско, въпреки допълнителната маса от акумулаторната батерия и електромоторите.

Едно от най-сериозните оплаквания за електрифицираните автомобилите сред феновете на традиционните спортни коли е липсата на драматичен звук. Хофман съобщи, че Audi Sport се опитва да реши това. "Ние работим много усилено, за да създадем специален електрически звук. Един от начините, по които може да се постигне това, е чрез синтетичен звук, който да копира този на ДВГ. Това обаче не е правилното решение. Моето мнение е, че в бъдеще ще има специален звук за електромобили, който ще се различава при различните производители“, сподели директорът на Audi Sport пред Top Gear.

В предишно интервю Хофман обясни, че спортната дивизия на компанията се опитва всячески да задържи своя V10 агрегат и в третото поколения R8. Не е ясно дали хибридният вариант би позволил достатъчно ниски емисии, за да се запази големият V-образен двигател, особено за автомобил, който се продава в толкова малки количества. Например, през 2019-а в САЩ продажбите на R8 са намалели с 38 процента до едва 574 бройки.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Електрошок

    9 10 Отговор
    Кво загатвате бе!Загатваше Тесла преди десет години!
  • 2 Коmapak

    7 1 Отговор
    На дизайн са го докарал. Да видим реално механиката и електрониката как ще са... 😊
  • 3 Клоуни от Инголщадть

    8 27 Отговор
    Хаха Тесла вече имат Роудстур с ускорение от 0-100 за под 2 секунди.Тия в-10.Да не живеят още в 1978-ма.Немски кретени.

    Коментиран от #13

  • 4 Съсипаха всичко

    17 7 Отговор
    с тая електрификация - вече мирише на еко комунизъм
  • 5 Бензин vs ток

    7 6 Отговор
    Електрическия Ягуар i pace прави 4-6 обиколки на Нюрбургринг, докато Ягуар с В8 само 3 докато изразни резервоара. А уж бяха само няколко старта. https://insideevs.com/news/389618/i-pace-laps-nurburgring-more-times-v8/

    Коментиран от #7

  • 6 Бензин vs ток

    3 1 Отговор
    Изпразни резервоара.
  • 7 Антиелектрика

    7 5 Отговор

    До коментар #5 от "Бензин vs ток":

    И тук ли пусна същата нелепа лъжа?
    Чакай и аз да копирам малко данни:
    Ето как пада с 25% батерията на миксера за 11 минути на обиколка:
    https://www.youtube.com/watch?v=3KMpYMZF-BE
    А ето кога влизат да зареждат при DTM на Ринга - 7-ма обиколка при състезателно темпо и доста по-бързи времена:
    https://www.youtube.com/watch?v=qRaTom2Nlw4
    Така, че отново се опитвате да лъжете по най-ахмашкия начин!

    Коментиран от #8, #9, #20

  • 8 Бензин vs ток

    5 6 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Ти само гледай как са пуснали ел. кола такси на писта. Каква стана бензина свършва преди тока.
  • 9 Бензин vs ток

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Аз не видях видео с моторите В8 на Ягуар колко обиколки правят. На първото видео пада с 25 процента, което ще рече 4 обиколки. Той нали толкова каза, даже до 6 е стигал. А В8 3 обиколки. Стигат ли доказателствата. Или и този е платен.

    Коментиран от #10

  • 10 Антиелектрика

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Бензин vs ток":

    Така ли? Къде видя V8 колко обиколки прави?
    Накакъв с такси плямпа, страшно доказателство.

    Коментиран от #11

  • 11 Бензин vs ток

    4 4 Отговор

    До коментар #10 от "Антиелектрика":

    Човека прави обиколки на пистата, а ти сигурно не си виждал нито една от двете коли нито пистата обаче знаеш повече от него. Той като го казва, значи го знае а не предполага като теб.

    Коментиран от #12

  • 12 Антиелектрика

    8 6 Отговор

    До коментар #11 от "Бензин vs ток":

    Човека ли, кой човек, този който работи за сайт за електромобили ли? Пълни простотии и лъжи. Никоя кола не гори 100 литра на 100 километра със средна скорост от 160 км/ч и ти дадох пример със състезания. Ама човека бил го казал - хайде събуди се.

    Коментиран от #14, #15

  • 13 Random

    5 5 Отговор

    До коментар #3 от "Клоуни от Инголщадть":

    теслъ живеят в 19-ти век

    Коментиран от #17

  • 14 Steks

    5 4 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Какво му се връзваш на акъла на тоя с тея тесли тотално се побъркаха много хора ти сам го каза такова чудо да гори 100 на 100 няма то по неговата логика едно време Ф1 преди да в развалят с тея хибридни талиги когато бяха v10 v12 кво всяка обиколка ли са зареждали щом ягуар с v8 не можеш повече от 3 обиколки пък за льо ман да не говорим тостера ще покара 50 мин състезателно темпо после 1 час на контакта ... ама то така идиоти колкото щеш вярват на всичко квото им се напише то утре някой може да реши да напише статия че е видял хълк и тор как се бият срещу фенрир и хела и накрая излезнал съртър им е*ал майката и ние трябва да вярваме
  • 15 Офффф

    8 6 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Мъжки иди се образовай за коли и вземи и приятечетата си.Средната скорост тук няма значение.На пистата колата е почти винаги в режим на пълно ускорение.Спира преди завоя спираш няколко метра и пак пълна газ.Така,че забрави каква е средната скоорст.Тя е 160 защото се взима времето и разстоянието ,но шофирането е газ спирачка и мотора е при пълно натоварване. Това другото видео,там какви са моторите на колите и килограмите?Айде идете се образовайте малко. Човека не знаел,ееееее! Какво ли няма да измислиш!

    Коментиран от #16

  • 16 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #15 от "Офффф":

    Я се образовай първо ти и се научи да сравняваш еднакви неща!
    Сега какво ми плямпаш за максимално ускорение като оня бакшиш направи една обиколка за 11 минути с миксера?
    И кой всъщност е този човек, официален представител на Ягуар ли е? А може би е дал клип с F-pace и F-type или май просто си бръщолеви глупости като теб?
    Аман от жалките ви лъжи. Те хванаха точно за този Ягуар, че лъже с пробега, вие тук ще би пробутвате простотии - аре на паша.
  • 17 Факт!

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    Интересно виждане не знаех че литиево йонните батерии са измидлени 19 век.

    Коментиран от #18

  • 18 Антиелектрика

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Факт!":

    Ами то и бензин А98 не е измислен 19-ти век.
    Апропо, литиево-йонните батерии са измислени от петролна компания.
  • 19 987

    0 0 Отговор
    Защо не го ладафицирате
  • 20 Коментара

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Антиелектрика":

    Първият линк, звукът след 8:00 ... БЕЗЦЕННО!!! Явно остарявам като гледам коментарите...