Представяме ви още една премиера, която трябваше да се състои по време на отложеното автомобилно изложение в Женева и която германците направиха онлайн. Става дума за новото поколение Porsche 911 Turbo.
Германците решиха да представят спортния си автомобил, въпреки отмяната на автомобилното изложение в Женева. Засега обаче разкриха подробности относно най-наточеното изпълнение 911 Turbo S.
Автомобилът е с нов 3.8-литров шестцилиндров турбомотор, мощността на който е 650 конски сили. Агрегатът работи съвместно с нова осемстепенна скоростна кутия с два съединителя, а ускорението му от място до 100 км/ч става за 2.7 с.
До 200 км/ч колата ускорява за 8.9 секунди, а максималната скорост е 330 км/ч. В арсенала на Porsche 911 Turbo са налице задвижване на всички колела с централен и заден самоблокиращ се диференциал, както и напълно контролирано шаси и активно окачване.
Въглеродните керамични спирачки се предлагат срещу допълнително заплащане. Новият Porsche 911 Turbo S традиционно се различава от стандартния 911 с по-големи предни и странични въздухозаборници, по-раздути калници и с прибиращо се задно крило.
Предните колела вече са 20-инчови, а задните - с размер 21 цола. Интериорът съчетава кожа и карбон. Спортният автомобил на Porsche получава и иновационно спортни седалки и спортен волан. Цената на Porsche 911 Turbo S е 217 000 евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ивайло
Коментиран от #25
11:34 04.03.2020
2 Честито!
11:34 04.03.2020
3 Javor
Tesla Roadster го слага в малкото джобче
Коментиран от #5
11:35 04.03.2020
4 Komapak
11:36 04.03.2020
5 Антиелектрика
До коментар #3 от "Javor":
Как пък няма статия без да пишете за тъпата Тесла? И къде е този 2 тонен Роудстър да го видим какво може на писта? Това Порше с наполовина по-малко мощност ще скъса шортите на Ринга на тъпата ви Тесла.Коментиран от #29
11:42 04.03.2020
6 Javor
Коментиран от #7, #8, #10, #15
11:47 04.03.2020
7 Антиелектрика
До коментар #6 от "Javor":
Не, мисля че няма смисъл да се спори с теб, защото си хлапак, който дори не знае, че Роудстъра все още не съществува, а пистите не са само прави и в завоите този слон ще излети.11:55 04.03.2020
8 Ти,
До коментар #6 от "Javor":
да не си 10 годишен,Яворе?Десети от секундата в “полза" на Tuhla Roadster...
11:55 04.03.2020
9 TeslaDelusional
12:19 04.03.2020
10 Бачо Киро
До коментар #6 от "Javor":
А, ма станахме ли 2022? Щото туй прехвалено роудстърче тея данни дето си чел ЩЕ ги има, уж, когато и ако излезат еди си кои нови батерии на Тесла... Ти вече го пускаш по пистите, смешник... Никъде няма абсолютно нито едно доказателство за тези цифри, както и за гламавия пикап. Всичко са рекламни глупости без реални замервания. Да не говорим за "уникалните доказателства" като хилещи се идиоти докато ускоряват... По усмивката познавате времето явно... Абе какви промити мозъци сте, просто не е истина.12:25 04.03.2020
11 мани мани
Коментиран от #14
12:51 04.03.2020
12 мани мани
12:55 04.03.2020
13 Вик
12:57 04.03.2020
14 Komapak
До коментар #11 от "мани мани":
Изпращал съм хиляди емейли в Англия от които я имам два три отговора, я не. Не е имало случай да изпратя по пощата писмо и да не ми отговорят. Етика и култура. Също така съм изпращал стотици мостри без да се е стигнало до сделка. Всяка една фирма се стреми всячески да поддържа интереса към себе си. Без да съм фен на Ауди, даже по скоро обратното, посетих музея в Инголщадт. Цената на билета реално е паркинга, който плащаш. Няма по-добър музей в Германия! Апропо най-впечатляващия екземпляр там е една Шкода от 1924г.😊 Всичко е въпрос на приоритети. Забих ти един плюс, но ти е малко. Поздрави от една стара пушка.13:13 04.03.2020
15 Яворе единствено
До коментар #6 от "Javor":
което трябва да знаеш е,че Бугати на писта не се е пускало да доказва способности ако не броим теста с ускорение на макс и спиране,но това не е всичко. При една сравнение на евентуално този роудстър с това Порше на ринга, теслата е отшумяла,защото заряда и за да подобри времето на Порше ще се смъкне драстично,защото се кара на максимални режими и за сега двг е постоянно,докато ел двигателя мощността му пада при рейс режим. Да не говорим,че ако трябва да се прави втори опит ще трябва да се чака цял ден за зареждане на батериите,които ще са алт след една обиколка. Лапе чети повече книжки сега за даси компетентен за в бъдеще.16:23 04.03.2020
16 Javor
Коментиран от #17, #18
16:36 04.03.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Антиелектрика
До коментар #16 от "Javor":
Затвърждаваш максимата, че тролът ника си мени, но нравът не.Едни и същи лъжи, едни и съши простотии, а нямаш акъл да прочетеш, че именно електричките са с половин век по-стара технология от ДВГ.
Та в този ред на мисли, точно електричките са телефоните с шайба, но как ли да го проумееш като нямаш капацитета за това?!
Изобщо как ви подбират в тези НПО-та, нямам идея, но чупите винаги тъпомерите!
Коментиран от #21
17:42 04.03.2020
19 Borislav Popov
18:02 04.03.2020
20 Факт!
18:25 04.03.2020
21 Borislav Popov
До коментар #18 от "Антиелектрика":
Ей вманиачения, има ли ли е тук някой, който ти да не си обвинил, че си бил сменял ника ?? Тебе май наистина яко те е подгонила не само парноята за вредните ЕМП, но и многониковата параноя ?!Коментиран от #22, #26
19:15 04.03.2020
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Драганчо
До коментар #1 от "Ивайло":
Абсолютно си прав. Впечатляваща кола, само като мине покрай 2000 левовите немски премиуми и ги издухва с класата си.21:14 04.03.2020
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Не само на ринга
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Навсякъде ще му ги къса.00:22 06.03.2020
30 Трифонов
09:48 06.03.2020