Към Ford бе заведено съдебно дело от собственици на модела Mustang, които са недоволни от шестстепенната скоростна кутия на колата. Преди няколко месеца Ford вече се сблъска с многомилионни загуби заради автоматичната трансмисия PowerShift на моделите Focus и Fiesta. Компанията ще трябва да изкупува повредени автомобили от собствениците, като им плаща по 22 000 долара за брой.
Сега компанията има проблеми с друга скоростна кутия. Според изданието Car Complations, собствениците на Ford Mustang съдят компанията заради механична трансмисия. В новия съдебен процес от собствениците на Mustang-и 2011-2020 година се описва серия от неизправности на шестстепенна ръчна скоростна кутия.
По-конкретно става дума за модификациите MT82 и MT82-D4. Собствениците на тези автомобили твърдят, че трансмисията се тресе, а предавките не се превключват добре. Според колективният иск, скоростите се включват твърде рязко, а механизмът е подложен на преждевременно износване и в крайна сметка се разваля много бързо.
Ищците отбелязват, че проблемите продължават дори след смяна на вилката, валовете или синхронизаторите, което показва явен структурен недостатък на скоростната кутия. Ford призна проблема с "механиката" на Mustang, но заявява, че всички дефекти се дължат на нормалното експлоатационно износване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Корумпето
10:15 15.06.2020
2 Гость
10:18 15.06.2020
3 Госあ
Коментиран от #6, #12
10:26 15.06.2020
4 Бачо Киро
10:29 15.06.2020
5 Мхм
Коментиран от #7
12:21 15.06.2020
6 1234578
До коментар #3 от "Госあ":
Ти виж Лексус и Мазда от последните години. Да Тойота, Сузики, Хонда и корейците и китайците са с евтини материали и отвратителен дизайн. Но Форд едва напоследък подобриха интериора, Фордовете преди 5-10 годни са с лоши интериори от нискокачествени материали.Виж Бентли, Ролс-Ройс, Астон Мартин, Майбах, Мерцедес, Ауди. И тогава ми се прехласвай по американската ширпотреба.
И ако не те е срам пак давай Форд за пример.
Коментиран от #8
14:10 15.06.2020
7 1234578
До коментар #5 от "Мхм":
Това беше в миналото преди 15-20 години при атмосферните двигатели над 1600 - 2000 куб. с чугунен блок и масло 15-40W. Сегашните бъкани с електронни системи, олекотени алуминиеви блокове с по три цилиндъра, бензинови системи за директно впръскване, които отделят фини прахови частици. Нещо непознато при системите с впръскване на горивото в колектора. Малки турбокомресори работещи на над 200000 обората и масло 0-20W. Олекотени скоростни кутии с изтънени валове и изтънени корпуси. Ако изкарат 100 000 е късмет.Правят го за екология. Но това е перверзия, а не екология. Колата ще изхарчи 3-5% по малко гориво. Но ще я изхвърлиш и трябва да се рециклира. Парите спестени като разход на гориво. Са много по голяма загуба като сожни системи и скъпи ремонти и малък ресурс и рециклиране на скапаният след 50 - 100 хил. км. таралясник.
Явно налагат електрическите коли, но при тях още не се знае какъв ще е екологичният проблем с рециклирането на батериите.
Коментиран от #10
14:20 15.06.2020
8 Ха ха ха
До коментар #6 от "1234578":
Хаха сравнява някакъв тъп майбах майнебах кола която струва колкото къща в Калифорния.Само олиофрен може да инвестира толкова пари в този немски бклук.Коментиран от #9
15:08 15.06.2020
9 Komapak
До коментар #8 от "Ха ха ха":
Явно не знаеш колко струват къщите в Калифорния! А по повод статията, механичните скоростни кутии при американците са по скоро екзотика и са под 8% като цяло. Нормално е на мощна кола да не знаят как става. Ама като не знаят да питат японците. Срамота!15:55 15.06.2020
10 Мхм
До коментар #7 от "1234578":
Браво, много добре го описа и аз това го знам. Това трябва да се обясни на форумните специалисти.17:14 15.06.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този
До коментар #3 от "Госあ":
Хамериканските мишки рокери пък, явно трябва да се научат как се прави цялата силова установка, ама без да се счупи нещо утре.08:39 16.06.2020
13 Оня с коня
15:29 18.06.2020