Седем години след премиерата си, BMW i8 се оттегля. Каква ли е причината за това обаче? С футуристичния си дизайн електрифицираният спортен автомобил все още се набива на очи и изглежда актуален. Днес обаче плъгин хибридите могат да се намерят в повечето моделни линии на компанията. Именно заради това, i8 вече не е толкова иновативен и уникален. Фокусът и визията за бъдещето се изместиха от плъгин хибридите към електромобилите. Също така, BMW се нуждае от всяка част от своя производствен капацитет, за да се концентрира върху предстоящите електрически коли. Въпреки всичко това, едно е сигурно: като първият плъгин хибрид на BMW Group, i8 ще влезе в историята като най-успешния спортен електрифициран автомобил на баварския автоконцерн. Това предаде Motor 1.
i8 положи основите на широката гама от плъгин хибриди в редиците на BMW. От модела са изградени общо 20 448 екземпляра, а сега виждаме последните 18 роудстър варианта от тях, преди те да бъдат предадени на новите си собственици. Всеки един от тези финални i8 е индивидуално конфигуриран според изискванията и преференциите на клиента по отношение на цвета на колата. На снимката виждаме екзотични нюанси като British Racing Green и Le Mans Blue. Интериорът на последните 18 i8 също варира от седалки и волани от алкантара до индивидуални тапицерии и панели.
Тази висока степен на персонализиране беше предизвикателство за всички, съпътстващи процеса. Всеки един от екземплярите е уникален и има колекционерски потенциал благодарение на изключително високото ниво на прецизна работа по време на сглобяването и боядисването на спортния плъгин хибрид. Освен това, последните 18 BMW i8 са и номерирани.
Благодарение на своята концепция, задвижваща технология и уникална комбинация от материали, производството на електрифицирания модел се счита за един от шедьоврите на съвременното автомобилно инженерство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
13:30 16.08.2020
2 Димчи
13:39 16.08.2020
3 шофер
Коментиран от #9
14:30 16.08.2020
4 Komapak
Коментиран от #5, #10
16:37 16.08.2020
5 Някой си там
До коментар #4 от "Komapak":
Единствено нещо с което не съм съгласен е че е единственото красиво има и други красиви е60 например е92 и т.нКоментиран от #6
17:49 16.08.2020
6 Komapak
До коментар #5 от "Някой си там":
Естетиката ти куца колега... Е60 е всичко друго, но не и красиво.Коментиран от #8, #11
19:13 16.08.2020
7 Лайбщандарт
19:51 16.08.2020
8 Притежател
До коментар #6 от "Komapak":
F30 също го бива колега.20:06 16.08.2020
9 Хайл
До коментар #3 от "шофер":
Много яки и за това по германско се возят по гърбовете на пътна помощ...сигурно правят икономии 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣голям си майтапчия🤣🤣🤣🤣🤣"премиуми"🤣🤣🤣🤣23:15 16.08.2020
10 Krugger
До коментар #4 от "Komapak":
Първата осмица и това i8 са единствените беемвета на света, в които има за какво да се загледаш.05:12 17.08.2020
11 Steks
До коментар #6 от "Komapak":
Не съм фен на марката БМВ но 2005 когато излиза модела тойота корола ли ти е по хубава ? Или пък форд мондео , пасат ? да не кажа и Е класата на Мерцедес w211 е готина само ако е изцяло AMGКоментиран от #12
11:30 17.08.2020
12 Komapak
До коментар #11 от "Steks":
2005г. какъв Астън Мартин излезе.... Говорим за естетика, а не за пари и издръжливост.Коментиран от #13
14:22 17.08.2020
13 Ввв
До коментар #12 от "Komapak":
Дай милион за прехваления Астън с двигател AMG и си готов!15:24 17.08.2020
14 Dimirest
15:09 19.08.2020