Добра новина: Шефът на BMW M не е харесал четирицилиндров двигател за новото M3

12 Февруари, 2025 10:41 1 060 3

  • bmw-
  • bmw m-
  • m3-
  • m4-
  • cs

Седанът ще продължи да разчита на познатия S58

Добра новина: Шефът на BMW M не е харесал четирицилиндров двигател за новото M3 - 1

BMW заема позицията на своите фенове, като утвърждават класическата формула: големи двигатели, ръчни скоростни кутии и опция за задно задвижване. Дори когато се задава електрическият M3, бензиновият звяр ще продължи да живее.

В скорошен разговор със списание Drive шефът на BMW M даде да се разбере, че те не следват тенденцията за намаляване на размерите на двигателя. Докато последното поколение C63 е с четирицилиндров двигател, следващото M3 гордо ще се предлага с редови шестцилиндров мотор. Франк ван Меел обясни, че четирицилиндровият двигател просто не може да осигури същото постоянно представяне на пистата. „Преминаваме към електричество, а от друга страна, ще запазим нашия редови шестцилиндров двигател“, заяви той. „Винаги разглеждаме всякакви концепции. По отношение на намаляването на размерите става въпрос и за изхода от представянето на пистите. А непрекъснатото извеждане на мощността би направило наистина трудно намаляването на размера до четирицилиндров двигател, ако карате на писти.“

Добра новина: Шефът на BMW M не е харесал четирицилиндров двигател за новото M3

Audi Sport също устоява на опциите за четирицилиндровия двигател за своите RS модели. Следващият RS5 вероятно ще запази своя V6, а бъдещият RS6 може дори да запази своя V8. Въпреки това Audi намекна за хибридизацията като необходима стъпка, за да отговори на постоянно затягащите се разпоредби за емисиите, като предложи plug-in хибридни задвижвания за своите флагмани в света на спорта.

Отвъд обикновените инженерни решения има и пазарна реалност. Съобщава се, че преминаването на AMG C63 към 2,0-литров двигател е намалило привлекателността му. Макар че официалните данни за продажбите са в тайна, слуховете предполага хладно търсене на сложния plug-in хибриден четирицилиндров C63.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 електромотор

    0 8 Отговор
    му е майката
  • 2 Браво

    8 0 Отговор
    Явно са си взели поука от екперимента на МБ, които се опитаха да си цакат АМГ клиентите с 4ц мотор.
  • 3 така

    2 1 Отговор
    Бях се притеснил за чаршафосаните, как ще преживеят без 6 цилиндъра и ще се утешават с камилите, но сега всичко е наред.