23 Ноември, 2020 14:06 7 231 23

Дори VAG няма такава: Great Wall пусна иновативна деветстепенна роботизирана трансмисия

  • great wall-
  • haval-
  • скоростна кутия-
  • 9dct

Предселективният „робот“ 9DCT е с два мокри съединителя и постепенно ще замени седемстепенната роботизирана скоростна кутия

Дори VAG няма такава: Great Wall пусна иновативна деветстепенна роботизирана трансмисия - 1

Китайският концерн Great Wall започна производството на иновативния 9-степенен предселективен „робот“ 9DCT. Скоростната кутия ще работи съвместно с най-новия модулен двулитров четирицилиндров турбомотор 4N20. Възможно е в трансмисията да се интегрира и електрически мотор с мощност до 163 конски сили.

Предселективният „робот“ 9DCT е с два мокри съединителя и постепенно ще замени седемстепенната роботизирана скоростна кутия, позната от кросоувърите Haval F7/F7x на моделите Great Wall.

Сред предимствата на деветлентовия агрегат пред старата трансмисия са 7-те процента намален разход на гориво, 10-те процента по-ниско тегло, способността за „усвояване“ на един и половина пъти повече въртящ момент.

Дори VAG няма такава: Great Wall пусна иновативна деветстепенна роботизирана трансмисия

По-компактните размери също са в полза на новата трансмисия - 9DCT е по-малка от 7DCT с 36 процента. Освен това в новия 9-степенен „робот“ може да се вгради електрически мотор, който ще позволи на трансмисията да се използва и за хибридни модели.

Що се отнася до ресурса, от Great Wall казват следното: "Непрекъснатата работа на "робота" е гарантирана по време на цикъл от 580 хиляди промени на всяка предавка." Турбодвигателят GW4N20 пък се предлага в две версии.

Изходната мощност е 204 конски сили (320 Нм при 1500-4000 об/мин) или 245 конски сили (385 Нм при 1750-4000 об/мин). И двата агрегата са модулни, бензинови, с директно впръскване на горивото и с работен обем от 2,0 литра.

Дори VAG няма такава: Great Wall пусна иновативна деветстепенна роботизирана трансмисия


Поставете оценка:
Оценка 5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мето

    70 8 Отговор
    Киайците постепенно се наместват сред големите, жалко само, че не успяхме да развием завода им у нас. Ама като всичко друго в БГ-то.

    Коментиран от #2, #3, #11

  • 2 Плямпащият Вожд

    28 4 Отговор

    До коментар #1 от "Мето":

    Ааа, ако питаш Другаря Борисов те от нас се учат и ако не сме ние, ще си тънат в нищета и непросветеност китайските автопроизводители !
  • 3 Опала айде борци дайте ми...

    3 42 Отговор

    До коментар #1 от "Мето":

    Китайците са никъде.А те са никъде защото не се купуват.Следователно и не продават.А както е казал чичи Маркс бизнес който не продава Фалира

    Коментиран от #6, #8, #20, #21

  • 4 Случаен

    4 13 Отговор
    По-добре вариатор
  • 5 Пълен смях е тази кутия

    5 23 Отговор
    Пробвах я вече изобщо не става пълен Боклук много по зле от роботизираната на пежо
    И нее първата индийците имаха преди 10 години 10 и 12 степенна на ТАТА

    Коментиран от #15

  • 6 Тигрер тигре

    12 1 Отговор

    До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":

    Откъде го извади тоя брилянтен АНАЛиз.

    Коментиран от #7

  • 7 Стари Жигули

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Тигрер тигре":

    Не аз деди Маркс го е кАзАл още преди над 100 години
  • 8 Behemoth

    20 2 Отговор

    До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":

    Ми да продават само на милиард и половина пазар ...но не могат да се уредят на пет милионния български от германски трошляци...

    Коментиран от #9

  • 9 Стари бабиички

    9 20 Отговор

    До коментар #8 от "Behemoth":

    Ми не моат щото продават бклуци.Всеки немски трошляк е по-кола от това недоразумение.В китай да си ги купуват по националистични причини колкото искат ама навън не моат щот са сттошеняци.
  • 10 Чайна фикен дойчланд унд алле андере

    12 4 Отговор
    Китайците са пред умрелите шваби. Говоря за вага и форда, защото те опела си го фалираха от некадърнист и конкуренцията го купи за полвин чекмедже евраци 😆
  • 11 До Мето

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мето":

    Китайците никога не са имали завод у нас. В с. Баховица, едно ниско човече имаше хале за сглобяване на основни компоненти внасяни от Китай. Китайците просто го отрязаха и му спряха компонентите. За това няма вина нито България, нито българският народ, а самото човече.

    Коментиран от #14, #18

  • 12 така,

    10 3 Отговор
    Който много дрънка, много л.на яде. За 2019 имат 1060000продадени автомобила. Шкода са продали само 150 хиляди автомобила повече.
    А шкода са ваген груп и са европейска марка, която е лансирана.
    След няколко години, ше им духат под опашката на китайците
  • 13 Чичката Си

    0 1 Отговор
    Всаген една смесна кола
  • 14 като кажат ниско човече

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "До Мето":

    И винаги се сещам за........ботокс и високи токчета.
  • 15 Хайл

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пълен смях е тази кутия":

    И къде я пробва като още не са я пуснали серийно? Ааааа ти я беше измислил 🤣🤣🤣
  • 16 Аха аха

    3 5 Отговор
    Само забравиха да напишат най важното. Гаранцията е 7 дни или 300 километра( което настъпи по напред). Ха ха. Един авер си беше купил чисто нов Стийд 5 бензин. На 8 месеца му смениха по гаранция компресора на климатика. На 2 години и 80000 км целия мотор. Почна да гори като камаз и също толкова да върви. Накрая я продаде на 4 години на 140000 километра за 7000лв. А му излезе с лизинга 35000. Абе на сметка е

    Коментиран от #17

  • 17 Анонимен

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Аха аха":

    Мой познат си взе Санта Фе преди години. На 7мия месец умря автомата. Чака около 6 месеца да установят какъв е проблема, през това време си плащаше вноските, изтече гаранцията и я засили. Оттогава не ще да чуе за нищо извън Европа
  • 18 Играч

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "До Мето":

    Добре де,аз съм от Ловеч и съм чувал няколко версии защо завода е спрял ,но като казваш твоята обясни защо китайците са му спрели частите.Аз знам ,че моторите са Евро5 и просто вече не могат да се продават в Европа.Сега завода пак работи ,но се казва VOSS
  • 19 Търсещ

    0 0 Отговор
    Моля ви кажете ме мнението на двете марки автомобили защото ще купувам в идните дни и седмици-Хонда Джаз или Кия пиканто след 2010г.Благодаря ви

    Коментиран от #22, #23

  • 20 Иво

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":

    познай кои са най-продаваните пикапи и съвове в ЮАР и Австралия ;) ... правеха някои от тях в Сливен ;) докато Боко и компания не решиха да погнат Гриша Ганчев
  • 21 Просто Буги

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":

    Това че не са достигнали до нас като употребявани автомобили не означава, че не се купуват. И не само Европа е пазар !
  • 22 ВЛИЗАЙ

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Търсещ":

    ...в джаза без колебание!!! Карал съм стария модел на джаз имаше червена точка на J-ката на надписа и 6 предавки с лосчета на волана. На магистралата ги изпреварвах по трима. Докато погледне в огледалото и вече минавам покрай него. Много изпипана кола!
  • 23 Знайко

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Търсещ":

    253Влизай в джаза ама съвсем конкретно!
    Карал съм джаз от старите с 6 предавки и лосчета за смяна на предавките на волана.
    На магистралата ги изпреварвах по 3-4 коли на едно ускорение, много яка кола.
    Не е съвсем малка, стабилна, икономична и дори върви много добре.
    Има джаз с червена точка на J-a.
    Това е нещо като наточена версия.
    Има и версия с оптичен пакет- прагове, предна престилка, задна престилка с дифузьор и крило на капака.
    Пикантото е тясно, късо, не е стабилно,няма аеродинамика, не върви25 и не е икономично над 100 Км/.