26 Декември, 2020 10:14 7 862 13

Това Porsche е разглобявано и сглобявано 78 пъти

  • porsche-
  • experience atlanta aftermarket academy

Суперавтомобилът Carrera GT служи като инструмент за обучение в Академията на Porsche

Това Porsche е разглобявано и сглобявано 78 пъти - 1

Сребърната Carrera GT в класната стая за обучение в Porsche Aftermarket Academy в Атланта е напълно разглобявана и сглобявана 78 пъти за 16 години. Абсолютно функциониращата Carrera GT се използва за обучение на американски техници в Porsche Experience Atlanta Aftermarket Academy.

Сребърният суперавтомобил служи като визуално помагало за обучение - той е напълно разглобяван и сглобяван от бъдещите механици в представителствата на Porsche като последен изпит, а тази операция се прави поне по четири пъти годишно.

От 2004 година, когато автомобилът пристига в САЩ на борда на Boeing 747 на компанията Lufthansa, автомобилът е демонтиран и сглобен отново цели 78 пъти, а пробегът на колата е минимален.

Академията в Атланта е на километри от пистата, на която "кацна" сребърната суперкола преди 16 години. Това е един от трите учебни центъра за марката в САЩ, но академиите в Пенсилвания и Калифорния нямат Carrera GT като "опитно зайче".

Група от шестима чираци, които ще станат сертифицирани техници за ремонт и сервиз на Porsche, трябва да го разглобят и сглобят в Атланта само за четири дни. От 2004 до 2006 г. са произведени 1 270 копия на Carrera GT.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 17 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 карчи

    54 8 Отговор
    Никой не може дс бие собствениците на ЗАЗ ;)
  • 2 Японеца

    47 1 Отговор
    В БГ обучават ли ги? Във фирмен сервиз само служебните с гаранция! Само некадърници събират там! И само подменят!

    Коментиран от #4

  • 3 И никакви

    32 2 Отговор
    винтчета ли не са им оставали?

    Коментиран от #5

  • 4 Хо хо хо

    20 10 Отговор

    До коментар #2 от "Японеца":

    Откога Бг е държава и критерии за нещо друго освен за масова т.пота.
  • 5 Jeep

    18 0 Отговор

    До коментар #3 от "И никакви":

    Оcтaнa ли ca им чacтин зa още едно.
  • 6 Хухуху

    16 2 Отговор
    Разглобили едно ,събрали две
  • 7 шибалит

    7 0 Отговор
    Че ние едно време в Наборната Автомобилна Школа , разлобявахме Газ 53 и МАЗ 500 в часовете по устройство и експлоатация на автомобила!

    Коментиран от #9

  • 8 Монтьора

    5 7 Отговор
    В механиката и монтьорлъка 80 процента е практика,нямаш ли я работата ще куца.Преди 10 тина години започнах в сервиз за камиони,като хобито ми беше механиката.В началото много тежка работа за малко пари,след това много тежка работа за сравнително добри пари,лежане по локви,смяна на съединители и бутала в калта,мръсотия,много вложен труд и здраве.Десет години по-късно отново здрава и тежка работа но карам е63амг,собствено жилище без кредити и така.Таа това е професия в която трябва да вложиш много,но трябва и да ти се отдава,на сила не става.

    Коментиран от #10, #11

  • 9 Алфа Чакал

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "шибалит":

    Вие едно време добре сте го правили ,имаше и разрези на двигатели ,скоростни кутии и деферинциали и затова и най-простия шофьор имаше технически познания.Сега майсторите по -сервизите ми е чудно къде са учили или карат на принципа проба грешка.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 НЕ ИЗТРИВАЙ

    8 0 Отговор

    До коментар #8 от "Монтьора":

    Мерцедес е63амг ама на ГАЗ
  • 12 Почитател

    6 1 Отговор
    Смяна на бутала в калта? Горкия собственик. В БГ и боядисват в калта. Професионалист до професионалиста.
  • 13 Гошо Монтана

    5 0 Отговор
    Я имах балканче 50 кобика и сам го разглобявал повече пати, а колко съм го бутал не съм се возил толкова