9 Януари, 2021 13:00 27 433 65

Audi е готов с отговор на новата S-Klasse

  • audi-
  • a8

В интернет се появиха шпионски снимки на обновеното поколение на Audi A8, флагманът на германската марка. Според спекулациите се очакваха сериозни промени и така се случи. Снимките бяха споделени от Motor1, а от тях се вижда, че по броните има забележим камуфлажен филм, което означава, че очевидно там ще са най-значителните промени по външността.

Имайки предвид консервативния подход на марката през последните години по отношение на дизайн, този път промените могат да се нарекат колосални - различна радиаторна решетка с нов дизайн, различни фарове, доста видоизменени брони, нов дизайнерски стил в задната оптика и т.н.

На една от колите, които бяха заловени от фотошпионите, се вижда и специален стикер, показващ, че новото А8 ще разполага с хибриден силов тракт. Новата А8-ица ще има и матрична LED оптика със специална лазерна технология. Във фаровете, като цяло е направено основно пренареждане - например дневните светлини, които също служат като мигачи, вече ще са на друго място - над основните.

Сменени са и задните светлини. Очаква се да видим LED задна оптика на A8. Няма налична информация относно асистента за автономно управление, но до момента се предполага, че той ще от трето ниво (най-високото към днешна дата за сериен автомобил). Също така си струва да се подчертае, че моделът отново ще получи модификация Horch.

Това ще е и топ версията на Audi A8. Очаква се такъв модел да се превърне в основен конкурент на Maybach S-Klasse. Под предния капак ще функционира битурбо 12-цилиндров 6-литров силов агрегат. Точната дата на презентацията, за съжаление, все още не е налична, но се очаква новият флагман на Audi да бъде представен в края на тази година.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 viki lexus NX

    68 6 Отговор
    Настоящият Ауди А8 излезе преди едва година и 9 месеца - март 2019 г....по-скоро това на снимката е фейслифт на А8 моделна гама 2021 г. и новото Ес 8 2021 г.

    Коментиран от #4, #8, #15

  • 3 са снимките

    89 8 Отговор
    Аз на тази снимка "колосални" промени не видях.
    Само лек фейслифт

    Коментиран от #21

  • 4 Смех

    57 23 Отговор

    До коментар #2 от "viki lexus NX":

    Типично по вагински,излезнала преди няма и 2 години,та вече и фейс...
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 волен сидеров

    9 7 Отговор
    ХА ХА ХА ХА ХА ХА
  • 7 Рублен

    51 84 Отговор
    Едва ли има по тъпа марка от ауди.Това е един скъп фолксваген

    Коментиран от #16

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Грозно по грозно най грозно

    43 64 Отговор
    Що е то?AUDI.Отгоре на това е безбожно скъпо .И чупливи като останалите (не всички,но болшинството ) боклуци на групата фолксваген.

    Коментиран от #17

  • 10 Един

    54 19 Отговор
    А гроздето е кисело!

    Коментиран от #27

  • 11 Нефен

    32 33 Отговор
    Знаете ли какво означава емблемата на Ауди? Кенеф на калкан. Шегичка. Феновете на марката да не се обиждат.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Bmw

    40 17 Отговор
    Бях фен на ауди ,но последните модели от преди 4-5г са пълен "крап".Баща ми от 20г кара само а8 , преди няколко месеца купи 2019 а8 и това бе първото а8 ,което не му хареса.Срамота , и до колкото чувам и мн др собсвеници не са доволни.

    Коментиран от #14, #42

  • 14 хаха

    28 1 Отговор

    До коментар #13 от "Bmw":

    Е, щом не му е харесало на баща ти, значи е така. Виждам че си фен на бмв, предложи му да си купи да каже как е?

    Коментиран от #18

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Алооо

    7 2 Отговор

    До коментар #7 от "Рублен":

    АУДИ А 8 Излезе 2017г
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Хухуху

    23 27 Отговор

    До коментар #14 от "хаха":

    Ауди А8 е винаги 4х4 плюс въздушно окачване това е много важно за мен и другото спрямо другите 2 фирми частите са му евтини и е по здраво

    Коментиран от #22

  • 19 Вартбуртг

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хухуху":

    То какво има да разбира, няма да я прави той!😂Пари като има, пък няма здраве!
  • 20 София мамо София

    42 21 Отговор
    Колко от вас ругаещите сте се возили или карали Ауди А8 да не говорим за поддръжка на автомобила,уникална лимузина с возия и ускорение.
  • 21 Японеца

    19 8 Отговор

    До коментар #3 от "са снимките":

    От 1996г. колосални промени няма всичко еднакво с различна големина! Явно "феновете" свършване нямат! Смени верига, свали двигател!

    Коментиран от #34

  • 22 Msux

    33 15 Отговор

    До коментар #18 от "Хухуху":

    1. Новите БМВ и Мерцедес на 90 % са с 4х4
    2. Въздушното окачване е стандарт при мерцедес и бмв много по-рано отколкото при Ауди.
    3. За цените на частите не мога да говоря, защото не знам, но за здравина не може да става и дума.
    Вярно, че в бг сме с 10 години назад ама като почнеш :
    Окачване:
    Най-чупливото окачване е на Ауди - прословутото алуминиево окачване.
    Скоростни:
    Най-чупливите скоростни кутии са S-tronik, multitronik и не на последно място DSG. През годините ваг не направиха нито една качествена кутия. Аз лично не познавам собственик на Ауди, който да не е правил автомат или е нов такъв или не кара автомат.
    Двигатели:
    имат доста НЕсполучливи двигатели по-добре да изброя сполучливите.
    2.0 TDI е наистина добър мотор
    3.0 TDI е добър до момента в който трябва да го обслужиш веригата и отиват 4бона.
    Трябва да имаш стабилни познания по механика за да нямаш проблем с веригата. Защото като си купиш кола и ти кажат 6 бона верига + масла , филтри гуми и т.н. и почваш да се ослушваш за веригата и от там става страшно. Такъв филм купуваш "качваш се и караш" няма при по-големите двигатели.
    Ако колата ти е А3/а4 2.0 тди, ръчна кутия - да колата е добра.
    Колкото по-луксозно става , толкова по-тежко става.
    Двам ти пример Е220\Е320 2005та година автомата изкарва 1млн, двигателя изкарва 1млн - немските такиста са показател. Такава кола читаво поддържана ще те надживее. Единствено на 4-5 месеца трябва да ходиш до майстора да ти изтрива грешки

    Коментиран от #25, #26, #33, #40

  • 23 Врачанина

    29 34 Отговор
    Хахаха те така де пълен смех бацета Ауди никога не може да бъде конкурент на Мерцедесу от страна на качество и екстри нито пък седмака на БМВ.Има една марка в света и тя Мерцедес и всички останали.

    Коментиран от #36

  • 24 Рено Фен

    3 1 Отговор
    аз троля за рино, ама само една гума ми дадоха на 12099км!
  • 25 До горния

    34 7 Отговор

    До коментар #22 от "Msux":

    Ако говориш за коли 2,3,4 ръка може и да е вярно това кооето си драснал.Ауди А6 алроуд 3 литра..Купена нова 2008 г. най- високо ниво на изпълнение/Мисля ,че няма друга такава в БГ дори и сега. На 450000 км в момента.Кара се всеки ден.Настъпва се здраво.Обслужва се или в Ауди или при Дунев за тези години само масла и филтри.Носачи са сменяни 2 пъти всичките.Двете предни възглавници са сменяни една та 2 пъти другата един път.Скорости не са пипани.Двигател също.Забравих.Смяна на алтернатор март месец в Австрия бяхме на ски.По здрава кола от тази никога не съм имал.Затова и смяната и се отлага толкова дълго време.На десетата година или на 11 изгни уплътнителя на антената и последваха куп поразии докато го разберем .Първо изгоря 3 стоп.После ДжиПи Еса взе да се губи от време на време.Задната врате взе да се чуди дали да се затваря от бутона.После пак изгоре 3 стоп и тогава в един квартален гараж ни разкриха дребния проблем ,който беше решен и това е.нова антена от Ауди и така.Та незнам какво карате и как решавате ,че нищо не струва.

    Коментиран от #30, #37, #38

  • 26 John

    21 1 Отговор

    До коментар #22 от "Msux":

    За всяка една кола, която не се поддържа, може да се каже това, стига хейт, българче такова
  • 27 Защо да е кисело?

    17 9 Отговор

    До коментар #10 от "Един":

    В гаража ни (семейство сме) има чисто нов Мерцедес, почти нов Мустанг,по стар но запазен моноспас и колекционерски Понтиак Трансам. До скоро имаше една Тойота и един фолксваген (купени чисто нови от нас но продадени ).Всички коли до момента са били само чисто нови закупени от нас (изключение Понтиака-аз съм му 2ри собственик).Кисело грозде за ауди. Боклуци.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 АУДИ

    13 10 Отговор
    Е дело на ученик по трудово обучение специалност дървообработване. Тесла,чук,ренде и длето.
  • 30 До долния.

    7 1 Отговор

    До коментар #25 от "До горния":

    От 2010 е моята (но не ауди).Няма толкова километри като вашата но всичко е оригинално камо ли нещо изгнило или ръждиво.Дори изпускателната линия е все едно на 1годишна кола (а не е инокс ).Как да смениш такава кола?С това темпо на "чупене" спокойно мога да си я карам още 10 години.(а -1 акумулатор смених).
  • 31 икономист

    13 10 Отговор
    точно на с-класата ауди и другите няма да имат отговор никога.

    Коментиран от #32

  • 32 0000

    13 7 Отговор

    До коментар #31 от "икономист":

    Абе вече имат да ти кажа.S-класата не е това,което беше.и другите се научиха даже и Ауди най-накрая
  • 33 Хухуху

    12 12 Отговор

    До коментар #22 от "Msux":

    АЛООООУ ГОВОРИМ ЗА А 8 на 5год не за каквото ти си чул .И всички асистенти Ауди ги монтира през 2017 а Мерц сега .О си виж другите глупости които си писал.Аз карам от 2008 година до сега три нови ,по 200-300хил. Никакви интересни ремонти
  • 34 Хухуху

    6 4 Отговор

    До коментар #21 от "Японеца":

    Оторен кутията се сваля не мотора гледай си йероглифите и не се обаждай като става въпрос за автомобили хихи

    Коментиран от #35

  • 35 Японеца

    6 1 Отговор

    До коментар #34 от "Хухуху":

    Верно ли? Измислили сте габровски начин ! Верига смяна 4000лв! Карайте си ги! Скоростни кутии, консуматив! 2 за лев, строшени!

    Коментиран от #48, #50

  • 36 Пич

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Врачанина":

    Ти си Бай Ганъо.
  • 37 колега

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "До горния":

    колега, като изключим, че си ходил на ски в Австрия и колата ти е 2008ма ще споделиш ли моторът дизел или бензин е? Благодаря
  • 38 Plameni

    2 9 Отговор

    До коментар #25 от "До горния":

    Явно нещо много си я закъсал, за да караш 12 г кола на 450 000 км.Обикновено които си купува нова кола я сменя до петата година с по-новия модел.
  • 39 Дидо

    18 2 Отговор
    Да се включа и аз в темата с един съвет,имам А6 3.0 TDI Quattro 218kc,купих си го на 1г и 8месеца на 40 000км с 4г гаранция.Обслужвах го в Ауди до миналата година,когато му изтече гаранцията,но въпреки това на 90 000км се появи проблема с веригата работи по шумно и ще трябва да се смени като почне да трака пи палене.Бях при Жоро Аудито 3200 лв ми каза за смяна с работата.Оказва се че тия интервали от по 30 000км на Ауди за смяна на масло прецакват веригата.Жоро ми каза като съвет като я сменим да сменям масло на 15 000км или 1г.Така че внимавайте с това,защото с тия масла на 30 000км смяна тия вериги заминават.

    Коментиран от #51

  • 40 Bmw

    8 10 Отговор

    До коментар #22 от "Msux":

    Ти мерцедеса като пример за качество ли го даде.Където половината собсвеници в америка искат да го съдят за некадърно направени двигатели.Вярно аудито е много трошливо и скъпо ,но мерцедеса не му отстъпва , особвнно пък по електрониката.Затова искаш ли евтино и здраво тойота или хонда , другото не става.
  • 41 Тойота

    4 3 Отговор
    На моя авенсис от 2004г досега съм дал около 180лв за подръжка за 16г+.Сменял съм къси светлини 5-6 пъти по 5лв крушката+ предни накладки 100лв другите са за масло.А за бмв 5цата ми само за 3г дадох 4000лв.

    Коментиран от #43

  • 42 А аз познавам

    19 5 Отговор

    До коментар #13 от "Bmw":

    Човек който повече от 20 години кара само s класи и един ден реши да премине на А8. Поръча си я и след време отиде да си я вземе от София. Дойде си до Бургас и повече не се качи на нея. Когато го попитах защо така , ми каза дословно Това не може да бъде конкурент на s клас

    Коментиран от #45

  • 43 Забрави

    5 0 Отговор

    До коментар #41 от "Тойота":

    Да кажеш колко км си минал през това време. Явно някъде към 20000
  • 44 Kiril

    5 11 Отговор
    AUDI A8 ми прилича на удължена и по-скъпа А6! А8 вътре тясна и няма усещането за лукс на лимузина. ВАГ ли е бягай далече!
  • 45 Ми да си купи новото бентли

    1 4 Отговор

    До коментар #42 от "А аз познавам":

    Като иска повече от съ клас
  • 46 Аз ви се чудя ква е тая мания за новите

    6 2 Отговор
    Модели на лимузините бре хора?карайте си старите изпитани надеждни лимузини до края на земния ви път ...виждате че политиката на производителите е всеки модел да е по чуплив и неремонтно пригоден ....ето например има аудита а8 с8 модел 2007г по 15 бона вземете такова и каквото и да се повреди го правете и си я карайте цел живот частите не са скъпи

    Коментиран от #56

  • 47 ХА-ХА-ХА...

    6 9 Отговор
    Ауди отговаря на S Class...
    Новогодишна шега ли е?
    Дори не трябва да са в едно изречение!

    Коментиран от #49

  • 48 Хухуху

    3 1 Отговор

    До коментар #35 от "Японеца":

    Казах ти гледай си йероглифите,това че майсторите ви къпят не означава че е толкова скъпо 550лв струват веригите комлект +50 лв разни ганитурки +600-800лв труд за модела след 2010 до днес
  • 49 Запознат

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "ХА-ХА-ХА...":

    Карал ли си някоя от тях ,че сравняваш ,едната и другата си имат предимства и недостатъци
  • 50 Хухуху

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "Японеца":

    А за кутиите забравих на А8 кутията е обикновенна ZF kutiq само про3 може да я счупи ,а другите s tronik сменяш масло на 60 000км и нямаш проблем
  • 51 Хухуху

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Дидо":

    Нашата нафта има много остатъчна сяра която прецаква маслото за това е хубаво да сменяш маслото до 15000 аз го сменям на 10 000 досега не съм сменял вериги.Твоя модел е с две вериги нови оргинал са 1000лв комплекта има заместител на swag за 550 лв.това са цени на едро при теб ще доидат на 30% по скъпи

    Коментиран от #54

  • 52 Стига с тва сектанство мерцедес

    5 3 Отговор
    Имат няколко хубави модела от гледна точка на изпипване на детаили визия но това е всичко глупаво е сляпото демонстриране и обвързване с мерцедес...другите марки също имат хубави модели но трябва да си гъвкав а не праволинеен
  • 53 Тези коли не са за вас

    6 2 Отговор
    Щом треперите за верига и масло и обезценка тва са коли за хора дето правят неска 10 бона евро чисти за джоба и не ги бърка нищо щот имат още 5 резервни коли и колите се сменят не на пробег ами като ги покарат 1 2 години и се взема следващата ...тва е като за вас бедните да си купувате строшени телефони и да ги ремонтирате и да се правите на царе на село😂😂😂😂😂
  • 54 Дидо

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Хухуху":

    Мерси за инфото.
  • 55 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    2 3 Отговор
    Поредното много трошливо, немско извращение с техниката
  • 56 Алфа Чакал

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "Аз ви се чудя ква е тая мания за новите":

    Да ,да.Изобщо не са им скъпи частите.

    Коментиран от #58

  • 57 Цецо

    4 0 Отговор
    Карал съм само Фолксваген и Ауди и никога не съм имал проблеми с тях. Сменял съм масла ремъци филтри ,по някога някой шарнир ,маншон , четки на генератор , свалял съм стартер за ремонт идруги подобни неща.Никога не съм имал тежки повреди.Колите винаги си купувам от Германия от частни обяви,като от турци ,сърби и други подобни не купувам. Цената ми идва малко по висока от тези по автокъщите,като се има на предвид че ги купувам по на около 200 000 километра.В момента имам Пасат и Ауди А5 3000 кубика тди.Преди 4 години го купих навъртях му 58000 км. и нямам никакви ядове.
  • 58 Какво значи скъпа част?

    2 2 Отговор

    До коментар #56 от "Алфа Чакал":

    Носач 5 бона евро ли е?верига 20 бона евро тва ли са цените?или 1000лв за верига ти е много?нали ви казвам че тези коли не са за вас или вие сте мерител за всичко с вашите 1200лв заплати и мислите че света се върти около вас и че вие сте основните клиенти на колите първа и втора ръка и трябва всичко да се съобразява с вас и вашите 1200лв заплата
  • 59 ...

    4 4 Отговор
    Ауди не са лоши коли ама доста хляб ще трябва да изядът за да се мерят с С-Класата и 7-Серия 😉

    Коментиран от #62

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Врачанин

    3 3 Отговор
    Харни са Аудитата ма много се чупят бе бацета иначе визия ок имат ама немат качество.За туй има една марка и тя се казва Мерцедес.Аз харесвах и БМВ ама много проблеми със софтуеро правят те особенно по-новите модели ама Ауди абсурд не бих си взел в гаряжа такова.
  • 62 Врачанин

    2 1 Отговор

    До коментар #59 от "...":

    Така е баце ама само за Мерцедесу Sката важи това дето казваш БМВ-то 7мака и то е назад.

    Коментиран от #63

  • 63 ...

    3 2 Отговор

    До коментар #62 от "Врачанин":

    Бавареца по спортен дух има а Мерджана по комфортен 😉
  • 64 Мазда 3

    3 1 Отговор
    Аиди бяха голяма работа работа преди години- имах Ауди 90 , 5 цилидрово , бензин. Страшно беше. Здрво беше много. После почнаха да стават все по зле и по-зле и когато започнаха да правят TSI и TFSI моторите- е тогва вече настана пълната катастрофа. Някой собственик на такъв мотор, да си сложи ръка на сърцето и да каже - колко масло му гори? Аз най-отговорно твърдя, че всички TFSI , TSI мотори, над 60-70 000 км започват ЯКО горене на масло. Това е пълна излагация за Ауди. Никога повече няма да си купя VAG.
    Нафтови коли не карам, за тва не ме интересуват и не коментирам.
  • 65 Мазда 3

    3 1 Отговор
    Имах преди 2 години Шкода Иети - 1.8 TSI 4X4
    Много ми харесваше , добре вървеше - 160-ина коня.
    По километраж беше на 160 000. Тва както и да е -ясно е че беше на повече, ама беше доста запазена .
    Като я взех и покарах- оказа се ,че гори 1,2 литра масло на 1000 км(приблизително) . Лятото тръгнах на почивка - до морето и на връщане през Родопите - врътнах 1500 км. Бях си взел 2 литра масло да доливам - ми почти цялото замина. Набих и една добавка за маслото и я продадох- кво да правя , жал ми е за човека дето я взе, ама нямах друг избор. Имам познати с такива мотори- всичките горят масло.
    Сега съм с Мазда 3 на 10 години и никой не знае на колко км- не бута маслото. Как да карам VAG? Не ги искам.