Журито на конкурса "Автомобил, SUV и пикап на годината в Северна Америка" обяви победителите в трите категории за 2021-ва. Най-добра лека кола е седмото поколение на Hyundai Elantra, кросоувър - Mustang Mach-E, а пикап - Ford F-150.
"За разлика от други производители Hyundai не само не се отказа от седаните, а предлага и широк избор от техни модификации, пример за което е Elantra", гласи оценката на журито. На финала корейският модел победи Genesis G80.
Ford пък получава похвали за смелостта да използва емблемата на Mustang за първия си сериен електромобил - риск, който се е оправдал, коментират съдиите. За титлата при кросоувърите спориха също Genesis GV80 и Land Rover Defender.
Победата на F-150 при пикапите е съвсем очаквана, смятат от журито. "Във Ford са подобрили това, което и бездруго се ползва с признание", казва съдията Джон Фолкър. "Този модел съчетава функционалност, възможности, комфорт и стил, а първата в този клас хибридна трансмисия е допълнително преимущество. Основни конкуренти на F-150 бяха Jeep Gladiator Mojave и Ram 1500 TRX.
Миналата година победител в конкурса стана Corvette Stingray C8. Титлата при SUV-тата грабна Kia Telluride, а най-много точки при пикапите събра Jeep Gladiator.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Купете си
Коментиран от #2, #13
11:56 12.01.2021
2 Потребител
До коментар #1 от "Купете си":
Те (Hyundai) понеже не могат да правят коли, затова са третия по големина автомобилен производител в света. Много са ми интересни такива хора, които нямат база за сравнение, но се изказват "компетентно" по всички теми.Коментиран от #3
12:00 12.01.2021
3 Колежке
До коментар #2 от "Потребител":
Виж Уикипедия - 1WV group, 2 Toyota, 3 Reno, Nissan Mitsu, 4 General Motors, 5 Hunday, но те да основно заради Киа. Прекарай 5 часа в сервиза им на околовръсното на София и виж за какво става въпрос. В работата се излъгахме и взехме 9 броя IX 35, чисто нови, след 11 месеца започнаха дефектите - спирачна система, окачване, охладителна система. От опит ти го казвамКоментиран от #6
12:07 12.01.2021
4 ЛОБИРА
12:09 12.01.2021
5 ТОНИО
12:19 12.01.2021
6 Потребител
До коментар #3 от "Колежке":
Същото може да се каже и за други марки с дефектите, дори и страхотните немски, които всеки ги хвали. Мой колега с чисто нова Skoda щеше да се убие на магистралата, заради дефектирал дистроник, активен радар или както там се нарича. Кара си в лява лента без особен трафик и изведнъж нещо се омотва с тоя радар,предрича евентуален сблъсък, яки спирачки колата поднася, едвам я овладява. Успява да спре без да има последствия, но отрицателната емоция е за негова сметка.Коментиран от #15, #17, #18
12:28 12.01.2021
7 В.В.П.
Коментиран от #14
12:33 12.01.2021
8 S Class
Коментиран от #20
13:27 12.01.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Не на немските дараци
20:26 12.01.2021
11 Без разлика
20:56 12.01.2021
12 Един
Айде със здраве
22:48 12.01.2021
13 Купих си
До коментар #1 от "Купете си":
и пак ще си купя, от корееца съм доволен последните 15 години. Дачия ли да си купя смешко, или издухано BMW....Айде нема нужда, от такива разбирачи. Хюндай са здрави, надеждни и на добра цена за поддържане.00:40 13.01.2021
14 Браво...
До коментар #7 от "В.В.П.":
а седалка слагаш ли си.... ?00:41 13.01.2021
15 Случаен
До коментар #6 от "Потребител":
Нека му като иска да се "вози" на шофьорското място00:55 13.01.2021
16 Инж. Ганев
07:10 13.01.2021
17 Ммммм даааа
До коментар #6 от "Потребител":
кажи му на твоя човек, че на магистрала, особено при рехав трафик, трябва да се движи в дясната лента. Лявата е за ИЗПРЕВАРВАНЕ. Аман от самозабравили се идиоти, батки и прочие дебили, дето смятат, че лявата лента е за перманентно движение.11:38 13.01.2021
18 Мазол
До коментар #6 от "Потребител":
Абсолютно нормално. При каране с висока скорост в лявата лента, покрай мантинелата, когато мантинелата до теб започне да "завива" надясно, следвайки десния завой, прекълижъна отчита препятствие пред колата и "напомпва" ейбиеса. Колегата ти е карал поне със 160-170, нали?14:39 13.01.2021
19 Ввв
22:46 13.01.2021
20 Този коментар е премахнат от модератор.