29 Януари, 2021 09:40 6 430 86

Новите флагмани на Tesla изненадаха с автономен пробег и ускорение

  • tesla-
  • model x-
  • model s

Модернизираните Tesla Model S и Model X са и с доста различен салон

Новите флагмани на Tesla изненадаха с автономен пробег и ускорение - 1

Марката Tesla представи официално новите Tesla Model S и Model X 2021. Това, което прави впечатление при обновените електрическите автомобили е, че те са претърпели сериозна актуализация по отношение на интериора и са със значително подобрени характеристики.

Иначе външните промени са минимални - всичко се свежда до нови брони и светлини. Освен това се предлагат и други джанти. Но в салона промените са кардинални. На първо място на очи се набиват новият волан, и подобреният виртуален интерфейс с голям сензорен екран с диагонал 17 инча.

Новите флагмани на Tesla изненадаха с автономен пробег и ускорение

На пътниците отзад е предложен отделен 8-инчов екран. Всички Tesla Model X и Model S вече имат тризонов климатроник, вентилация на предните седалки и две безжични зарядни устройства за смартфони. Воланът е подобен на самолетен щурвал, а качеството на материалите в салона е значително по-добро.

Електрическите автомобили на Тесла получават и по-мощни и икономични двигатели. Във версията Long Range мощността се увеличава до 679 к.с. и ускорението до сто сега отнема само 3.1 секунди. Батерията остава същата (100 kWh), но автономният пробег нараства до 663 километра при Model S и до 579 километра при Model X.

Новите флагмани на Tesla изненадаха с автономен пробег и ускорение

Има и още по-наточен вариант, наречен Plaid. Той е с три двигателя и системна мощност 1 034 к.с. В този си вариант Tesla Model S 2021 ускорява до 100 км/ч само за 2 секунди и изминава ¼ миля за 9.34 секунди. Максимална скорост е 322 км/ч.

При аналогичният Model X тези параметри са 2.5 секунди до 100 и 262 км/ч. Много скоро от компанията на Мъск обещават да изкарат и вариант Plaid +, способен да измине 840 километра без презареждане. Между другото, той вече е достъпен за поръчка и се предлага за сумата от $140 000.

Новите флагмани на Tesla изненадаха с автономен пробег и ускорение


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нико

    90 16 Отговор
    Този преобърна света на автомобилостроенето.

    Коментиран от #5, #82

  • 2 DrivingPleasure

    34 23 Отговор
    даже и заклетите фенове са в потрес, спряха да минават тарикатъците.
  • 3 апъл и тесла

    14 3 Отговор
    "виртуален интерфейс"

    Какзва за графичен потребителски интерфейс
  • 4 Мъск и ко

    33 16 Отговор
    са едно поколение напред. Онези, които още произвеждат дизеляци и говорят как след Х години ще преминат към 100 % електрически автомобили, по-скоро ще отидат при Москвич, отколкото да излязат от петролната ера...
  • 5 Не само

    28 10 Отговор

    До коментар #1 от "Нико":

    на автомобилостроенето, но и на строителството като цяло. Скоро на комуникациите и транспорта на пътници и товари.
  • 6 електро

    35 14 Отговор
    Изумен съм от характеристиките на тези коли. Предишните версии и до ден днешен са релевантни и са топ избор за хората който могат а си го позволят и искат мощност и пробег от електричка. Колкото и да се дърпаме и да си настояваме за ДВГ за съжаление е към своя край тази ера вече може да се каже че има добри алтернативи като тези Тесли.

    Коментиран от #44

  • 7 гост

    32 18 Отговор
    Петролопитеците дружно и оглушително мълчат, хахахахах

    Коментиран от #8, #12, #13, #18

  • 8 Asdf

    24 18 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    След тази година мълчанието ще е завинаги
  • 9 Пурко

    25 37 Отговор
    Трябва да са те ударили с тесла по главата за да вдигнеш 300 км. с тази разпадаща се лошо сглобена в палатка кола!?! Повечето тук си нямат на идея как се управлява истински автомобил с 300 км. и ще започнат да умуват след малко!

    Коментиран от #15, #20

  • 10 Някой

    28 10 Отговор
    За ужас на някои, тя не само не фалирала а дори изкарала нови модели с характеристика слагащи в джоба си спортни такива.
  • 11 Рашка с прашка

    26 13 Отговор
    Интелект + капитализъм = прогрес
    Простотия + водка = Русия
  • 12 Гост

    21 20 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Тойота продала 9,3 милиона коли за 2020. А Илончо с неговите най-харесвани щайги колко продаде? И защо най-големият му и най- модерен завод не можа да направи повече от 0,5 милиона?

    Коментиран от #16

  • 13 Гост

    13 24 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Говорим за над 18 пъти разлика в продажбите, в полза на по-малка, по-евтина, по-изостанала фирма. Срамът от мениджърската некадърност на Илон е съпоставим с това, все едно да падне на драг с Модел 3 от някой Ярис.

    Коментиран от #17, #19

  • 14 Трябва да знаеш, за да разбереш

    17 7 Отговор
    Един електродвигател има постоянен максимален въртящ момент до достигане на максималната си мощност. Обикновено това е при около половината от максималните обороти. Оттам нататък, мощността не може да расте и увеличаването на оборотите става за сметка на намаляване на въртящия момент.

    Заради липса на скоростна кутия, тези свойства се пренасят едно към едно за целия автомобил. Точно затова, при максимална скорост 250 километра в час, след 120 км в час при четвърт миля бензиновите автомобили имат предимство. Може да го видиш във всеки клип. При максимална скорост 320 км/ч предимствата вече ще са чак след 160 км/ч. Тоест дори на магистрала, бензиновите автомобили вече нямат предимства нито за ускорение, нито за ДОускорение при висока скорост.

    Коментиран от #29

  • 15 TSLA

    15 10 Отговор

    До коментар #9 от "Пурко":

    Не е номера да караш с 300. Номера е да ги вдигнеш за 3 секунди ;) Roadster 2 с екстрата SpaceX Rocket Thrusters е Големия Харабия. Шефът на гората. Това са 2 пиропатрона отзад - един вид нитро за коли на ток, само че 100 пъти по-добро, понеже не зависи от гуми, асфалт и дали няма да роди мотора като го пръскаш и да излезе буталото да види кой кара колата.

    Коментиран от #27

  • 16 Тесла продаде колкото беше планирано

    28 13 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    А toyota продаде ли колко да беше планирала за 2020 година?

    През 2014 година, когато Тесла продаде 33 хиляди бройки, всички масово се смееха и подиграваха на целта от половин милион продажби през 2020 година. Обясняваха как това било увеличение на продажбите с ПОВЕЧЕ от 50% всяка година. Тесла обаче не промени целта до последно. Дори в началото на 2020, когато след двумесечно затваряне на заводите целта вече изглеждаше недостижима, пак не се отказаха от нея и напук на всички анализатори я постигнаха.

    Сега се смеете на целта за 20 милиона продажби през 2030 година, но както се вижда от историята, най-добре се смее този, който се смее последен.
  • 17 Ти добре ли си? Какви 18 пъти?

    15 17 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Ти въобще можеш ли да смяташ? Едните са продали половин милион от автомобилите на бъдещето, а другите 0. Кръгла нула. Zero. Дупката на геврека. Какви 18 пъти бе пич. Кога смяташ, че toyota ще произведе първия си електромобил.

    Сега остана да сравниш продажбите на каруци с продажбите на toyota за да блесне. Ами сравнявай с продажбите на овце, ако искаш.

    Коментиран от #26, #28

  • 18 Антиелектрика

    11 8 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Гост виж "-" на всички никове от които пишеш и ще ти стане ясно защо хората нямат желание да коментират темата.
  • 19 Да поговорим за цифри

    12 18 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Тесла има 10 милиарда приходи за последното тримесечие, 20 милиарда свободен Кеш в банката 12 милиарда кредит и 850 милиарда пазарна капитализация.

    Моля да кажеш същите тези финансови параметри, но за Volkswagen и или Toyota? Да видим кой е балона, защото развитието им до тук е само на кредит, като могат да изгърмят всеки момент при спадане на продажбите. Кредитите им стават необслужваеми.

    Тесла от друга страна се развива само със собствени средства и няма кредити. Може да построи още тази година пет нови завода със собствени средства. Разбираш ли защо треперят шефовете на Volkswagen и Toyota? Volkswagen поне се ориентира, но Toyota си заминава до три-четири години, ако продължава така.

    Коментиран от #24

  • 20 Бклнжйй

    9 4 Отговор

    До коментар #9 от "Пурко":

    Чочо, ти де пердашиш с 300. С Чесната ли? Колите в цял свят се движат с по 130-140 макс.
  • 21 kjl

    9 7 Отговор
    И накрая пак ще продадат въглеродни емисии, за да стъкмисат счетоводството!
  • 22 Дизела

    15 14 Отговор
    Цена 140 хиляди $ ? За тези пари можеш да си купиш 3 или 4 коли с двг от същия клас като Тесла.После се чудете електропитеци,защо Тесла продава "бутикови" бройки от модела.

    Коментиран от #23, #67, #68

  • 23 Зарежи цената

    21 11 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    Покажи просто " 4 коли с двг от същия клас като Тесла"

    Давай! Няма ограничение в задвижването. Покажи някой СЕРИЕН автомобил, който може да вдигне 320км/ч

    Покажи друг серия на автомобил, който може да вдигне 100 за две секунди.

    Покажи трети сериен автомобил, който да има над 1000 коня

    Като покажеш автомобилите , за които те питам, пак ще си поговорим.

    А всичко това е само в един-единствен автомобил на Тесла, не в три различни.

    Коментиран от #25, #33, #45

  • 24 Гост

    16 10 Отговор

    До коментар #19 от "Да поговорим за цифри":

    Майтапиш ли се? Тесла има приходи само от квоти, които продава, благодарение на обирджийските закони за екология, с които продажните властници наливат пари на индустриалните мошеници като мъск. Криеш се зад лобистиката на законотворците и се мислиш за прав. Браво бе бабаит.

    Коментиран от #31

  • 25 Гост

    12 14 Отговор

    До коментар #23 от "Зарежи цената":

    Покажи ми някой в семейството ви, който си избира колата по това, колко можела да вдига?

    Коментиран от #32

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Гост

    11 7 Отговор

    До коментар #15 от "TSLA":

    Номера е да стигнеш жив и здрав, геймъре. Ще ти стане ясно, като почнеш да караш.
  • 28 Дизела

    11 11 Отговор

    До коментар #17 от "Ти добре ли си? Какви 18 пъти?":

    Сравняваме брой продадени коли,тесльо! Тойота 9,3 милиона срещу Тесла 0,5 милиона,което си е 18,6 ПЪТИ повече!Пък ти си фантазирай за 20 милиона произведени Тесла някъде в далечното бъдеще хахахахахаха

    Коментиран от #30

  • 29 Гост

    7 6 Отговор

    До коментар #14 от "Трябва да знаеш, за да разбереш":

    Казваш, че бензиновите коли имат предимства в зоната на скорости, където се кара една кола. А електрическите в нея зона са гола вода, но пък имали предимства при скорости, при които никой нормален не кара. Разбрах те.

    Коментиран от #35

  • 30 Гост

    6 7 Отговор

    До коментар #28 от "Дизела":

    Той винаги си мисли, че сравнението е само между електрически коли. За него бизнеса е само, каквото мъск произвежда. Други бизнеси не съществуват хахахаха

    Коментиран от #39

  • 31 Тези квоти са за всички

    9 5 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Другите като са тарикати, защо ги купуват от Тесла да дават пари, ами не продават своите за да получават пари?

    Квотите не им ги раздават политиците. Fiat сами си дават парите на Тесла по желание, вместо да произвеждат сами електромобили. Не е виновен този който яде баницата, а този който му я дава. В момента се изпълняват политиките, които са приети преди десетина години и абсолютно всички производители знаят за тях. Къде спаха 10 години?
  • 32 Не сменяй темата!

    13 6 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Дизела говори че Тесла била четири пъти по-скъпа от автомобил със същите параметри. Помолих го да си избере един единствен параметър и да сравняваме!

    Давай ти си!

    това че гост е избрал да купи за семейството си автомобил с такива параметри не е мой проблем. Както виждаш има Тесла и за 80000, която вдига 100 за 3 секунди, което е по-бързо от повечето спортни купета, но очевидно за дизела това е бавно и се цели в Тесла за 140 хиляди долара и обяснява че за същите пари може да си купи четири такива автомобила.
  • 33 Дизела

    15 13 Отговор

    До коментар #23 от "Зарежи цената":

    Къде ще ускоряваш тесльо,в Софийските задръствания?Къде ще дигаш 320 км/ч,освен на писта.Има ограничения на скоростта и Кат дерат здраво.Защо ми са 1000 коня,като на автомобили от този клас са им достатъчни и 100 коня? Какво ми изтъкваш характеристики, който са безполезни за 99% от хората?

    Коментиран от #36

  • 34 Правилно си ми разбрал логиката

    7 10 Отговор

    До коментар #26 от "Гост":

    Точно така е! Тесла не е продала нито един автомобил с ДВГ. Просто не иска да продава стари технологии и затова пазарната и капитализация е колкото следващите 8 най-големи производители на стара технология взети заедно.

    Ако беше схванал това което ти говоря, щеше да разбереш, че Toyota иска да прави автомобили в бъдеще, а не Тесла де иска да прави автомобили с ДВГ. Ако беше схванал, говорих че ДВГ е умираща технология и умиращ бизнес. Само 20-30% спад на продажбите на стогодишните е способен да ги фалира. Само тази година, Volkswagen са взели кредити за повече от 50% от пазарната си капитализация. Само тази година, за да задържат бизнеса над водата. А имат още три пъти по толкова кредити. Още ли мислиш че това е добър бизнес модел? Да си изтеглил два пъти повече кредити отколкото е пазарната ти капитализация, за умиращо производство?
  • 35 Нищо не си разбрал както винаги

    6 9 Отговор

    До коментар #29 от "Гост":

    До 130 км в час, електромобилите безспорно бият автомобилите с ДВГ. Да не твърдиш че всички нормални хора карат със скорости над 130 км в час, а който кара по-бавно включително в градовете е ненормален?

    Някой от нас двамата трябва да се прегледа за нормалност и това определено не съм аз.
  • 36 За това се разберете с госта

    10 6 Отговор

    До коментар #33 от "Дизела":

    Той обяснява как всички нормални хора карат само с над 130 км в час, а предимствата на електромобилите които са до тази скорост, нямали практическо приложение.

    И ако тази мощност не ти трябва за потегляне, със сигурност 1000 коня при отпускане на газта преди светофара, ще спрат по-бързо автомобила и ще върнат повече енергия в батерията, отколкото 100 коня с които дори скоростта трудно ще намалиш и ще трябва да ползваш спирачката.

    Коментиран от #37

  • 37 Дизела

    9 5 Отговор

    До коментар #36 от "За това се разберете с госта":

    Вие се разберете с гост,защото сте един и същ човек,пишеш с много никове.

    Коментиран от #42

  • 38 Баце

    13 1 Отговор
    Без кавги колеги. Всеки си е прав за него си.
    Само искам да Ви кажа, че карам 100% електричка, която е много по-маломощна от Теслата и когато съм изморен нарочно минавам на режим пестене на батерията, защото иначе колата ми е прекалено пъргава, чак опасна. Тия 1000 коня даже не разбирам за какво са на нормален човек и как ще ги кара.

    Коментиран от #40

  • 39 Ами да говорим за други бизнеси

    10 6 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Като говориш за Volkswagen и Toyota, защо не сравняваш колко фотоволтаични покрива са продали миналата година? Колко зарядни колонки са произвели? Колко са инсталирали? Колко зарядни станции са построили на собствена земя? Колко са им доходите от зареждане на електромобили? Колко са им доходите от производство на ток?

    Колко стационарни батерии, домашни и промишлени продадоха? Колко фабрики за батерии построиха? Колко фабрики за промишлени роботи купиха и колко работа произведоха? Колко собствени чипа за автопилот проектираха и произведоха?

    Колко мини за добив на материали купиха?

    Колко софтуер за автопилот продадоха? А други приложения и услуги?

    Колко въглеродни квоти продадоха?

    А това са нещата за които се сещам на първо четене.

    Тесла не е компания за сглобяване на автомобили с части от други доставчици, като Volkswagen и Toyota за да ги сравняваш само по производство на автомобили. Затова могат да се сравняват само по стоките и услугите които всеки един от тях произвежда, за да се направи коректно сравнение.

    Коментиран от #43

  • 40 Не са много нормалните хора

    5 3 Отговор

    До коментар #38 от "Баце":

    Които ще дадат 40 хиляди долара повече, отколкото базовият модел, заради една секунда по-бързо ускорение. За тази цел въобще не е нужно да си нормален, а точно обратното. По-скоро е да знаеш че можеш отколкото, че някога ще го ползваш. Все пак е много по-добре, отколкото да дадеш милиони долари за много по-бавен автомобил, който въпреки че ускорява за три-четири секунди, ще си стои цял живот в гаража, също само за да знаеш, че можеш.

    Все едно да се ожениш за най-красивото момиче на света и да го държиш цял живот заключено вкъщи, а навън да излизаш с значително по грозната любовница.
  • 41 гост

    10 8 Отговор
    Само гледам как групичката анти на петролопитечетата пищи на умряло и приритва в предсмъртни гърчове и си умирам от смях , хахахах !! Само още 1-2 годинки и двг ще е мръсна дума , забранена за всички с нещо в главата , хахаха !!!

    Коментиран от #46, #57, #72, #79

  • 42 гост

    5 5 Отговор

    До коментар #37 от "Дизела":

    Ами не не сме за твое съжаление , а и той има предвид петролопитека от вашата дружинка с главно Г , Гост !!!
  • 43 Asdf

    5 3 Отговор

    До коментар #39 от "Ами да говорим за други бизнеси":

    Недей така че ще ги откажеш... После страничните хорица как ще се забавляваме като няма спор
  • 44 DrivingPleasure

    7 10 Отговор

    До коментар #6 от "електро":

    Ти си луд, S и Х вече никой не ги купува, 50 хил бройки от двете общо. Четете си вътрешнозаводските бюлетини барем, не викайте ура другаре само от любов към партията! :D
  • 45 Turbo

    7 7 Отговор

    До коментар #23 от "Зарежи цената":

    Давай да сравняваме!Първо по цена,второ по изминати километри с едно зареждане,трето по време за зареждане.Кола не се избира по мощност,ускорение и колко вдига!

    Коментиран от #48

  • 46 Turbo

    7 7 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Търсих,търсих такъв закон за забрана на двг и така и не намерих.С изключение на Норвегия.Останалото е празно говорене на политиците и бъдещи намерения.Ако в Европа и САЩ се забрани двг,тогава коли с двг ще се продават в останалия свят,където забрани няма.Този пазар е достатъчен стогодишните производители да продължат да произвеждат коли с двг.

    Коментиран от #47, #49

  • 47 Asdf

    6 6 Отговор

    До коментар #46 от "Turbo":

    И в останалия свят няма да се продават защото ще бъдат по-скъпи от Ел колите. С увеличение производството на Ел колите продажбите на ДВГ ще падат постоянно

    Коментиран от #50

  • 48 Не сменяй темата!

    8 5 Отговор

    До коментар #45 от "Turbo":

    Говорим за автомобила от 140 хиляди долара, който бил по-скъп от аналогичен автомобил с ДВГ.

    За какво смяташ че са дали 60 хиляди долара повече? Разбира се че заради мощността и ускорението, защото само това е разликата с този от 80 хиляди долара!

    Колко по-бърз автомобил може да вземеш за тези пари? Можеш ли изобщо?

    Аналогичен автомобил с ДВГ повече километри ли ще измине с едно зареждане? Само може да си мечтаеш! Особено пък градско.

    Коментиран от #51

  • 49 Няма да има край на автомобилите с ДВГ

    8 7 Отговор

    До коментар #46 от "Turbo":

    Просто ще са екзотика за хора с много пари. Бедняците ще си купуват електромобили и това ще е 90% от световния пазар на нови автомобили. Нови автомобили. Нови. Осмисли тази дума. това че ние ще караме автомобили с ДВГ дори през 2050 година, не значи че след 2030 година може да си купиш нов автомобил с ДВГ в Европа и белите страни.

    Коментиран от #52

  • 50 Turbo

    6 7 Отговор

    До коментар #47 от "Asdf":

    Да бе щели да бъдат по-скъпи!Ти за конкуренция не си ли чувал?Те и цените на колите с двг ще паднат точно заради конкуренцията.Всички производители започват да правят и електромобили без да спират колите с двг.
  • 51 Turbo

    7 9 Отговор

    До коментар #48 от "Не сменяй темата!":

    Имали бол пари дали.Мощността и ускорението впечатляват само тинейджърите.С автомобил мога да измина над 1000 км. с едно зареждане за 5 минути на бензиностанцията.
  • 52 Turbo

    6 10 Отговор

    До коментар #49 от "Няма да има край на автомобилите с ДВГ":

    За нови автомобили говоря,не за стари!Аз живея в България и ме интересува да мога да си купя нова кола,отговаряща на бюджета ми.Цените на електромобилите ще останат дебели заради скъпите батерии,с ограничен живот и трудното рециклиране.Бедните ще ходят пеша.
  • 53 Продължаваш да говориш глупости

    8 5 Отговор
    Отново сравняваш чисто нов Бугати широн с golf тройка на газ на 500 хиляди километра.

    Кой автомобил с поне един от трите параметъра - над 1000 коня, под две секунди до 100, над 320км/ч максимална скорост, може да измине 1000 километра с едно зареждане? Или поне 840 км, колкото изминава скъпата Тесла? Бензинов автомобил с такива параметри има по-малък пробег от Тесла. Така че и пробегът отпадна, остана само времето за зареждане.

    И така тинейджъра трябва да реши, дали да кара суперавтомобил за три милиона долара, който минава 500 километра с 200 долара за гориво или по-бързият автомобил за 140 хиляди долара, който изминава 800 км с 20 долара, но трябва да почакаш 20 минути за зареждане на всеки 500 км. Кой мислиш, че ще е по продавания автомобил?

    По разбираеми причини няма да се продава като Тесла модел 3, но ще има много повече продажби, отколкото автомобили с ДВГ на същата цена от 140 хиляди долара.

    Да те успокоя и голфа и клиото ще се продават повече от тази Тесла за 140 хиляди долара, защото все там те води сравнението и сега ще започнеш да ме "убеждаваш" как електромобилите струват колкото шест голфа.

    Коментиран от #55

  • 54 Така така

    4 0 Отговор
    Бьорн Ниланд вече е поръчал Плейд +, ускорение за под 2 до 100 и 850 километра с един заряд!

  • 55 Turbo

    4 4 Отговор

    До коментар #53 от "Продължаваш да говориш глупости":

    Колко такива Тесли са продали 2020 г?Колко 50хил броя?Повече луди няма да намериш!На каква станция ще заредиш 100 киловатчасова батерия за 20 минути?На 300 киловатова зарядна станция ли?Има ли такава?
    Никой нормален човек не се интересува от мощност,ускорение и максимална скорост,защото няма къде да ги използваш.В пост 45 съм написал как се избира НОВА КОЛА.Сменил съм вече три нови коли,предстои ми четвъртата.Разбира се не за 140 хил.$.

    Коментиран от #56, #58

  • 56 Е тъй де!

    3 3 Отговор

    До коментар #55 от "Turbo":

    Тук си говорим как се избира кола за 140 хиляди долара или кола над 1000 коня спри да пробутваш историята Как се купува голф или кола за 13 хиляди долара. Тя няма нищо общо в случая. Тези които си купуват 1000 коня кола или такава за 140 хиляди долара, не спадат към нормалните купувачи.

    Коментиран от #62

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Така така

    5 3 Отговор

    До коментар #55 от "Turbo":

    Бьорн Ниланд вече е поръчал Плейд +. Видеото е в тубата.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Психо от Курило

    7 6 Отговор

    До коментар #59 от "Ухуху":

    Що точно Путин, какво общо има той с теслите? Всичките ти постове като "гост" и още 7-8 ника са заядливи и пълни с омраза към нормалните хора. Без причинно обиждаш и натрапваш мненията и бълнуванията си , точно както го правят една група хора с меки китки не харесващи жени. Започвам да се чувствам малцинство (пишеш под десетина ника, че и диалог си водиш), защото харесвам жени и съм фен на колите с ДВГ. Сори , но няма начин да ме направиш "норвежец" , да харесвам мъже, да се кланям на Мъск и да ти вярвам на глупостите. Ти със сигурност се сещаш . че "норвежец" го ползвам за синоним на мъж по рождение с характер и желания на жена.

    Коментиран от #61

  • 61 Прочети си поста

    8 3 Отговор

    До коментар #60 от "Психо от Курило":

    Само твоите постове се четат обиди от сексуално естество, което очевидно ти е голям комплекс, щом постоянно се опитваш да го навреш във всякакви технически теми. Какъвто и автомобил да си купиш, няма да те направи повече мъж!

    Коментиран от #63

  • 62 Turbo

    4 7 Отговор

    До коментар #56 от "Е тъй де!":

    Някой си купил нещо си за 140 хил $.Теб какво те топли това?Сигурно караш 20 годишен дръгел купен за 2-3 хил.лв. от Горубляне.Ама за колко ускорявала Тесла,колко вдигала и колко мощна била!Местя си го в другия крачол,госте.Моята кола е 100 коня,ускорява до 100 над 15 сек. и повече от 150 не вдига.
  • 63 Turbo

    4 4 Отговор

    До коментар #61 от "Прочети си поста":

    Много правилно те е описал в постове 57 и 60 колегата.Не се сърди гост,сам си си виновен.

    Коментиран от #64

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Turbo

    5 5 Отговор

    До коментар #64 от "Деееаааа":

    Още един ник в арсенала,браво гост!Давай следващия.

    Коментиран от #66

  • 66 Асдф

    9 4 Отговор

    До коментар #65 от "Turbo":

    А бе на вас като не ви изнася и все госта ви е виновен. Човека ви говори само с факти. Да не говорим че и пари трябва да му давате затова ще ви образова . Вместо постоянно да говорите против Тесла и Мъск вземете да му прочетете автобиографията...след това може и да прогледнете и да разберете че човека срещу който говорите е много много по-голям от вас...

    Коментиран от #74

  • 67 Типично

    11 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    мислене за дизелджия. Първите мобилни телефони бяха недостижим лукс достъпни за малцина, със смешна издръжливост на батерията, ограничено покритие и почти никакви екстри освен часовник (това е края на 90-те години). 20 години по-късно за сегашните смартфони като възможности и достъпност не ми се говори. Да ми говорите потролопитеците за двг и да ги сравнявате с елколите е все едно сега да хваля телевизор с дървен корпус и електронно лъчева тръба или да хваля телефон със шайба и 10 метра кабел за "мобилност" из апартамента. Следващата 2022 г. ще се навършат едва 10 години от пускането на първата сериозна елкола на пазара - Model S. Но само през последните 3-4 години цялата автоиндустрия говори за това колко модела ще пуснат през периода 2020-2030 г. Да, и сега може да се купи за парите на един плосък телевизор няколко втора употреба с кинескоп (чисто нови вече няма). Много скоро в следващото десетилетие така ще стане и с автомобилите, поне в цивилизования свят, а в БГ? Е, ние за жалост ще продължим да бракуваме дизелите на развитите държави чрез употребата им у нас. Колко милиарда изтекоха извън БГ в замяна на подвижния скрап който внасяме през последните 30 г. за да се тровим... И ще продължим да го правим, защото дебили ни управляват.....
  • 68 Пешо

    7 2 Отговор

    До коментар #22 от "Дизела":

    "Цена 140 хиляди $ ? За тези пари можеш да си купиш 3 или 4 коли с двг от същия клас като Тесла.После се чудете електропитеци,защо Тесла продава "бутикови" бройки от модела."

    Въпросът е дали този който е тръгнал да разглежда за покупка автомобил за 140 000$ въобще ще погледне автомобил за 35 000$? В никакъв случай.

    Щом от един и същ модел не гледа този за 80 000, а почти два пъти по-скъпия, очевидно мощността и ускорението са по-важни от цената.

    Щом е готов да даде толкова пари и въобще гледа електромобил, значи има и къде да го зарежда.

    В такъв случай, няма какво по-добро да вземе за 140 000$. Всичко с подобни характеристики струва милиони.

    Коментиран от #69, #70

  • 69 Хе хе

    7 3 Отговор

    До коментар #68 от "Пешо":

    Ей го още един! За 140 хиляди долара купуваш най-бързата серийна семейна кола, не просто електрическа кола! А най-бързия седан! Как не го разбирате, а сравнявате колко ДВГ може да се вземе! С парите за Бугати Чирон, колко ГОЛФА можеш да вземеш? А, много повече нали? А тук, тази е по-бърза (на ускорение), а вярно и с по-голям пробег, много по-евтина, с много по-евтина поддръжка, с много по-евтино "гориво"! Стига ли?

    Коментиран от #71

  • 70 Хе хе

    4 0 Отговор

    До коментар #68 от "Пешо":

    Разбрах, не прочетох целия коментар, първо! Хе хе! 👍
  • 71 Хе хе

    6 2 Отговор

    До коментар #69 от "Хе хе":

    Да се поправя! Най-бързата серийна кола, ще бъде! Четвърт миля за по-малко от 9 секунди, за сравнение Чирон го прави за 9.9 секунди това! И до колкото чета, вече имат доста поръчки за новите С и Х! Но това е най-мощната, а по-слабата също си е с достатъчна мощност, ускорение за 3.2 до 100, не са много марките които могат да се похвалят с такива данни на слабите си модели!
  • 72 домакин

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Мечтай си....мечтай....шуте безподобен..това тук никога няма да стане!!!!
  • 73 Спийди Гонзалес

    2 6 Отговор
    Пробег при максимална скорост 200 км/ч - 150 км...

    Коментиран от #75

  • 74 Терминатор

    3 3 Отговор

    До коментар #66 от "Асдф":

    А моят съвет към теб и към госта е да минете на по-лека дрога!!!
  • 75 Ухуху

    4 1 Отговор

    До коментар #73 от "Спийди Гонзалес":

    Ти сега ли слезе от нея, та знаеш?
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Илия

    2 4 Отговор
    Вътре голяма тухла.
  • 82 незнайко

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Нико":

    Това е човека който кореспондира с ИЗВЪНЗЕМНИТЕ и ни подготвя за среща с ТЯХ !!! Кой стои зад гърба му НИКОЙ НЕ ЗНАЕ, както не се знае кой пусна КОРОНАВИРУСА !!!
  • 83 ИЯО запознат

    1 0 Отговор
    Сигурно ще са по-евтини,понеже са с половин кормило. Тези с целият волан са по-скъпи .:)
  • 84 12345

    0 1 Отговор
    До сега Тесла почти нямаше конкуренция в сегмента. След 4-5 години предлагането на електомобили ще е в пъти по-голямо от почти всички автопроизводители. Тогава ще видим кокви продажби ще има Илинчо.

    Коментиран от #85

  • 85 Е точно де!

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "12345":

    Досега Тесла нямаше конкуренция и затова от 2012 година не е сметнала за необходимо да променя модела, при положение че конкурентите са толкова изостанали, че дори през 2021 година все още няма пряк конкурент на Тесла модел S, може би с изключение на Порше тайкан. Но и там е под въпрос.


    И тъкмо конкуренцията започна да "настига" Тесла... буууум един нов модел, който конкуренцията няма да стигне още осем години. Може да се сетиш какво ще се случи и след тези осем години, нали? Ще се повтори днешния сценарий. Тесла пак ще изкара нещо с което да я гонят.
  • 86 Borislav Popov

    1 1 Отговор
    всеки с мечтите си ,едни мечтаят за пластмасовите боклуци на мъск,а аз за скромен семеен седан от рода на БМВ М5 1000 коня ,ускорение 2.9 до 100км/ч,1/4 миля за 10 секунди и нека ми е зле,няма как да се сравняват таралясниците на мъск с премиум марките,нито по дизайн,удоволствие от шофирането,вътрешен лукс и технологии,краварска сглобка срещу евпропейските иновации идващи директо от най скъпият и технологичен спорт Ф1