Продължаваме прегледа на най-интересните източноевропейски спортни автомобили, като отново се пренасяме в Чехия.
4. B-Racing K-1 Attack - Чехия
B-Racing е компания базирана в Чешката република, а K-1 Attack е основният им продукт, впечатляващ с уникален дизайн и агресивен и модерен външен вид. Предлага се или като ориентиран към улицата спортен автомобил, или като изцяло състезателен автомобил. Attack също е доста достъпен и струва само 21 000 щатски долара. Колата разполага с двигател Honda K Series, но може да се поръча и с електрическо задвижване, но тогава колата се оскъпява с 16 500.
3.Melkus RS 1000 - Източна Германия
Тогава, когато Берлинската стена все още съществуваше и определяше къде започва Източна Европа, тази изненадващо екзотична спортна кола беше в ярък контраст с действителността. С прякор „Комунистическото Ferrari“, Melkus RS 1000 е една от най-страхотните коли, произвеждани в Източна Германия. Прави се в периода между 1969 и 1979 г., но въпреки екзотичния си външен вид, Melkus RS 1000 е с мощност от само 70 к.с., идващи от малък 2-тактов.
2. Marussia B2 - Русия
Когато хората обикновено мислят за руски автомобили, те се сещат основно за доста лошо изработените и бавни машини Lada или Москвич. Опитвайки се да промени това, Marussia представи на света първата руска суперкола. Тя дебютира през 2007 г., а моделът В1 наистина беше първият руски суперавтомобил. С мощност от 450 к.с.и лека и алуминиева рама и корпус от въглеродни влакна , колата неусетно бе доразвита до модификацията B2, която се появи през 2009 г. Но въпреки че изглеждат различно, B1 и B2 са механично идентични. Marussia се бореше да оцелее, купувайки отбор от Формула 1 сред другите маркетингови ходове. За съжаление, Marussia "затвори вратите" си през 2014 г., продавайки и екипа от F1 и прекратявайки производството на тази страхотна суперкола.
1. Zill-112S - СССР
Това е един от страхотен автомобил, който едва ли бихте очаквали да бъде произведени в Съветска Русия. Но това е факт и Zill-112S е легендата на съветската автомобилна индустрия, ZIL е един от първите съветски автомобилни производители, основан през 1916 г. за производство на камиони. Придобивайки благоволение сред съветските лидери за техните копия на американски Packard-и, ZIL се издига до в комунистическата йерархия, като прави лимузини за известни фигури като Йосиф Сталин. Така компанията убеждава съветското командване да им позволи да построят спортна кола, а уникалният 112S оживява през 1961 година. Автомобилът разполага с редови осемцилиндров двигател с мощност 270 к.с., заимстван от една от лимузините на марката. Произведени са само 2 бройки, но ZIL-112S остава един от най-яките автомобили, правени някога в Съветска Русия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ПАТРИОТА
Коментиран от #2
10:43 30.03.2021
2 не позна
До коментар #1 от "ПАТРИОТА":
пропускаш AURUS и най-добрите изтребители и ракетни двигатели в светаКоментиран от #6
10:57 30.03.2021
3 зилАВ
11:01 30.03.2021
4 Komapak
11:08 30.03.2021
5 Ммммм
11:14 30.03.2021
6 чукча
До коментар #2 от "не позна":
Ахахахахахахаххахахахахахахахахахаханай-добрите, вика
При изпoлзвaнeтo нa Cу-34 и Cу-35 ce прoявихa прoблeми в тяхнoтo прoгрaмнo ocигурявaнe, нeдocтaтъци при изпoлзвaнeтo нa нoви cиcтeми зa cвръзкa и рaдиoeлeктрoннoтo рaзузнaвaнe. Някoи кoнcтруктивни рeшeния изoбщo нe зaдoвoлихa руcкитe вoeнни. Бoрднитe cиcтeми зa caмoлeтитe и вeртoлeтитe зa зaщитa oт зeнитни кoмплeкcи нe ce прoявихa дocтaтъчнo дoбрe в бoйни уcлoвия.
Нaпримeр cиcтeмaтa зa РEБ „Витeбcк”, пocтaвянa нa вeртoлeтитe Кa-52 „Aлигaтoр”, щe бъдe зaмeнeнa c пo-cъврeмeннa вeрcия, пишe Блиц. Изпoлзвaнeтo нa някoи cрeдcтвa зa рaдиoтeхничecкo рaзузнaвaнe, изпoлзвaни oт cпeциaлнитe caмoлeти oт типa нa Ил-20 и A-50, пoкaзa, чe ca мoрaлнo ocтaрeли, a другa чacт ce нуждae oт ceриoзнa мoдeрнизaция.
11:14 30.03.2021
7 Мн сте зле
11:22 30.03.2021
8 реалиста
12:05 30.03.2021
9 Косе Босе
Коментиран от #10, #17
12:09 30.03.2021
10 Стига толкоз достатъчно😅😅😅
До коментар #9 от "Косе Босе":
Седнете12:18 30.03.2021
11 Ивайло
12:22 30.03.2021
12 Косе Босе-продължение
12:34 30.03.2021
13 Косе Босе до N4 Komapak
Коментиран от #14, #16, #18
13:13 30.03.2021
14 Ганьо
До коментар #13 от "Косе Босе до N4 Komapak":
Е сега като сме с американците какво произвеждаме? И сме пет пъти по бананова република!13:32 30.03.2021
15 Komapak
13:49 30.03.2021
16 Komapak
До коментар #13 от "Косе Босе до N4 Komapak":
Още нещо. Не знам поради какви причини от един коментар реши, че съм русофил. Аз съм русофоб, дори яростен. Все пак втората ми жена беше рускиня! Нека гледаме обективно на нещата. Русия не и дреме за производството, макар че има такова. Колко е качествено е съвсем отделна тема. Имат си ресурси и природни блага, ползват си ги. Колкото и да си чешем езиците ние нямаме природни изкопаеми и се налага да произвеждаме. Това че производството ни е дребно е съвсем отделна тема. Имах англичанин за партньор цели 12 години. Много други предприемачи съм срещал. Това че в България няма голямо производство е икономически обосновано (автомобилно например). Ако с едно огромно производство се случи срив се случва и катаклизъм. Диверсификация на риска е най-нормалното нещо, което се случва в днешна България. Малки или средни предприятия. Големи мастодонти не са ни нужни. Управлението на една такава организация си е цяла наука. И понеже ни липсва азиатската дисциплина се налага контрола да е повече. Докато съзнанието за качество достигне необходимите параметри. Ако ме разбра, добре, ако не си е за твоя сметка.14:11 30.03.2021
17 Марио
До коментар #9 от "Косе Босе":
Кос ли си, бос ли си не те знам но хайде първо да прочетеш статията и тогава да пишеш глупости. За господина от Русе пичовете от мобиле са писали много пъти ама кой да чете дай само да пишем.15:07 30.03.2021
18 Случаен
До коментар #13 от "Косе Босе до N4 Komapak":
Всичко им е руско. Другото са митове и легендиКоментиран от #19
15:45 30.03.2021
19 Komapak
До коментар #18 от "Случаен":
Ами не точно.... На руския Ролс ройс двигателя ли, скоростна кутия ли, диференциал ли? Вярно сглобката е руска, но има в тубата обзор на един руснак, който само дето със смях не коментираш дефектите. Защото за толкова пари Ролс ройс поне три пъти по-добър избор. Колкото и да ненавиждам БМВ. Под Франкфурт има фабрика Ролс ройс със знамената отпред. Да ти кажа само, че аз немски език от работещите там не чух. Официалния език на Ролс ройс е английски.... Факт16:17 30.03.2021
20 Димов
18:38 30.03.2021
21 Косе Босе-продължение
20:16 30.03.2021
22 Косе Босе до Марио
20:31 30.03.2021
23 Алексей
21:50 30.03.2021
24 GTE
22:03 30.03.2021
25 Бай Кольо
Коментиран от #26
23:00 30.03.2021
26 Komapak
До коментар #25 от "Бай Кольо":
Абе то и made in Germany вече не е повод за гордост...02:06 31.03.2021
27 Тези
08:33 31.03.2021
28 Pff
08:51 31.03.2021
29 Чико
10:52 31.03.2021
30 K-1 Attack
19:21 06.04.2021