16 Май, 2021 12:00 16 864 47

Нови подробности за най-голямата Dacia

  • dacia-
  • bigster

През 2025 г. Dacia ще пусне нов кросоувър, който ще бъде позициониран една стъпка над Duster

Румънската компания Dacia ще пусне три напълно нови модела на европейския пазар до 2025 година. Един от тях ще бъде кросоувърът Bigster, който е наричан "по-големия брат" на Duster. Auto Express пусна рендери и публикува някои подробности за бъдещия автомобил.

През януари 2021 г. Dacia, като част от представянето на новата стратегия за развитие на Renault, наречена "Renaulution", показа концепцията за предстоящия кросоувър. Дължината на автомобила, построен на модулната платформа CMF-B, на която се правят и новите Logan и Sandero, ще бъде около 4.60 метра. Dacia Bigster ще се предлага със стандартен петместен салон, но не е изключено моделът да има версия със седем места, където водачът и пътниците да бъдат настанени в схема "2 + 3 + 2".

Използването на шасито CMF-B, към което през следващите няколко години ще бъдат прехвърлени всички нови модели на марките Dacia и Lada, ще осигури широка гама двигатели за кросоувъра Bigster. По предварителни данни базовият двигател ще бъде еднолитров трицилиндров с турбо и с мощност 90 конски сили.

Освен това Dacia Bigster ще се предлага с 1.3-литров четирицилиндров мотор с мощност 130-конски сили. Кросоувърът ще се предлага както с предно, така и със задвижване на всички колела. И накрая, не е изключена и появата на хибридна модификация със 140 конски сили, базирана на 1.6-литровия бензинов двигател на Renault.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГруЮ

    97 10 Отговор
    “Бигстер” с 3-цилиндров мотор и 90 конски сили. Хе-хе.

    Коментиран от #2, #25, #33

  • 2 Споко

    40 10 Отговор

    До коментар #1 от "ГруЮ":

    То и ес классето скоро ше е такова

    Коментиран от #19

  • 3 Преброяване на населението

    12 2 Отговор
    После избори
  • 4 неуДачия

    53 8 Отговор
    Голяма Дачия с голям двигател - 1.3 литра.
  • 5 ззззззз

    38 19 Отговор
    Дачия е като един съвременен Трабант.

    Коментиран от #28, #35

  • 6 Las Vegas

    53 10 Отговор
    3 цилиндъра с турбо за едни 90 кончета...какъв е смисъла, като същата мощност може да се изкара без турбо от един четирицилиндров двигател, който ще бъде по-надежден и няма да мислиш че турбото ще се скапе и ще върви като каруца, теглена от магаре.

    Коментиран от #7

  • 7 рено ентусиаст

    31 30 Отговор

    До коментар #6 от "Las Vegas":

    Смисъла е че има определени стойности на отделен ЦО2 които не трябва да бъеат надхвърляни.Ама вие глпците няма как да го схванете това.

    Коментиран от #21, #34, #38

  • 8 Васил

    21 12 Отговор
    И после ще и сложат една цена от 50 хилки за тази кола и 20 бона са много.
  • 9 гост

    16 19 Отговор
    С ,,подарен" дизайн на Тойота Рав 4 .,три цилиндров слаб двигател и цена около и над 30 000 еврака . Не мерси. За тия пари взимаш през 2025 чисто нова ел. таратайка от среден клас.

    Коментиран от #12

  • 10 Фершел

    34 11 Отговор
    Ми ако се натоварят седем сто килограмови тя няма да може да откине бре
  • 11 beast

    19 6 Отговор
    Мъка , мъка ....
  • 12 Хо хо хо

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    колко е полезният товар на Рено Зоуи и Дъстера че да са еквивалентни.

    Коментиран от #24

  • 13 Komapak

    18 8 Отговор
    С тоя даунсайзинг вече ме избива на смях.

    Коментиран от #14

  • 14 Хо хо хо

    15 0 Отговор

    До коментар #13 от "Komapak":

    Свиквай че тва е бъдещето
  • 15 Така както са тръгнали..............

    26 3 Отговор
    да намаляват цилиндрите що не направят двуцилиндров матор със 150 коня
  • 16 дявола

    15 4 Отговор
    Това иска само един двигател на Мерцедес 3.2 Ц.Д.И и даста марки ще му носят вода

    Коментиран от #31, #43

  • 17 Гларус

    6 8 Отговор
    Тоя рендър никога няма да го видим на живо.
  • 18 сектант

    15 5 Отговор
    аз се разведох и аз това ще си търся нещо по-спортно за пичеловене като сандеро например

    Коментиран от #20

  • 19 S Class

    13 8 Отговор

    До коментар #2 от "Споко":

    света се променя, само Ганя е кроманъонец
  • 20 Всъщност

    19 6 Отговор

    До коментар #18 от "сектант":

    със Сандерото най-много да хванеш някоя баба да я закараш до хоремага да си вземе кило олио.
  • 21 Мммммм

    15 5 Отговор

    До коментар #7 от "рено ентусиаст":

    Не вярно. Тези емисии ги измислят производителите. Зада се съобразяват с тях УЖ. Просто станаха големи печелбари. 3-4години и трябва да сменяш колата. Или еврото се повишил или мотора умрял. Но има и такива като вас които мислят, че се прави с цел екология.

    Коментиран от #22

  • 22 рено ентусиаст

    5 12 Отговор

    До коментар #21 от "Мммммм":

    Ако целта не беле екология какво им пречи да пуснат в8 6.0 литра за кво им намаляват кубиците?!🤔

    Коментиран от #23, #26, #39

  • 23 Ммммммм

    18 6 Отговор

    До коментар #22 от "рено ентусиаст":

    Защото то един В 8 6.0 ще го караш 10-15години без да си послиш за нова кола, а тея косачки по1. 0 сгъват преди да им изтече гаранцията
  • 24 гост

    15 1 Отговор

    До коментар #12 от "Хо хо хо":

    Рено ,,Зоуи" не е в средния клас,сега в момента е 30 хилки в евро.В държави където няма държавна еко-премия ,не си заслужава тази цена. А иначе говорим за 2025 все пак, не към днешна дата. Колкото и ,,еко" да са три цилиндъра с 90 к.с. , към 2030 вече въобще няма да отговарят на никакви норми .Тая ,,зелена ,, лудост няма да спре .Щем,не щем ,електричките ,,чукат на вратата"......
  • 25 pokoloko

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "ГруЮ":

    по - добре нешо малко или редуцирано - Хамстер, Смолстер, Скопстер
  • 26 БАЙ Х@Й ‼

    19 1 Отговор

    До коментар #22 от "рено ентусиаст":

    Екологията им е на стенда‼ Ама там автомобила е в покой и масата няма значение . Може и двуцилиндров 0.5л да работи на 600 оборота! Истината е на пътя , а там няма да мерят , че тая маса ще опъва косачката над 6000 а турбото ще вие като миксери на жена ти кога бърка яйца! А заводския разход го брой ×2 ! Всичко е пунта мара за публиката ! Няма как на хляб и сирене да биеш бегач на анаболи‼
  • 27 БАЙ Х@Й ‼

    19 1 Отговор
    Физиката е неумолима за да преместиш една маса на определено разстояние си требе определена енергия! Не става с подмяна на числата !

    Коментиран от #37

  • 28 В.Г.З.

    8 16 Отговор

    До коментар #5 от "ззззззз":

    Който няма пари за нормална кола,
    си купува Дачия!!!

    Коментиран от #29

  • 29 Onzi

    12 2 Отговор

    До коментар #28 от "В.Г.З.":

    Що бе, ти каква имаш?
  • 30 Йозеф

    12 2 Отговор
    Единатвено с 1,6 има шанс да е нормална кола тая коруба, но поне да го издуят до 160 кс.
  • 31 талисман

    13 0 Отговор

    До коментар #16 от "дявола":

    Или 2.0 dCi на Рено с 200 коня, какъвто слагат на Талисман-а.....

    Коментиран от #47

  • 32 Готин

    18 0 Отговор
    Хайде да си лягате вече, че утре сте на училище!

    Коментиран от #36

  • 33 карчи

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "ГруЮ":

    Сектантска работа ;)))) Знайш 'къв кеф да жулиш с 80 по нанагорнището към Витиня в ляата лента ;)))))
  • 34 0000

    8 7 Отговор

    До коментар #7 от "рено ентусиаст":

    И ти умнико смяташ,че с по-голям атмосферен няма да се покрият еко-нормите ?и тоя смешния миксер не гори колкото голям мотор?смешен си като ника си и марката,която характеризираш
  • 35 Т+З+Д=ВНЛ

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "ззззззз":

    Трабант- най малката кола с най голям багажник- събира трима човека в багажника (изпробвано)!!! Най дългата кола в света- 2 метра кола и 30 метра пушек!!!
  • 36 Камикадзе 🛩

    0 2 Отговор

    До коментар #32 от "Готин":

    Да. Особено ако си директора на училището😁
  • 37 авто фен

    7 8 Отговор

    До коментар #27 от "БАЙ Х@Й ‼":

    И като е така,защо 2.0 бензинов мотор 150 коня премества масата на разстояниетпо с разход градски 10/100км., а 1.3 турбо 130 коня премества същата маса на същото разстояние с разход 7/100км.? Изънградско 2.0 мотор харчи 7/100км.,а 1.3 харчи 5/100км.

    Коментиран от #41

  • 38 Гост

    9 4 Отговор

    До коментар #7 от "рено ентусиаст":

    Двигател с турбо работи винаги на богати смеси, защото бедните смеси му топят буталата за секунди. Двигател без турбо може да работи и на бедни смеси без никакви грижи. Богатите смеси винаги имат повече СО2 от бедните.

    Коментиран от #40

  • 39 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "рено ентусиаст":

    Защото В8 е колкото три такива двигателчета и заема много обем, който може да е полезен за багажен.
  • 40 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Той ще работи на бедни смеси,ама как ще върви?
  • 41 БАЙ Х@Й ‼

    7 2 Отговор

    До коментар #37 от "авто фен":

    И ще стигнем до живота на първия - над 20 години и животеца на втория‼ Отвори форумите за да се убедиш , че новите турбинирани миксери са КОНСУМАТИВ‼
  • 42 един от многото

    6 3 Отговор
    Боклук , голяма Дачия , голям боклук!
  • 43 чичака

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "дявола":

    тогава само двигателя ще е по скъп от варела който няма да е по-вече от 30к лв.
  • 44 Петко

    3 2 Отговор
    ГоУема косачка!
  • 45 един

    3 2 Отговор
    Дъстър с двигател 1,3 бензин 150 к.с. по лиценз на Даймлер рови земята.
  • 46 Сектант

    0 1 Отговор
    По-голям кенеф, за повече пари, не мерси !
  • 47 Грешиш на

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "талисман":

    Талисмана мотора е бензиновия с 200 к.с. е 1,8,а дизела с 200 к.с. е 1993 кубика или по нашему 2.0. Бензиновия е взет от Меган спорт.