16 Юли, 2021 10:38 18 221 31

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

  • renault-
  • kangoo van-
  • тест
Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo) - 1

Букурещ, Румъния. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

След като ви разказахме впечатленията си от нискобюджетното Renault Express Van, сега е време да обърнем внимание и на Renault Kangoo. Този автомобил също е част от лекотоварната гама на марката, наречена Renault PRO+, но се нарежда в своеобразния ѝ "премиум" сегмент. Ето и впечатленията ни.

Екстериор

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

Второто лекотоварно предложение на Режията вече е изцяло ново и позиционирано доста по-високо от Express Van. Външният вид на автомобила е доста модерен и стилен, което създава усещане за лек автомобил, а не за лекотоварна "баничарка". Хромирани елементи, фирмено разпознаваеми светлини и псевдоподкартерна защита, правят новото Kangoo да прилича повече на кросоувър, отколкото на многофункционален ван.

Интериор

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

И ако отвън Kangoo прилича на кросоувър, то салонът е практичен и наподобява този на минивановете. Много жабки, висока позиция на водача и огромна остъклена площ са фактори, които значително подобрят комфорта на пътуване. Това, което отличава Kangoo Van от Express е изключително богатото оборудване, особено при високите нива на екипировка. Тук седалките са значително по-удобни, а разстоянието за краката и на водача, и на пасажера - оптимално.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

Най-интересна обаче е товарната част на новото лекотоварно Kangoo. По-конкретно става дума за страничната врата към товарното отделение, наречена Open Sesame by Renault. При нея е премахната В-колонката от дясно, което дава възможност за изключително голям товарен отвор с ширина 1446 мм. Предната пасажерска врата пък се отваря до 90 градуса, като така през товарната странична врата могат да се вкарат доста дълги предмети.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

За да може да се увеличи дължината на товарното пространство, преградата зад водача и пасажера е модулна и с няколко елементарни движения пасажерската седалка потъва в пода, а част от преградата се завърта под прав ъгъл едновременно отваряйки товарно пространство до предното стъкло и защитавайки водача от предметите до него. Това е едно изключително хитро и функционално решение, което извежда новото Kangoo с една крачка напред пред преките конкуренти.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

Двигатели и ходови характеристики

Новото Kangoo Van има избор от дизелови и бензинови агрегати - 1.3-литров турбобензинов мотор (100 и 130 к.с.) и 1.5-литров турбодизелов двигател (75, 95 и 115 к.с.). Тези агрегати работят съвместно с шестстепенна механична трансмисия или със седемстепенна автоматична EDC скоростна кутия с два съединителя. Автоматикът не се предлага за базовите мотори с най-ниска мощност - 100 к.с. при бензиновите и 75 к.с. - при дизеловите.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

Тестовият автомобил бе оборудван с култовият 1.5-литров дизел на марката, за който сме говорили много, при това все хубави неща. И тук този агрегат не направи изключение. Много икономичен, с предостатъчен въртящ момент, дизелът не усещаше товарът от 280 килограма, който беше умишлено вкаран отзад. Возията е мека, клиренсът е висок, но въпреки това кренът в завоите е минимален.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)

С други думи французите са дали най-доброто от себе си при оформлението и настройките на новото Kangoo. Все още няма цени за България, като моделът ще бъде лансиран на нашия пазар през септември. За по-бюджетното изпълнение Express цените вече са известни и са на сайта на марката. Те са малко по-високи от тези на досегашния бестселър Docker, а впечатленията ни за него, можете да видите ТУК.

Тествахме новите "баничарки" на Renault (ЧАСТ II - Kangoo)


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Крум

    32 40 Отговор
    Най-ценното в този автомобил е тавата с баници, която вози.
  • 2 Марио

    68 4 Отговор
    Това си е истинска баничарка, браво на рено
  • 3 Бат Арни

    49 6 Отговор
    Карам Клио 5 със същия двигател 1,5 дизел / 115 коня. Няма такава пушка. Като беше на 4000 км, в Белоградчик му сипах погрешка 5 литра А95 и допълних дизел до горе, продавачката беше много хубава и се заязяпах в нея ))) Реното летеше в петроханския проход след това! Не мръдна! Уникален двигател, 4-5/100 разход а Клиото лети.

    Коментиран от #6

  • 4 барабус

    39 3 Отговор
    Французите са измислили и все още са царе на баничарките.
    Карам от над 20години коли на ПСА и почти никакви оплаквания нямам.Наскоро си купих американски джип с мотор и кутия на мерцедес-е няма такъв чуплив боклук!Радвам се ,че се отървах навреме от него и пак си карам френските бангии.
  • 5 един от многото

    28 4 Отговор
    Трябваше да е електрическа за да са топли баничките!
  • 6 ABCD

    25 4 Отговор

    До коментар #3 от "Бат Арни":

    Дано да си прав,че аз карам двигател 115 к.с бензин 1,6 куб. на Дачия Дъстър и нищо не става от него. Много е слаб. На АМ Тракия в посока Бургас му пада скоростта на места и вдига разхода до към 15 на сто

    Коментиран от #11, #24

  • 7 сектант

    16 13 Отговор
    Само Дачия и тесни п...и
  • 8 Леле

    6 19 Отговор
    Тия не можаха ли да сложат лоста по-нагоре.

    Коментиран от #10

  • 9 Механик

    7 4 Отговор
    Електрически банички пробвахте ли?
  • 10 Механик

    40 2 Отговор

    До коментар #8 от "Леле":

    Сигурно си млад разбирач и едва ли знаеш, че някога имаше автомобили, на които скоростният лос седеше на кормилната колонка?! И само факта, че такъв лост изисква по-сложна механика (лосотова система) чрез която да доведе преместването до избирача на скоростната кутия, премести скоростният лост долу, между седалките.
    Сегашните автомобили с предно предаване и система от гъвкави кабели (на български "жила") позволява тоя лост да бъде сложен на почти всяко място. А и това разположение на превключвателя не е най-неудобното. Дори изобщо не е неудобно. А на добрият водач не му пречи къде е тоя лост, за разлика от лошия, на който му пречи вълната.

    Коментиран от #12

  • 11 Бат Арни

    25 2 Отговор

    До коментар #6 от "ABCD":

    За бензиновите им не мога да кажа нищо, нямал съм допир. Преди клиото имах голф, купих го нов от магазина, 1.6 бензин, повече никога няма да купя такъв. Колко масло изгори сигурно Приста Ойл в Плевен не са произвели толкова. За дизела на реното гарантирам, супер мотор аз се родих с това клио, да, не е като голф-а в пътно поведение и обезшумяване, но няма пълно щастие никаде.

    Коментиран от #29

  • 12 Stoich

    12 1 Отговор

    До коментар #10 от "Механик":

    Абсолютно си прав! Карах навремето L-300 4x4, където и двата лоста /ск. кутия и раздатка/ бяха с "жила" и нямах никакви проблеми.

    Коментиран от #16

  • 13 А бе

    4 20 Отговор
    ...бих предпочел Caddy, но там цената е друга.

    Коментиран от #14, #25

  • 14 Stoich

    17 2 Отговор

    До коментар #13 от "А бе":

    И не само това. По-грозно и по-трошливо.
  • 15 прррц

    5 4 Отговор
    Не стана ясно колко банички могат да се натоварят?
  • 16 hahah

    7 5 Отговор

    До коментар #12 от "Stoich":

    И двамата си личи колко нови автомобила сте имали. половината мерцедеси лоста за скоростите е на кормилната конзола.

    Коментиран от #18

  • 17 рено ентусиаст🇫🇷🐓

    5 1 Отговор
    Има електрически а даже и водородни.
  • 18 Stoich

    11 2 Отговор

    До коментар #16 от "hahah":

    Имал съм нови антомобили, когато произвежсаха такива, а не рехави паркетници, като тия Мерцедеси дето ги споменаваш. Повечето дизели са с двигатели на Рено, с изключение на недоразумението V6. Ама добре че още го има и се чупи, че ще умрем от глад сервизите.

    Коментиран от #22, #23

  • 19 Рено трафик

    6 13 Отговор
    Тези рена ги правят от зрънчо,още на 20000км почват да хвърчат демферни шайби,обтяжни ролки,амортсьори ги правят явно от пресован гипсокартон, а чаткащи шумове при смяна на скорости било в рамките на нормата в официален сервиз :D
    А пък да не говорим новата им гордост 2.0dci по-добре да не сменяш масло няма смисъл то така ли иначе си го пие,но няма проблем и то е в рамките на нормата!

    Коментиран от #26

  • 20 Забрана за рено!

    7 7 Отговор
    Харесвах рено до като не си купих едно чисто ново от омникар и го продадох за по малко от година.

    Коментиран от #27

  • 21 Уестия

    2 7 Отговор
    Мачка Пич....ка и Елхичка ти не требват за превоз,,,,в кръгът на шегата с новите не става Старото е много здраво новите са слаби за Издържливост....иначе другото е добре
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Какво означава

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "ABCD":

    му пада скоростта? от колко на колко пада и ако е на баирите е нормално,макар,че аз има други наблюдения върху Дъстерите,че съвсем спокойно поддържат и над разрешената за магистрала скорост. Що се отнася до разхода аз също карам модел на Режията Рено с 4х4 и моментния разход понякога надминава 26 л,но това е нормално,ако при теб показва 15 л можеш само да се радваш. Средния ми е между 5,6 и 6,1 в зависимост от тежестта и настроението,но в чужбина пада на 5,3 до 5,5. На Дъстър тези показатели трябва да са още по-ниски. Карал съм Меган 3 с такъв двигател и съм падал до 4,5 среден,на Дачията го сложи с 1л нагоре.
  • 25 То това е в

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "А бе":

    основата на всичко. И аз предпочитам Порше,но карам чисто нов СУВ но не на предпочитаната марка,въпреки че ми е любима.
  • 26 Я какъв

    4 3 Отговор

    До коментар #19 от "Рено трафик":

    експерт се извъди,нещо в сервизите и собствениците не говорят за такива неща. Кисело ли ти е,а?
  • 27 Да бързо

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "Забрана за рено!":

    си се разделил защото си осъзнал,че дори и Рено не можеш да поддържаш.Не ми казвай,че си сменил за 1 година всичко,защото карам поредно ново Рено от магазин и не 1 а повече от 5 години не съм имал ядове освен обслужване което си е резон.
  • 28 Владо

    2 7 Отговор
    Абе товарна баничарка с предно не ми я хвали, само форд и vw май имаха баничарки със задно. Като я натовариш с 500 кг и вирне предните гуми - ходи я карай ...

    Коментиран от #30

  • 29 Бат Слай

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Бат Арни":

    Аз пък имам опит с 1.5 дизел 75к, както и Голф 1.6 бензин. Голфа е без проблем и ще си го карам още, а клиото е на 4 години и 65000 км, мотора е доста еластичен, като смесен разход до тук 5.4, но скоростната кутия ми къса нервите, а тия от Омникар срещу Икея нещат да я сменят, защото цитирам - "новите са си рециклирани стари и са същия буклук". Затова ще го сменям скоро, ама да видим с какво...
  • 30 Kiro

    3 0 Отговор

    До коментар #28 от "Владо":

    Баничарка със задно нова няма
  • 31 Патил

    3 1 Отговор
    Рено и скоростна кутия са несъвместими понятия.