BMW ще отбележи 50-годишнината на своето Motorsport поделение с различни събития, модели и опции за своите автомобили, една от които е ретро емблема с оригиналните светове за M Performance и M Sport моделите продаващи се през 2022 година.
Всеки закупил чистокръвен M или М Sport модел ще има възможността да поръча автомобила си с ретро емблемите които виждате на снимките. Логото на марката при тях е по-малко и е обградено от бял, син, червен и лилав цвят. Червеното символизира спорта, синьото BMW, а лилавото връзката между тях. На по-късен етап лилавият цвят преминава към почти син нюанс, какъвто е познат и в модерните M емблеми на марката.
BMW Motorsport е основано през 1972 година и започва да участва активно в спортни събития през 1973 година именно с тази емблема. През 1993 година поделението променя името си и се превръща в BMW M.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Класик
Коментиран от #2
11:21 26.11.2021
2 абсурд
До коментар #1 от "Класик":
Не може да сравняваш китайците със западното качество.Коментиран от #3
11:23 26.11.2021
3 Класик
До коментар #2 от "абсурд":
Не. сравнявам някогашното немско качество, със сегашните програмирани бързо да се износят, боклуци. Иначе маркетинга на сегашните немски производители е 1:1 с китайските.Коментиран от #5
11:27 26.11.2021
4 СправкаВсВ
11:29 26.11.2021
5 СляпоРоб
До коментар #3 от "Класик":
да качеството на други държави отдавна е над немското, просто се разчита на слябо робуване на едната емблема.Коментиран от #6
11:29 26.11.2021
6 Komapak
До коментар #5 от "СляпоРоб":
За съжаление българина е налапал стръвта до въдицата и не пуска. За мен от 2000г насам немското е символ на средно качество, многократно доказал се факт през годините. Има едно нещо обаче в което германците са номер едно. Рекламата!12:16 26.11.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Много важно
Коментиран от #10
10:47 27.11.2021
10 Този коментар е премахнат от модератор.