26 Ноември, 2021 11:18 10 817 10

BMW се връща към стара емблема

  • bmw-
  • bmw m-
  • m3-
  • m4-
  • m5-
  • xm

Motorsport поделението на марката празнува 50 години

BMW се връща към стара емблема - 1

BMW ще отбележи 50-годишнината на своето Motorsport поделение с различни събития, модели и опции за своите автомобили, една от които е ретро емблема с оригиналните светове за M Performance и M Sport моделите продаващи се през 2022 година.

BMW се връща към стара емблема

Всеки закупил чистокръвен M или М Sport модел ще има възможността да поръча автомобила си с ретро емблемите които виждате на снимките. Логото на марката при тях е по-малко и е обградено от бял, син, червен и лилав цвят. Червеното символизира спорта, синьото BMW, а лилавото връзката между тях. На по-късен етап лилавият цвят преминава към почти син нюанс, какъвто е познат и в модерните M емблеми на марката.

BMW се връща към стара емблема

BMW Motorsport е основано през 1972 година и започва да участва активно в спортни събития през 1973 година именно с тази емблема. През 1993 година поделението променя името си и се превръща в BMW M.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Класик

    31 13 Отговор
    Луд на шарено се радва. И тези, като китайските производители на телефони, започнаха да привличат клиенти не с качество а със шарения.

    Коментиран от #2

  • 2 абсурд

    17 11 Отговор

    До коментар #1 от "Класик":

    Не може да сравняваш китайците със западното качество.

    Коментиран от #3

  • 3 Класик

    27 1 Отговор

    До коментар #2 от "абсурд":

    Не. сравнявам някогашното немско качество, със сегашните програмирани бързо да се износят, боклуци. Иначе маркетинга на сегашните немски производители е 1:1 с китайските.

    Коментиран от #5

  • 4 СправкаВсВ

    13 3 Отговор
    скоро и с истински знаци на нацисти ще могат да се поръчват. Когато променят нормалността по метода: на час по лъжичка, хората почнаха да възприемат и извратеността като нормалност. Трябва да се прекрати тази практика, защото разумът трябва да е над чинното робуване на една емблема - справки ВСВ.
  • 5 СляпоРоб

    17 1 Отговор

    До коментар #3 от "Класик":

    да качеството на други държави отдавна е над немското, просто се разчита на слябо робуване на едната емблема.

    Коментиран от #6

  • 6 Komapak

    12 4 Отговор

    До коментар #5 от "СляпоРоб":

    За съжаление българина е налапал стръвта до въдицата и не пуска. За мен от 2000г насам немското е символ на средно качество, многократно доказал се факт през годините. Има едно нещо обаче в което германците са номер едно. Рекламата!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Много важно

    10 0 Отговор
    Главно комплексарите отдават голямо значение на емблемата.

    Коментиран от #10

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.