11 Февруари, 2022 10:19 4 044 8

Ioniq 5 получи по-голяма батерия и нови технологии

  • ioniq-
  • ioniq 5-
  • hyundai

Подобрено окачване и камери вместо огледала също са част от обновения модел

Ioniq 5 получи по-голяма батерия и нови технологии  - 1

Ioniq 5 бе представен едва преди една година, но корейската компания вече предприема някои промени, които да задоволят още повече потребителите. Позовавайки се на добрите продажби и представяне на първия модел на Ioniq, от Hyundai са направили някои технически промени свързани с технологиите по автомобила, както и с неговата батерия.

Ioniq 5 получи по-голяма батерия и нови технологии

Европейската версия, вече ще се продава с по-голяма батерия с използваем капацитет от 77.4кВч или с 4.8кВч повече от предишният вариант. Именно с такъв капацитет се продаваше и американският Ioniq 5, още от самото си представяне. Базовата версия остава с 58.2кВч батерия. Подобреният капацитет се дължи на два нови модула, които увеличават общия брой до 32 и 384 клетки.

Ioniq 5 получи по-голяма батерия и нови технологии

Друга нова функция на Ioniq 5 е автоматичното затопляне или охлаждане на батерията, докато отивате към зарядна станция. По този начин колата подготвя батерията за зареждане и тя достига оптималната си температура за по-добро и бързо зареждане. Промени има и по окачването, което вече се е сдобило с нови амортисьори, наречени Smart Frequency Dampers. Те трябва да подобрят значително поведението на задната ос, както и да повишат качеството на шофиране и комфорт.

Ioniq 5 получи по-голяма батерия и нови технологии

Последните технологични промени са свързани с огледалата, които вече са заменени с камери. Тази функция ще бъде опционална за модела и ще предлага екрани, вместо класическите странични огледала, както и централното такова. Подобна технология видяхме и при Honda E, където конфигурацията е серийна.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Франсоа Жибер

    5 13 Отговор
    Хубаво са се пробвали ама не са успяли, Реното е много по-добра кола, здрава, икономична, мощна, проходима, комфортна, просторна, малка, тиха, бърза, евтина, качествена, достъпна, но само за истински разбирачи и фенове. Пък и не влиза в сервиз никога освен за доливане на течност за чистачки.

    Коментиран от #2

  • 2 Сервиз Орландовци Мара Бунева

    5 4 Отговор

    До коментар #1 от "Франсоа Жибер":

    Докато живеете в тая заблуда и после дойдете в сервиза ( а не в гаража ви ) и изведнъж се окаже, че трошката ви има нужда от пълен ремонт на ходова част, рейка, хидравлика, двигател, скоростна кутия, спирачна система, защото повечето францьозише така мислите , карате по 100к км без изобщо да обърнете внимание на лампите по таблото ..

    Коментиран от #6

  • 3 Кара4о

    3 5 Отговор
    Всичко хубаво, но защо трябва всяка година да ходиш на обслужване и да даваш една торба с пари? Нали е електричка и не се обслужва. Вижте Тесла. Вземаш техен автомобил и не се обслужва. Единствено се сменя охлаждащата течност и спирачната течност, неща които сам можеш да смениш или във всеки сервиз тип гараж и най-важното, че гаранцията не ти отпада както е при корейците, които те цакат яко.

    Коментиран от #8

  • 4 ТОЗ

    9 2 Отговор
    С тези батерии разположени на корема на електрокарите, ще почнат големи проблеми при закачане от камъни отдолу.А се случва.При двг там обикновено няма нищо скъпо- някоя тръба,ауспух в най-лошия случай кардан. Всичко минава с вдлъбната и одраскана ламарина. Викат много здраво било дъното на батериите уж. Не вярвам. Винаги ще си на тръни. Даже и СУВ да е.

    Коментиран от #5

  • 5 Сър

    10 6 Отговор

    До коментар #4 от "ТОЗ":

    Ако не караш в колохоза в Русия такива проблеми няма да имаш. Отдавна живеем в цивилизован свят в Европа и САЩ където има асфалт и е чисто (стига да не е България разбира се)
  • 6 Раймон Доменек

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Сервиз Орландовци Мара Бунева":

    Френската инценерна мисъл е класи над останалата.

    Коментиран от #7

  • 7 Сервиз Орландовци Мара Бунева

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "Раймон Доменек":

    За съжаление си прав, само при френска кола ми се е налагало да наварявам лоста за съединителя, защото е от прекалено мек материал и се гъне .. А пък за да сваля скоростна кутия за смяна на съединител едни немци от Опел пък са измислили капак, дето се сваля и сменяш съединителя отдолу през кутията, а пък на Пежо ми се е налагало да разкачам мотор, за да направя място на кутията да мине и това на Пежо 205 дето даже няма магаре и уж няма какво да пречи да си свършиш работа.. Абе трагедия, какво да ти разправям. Иначе поне са комфортни ама кел файда като са чупливи.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.