Peugeot 208 получи повече мощност във версията си с ДВГ и изминава повече километри на ток

11 Април, 2025 10:52 1 188 2

  • peugeot-
  • 208-
  • e-208-
  • хибрид

Компактният хечбек вече може да се похвали с пробег от 433 километра

Peugeot 208 получи повече мощност във версията си с ДВГ и изминава повече километри на ток - 1

Peugeot пусна значителна актуализация на 208, като централно място заема електрическият вариант. Моделът e-208, както беше известен по-рано, вече може да се похвали с пробег по WLTP от 433 км, което е забележително подобрение с 23 км в сравнение с предшественика му. Това увеличение се дължи на усъвършенстваното софтуерно управление на съществуващата батерия с капацитет 51 kWh и електромоторa с мощност 156 к.с., което показва стратегически фокус върху ефективността в рамките на съществуващите хардуерни параметри. Този подход съответства на настоящия акцент в индустрията върху оптимизирането на софтуера, вместо да се разчита единствено на скъпоструващо увеличаване на капацитета на батерията.

Въвеждането на „Trip Planner”, функция, която вече е често срещана в много електромобили, изчислява оптимални маршрути въз основа на състоянието на батерията в реално време, потреблението и наличието на зарядни станции, като по този начин решава ключов проблем за потенциалните купувачи на електромобили.

Peugeot 208 получи повече мощност във версията си с ДВГ и изминава повече километри на ток

Отличителна черта на тази актуализация е интегрирането на технологията Vehicle-to-Load (V2L). Тази възможност превръща 208 в мобилен източник на енергия, като позволява на потребителите да зареждат външни устройства с мощност до 3,5 kW. Тази функция отговаря на нарастващото търсене на универсална функционалност на автомобила, особено сред хората с активен начин на живот, които се нуждаят от преносимо захранване за оборудване за отдих или аварийни ситуации.

Peugeot 208 получи повече мощност във версията си с ДВГ и изминава повече километри на ток

Преминавайки към хибридните модели, Peugeot преименува вариантите със 100 и 136 конски сили съответно на HYBRID 110 и HYBRID 145. Тази промяна отразява включването на мощността на електромотора с 9 конски сили в системната мощност. Този ход подчертава нарастващата сложност на етикетирането на хибридните задвижващи агрегати, тъй като производителите се ориентират в интегрирането на електрически системи и тези на двигателя с вътрешно горене.


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 5 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 таксиджия 🚖

    4 0 Отговор
    Подвеждащо заглавие!

    Двигателят хибрид 100 е със същите коне, само където влиза в големия данък. Електромотора не работи като усилвател на двг, а когато двг не работи - в задръстване, при паркиране. Има полза в икономията на бензин.
  • 2 Аз Бре

    1 0 Отговор
    След последното ми 308 бензин,никога повече Пежо.Стоеше повече в сервиза,от колкото на пътя ...