Peugeot пусна значителна актуализация на 208, като централно място заема електрическият вариант. Моделът e-208, както беше известен по-рано, вече може да се похвали с пробег по WLTP от 433 км, което е забележително подобрение с 23 км в сравнение с предшественика му. Това увеличение се дължи на усъвършенстваното софтуерно управление на съществуващата батерия с капацитет 51 kWh и електромоторa с мощност 156 к.с., което показва стратегически фокус върху ефективността в рамките на съществуващите хардуерни параметри. Този подход съответства на настоящия акцент в индустрията върху оптимизирането на софтуера, вместо да се разчита единствено на скъпоструващо увеличаване на капацитета на батерията.
Въвеждането на „Trip Planner”, функция, която вече е често срещана в много електромобили, изчислява оптимални маршрути въз основа на състоянието на батерията в реално време, потреблението и наличието на зарядни станции, като по този начин решава ключов проблем за потенциалните купувачи на електромобили.

Отличителна черта на тази актуализация е интегрирането на технологията Vehicle-to-Load (V2L). Тази възможност превръща 208 в мобилен източник на енергия, като позволява на потребителите да зареждат външни устройства с мощност до 3,5 kW. Тази функция отговаря на нарастващото търсене на универсална функционалност на автомобила, особено сред хората с активен начин на живот, които се нуждаят от преносимо захранване за оборудване за отдих или аварийни ситуации.

Преминавайки към хибридните модели, Peugeot преименува вариантите със 100 и 136 конски сили съответно на HYBRID 110 и HYBRID 145. Тази промяна отразява включването на мощността на електромотора с 9 конски сили в системната мощност. Този ход подчертава нарастващата сложност на етикетирането на хибридните задвижващи агрегати, тъй като производителите се ориентират в интегрирането на електрически системи и тези на двигателя с вътрешно горене.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 таксиджия 🚖
Двигателят хибрид 100 е със същите коне, само където влиза в големия данък. Електромотора не работи като усилвател на двг, а когато двг не работи - в задръстване, при паркиране. Има полза в икономията на бензин.
11:00 11.04.2025
2 Аз Бре
10:16 13.04.2025