Изданието CLS, позовавайки се на собствени източници, съобщава, че Great Wall ще обяви пускането на новия си подбранд до края на тази година, под който на пазара ще се продават премиум автомобили задвижвани от водород. Първоначално пускането на новата марка беше планирано за второто тримесечие на 2022 г., но пандемията от коронавирус внесе корекции в графика на китайския концерн. Марката ще стане част от обширното портфолио на Great Wall, което вече включва Haval, Ora, Wey, Tank и други.
Още миналата година Great Wall Motor обяви, че ще инвестира три милиарда юана за три години в изследванията и разработването на превозни средства с водородни горивни клетки (FCEV) и „до 2025 г. ще бъде сред първите три компании, произвеждащи такива превозни средства" В проекта ще бъдат включени специалисти от Европа, Япония и САЩ.
Предполага се, че бъдещите водородни превозни средства ще използват платформата LEMON, която е позната от моделите Haval Jolion и H6: тя е предназначена не само за автомобили с традиционни двигатели с вътрешно горене, но също така е подходяща за хибридни системи, електрическо задвижване или водородни горивни клетки. Според неофициални данни върховота мощност на бъдещите автомобили с водород ще бъде 217 конски сили, въпреки че Great Wall потенциално може да разработи и по-мощни модели.
Great Wall вече има профилирани подмарки - Wey и Haval (за масови кросоувъри), Ora (електрически автомобили), Tank (джипове със задвижване на всички колела), както и сравнително новият Saloon, който ще се фокусира върху премиум електрически автомобили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ситрошен
17:24 30.05.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.