21 Юли, 2022 10:02 4 637 17

Новият Type R дебютира като най-мощния Civic правен някога

  • honda-
  • civic-
  • type r-
  • civic type r

Хечбекът се предлага с механична трансмисия и предно задвижване

Новият Type R дебютира като най-мощния Civic правен някога - 1

След месеци тийзъри, снимки, видеа и какви ли не рекламни трикове, Honda най-накрая показа новия Type R и го представи като най-мощния Civic правен някога. За съжаление от Honda не разкриват точно каква е неговата мощност, но знаем, че тя е повече от тази на предходното поколение, което се предлага с 320 конски сили.

Новият Type R дебютира като най-мощния Civic правен някога

Японците запазват класическата конфигурация с предно задвижване и механична трансмисия, както и 2.0-литровия К20 двигател с принудително пълнене. От Honda не споделят нищо за представянето на Civic Type R на пътя, но се очаква ускорението от 0 до 100км/ч да отнема под 5 секунди, а рекордът на Нюрбургинг от 7 минути и 20 секунди да бъде подобрен.

По отношение на визията, Type R вече е с по-обли форми, но запазва агресивната визия на стария модел. Предната решетка е с истински отвори за разлика от тези при обикновения Civic, като под тях откриваме и голям отвор на предната броня свързан с два въздуховода. Предния капак също разполага с отвор за охлаждане, а калниците са по-изнесени навън в сравнение със стандартния модел.

Новият Type R дебютира като най-мощния Civic правен някога

Голямо фиксирано крило се простира над задното стъкло, а под него откриваме и голям дифузьор с три накрайника в неговата среда. Праговете също са получили стилни добавки, които играят роля и в разпределянето на насрещния въздух под колата и около гумите.

Новият Type R дебютира като най-мощния Civic правен някога

От Honda казват, че новият модел е по-лек и по-твърд, което заедно с ново окачване помага за по-добро поведение и по-добро чувство при шофиране. Подобрени са и спирачките, които са дело на Brembo, а за разлика от 20-цоловите джанти при предходния модел, тук откриваме по-малки 19-цолови, но с по-широки гуми. Тук те са с размер 265/30 за разлика от 245/30 при предходния модел.

Новият Type R дебютира като най-мощния Civic правен някога

В интериора също има някои промени, като например червените спортни седалки, дигиталният километраж с променена графика, металният скоростен лост, табелката Type R и решетката тип „пчелна пита“ около въздуховодите. Очаква се повече информация за колата да стане през следващите месеци, а първите бройки да пристигнат в представителствата през следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    31 12 Отговор
    Този модел още дълго ще остане най бързия с предно предаване в света.

    Коментиран от #6

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 експерт

    21 36 Отговор
    Как може кола top of the line за съответната марка 2022 година да изглежда толкова грозно? Прилича на Фиат Типо

    Коментиран от #11

  • 4 Пилот на Ферари

    11 36 Отговор
    Ако му сложат една емблема на Рено , направо ще си дойде на мястото.
  • 5 Ганчо е безсмъртен аристократ

    36 3 Отговор
    И такова автомобили не го впечетляват. Той знае, че 40 годишният му Опел, е по-бърз от Хилядолетният Сокол, пък и на какви по-яки се е снимал на изложенията!
  • 6 най бързия

    11 29 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    След Меган рс
  • 7 Дошо

    32 9 Отговор
    Каквото и да напиша ще е малко.Страшна, страшна ама страшна HONDA !
  • 8 Ввв

    14 17 Отговор
    Ако я направят и да прилича на автомобил,цена няма да има!!!
  • 9 Амдертлиев

    14 2 Отговор
    Вместо " рено на лизизинг",знаете какво имам предвид,бих предпочел хондата.Сигурно доста бих и се изкефил на планински път ,с малко движение,ама.. пуста пара все не стига.А иначе,карал съм доста по мощни и скъпи коли от тази( скромно да поясня,че не са били мои лични), но по висок клас,които набляга на лукс,сигирност ,удобство и т.н. и чувството най вероятно не е същото.
  • 10 авто фен

    5 13 Отговор
    Най-грозния и безличен Сивик,който някога е произвеждан. Задницата е безобразно заеоблена и висока като СУВ купе, което е безобразен дизайн за спортен хечбек, предницата донякъде безлична, тази кола няма ръбове ,които да й предадат характер, изглежда като чаша с кафе и мляко,тоест не прилича на нищо,камо ли на спортен хечбек. Това табло никога не може да се каже че е модерно, дори да беше направено 1998-ма, тая мрежеста лента,която минава през таблото би могла да бъде модерна 70-те години.

    Тъмно червените седалки и мокети и тази ретро лента през таблото са като в кола модел 70-те години. Самото табло изглежда като на кола от 70-те години. Скоростният лост ни връща директно към максимум 2008-ма година. Никога японците не са си позволявали да правят толкова изостанал дизайн, тази кола трябваше да е новия Голф или Опел, а новия Голф 8-ца трябваше да е Хонда, просто защото той изглежда по-японски и с по-модерен интериор и модерно табло без бутони с голями дисплеи.

    Коментиран от #12, #13

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Погледни коментар 5

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "авто фен":

    и ще разбереш какво си написал

    Коментиран от #14, #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 авто фен

    4 4 Отговор

    До коментар #13 от "Погледни коментар 5":

    Ти сектант ли си? Аз съм фен на Хонда и японските коли, но тази Хонда просто е грозна и безлична, за разлика от предишните бегачки на Хонда. Отзад е висока като СУВ, какъв спортен дизайн? Спортният хечбек трябва да е нисък точно както бяха старите Хонди.

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Циник

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "авто фен":

    Предполагам по-високият хечбек е за да има повече товарно място, поне като обем. Литрите на багажника са много важен фактор при избор на кола, всички сайтове ги пишат на видно място, и Хонда явно искат да ги максимизират. Да, дизайнът не е най-агрвесивният, но тия Хонди винаги са искали да стават и за ежедневно каране, тоест място за 5 човека и багаж.