22 Август, 2022 14:06 45 184 14

Най-лошите класически коли, които не трябва да купувате при никакви обстоятелства

  • класически автомобли-
  • класация
Най-лошите класически коли, които не трябва да купувате при никакви обстоятелства - 1

Според последния индекс на инвестиционна привлекателност на Knight Frank, цените на класическите автомобили са се повишили с 3% за година и със 164% за 10 години. Това далеч не е най-добрата инвестиция, тъй като цената на колекционерско уиски за същия период е скочила с 428 процента.

Междувременно класическите автомобили продължават активно да се продават и купуват. Въпреки това, колкото по-ниска е цената на една класика, толкова по-голям е шансът да получите продукт с ниско качество. В списъка, който ви показваме са включени 10 автомобила, които не се препоръчват за покупка.

Първото място е за Pontiac Fiero. Спортната кола е произвеждана само пет години и е продадена в 370 хиляди копия. Моделът изглежда добре, технологично съответстващ на времето си, но ранните екземпляри често свършваха с изгорели двигатели поради производствен дефект. General Motors дори обяви масово изтегляне, въпреки че това не спаси Fiero.

Освен това експертите не са ентусиазирани от покупка на AMC Gremlin (1974). Наричат ​​дизайна на субкомпактната кола "грозен", а качеството на возене - откровено слабо.

Също така не се препоръчва закупуването на Triumph TR7 (1978), който се отличава с двигател с ниска мощност (атмосферен 2.0, 87 к.с., 137 Нм) и с ниско качество, както и роудстърът Triumph Spitfire 1500, характеризиращ се със същите проблеми.

Придобиването на Ford Pinto също не е препоръчително. Моделът беше изтеглен два месеца след старта на продажбите заради проблем с педала на газта, но най-лошото е, че незащитеният му резервоар за гориво можеше да избухне по време на инцидент.

Друг автомобил, роудстърът Cadillac Allante от 1987 г., ще бъде запомнен с изключително слабата си динамика, лоши спирачки и течащ покрив.

В Mazda RX-7 (1982 г.) двигателят често се поврежда, а ремонтът му се превръща в истинско главоболие за собствениците. Поради тази причина японската класика също не се препоръчва.

Детето на петролната криза от 1973 г., Ford Mustang II не е мускулеста кола и също попада в списъка с непрепоръчителни за покупка класики. А Dodge Dart от 1962 г. се смята за страшно грозен и никога не е бил ценен от колекционерите.

В крайна сметка първото място в списъка отива при субкомпактния хечбек Chevrolet Chevette (1979). Колата се разпада още на конвейера, а ускорението ѝ до 100 км в час отнема дългите 20 секунди. От Knight Frank са категорични, че никой колекционер не би пожелал тази кола.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 34 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Копейкин

    18 21 Отговор
    Затова купи къщи
  • 2 Менте козлодуй

    8 12 Отговор
    Абе щом нема москвич 7ца,тия не ги показвайте.

    Коментиран от #6

  • 3 Тъп русифил

    17 8 Отговор
    Важното е, че Запорожеца държи стабилна цена.
  • 4 За бога

    11 2 Отговор
    Братя не ги купувайте
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Кво са смеиш бе!

    7 8 Отговор

    До коментар #2 от "Менте козлодуй":

    Ако намеря запазена 212 веднага я копувам.

    Коментиран от #9

  • 7 бай ганьо

    31 5 Отговор
    На тая кола и течал покрива, оная кола била грозна.

    Живота на Бай Ганьо е изпълнен с терзания и мъки в собствената си невежест
  • 8 Тити

    18 2 Отговор
    Оооооо в Дупница савърха на сладоледа там са уникати
  • 9 Брей...

    19 2 Отговор

    До коментар #6 от "Кво са смеиш бе!":

    Как ще я кОпиш бе, кОпи си грамотност, после си купи и 212
  • 10 Моя милост

    7 0 Отговор
    Тези коли къде ги има , че да взема да си купя и аз та да разбера отговаря ли писаното в статията ?

    Коментиран от #12

  • 11 Ироничен

    9 0 Отговор
    "Това далеч не е най-добрата инвестиция, тъй като цената на колекционерско уиски за същия период е скочила с 428 процента."
    ============
    Уискито, като го пиеш, свършва. Ако не го пиеш, е просто нещо в шише.
  • 12 Про100 100

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Моя милост":

    Има ги дори в Германия, макар статията да е копирана и да се отнася до USA. Бих добавил Jaguar XK и MKll. Около шест месеца вече се боря с ръждата. Какъв е смисъла да имаш здрав двигател като нямаш съответното купе? 🤔
  • 13 Дзверо

    5 1 Отговор
    Ми да бяхте сложили снимки!
  • 14 Велик Депутинизатор

    2 2 Отговор
    Вие не сте добре с главите.Кой ще си купи тия бракми бе? Та те не се произвеждат а и едва ли ще се мернат в сайтовете за автомобили.Пък и който шофьор да ги е карал сега е поне на 60-70-80 години и едва ли има живи купили от тези коли