Леверкузен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Още преди да се качим за първи път в новата Mazda, от компанията побързаха да ни информират, че това е най-луксозният модел от новата им гама, като идеята му е да се намеси сред европейските премиум брандове. Новата Mazda CX-60 съчетава техния прочут Skyactiv-G 2.5-литров четирицилиндров бензинов двигател, електрически мотор и 17.8 kWh батерия. Как се представя това луксозно SUV, ви разказваме сега.
Предвид съвместната работа на електромотор и двигател с вътрешно горене, системната мощност на автомобила е 327 к.с., които се предават на четирите колела през осемстепенна автоматична трансмисия. Всичко това прави най-луксозната Mazda и най-мощната, правена някога. Това модерно задвижване предлага избор и от режими на шофиране: нормален, спортен, офроуд, за теглене и EV, като последният прави възможно шофирането само на ток в продължение на 60 километра, което е повече от средното пътуване до работното място и обратно.
В съответствие с философията на Mazda колата има три основни нива на оборудване, Exclusive-Line, Homura и Takumi. А най-общо погледнато CX-60 разширява SUV гама на Mazda, надграждайки над ставащата все по-популярната у нас и в Европа Mazda CX-5.
Първият PHEV на Mazda впечатлява и с изключителни екологични качества с WLTP комбиниран разход на гориво от 1.25 литра на 100k километра по стандарта WLTP, което в реални условия естествено не е точно така, но въпреки това голямото SUV се оказа доста икономично. Средният разход, който отчете борд компютърът след теста ни, беше 4.2 литра на 100. Комбинираното задвижване осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за само 5.8 секунди с максимална скорост от 200 км/ч.
Mazda CX-60 Exclusive-Line може да бъде съчетана с трите опционални пакета, за да предложи максимален избор на клиентите и да допълни обширното стандартно оборудване на CX-60. Homura се отличава визуално от Exclusive-Line чрез лайстни в цвета на каросерията на арките на калниците и тъмно покритие на радиаторната решетка, плюс лъскави черни огледала и обработка на решетката с форма на пчелна пита, докато 20-цоловите черни алуминиеви джанти завършват открояващия се външен вид.
В горната част на изцяло новата Mazda CX-60 е нивото на оборудване Takumi, което разполага с 20-цолови черни машинно обработени алуминиеви джанти и огледала в цвета на каросерията, комбинирани с хромирана характерна радиаторна решетка. Като цяло дизайнът на радиаторната решетка е различен и уникален за тази модификация.
Mazda CX-60 споделя същия внимателно обмислен дизайн на кокпита, който се среща във всички автомобили на Mazda, със симетрично оформление, фокусирано върху водача с цел да се достави уникалното за Mazda усещане за едно цяло с колата. Като най-голям автомобил, CX-60 осигурява 570-литров багажник и щедро място за петима души.
Дизайнът използва силна твърдост на каросерията и настройка на предното окачване с двойни носачи и многораменно задно окачване, за да осигури спортно шофиране, което е синоним на много от моделите на марката. Поставянето на батерия между предния и задния мост и възможно най-ниско в пода, допълнително спомага за центъра на тежестта и стабилността на CX-60. Возията е мека, но въпреки твърденията на инженерите, крен в завоите се усеща.
Както вече споменахме силовият тракт е съчетан с изцяло нова осемстепенна автоматична трансмисия и системата за задвижване на всички колела i-Activ. подобно на возията и трансмисията е настроена за плавно шофиране. Смяна на предавките почти не се усеща, колата е приятна и за дълъг пробег, и за градско шофиране, но определено не е предназначена за динамично шофиране. Тоест ще се хареса на онези от водачите, които предпочитат комфорта, пред динамиката.
Комфортното изживяване на борда на CX-60 се допълва и от няколко нови технологии, които дебютират в модела: See-Through View - следващо поколение 360-градусов монитор с разширено зрително поле при ниски скорости; Hill Descent Control (HDC), който помага за безопасно спускане по стръмни склонове с хлъзгави или неравни пътни настилки; и адаптивен круиз контрол (i-ACC), който вече включва ограничения на скоростта от системата за разпознаване на пътни знаци. Всички те работят изключително добре и са част от търсения ефект за истински премум автомобил.
Ако трябва да обобщим, то ще кажем, че най-луксозната и най-мощна Mazda предвещава началото на нова глава за марката, не само че е първата кола с plug-in хибридно задвижване, но също така поставя нови стандарти за качество на интериора, дизайн и технология - подчертавайки стремежа на японската марка към премиум сегмента.
Изцяло новата Mazda CX-60 е първият от двата нови модела на компанията, които ще бъдат представени в цяла Европа в близко бъдеще, като вторият е триредовият Mazda CX-80. Освен това към 2.5-литровия e-Skyactiv PHEV задвижващ механизъм в гамата на CX-60 на по-късен етап ще се присъединят два нови двигателя на Mazda, които са разработени с помощта на концепцията за „правилно оразмеряване“, която изисква оптимизиран работен обем за подобрена горивна и енергийна ефективност.
Това са новото поколение редови шестцилиндров 3.0-литров e-Skyactiv X бензинов мотор и по-интересното - 3.3-литров e-Skyactiv D дизелов двигател. И двата мотора ще разполагат с M Hybrid Boost – 48V мека хибридна система на Mazda и ще комбинират висока мощност с отлична икономия на гориво и емисии.
И двата силови агрегата ще са съчетани със същата осемстепенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на всички колела i-Activ като при PHEV версията, но дизеловият агрегат e-Skyactiv D и бензиновият двигател e-Skyactiv X са разработени да бъдат предлагани и само със задно задвижване на колелата.
Изцяло новата Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV предвещава нова глава в SUV историята на Mazda и се присъединява към електрическата Mazda MX-30, Mazda M Hybrid CX-30 и наскоро актуализираната Mazda CX-5 2022 г. в цялостната SUV гама на марката. А що се отнася до цените, то те не изглеждат ниски и започват от 98 590 лв с ДДС. Що се отнася обаче до премиум сегмента в който се е прицелил модела, то те, сравнени с аналози от германското луксозно трио, са си направо атрактивни.
Бързи факти:
Mazda CX-60
Цена: 98 590 лв с ДДС
Механична: 327 к.с. 4 цилиндъра 2,5 литра бензин/електрически, 8 сп. и 4WD
0-100 км/ч: 5.8 сек
Максимална скорост: 200 км/ч
CO2 емисии: 33 г/км
Комбиниран разход по WLTP: 1.25 л/100 км
Размер: дължина 4.75м, широчина 2.14м, височина 1.68м
Багажник: от 570 до 1 726 литра
Собствено тегло: 1 981 кг
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бангеев
Коментиран от #13
09:53 07.09.2022
2 Доста добре изглежда
09:54 07.09.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Коко
Сигурно стетналяли литър масло само за теста.
Мазда отдавна стана едно голямо НИЩО !!!
Коментиран от #24, #27, #65
10:11 07.09.2022
9 Име
10:16 07.09.2022
10 Премиум е
10:17 07.09.2022
11 Добре
Коментиран от #14
10:25 07.09.2022
12 Алексей
Коментиран от #30
10:29 07.09.2022
13 тони
До коментар #1 от "Бангеев":
цената изобщо не е висока за това, което предлага. Hyundai tucson plugin хибрид е на подобна цена, а е по-малък и по-бавенКоментиран от #15
10:32 07.09.2022
14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #11 от "Добре":
Трябва да отчетеш , че системната мощност не е механичен сбор от двете . Защото не отдават едновременно пълната мощност .Коментиран от #18
10:33 07.09.2022
15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #13 от "тони":
Така е !Не цената е висока, а доходите ни са ниски !
Те вече 100 000 искат за базови Опели и Шкоди !
10:35 07.09.2022
16 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
Варна -София с цели ПЕТ литра бензин 🤔🤔🤔🤔
10:39 07.09.2022
17 Минувач
Коментиран от #48
10:44 07.09.2022
18 Добре
До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Понеже съм проверявал колко е очевАдно автора е копирал електрическата мощност като бензинова, която дават на други места точно 136 коня. Бензиновия мотор го дават 192 или 191 в различни източници. Иначе съм наясно че в повечето случаи не е прост сбор. Но 2.5 бензин 136 коня 2022 година ?!?Коментиран от #19, #22
11:04 07.09.2022
19 Име
До коментар #18 от "Добре":
Прочети пак статията и се върни да си поговорим. Никъде не се казва колко мощност имат отделните мотори, а то не е и нужно.Коментиран от #20, #21, #23
11:09 07.09.2022
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #18 от "Добре":
Схванах ‼️11:24 07.09.2022
23 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #19 от "Име":
Никой не е коментирал и затова все още не е коригирал, че тестватНАЙ-МОЩНАТА и НАЙ-ЛУКСОЗНАТА,
а обявяват БАЗОВА ЦЕНА
( често е 50% от тази на ТОП версията)
11:30 07.09.2022
24 Гост
До коментар #8 от "Коко":
Най-вероятно изобщо нямаш досег до новите Мазди.11:38 07.09.2022
25 Питащ
Коментиран от #31
11:52 07.09.2022
26 Йосип Броз Тито
Когато се смесят, животът на двигателя намалява.
12:37 07.09.2022
27 Куку
До коментар #8 от "Коко":
Имам мазда 6 2016 г. Една от малкото красиви и здрави коли днешно време. 2.5 бензин без турбо 194 коня. Прочети за двигателя и скоростна кутия какви технологии използват и тогава пиши глупости...13:04 07.09.2022
28 тикви
13:07 07.09.2022
29 Ники
Коментиран от #39, #51
14:37 07.09.2022
30 Сериозния
До коментар #12 от "Алексей":
Дори с доход от 14 хил. лева не бих си взел това недоразумение.100 хил. лева са много пари за кола, още повече за мазда.
Коментиран от #40
14:48 07.09.2022
31 Така е
До коментар #25 от "Питащ":
Какъв просвет, като плъгин хибридите както и елкарите имат батерия на дъното на колата.Офроуд колкото и лек да е е твърде рискован.90%от шофьорите ще наранят корема на колата поне 1път.Едно леко хлътване и батерията е на 1 см от УЖ здравото дъно.Винаги си на тръни.Нито обикновен хибрид ще пострада сериозно,нито старите коли при подпиране от някой остър камък отдолу.Това за мен е сериозен минус на елколи и плъгин хибриди за който не се говори.Засега.А застраховка това не поема.
17:06 07.09.2022
32 морския
18:27 07.09.2022
33 4убрицов
19:20 07.09.2022
34 Минуси:
Можеше да бъде малко по-скъпа!
какво са 1ОО ООО за богатите Българи!
Коментиран от #35
19:21 07.09.2022
35 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #34 от "Минуси:":
От 100 хилки тръгва ‼️Двигател - екстра❗
Автомат- екстра❗
Плъг ин - екстра❗
Дори цвят е - екстра ❗
Това Най- най- ... ще скочи над 150 хилки ‼️
19:30 07.09.2022
36 Алекс
Не за друго защото се направи на селски тежкар да ме изпревари след като аз си карах със 130 на магистрала Струма!
Коментиран от #38
20:10 07.09.2022
37 авто фен
20:15 07.09.2022
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Пич
До коментар #29 от "Ники":
Напротив, бмвето прилича на Тойота Ланд Круизер от Али Експрес.Коментиран от #50
20:23 07.09.2022
40 Съдията Дред
До коментар #30 от "Сериозния":
Да не забравяме, че за няколко месеца цените на новите коли скочиха почти двойно. Например Пежо 308 от 35000 сега започва от 57000. Доскоро имаше Пежо 301 за 25000 , спряха ги от производство.И с другите марки е така.20:30 07.09.2022
41 Аш ко нящо
20:39 07.09.2022
42 До коментар #38
При положение че на Тракия в определени участъци разрешената скорост е 140 а ме изпреварват с над 150,160 км. кой е комплексар и бърза за свети Петър..?!
Коментиран от #46
20:39 07.09.2022
43 Джи Джи
Добри показатели и наистина конкурентна цена спрямо конкуренцията, както посочва автора. Това ще е за сметка на нещо по комфорта, но няма как. В много случаи се оказва пък за добро.
Интересно е как започват ерата с много опростена визия отпреди 20 години. Направо се втрещих. Явно хубавите ръбчета след 3-4 година няма да са актуални.
Някакъв такъв седан, хечбек излезнал ли е, очаква ли се?
21:10 07.09.2022
44 Джи джи
22:20 07.09.2022
45 Трътлю
02:17 08.09.2022
46 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #42 от "До коментар #38":
Тях що не ги настигаш и да ги "издухваш"‼️❓02:47 08.09.2022
47 Джапанка
05:43 08.09.2022
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Дилър
09:42 08.09.2022
50 хаха
До коментар #39 от "Пич":
Така е гроздето е кисело за това си купи смазда и си я бутай със здраве .12:59 08.09.2022
51 Ужас
До коментар #29 от "Ники":
Кой би дал 12 години гаранция против корозия, ако има проблеми с това?13:03 08.09.2022
52 Ужас
13:17 08.09.2022
53 Не е
БМВ му викат веган-кожа.В ниски и средни нива на Sклас също е мушама.
Коментиран от #54
10:29 09.09.2022
54 Тео
До коментар #53 от "Не е":
Пак някакъв коментар на, некомпетентен. Седалките са не само истинска, животинска кожа, ами са най-висок клас кожа - Напа. Моята Cx 5 има обдухване на седалките, отопление на волана, 360 градуса камера, истинско дърво по вратите и таблото. Всички екстри, които имат висок клас коли. Само Българските разбирачи, каращи Skoda и Wolkswagen, си мислят, че това са премиум марки. Дори по-простите американци знаят, че Мазда прави коли в между среден и ентри премиум, и е дори спечели първо място по надеждност, биейки Lexus в Consumer Report. Хора, които не са се доближавали до нова Мазда плюят една от малкото изцяло in house направени коли, все още изцяло сглобявана в Япония.Коментиран от #55
01:30 10.09.2022
55 Не е
До коментар #54 от "Тео":
Това "истинско" дърво ще се изметне от слънце и влага.А трябва и против дървояди да го мажете.Невероятен премиум е тази Мазда 5сх.
То един разбирач приятел, работещ с кожи влезе в моя "премиум" Тойота (наистина най-висок клас)и реши че мушамата е истинска кожа и даже мирише на кожа.Замълчах си.
Иначе Мазда е един приличен автомобил с много кусури, много надценен.Хората се ловят на приятния дизайн,добри изкуствени материали в интериора.Това е единствената марка, която прави интериори с еднакво качество(почти) от Мазда 2 до Мазда 6.
Нищо общо няма с висок клас Тойота и Лексъс.
За возене,пъргавина,икономичност,корозиоустойчивост и мн. други-важни експлоатационни качества няма сравнение.
Коментиран от #56
09:54 10.09.2022
56 Тео
До коментар #55 от "Не е":
Вместо да се правиш на разбирач отвори и прочети. Мазда се предлага, както с изкуствена, така и с естествена кожа, а последния пакет е с напа кожа. Почти никоя марка в среден клас не предлага напа кожа. Някои даже не предлагат никаква естествена кожа. Интериора на Тойота изглежда като на кола на половина на цената на Мазда. Дървото е abachi и е от Африка. Няма нужда от разбирачи, има си достатъчно информация и ревюта, само трябва някой да чете. Интериора на Мазда е всичко друго, но не и евтин или изкуствен. Личи си от километри, чел нито си влизал в нова Мазда, нито си прочел нещо. Поредния разбирач.Коментиран от #57, #66
23:08 10.09.2022
57 Не е
До коментар #56 от "Тео":
Напълно вярно е напата и дървото в най-високото ниво.Но не може и дума да става да се сравнява премиум усещането примерно на Камри с Мазда 6. Или на Хайландър с СХ5.Въпреки изкуствените материали комфортът е далеч по-висок при Тойота. А сравнение даже и с най-ниския ЕS Лексъс е неуместно.Техническото превъзходство,надеждност,чудесното возене и др. отсъстват при малкия японски производител.Доста станаха и дефектите на Мазда през последните години.А гръмко рекламирания X мотор се провали.Малко се надскачат, но имат и някои добри качества.
Скоро се возих в CX 30 и се изненадах, как няма никакви паразитни звуци при невероятно твърдото возене.
Имам добра представа от повечето модели Мазда и изборът ми на друга марка беше категоричен.
Пък и като споменавате класации, може да стане дума за постепенното значително намаляване на продажбите в USA и в Европа.То Мазда са имали и имат модели само до средния клас.Изключение правят Кседос но беше за кратко.И Тойота произвеждат в по-висок клас модели.Да не говорим за Лексъс.Трябва много да се внимава при сравнения.В Япония има Тойота/Лексъс и всички останали значително по-малки производители,който произвеждат до среден клас.
Коментиран от #58
00:00 11.09.2022
58 Тео
До коментар #57 от "Не е":
Като говорим за сравнения да се сравнява Highlander с Cx 5 е все едно да сравняваш golf с passat. Highlander е с цена 100 000+. Cx 60 е първия модел на Мазда над 100 хиляди и по-луксозен или скъп от Cx 5. За Cx 5 сравнение е Rav 4, Crv, Rogue, Tiguan. Няма нищо в тези модели, което да превъзхожда Cx 5, освен опция за хибрид и по-нисък разход - неща, които не са важни за мен. Пъргавост и Тойота??? Тойота е с CVT трансмисия - нещо което е тотална противоположност на пъргавост и надеждност. Само тук спорът приключва. Rav4 е много по тромава, с по-евтин интериор и екстри от Cx 5. Както казах, отвори и виж Consumer Report (престижна класация в щатите) и виж, че последните години Мазда е първа или втора - пред Тойота. С Premium марка като Лексус сравнение не трябва да има, но съм се качвал в Nx и със сигурност разликата в цената не е оправдавана. Лексус е хубава кола, но си има своите недостатъци. Както казах, моделите директна конкуренция на Cx 5 не впечатляват с нищо освен с по-нисък разход или опция за хибрид. Продажбите не са измерител за качество - тогава Мерцедес ще са на последните места, а Тойота/Форд на първите.Коментиран от #59
10:52 11.09.2022
59 Не е
До коментар #58 от "Тео":
Не може напа и дърво да направи cx5 по-добър от Тойота Рав хибрид. Несравнимо по пъргав от 2.5 атмосферен сх5. Половината е разход на хибрида в града - важен и за тези които се правят на важни и казват, че разход не ги интересува.Най-мекото окачване особено подходящо за отвратителните пътища в БГ.Същевременно отлично пътно поведение благодарение на общата платформа-Камри Авалон ES Хайландър.А разликата между Камри хибрид и Мазда 6 е един клас в полза на Тойота.Мазда6 няма нито едно качество, което да се доближава до Камри.
Не, че е лош модел ама банална Т-образна форма на таблото,тясна отзад,твърдо возеща и тн и тн.
Рав има грозен интериор.
Но пак е в пъти по-продаван от Мазда навсякъде.А цените на Тойота не са никак ниски.
Големите хибриди на Тойота са изключително пъргави.Но се иска и практика.Рипортите също са важни.
Аз джипоподобни не харесвам и смятам покупката им за лош вкус.
Пък и практичността не винаги е решаваща.
Корола срещу Мазда 3.Отрекоха се от X-мотора.G-то е добър за придвижване, но нищо повече.
На подобна цена е Корола хибрид-по-обемна,много по-бърза,автоматик-не CVT.Вози комфортно за разлика от евтиното окачване на Мазда3-торсион като на Москвич Алеко.Да по-красива вън и вътре е Мазда3, ама толкова.И тъй като имам симпатии към Мазда казах,че намаляват продажбите.Истината е - тотален срив в Япония,Америка,Европа,България. И няма нищо общо с бройките на Мерцедес, който е премиум в фантазиите на много хора, а и въобще не ме въл
Коментиран от #60
15:01 11.09.2022
60 Тео
До коментар #59 от "Не е":
Отново грешиш за всичко. Така първо тук се коментира Cx-60 - SUV, а не седани. Това към момента е най-премиум модела на Мазда, както и първия хибрид и по-голяма и скъпа от Cx 5, която аз притежавам. За Мазда 3, Cx 30, 6 не говоря, защото сумарно се продават по-малко от Cx 5, а и са с доста компромиси. Там може да си прав, както и за Камри.Както казах директен конкурент на Тойота e Rav 4, която има обектно само няколко плюса над Cx 5 - това, че се предлага с хибрид, по-голям багажник и по-нисък разход (в следствие на хибрида и CVT трансмисия). Дотук си прав и край.
Сега къде грешиш:
1. По-пъргава?! Моля? Кола със CVT не може да се нарече пъргава, смешно е. Във България топ rav 4 с 2.5 хибрид има по-бързо ускорение от 0-100 (познай защо - заради хибрид, който cx 5 няма). Ако ще я сравним с Cx 60 hybrid е значително по-тромава. Ако не бяхме в ЕС или ако си малко по-находчив и си импортнеш Cx 5 с 2.5 турбо можеш да забравиш за сравнение с Rav 4 - турбото е с 433 Нютон метра тяга, 256 к.с.и значително по-бърза от 0-100. Самата философия на Мазда е кола, за ентусиасти, разбирай пърхава - Rav 4 даже не е средна в тази категория.
2. Както казах по престижни класации Мазда е една от най-надеждите марки - преди или след Лексус в зависимост от годината и преди Тойота. Cx 5 е в топ 10 на надеждите модели въобще. Ако искаш ще ти пратя линкове.
3. Сериозен шофьор, който смята, че Cvt е пъргаво, надеждно или приятно за каране няма. Само заради Cvt никога няма да си
Коментиран от #61
21:20 11.09.2022
61 Не е
До коментар #60 от "Тео":
Хайде пак да преговорим нещата и да вървим към обобщение.Мазда е малък производител с модели в нисък и среден клас.
Като изключим естествената кожа и приятния дизайн остават качества положителни-класически хидротрансформатори сголеми обеми двигатели.
Тойота помита всички тези предимства с 1.8 хибрид,с2.0хибрид и най-вече с 2.5хибрид-уникално задвижване,перфектна работа на хибридната трансмисия, която във всички случаи на хибрид няма НИЩО общо с CVT. Сега знаещите научете,проверете как работи Тойота хибрид.А това са усъвършенствани последно поколение.
Това превъзходство стана докато Мазда влагаше в дизели и Xмотори с много проблеми.Съвет да се избягват.
Даже Корола със старите 1,6 и CVT беше по-бърза и икономична от значително по-бавния автоматик на 2.0G122кс.
А,че CVT не приятен за каране това е известен факт.Ама какви CVT- та повтаряте като вече всичко е хибрид при Тойота.А има тук-там варианти и CVT ама то е нов тип с зъбна първа скорост и казват,че работи чудесно-не знам и не ме интересува.
Хибридите доставят неповторимо удоволствие.Особено по-силните.
И пак казвам няма CVT при тях.Има други работи,ама урокът е за по-напреднали.Казват му ECVT ама нищо общо няма.
То все едно да дразня фен на Мазда с ръждата.Говори се,че я има пак.
Коментиран от #62
21:50 11.09.2022
62 Не е
До коментар #61 от "Не е":
Единственият кусур на CVT беше шумното ускорение и заковаването на 6х оборота при ускорение-тъй наречения ластичен ефект.Иначе-светкавична смяна и ускорение(много по-пъргави от останалите кутии),много износоустойчиви(знаещи казват,че издържат повече от ръчните при Тойота).За хората които не са съвсем наясно-те не са бавни,напротив.Слагат се при по-слаби мотори,защото не могат да предават голям въртящ момент.И в нисък клас.Както е новото Айго.Коментиран от #63
22:05 11.09.2022
63 Тео
До коментар #62 от "Не е":
Тоя спор стана вече просто една реклама на Тойота, подкрепена без никакви доводи или измерители. "уникално предвижване" и перфектна "хибридна трансмисия" са лафчета на продавач на коли, опитващ се да излъже поредния наивен купувач. Както ти казах пич първият 2.5 хибрид на Мазда вече е обективно и измеримо по-бърз, пъргав и какъвто искаш друг епитет от великия 2.5 хибрид на Тойота.Никъде, повтарям никъде великата ecvt, не се води светкавично бърза трансмисия - най-бързите трансмисии са винаги с довен съединител (pdk, dct и т.н.). Тойота не са били никога известни с бързина, мощност или бърза трансмисия. Тойота е една средна надеждна и икономична кола и толкова. Винаги ще е това.
Както вече стана ясно 2.5 литровия хибрид на Мазда е по-мощен и с по-голям въртящ момент от еквивалентния на Тойота. Всички плюсове на Тойота са само в твоята глава и са субективни. 2.5 литровия турбо мотор на Мазда отвява великият хибрид, което е смешно предвид плюсовете на Ел. Мотор. За всичко си има ревюта и статии. Другото са кръчмарски философии.
Коментиран от #64
22:56 11.09.2022
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Иванов
До коментар #8 от "Коко":
Ти като си си купил некой отпадък , изхвърлен от Европа и на 500 000 км, ние кво да направим? Доливай си там масло и тва е. А новите мазди не ги мисли, и без тва няма никога да имаш.16:33 15.09.2022
66 Този коментар е премахнат от модератор.