Hyundai Motor няма да се преквалифицира напълно като производител на екологични автомобили, въпреки предстоящите промени на автомобилните пазари и отказа на други компании да работят върху двигатели с вътрешно горене. Според изпълнителния технически консултант Алберт Бирман, някои страни просто не са готови за електрическо бъдеще и Hyundai като глобална компания не може да пренебрегне този факт.
Hyundai ще продължи да работи върху двигателите с вътрешно горене: те ще се подобряват и ще стават по-чисти, но ще останат важна сфера на дейност за компанията. „Нямаме друг избор. Hyundai е глобален играч и затова ние не изоставяме двигателя с вътрешно горене“, казва Бирман.
Топ мениджърът също така отбелязва, че някои страни няма скоро да придобият достатъчно развита инфраструктура за мащабен преход към електрически автомобили.
Възможно е Hyundai не само да продължи да надгражда съществуващата линия двигатели с вътрешно горене, като я адаптира към новите екологични стандарти - например предстоящия стандарт Евро-7. Възможно е в арсенала на компанията да се появят напълно нови двигатели с вътрешно горене, но корейците все още не дават ясно потвърждение за това.
Що се отнася до Евро-7, в редица страни той може да влезе в сила още през 2025 г. Окончателният вариант на стандарта, регламентиращ съдържанието на вредни вещества в отработените газове, все още не е готов. Ясно е обаче, че приемането на по-строга норма ще доведе до допълнителни разходи както за производителите, така и за купувачите на автомобили, тъй като ще се отрази на цената на колите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бау
Коментиран от #2
15:39 13.09.2022
2 Дрън-дрън
До коментар #1 от "Бау":
Точно обратното е. Както hyundai, така и всички германски американски и всякакви други народности марки, ще изместят toyota, защото могат да предложат точно това, което търси пазара към момента в точната пропорция - където се търсят двг ще предлагат двг, където се търсят електромобили ще предлагат електромобили.А toyota ще продава само там където не се търсят електромобили, просто защото няма и ще се опитва да пробутва навсякъде водородни автомобили, но пък тях никой не ги търси.
Германците каквото и да приказват, няма да спрат да произвеждат ДВГ, докато има търсене, ако ще това да е след 2050 година на някои пазари.
19:15 13.09.2022
3 Не е така
Коментиран от #4
20:12 13.09.2022
4 Ето го още един
До коментар #3 от "Не е така":
На който му обясняваш, че ще береш праскови от току-що засадената градина с праскови след три години, а той още на другия ден те пита къде са прасковите, на втория ден отново те пита и така всеки ден през следващите три години докато дойде първото плодче.И ти обяснява, че в момента праскови не се търсят на пазара и ако някоя година станат дефицитни и много скъпи, ще засее своята градина с праскови и на другия ден ще ги обере и ще ги продаде на пазара.
Toyota със сигурност няма да фалира през следващите пет години, а почти със сигурност няма да фалира и след това, а просто през следващите 5 години няма да може да продават праскови, защото още не са си посяли дърветата, а не знаят какво са им приготвили през 2025 година с евро 7, нито пък са предвидили лавинообразния срив на продажбите на хибриди, който е по-голям от срива на продажбите на ДВГ, защото се оказва че хората предпочитат или ДВГ или направо електромобил и приемат хибридите за излишно звено в еволюцията на автомобилите, нещо като хибрид между праскова и ябълка.
Коментиран от #5
20:54 13.09.2022
5 Така е
До коментар #4 от "Ето го още един":
Пак налудничави обяснения, и селскостопански примери.Сигурно от Тойота търсят съветите на този гадател.Коментиран от #6
10:08 14.09.2022
6 Точно така е
До коментар #5 от "Така е":
За какво им е на toyota да слушат гадатели като много добре си знаят от 20 години насам че бъдещето е във водорода и хибридите, а за електромобилите няма да има търсене и през 2030 година според тях ще има търсене и ще се продават само по половин милион електромобила годишно.Как мислиш, дали им се сбъдват прогнозите?
Според тебе кога светът ще премине на водород? Довечера или утре до обяд, а може би половината продажби на нови автомобили ще са водородни до края на месеца? Защото ти боравиш само с такива срокове и очакваш всичко да става на мига?
Дори не се усещаш, че нови модели се подготвят поне пет години, а toyota е напълно неподготвена не само за бъдещето, а и за настоящето защото преди пет или 10 години е поела по грешен път и сега се намира съвсем в страни от останалите.
Май не се усещаш, че тесла няма да вземе от продажбите на toyota а просто ще започне да продава повече от Тойота, защото наложи за много по-кратко време своята визия за бъдещето на автомобилите и енергетиката и комбинацията им.
19:38 14.09.2022