13 Септември, 2022 15:18 3 532 6

За разлика от германците, корейците не искат да се отказват от двигателите с вътрешно горене

  • hyundai-
  • kia-
  • електромобили-
  • двигатели с вътрешно горене-
  • евро 7

На дневен ред е разработването на двигатели с вътрешно горене, които да отговарят на още по-строгите екологични стандарти

За разлика от германците, корейците не искат да се отказват от двигателите с вътрешно горене - 1

Hyundai Motor няма да се преквалифицира напълно като производител на екологични автомобили, въпреки предстоящите промени на автомобилните пазари и отказа на други компании да работят върху двигатели с вътрешно горене. Според изпълнителния технически консултант Алберт Бирман, някои страни просто не са готови за електрическо бъдеще и Hyundai като глобална компания не може да пренебрегне този факт.

Hyundai ще продължи да работи върху двигателите с вътрешно горене: те ще се подобряват и ще стават по-чисти, но ще останат важна сфера на дейност за компанията. „Нямаме друг избор. Hyundai е глобален играч и затова ние не изоставяме двигателя с вътрешно горене“, казва Бирман.

Топ мениджърът също така отбелязва, че някои страни няма скоро да придобият достатъчно развита инфраструктура за мащабен преход към електрически автомобили.

Възможно е Hyundai не само да продължи да надгражда съществуващата линия двигатели с вътрешно горене, като я адаптира към новите екологични стандарти - например предстоящия стандарт Евро-7. Възможно е в арсенала на компанията да се появят напълно нови двигатели с вътрешно горене, но корейците все още не дават ясно потвърждение за това.

Що се отнася до Евро-7, в редица страни той може да влезе в сила още през 2025 г. Окончателният вариант на стандарта, регламентиращ съдържанието на вредни вещества в отработените газове, все още не е готов. Ясно е обаче, че приемането на по-строга норма ще доведе до допълнителни разходи както за производителите, така и за купувачите на автомобили, тъй като ще се отрази на цената на колите.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бау

    32 2 Отговор
    Между евтини и икономични бензинови агрегати и по-скъпи водородни клетки Хюндай просто ще измести всички европейски производители, които вече масово залагат на абсурдно скъпи електрички с батерии.

    Коментиран от #2

  • 2 Дрън-дрън

    4 6 Отговор

    До коментар #1 от "Бау":

    Точно обратното е. Както hyundai, така и всички германски американски и всякакви други народности марки, ще изместят toyota, защото могат да предложат точно това, което търси пазара към момента в точната пропорция - където се търсят двг ще предлагат двг, където се търсят електромобили ще предлагат електромобили.

    А toyota ще продава само там където не се търсят електромобили, просто защото няма и ще се опитва да пробутва навсякъде водородни автомобили, но пък тях никой не ги търси.

    Германците каквото и да приказват, няма да спрат да произвеждат ДВГ, докато има търсене, ако ще това да е след 2050 година на някои пазари.
  • 3 Не е така

    13 1 Отговор
    Как не спря да обяснява как ще се провали Тойота.Тези дни всички му предвиждания се оказват неверни.

    Коментиран от #4

  • 4 Ето го още един

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "Не е така":

    На който му обясняваш, че ще береш праскови от току-що засадената градина с праскови след три години, а той още на другия ден те пита къде са прасковите, на втория ден отново те пита и така всеки ден през следващите три години докато дойде първото плодче.

    И ти обяснява, че в момента праскови не се търсят на пазара и ако някоя година станат дефицитни и много скъпи, ще засее своята градина с праскови и на другия ден ще ги обере и ще ги продаде на пазара.

    Toyota със сигурност няма да фалира през следващите пет години, а почти със сигурност няма да фалира и след това, а просто през следващите 5 години няма да може да продават праскови, защото още не са си посяли дърветата, а не знаят какво са им приготвили през 2025 година с евро 7, нито пък са предвидили лавинообразния срив на продажбите на хибриди, който е по-голям от срива на продажбите на ДВГ, защото се оказва че хората предпочитат или ДВГ или направо електромобил и приемат хибридите за излишно звено в еволюцията на автомобилите, нещо като хибрид между праскова и ябълка.

    Коментиран от #5

  • 5 Така е

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ето го още един":

    Пак налудничави обяснения, и селскостопански примери.Сигурно от Тойота търсят съветите на този гадател.

    Коментиран от #6

  • 6 Точно така е

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Така е":

    За какво им е на toyota да слушат гадатели като много добре си знаят от 20 години насам че бъдещето е във водорода и хибридите, а за електромобилите няма да има търсене и през 2030 година според тях ще има търсене и ще се продават само по половин милион електромобила годишно.

    Как мислиш, дали им се сбъдват прогнозите?
    Според тебе кога светът ще премине на водород? Довечера или утре до обяд, а може би половината продажби на нови автомобили ще са водородни до края на месеца? Защото ти боравиш само с такива срокове и очакваш всичко да става на мига?

    Дори не се усещаш, че нови модели се подготвят поне пет години, а toyota е напълно неподготвена не само за бъдещето, а и за настоящето защото преди пет или 10 години е поела по грешен път и сега се намира съвсем в страни от останалите.

    Май не се усещаш, че тесла няма да вземе от продажбите на toyota а просто ще започне да продава повече от Тойота, защото наложи за много по-кратко време своята визия за бъдещето на автомобилите и енергетиката и комбинацията им.