Представено е първото серийно Audi без характерните четири кръга на решетката. E5 Sportback, първородният на съвместното предприятие между Audi и SAIC, дебютира в Китай, използвайки новата Advanced Digitized Platform. Електрическата кола ще получи агрегати с мощност до 787 конски сили, ще може да ускорява до сто за 3.4 секунди и да изминава до 770 километра без презареждане.

Концепцията AUDI E, представена едновременно с пускането на марката AUDI в Китай, е трансформирана в серийния електрически автомобил E5 Sportback. Той е изграден върху архитектурата Advanced Digitized Platform, разработена съвместно от Audi и SAIC, и е интегриран в местната верига за доставка на компоненти. Дасега фастбекът ще се продава само в Китай. Изборът ще се предлага във версии с мощност от 299 до 787 конски сили, със задно или 4х4 задвижване и 800-волтова батерия с капацитет до 100 киловатчаса. Максималният пробег с едно зареждане на батерията е 770 километра.

Основната, но единствена разлика между E5 Sportback и обикновените Audi-та е дизайнът, който отчита предпочитанията на китайските купувачи. Цялото функционално оборудване е интегрирано в черните лайстни отпред и отзад – от светлинното оборудване и сензорите на асистиращата електроника до радара и спойлера. Вместо традиционната Singleframe радиаторна решетка, има AUDI Light Frame, съставена от повече от хиляда малки триъгълници.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 иво
10:18 23.04.2025
2 Некой си ᕙ(͡°‿ ͡°)ᕗ
10:20 23.04.2025
3 УдоМача
10:22 23.04.2025
4 дон Вито
10:23 23.04.2025
5 Някой си
10:55 23.04.2025
6 Пилот на Ферари
11:01 23.04.2025