Китайският автомобилен производител всъщност подписа две сделки с толкова много дистрибутори, които ще му позволят да продава своите модели и в Ирландия, Финландия и Исландия.
По-подробно, BYD ще навлезе на ирландския пазар чрез Motor Distributors Ltd, която ще предлага автомобилите на китайската марка в някои от големите градове на острова, включително Дъблин и Корк, и също ще продава в две други северни страни чрез разширено партньорство с RSA , който вече контролира норвежкия пазар.
Освен това BYD може да се похвали с присъствие на още 4 пазара на Стария континент – в Германия, Холандия, Дания и Швеция, където дебютира миналото лято.
В момента компанията присъства на повече от 70 пазара и тъй като продължава да се занимава с електрифицирани превозни средства, през 2022 г. успя да продаде 1.85 милиона електрически и plug-in хибридни превозни средства, утвърждавайки се като най-големият производител в света на модели, оборудвани с външно зареждане.
Ако погледнете само продажбите на автомобили с нулеви емисии, BYD е на второ място след Tesla (1.3 милиона срещу 0.9 милиона автомобила миналата година).
Връщайки се към своята европейска стратегия, BYD продава на Стария континент три модела, всички електрически. Това са седанът Han, големият SUV Tang и компактният SUV Act 3. През 2023 г. моделната гама може да се разшири поради появата на още два седана: средноразмерният Seal и компактният Dolphin.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БСП за България и Радев
14:15 22.02.2023
2 Даммммм
14:26 22.02.2023
3 Стоян Александров
Коментиран от #9
14:52 22.02.2023
4 Факт
14:52 22.02.2023
5 ДрайвингПлежър
Автомобилостроенето даваше близо 10% от БВП на Европа и то сектор с много висока принадена стойност - сега ще седят и ще гледат как чайниците им измъкват шоуто изпод носа. За глупост се плаща!
Коментиран от #8
15:39 22.02.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Спомени от миналото
До коментар #5 от "ДрайвингПлежър":
Driving pleasureДа ме извиняваш, но повечето производители развиват тази технология много преди илон да се появи. И то десетилетия преди да се роди Тесла. Това, че не са стартирали производство е пореди причини като нерентабилност и непрактичност, не защото не могат. Направили са си сметката много правилно, а Илончо витае в облаците и с вяка произведена кола губи, а никой не може да работи непрекъснато на загуба.
15:48 17.04.2018"
От позицията на времето, държиш ли си още на думите че европейските производители добре са си направили сметката тогава, за да не произвеждат електромобили на загуба?
Коментиран от #10
18:49 22.02.2023
9 селянин
До коментар #3 от "Стоян Александров":
Само да ви попитам другарю, вие каква марка кола карате>?Ама без да лъжеш... хахахах
22:52 22.02.2023
10 Емил
До коментар #8 от "Спомени от миналото":
Тесла не губи от година и половина. Напротив последната година имаше огромни маржове на печалбата, защото продават с огромна надценка. Тойота имат 1/3 от маржа на Тесла. Казвам това като изобщо не съм фен на Тесла от части именно поради тази причина. Считам, че IONIQ 5, EV6 и новия Niro са много по-добри от теслите, а BYD Atto3 и MG 4 и ZS са много по-конкуриннни и практични, но че печели Тесла е факт. Просто информацията ви е на повече от две години.09:26 23.02.2023