22 Февруари, 2023 14:10 3 215 10

Китайската инвазия продължава: Автомобилите BYD дебютират на още три европейски пазара

  • byd-
  • китайски автомобили-
  • европа
Китайската инвазия продължава: Автомобилите BYD дебютират на още три европейски пазара - 1

Китайският автомобилен производител всъщност подписа две сделки с толкова много дистрибутори, които ще му позволят да продава своите модели и в Ирландия, Финландия и Исландия.

По-подробно, BYD ще навлезе на ирландския пазар чрез Motor Distributors Ltd, която ще предлага автомобилите на китайската марка в някои от големите градове на острова, включително Дъблин и Корк, и също ще продава в две други северни страни чрез разширено партньорство с RSA , който вече контролира норвежкия пазар.

Освен това BYD може да се похвали с присъствие на още 4 пазара на Стария континент – в Германия, Холандия, Дания и Швеция, където дебютира миналото лято.

В момента компанията присъства на повече от 70 пазара и тъй като продължава да се занимава с електрифицирани превозни средства, през 2022 г. успя да продаде 1.85 милиона електрически и plug-in хибридни превозни средства, утвърждавайки се като най-големият производител в света на модели, оборудвани с външно зареждане.

Ако погледнете само продажбите на автомобили с нулеви емисии, BYD е на второ място след Tesla (1.3 милиона срещу 0.9 милиона автомобила миналата година).

Връщайки се към своята европейска стратегия, BYD продава на Стария континент три модела, всички електрически. Това са седанът Han, големият SUV Tang и компактният SUV Act 3. През 2023 г. моделната гама може да се разшири поради появата на още два седана: средноразмерният Seal и компактният Dolphin.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БСП за България и Радев

    4 15 Отговор
    Не е честно Западът да се облагодетелства от свръх развитите китайски технологии. Или поне всички китайски автомобили предназначени за Европа да са с гордата марка "Москвич", както направи другарят Путин
  • 2 Даммммм

    25 4 Отговор
    Даже най-силната европейска индустрия-автомобилостроението, вече отива в миналото....Отказаха се от евтините ресурси-от материалните до енергоносителите..-е как ще са конкурентноспособни срещу китайците? Но в последно време хич не ми е жал за тях-сами си избраха самоубийството..-санкции ,санкции и пак санкции...Еми айде китайски коли и без много много да ръсите мозАк...
  • 3 Стоян Александров

    19 5 Отговор
    Запада изгоря. Европооооо, Еврооооопооооо продължавайте да слушкатеееееее. Скоро сте пълен чаоооооо Еяроооопооооооо. Каква трагедия !!! Сами се фалирахте....хахахаха....Братята американци Ви разказаха игрицата европейциииии. Всичко е от Китай, всичкооооо, а за Братсска Руссия е мнооооогооооо по- евтино...хахахаха.

    Коментиран от #9

  • 4 Факт

    6 6 Отговор
    Дачия е непобедима.Да му мислят немчугите
  • 5 ДрайвингПлежър

    17 5 Отговор
    Това е чудесна новина! Полудяла Европа ще си изсърба цялата вкисната и пресолена супа! и то до дъно!
    Автомобилостроенето даваше близо 10% от БВП на Европа и то сектор с много висока принадена стойност - сега ще седят и ще гледат как чайниците им измъкват шоуто изпод носа. За глупост се плаща!

    Коментиран от #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Спомени от миналото

    2 6 Отговор

    До коментар #5 от "ДрайвингПлежър":

    Driving pleasure


    Да ме извиняваш, но повечето производители развиват тази технология много преди илон да се появи. И то десетилетия преди да се роди Тесла. Това, че не са стартирали производство е пореди причини като нерентабилност и непрактичност, не защото не могат. Направили са си сметката много правилно, а Илончо витае в облаците и с вяка произведена кола губи, а никой не може да работи непрекъснато на загуба.

    15:48 17.04.2018"

    От позицията на времето, държиш ли си още на думите че европейските производители добре са си направили сметката тогава, за да не произвеждат електромобили на загуба?

    Коментиран от #10

  • 9 селянин

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Стоян Александров":

    Само да ви попитам другарю, вие каква марка кола карате>?
    Ама без да лъжеш... хахахах
  • 10 Емил

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Спомени от миналото":

    Тесла не губи от година и половина. Напротив последната година имаше огромни маржове на печалбата, защото продават с огромна надценка. Тойота имат 1/3 от маржа на Тесла. Казвам това като изобщо не съм фен на Тесла от части именно поради тази причина. Считам, че IONIQ 5, EV6 и новия Niro са много по-добри от теслите, а BYD Atto3 и MG 4 и ZS са много по-конкуриннни и практични, но че печели Тесла е факт. Просто информацията ви е на повече от две години.