2 Март, 2023 13:35 91 650 85

5-те най-лоши немски коли, правени някога

  • германски автомобили-
  • дизайн-
  • класация
5-те най-лоши немски коли, правени някога - 1

Когато мислите за германски автомобили, повечето от нас се сещат за велики, суперстабилни автомобили като W124 на Mercedes, второто поколение на VW Golf или пък за модела 911 на Porsche.

Човек би си помислил, че тази страна не е в състояние да направи лоша или грозна кола, но тези автомобили, които ви показваме доказват обратното. Естествено мнението ни е субективно, а ако вашето е различно - не се колебайте да го споделите в коментарите.

BMW 5er GT

5-те най-лоши немски коли, правени някога

Този модел е олицетворение на най-грозното от BMW, опитвайки се да създаде решения на проблеми, които не съществуват. Много по-грозен от стандартна серия 5 и с не много добавена практичност.

Volkswagen New Beetle

5-те най-лоши немски коли, правени някога

Това е колата, която промени репутацията на Beetle като „автомобил за жени“. Нещо, което VW все още се опитва да преживее днес, с мъжкия стил на останалите си модели.

Mercedes-Benz C-Klasse (W202)

5-те най-лоши немски коли, правени някога

Mercedes 190E беше известен със своята отлична надеждност и прекомерен инженерен блясък. Неговият наследник W202 C-Klasse обаче не беше известен с нито едно от тези неща, по-скоро беше известен с измамната електроника и склонността си към ръжда. От тук започва и "поевтиняването" на Mercedes-ите.

Trabant

5-те най-лоши немски коли, правени някога

Trabant-ът не е просто една от най-лошите немски коли на всички времена, той е една от най-лошите коли в света. Trabi имаше жалък двутактов двигател, който пушеше като комин, имаше нужда от масло всеки път, когато напълниш резервоара за бензин, и дори нямаше горивна помпа. Резервоарът за гориво стоеше над горната част на двигателя и оставяше гравитацията да върши своята работа. Комунизмът в най-добрия му вид.

Audi A2

5-те най-лоши немски коли, правени някога

Този автомобил се рекламираше с това, че предния му капак се отваря само в сервиз - тоест това би следвало да е най-безпроблемната кола на света. Но не се оказа така. Скъп за поддръжка, капризен по отношение на техника и с недотам симпатичен външен вид, това Audi се оказа едно от най-големите разочарования за марката.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 169 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    115 39 Отговор
    Напълно съм съгласен с автора, като ще добавя и смарт фор ту, ако се брои за немска де, защото нали е неква съвместна разработка, но иначе си е на мерцедес

    Коментиран от #24, #38

  • 2 Име

    141 27 Отговор
    Моето мнание е, че новите електрически VW-та са най-грозните и несполучливи в техническо отношение коли. Иначе съм съгласен и за тези от статията.
  • 3 Дидо

    54 200 Отговор
    Затова купувайте само френски коли
  • 4 Само да питам

    151 53 Отговор
    Вартбурга защо не е в тая класация ?

    Коментиран от #8, #69, #72

  • 5 Истина

    138 60 Отговор
    По-лесно щеше да е, ако изброите добрите немски коли.
  • 6 Мдам

    320 31 Отговор
    Трабант е сложен само колкото да обиди комунизма. Истината е че Траби е култов автомобил и във Берлин все още се правят срещи на собственици.

    Коментиран от #12, #82

  • 7 Ами

    189 21 Отговор
    Вярно е че ц-класата ръждясва много, но това е общ проблем за всички Мерцедеси след w124,w140 и 190 . Иначе са супер здрави и доста хора в България все още си ги търкалят 😁 . Бийтъла бил женска кола, ама сигурно в Германия и също е много здрав автомобил . Няма нито един Опел в тази класация, което е доста странно с оглед на ръждата, твърдите седалки и многото технически проблеми на тази марка .
    Това си е мое мнение 😉

    Коментиран от #14

  • 8 Защото...

    49 11 Отговор

    До коментар #4 от "Само да питам":

    ...автора е проспал този момент...!
  • 9 Велик

    162 26 Отговор
    Трабанта е много стар, за времето си на създаване е било "добра" инженерна идея. Аз лично не виждам никаккъв "проблем" с БМВ 5er GT!

    Коментиран от #32

  • 10 Сюлейман Пycи

    269 31 Отговор
    Не говорете така за трабанта, той докара "атлантизма" и американските "ценности" в България и направи един невзрачен юдей в пигмеймилонер

    Коментиран от #42

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Пак да кажа

    39 100 Отговор

    До коментар #6 от "Мдам":

    Мдаа,собственици от бившето ГДР. Никой нормален човек не би си купил такава "кола".

    Коментиран от #54

  • 13 Гост

    106 8 Отговор
    W202 не ръждясва повече от W210 и W203. Повечето му двигатели и трансмисиите са от ерата на W124 и W201, когато още се правеха както трябва - чугунен блок и двуредова верига. C250TD може да надживее всяка днешна еднодневка ако се обръща внимание и на bodywork-a.
  • 14 Коко

    60 27 Отговор

    До коментар #7 от "Ами":

    За опела да кажа имам го от 2007 година взех го от Швейцария модел ф е.До момента за 260 000 км.ръжда няма смених радиаторите за охлаждането за парното и два пъти ремъци и водна помпа и това за смешни пари.Нищо друго не е пипано.мога да покажа и да докажа.На скоро ми се молиха да го продам за 2000 лв.

    Коментиран от #74

  • 15 Мимо

    119 14 Отговор
    Не съм никак фен на BMW по принцип, ама не виждам нищо лошо в GT-то. Даже преди време като ги видях за пръв път си казах, че ако някога се пречупя да си купя БМВ ще е точно такова - грабна ме някак си. Ама все пак : всякакви хора - всякакви вкусове и предпочитания

    Коментиран от #30

  • 16 Трошки

    36 35 Отговор
    Имат и добри коли ли?
  • 17 Зевс

    112 18 Отговор
    От Вартбурга по класна кола няма. Вземете да разбирате от коли, а не да си чешите езиците
  • 18 Туй дето него знаеш

    130 15 Отговор
    Трабанта не трябва да е там. Мерцедес А класа всички разновидности бяха напълно победени от трабито разработено 1970г.
    Може да смеят колкото си искат живех до пътя Русе Варна. Хората от ГДР с трабанти закачили каравани колкото къща с резервен двигател денонощно пътуваха за морето . Това с голяма част от Мерцедес БМВ Фолсщаиген след 2000г.е невъзможно по старите пътища на Карпатите

    Коментиран от #78

  • 19 И от къде се пръкна

    123 12 Отговор
    тази класация? Трабант,а се оказа доста по упорит от Шкода,Запорожец,Москве,Полски Фиати и доста други коли от неговото време. Автора знае ли колко струва Трабант сега?
  • 20 Механик

    173 2 Отговор
    Ето какви помпи от съвременния автомобил няма в Трабанта:
    - маслена;
    - горивна;
    - водна;
    - хидравлична;
    - вакуумна.

    Коментиран от #23

  • 21 ВасИк Атанасова

    86 85 Отговор
    Няма немски коли лоши
    Немците са лидери в автомобилостроене
    Да им имам и на лошите коли
    Хората са казали немско ли е кола е !!!!!!!!

    Коментиран от #29, #31

  • 22 Да драскаме нещо

    88 6 Отговор
    Автора на тази статия дали има богат опит с МПСта дълбоко се съмнявам.
    Но се е получил един голям турлугювеч.
  • 23 провинциалист

    18 71 Отговор

    До коментар #20 от "Механик":

    А ти представяш ли си кой нормален човек би се лишил от всичките тези помпи?

    Коментиран от #65

  • 24 Още един експерт

    23 36 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Ти смарт карал ли си експерте?
    Това идеалната градска кола!

    Коментиран от #60

  • 25 Специалист

    55 36 Отговор
    Всяко Ауди е от най-лошите коли правени някога.

    Коментиран от #45

  • 26 Валентин

    106 17 Отговор
    Статията е пълен боклук.....съпоставка с Трабант ....и Мерцедес с 20 години инжинерна епоха е глупост Авторът даже и шофьорска книжка няма ..То същото.... в България разни канадски чергари да правят политика ...и После що обиждате авторът мястото на автора на статията е в балкана да пасе козите
  • 27 мнение

    120 14 Отговор
    Не съм съгласен единствено за Трабанта - той е като хлебарките - може и да няма горивна помпа и да е с двутактов двигател и въздушно охлаждане, но при ядрена война вероятно единствено той ще може да се движи
  • 28 Смешно

    63 9 Отговор
    Това Ауди си е направо грозна табуретка!
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Смешно

    35 22 Отговор

    До коментар #15 от "Мимо":

    Вярно е, това 5er GT е едно от много малкото що годе симпатични бмвета. Всички други бмвета са скучни седани за чичковци с грозни кръгли фарове от времето на баба ми.
  • 31 Смешно

    25 64 Отговор

    До коментар #21 от "ВасИк Атанасова":

    Немските коли са изключителни трошки и еднодневки. Освен това са скучни и старовремски като дизайн.
  • 32 Аззз

    49 11 Отговор

    До коментар #9 от "Велик":

    Така е. Да се драска там нещо.
    Лоша кола било 5GT
    Дай Боже да подкарам една фейслифтова такава, пък който каквото ще да дрънка.
  • 33 Спас

    120 4 Отговор
    Статия е тенденциозна или зле написана,или и двете. През 70-години като млад профи-шофьор, ергенче, имах късмета да бъда представен на един доктор спечелил пари в Алжир, купил си Ауди-100, но нямаше книжка. Искаше да направи голяма обиколка на Западна Европа със съпругата си и ме нае за шофьор. Всички разноски за негова сметка. Възпитан човек. Маршрут - България-Южна Европа-Северна Европа-България. Кръгло 15 000 км. Аз не съм отварял капака на двигателя. Само в Холандия ми смениха маслото със сонда през отвора на пръчката на една бензиностанция. Момчета, спорете уважително. Всяка фирма има добри не до там добри коли. Забравих, сега съм на 80 г. Карайте интелигентно. Бъдете здрави!
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 ккк

    50 6 Отговор
    Какво му е на 5ГТ-то не мога да разбера. Много била грозна, но възхвалявате Х6 със снижено окачване. Поставени една до друга, нямат различаване.
    Трабантът е функция на икон. състояние на ГДР и т.н.
    А2 си е много приятна кола - харчи НИЩО, частите са от Поло и Фокс на Волксваген (без пари) и материалите вътре са космос в сръвнение с А4 от същите години.
    W202 e като камък здрава и яко ги карат в Германия пенсионери.
  • 36 Анонимен

    19 31 Отговор
    Съгласен, почти на сто процента.Това бе Ем ве наистина е грозничко, прилича на "Варшавата" на баща ми.
  • 37 Ввв

    21 24 Отговор
    5-та серия GT е толкова зле,че въобще отпадна от производство,защото “много се търси”

    Коментиран от #48

  • 38 Баро

    43 1 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Няма лоши коли има лоши стопани които си мислят че с покупката на кола та всичко приключва без значение нова или стара
  • 39 Хи хи

    31 24 Отговор
    Немските коли са просто калкулатори за изчисляване на парите на не особено умните!
  • 40 Монтьо

    57 5 Отговор
    Да ама Траби сега е туристическа антракция и източно германците правят Евро а ние българите търсим само кусури...имахме производство но го баталясахме .......
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Иван от Троян

    52 5 Отговор
    И искам да добавя ауди а 4 96-2005г псат б5,5,5 , и всички производни с алуминиеви носачи.Освен това Трабант не е лоша кола германците идваха с тях от Германия, тази кола ако може а се нарече така е доста издръжлива .
  • 44 абе

    12 20 Отговор
    На 5-та серия GT незнам кое точно му е лошото и грозното?!? Имал съм такова 3.0TDI и съм останал доволен. Викат му малката X6-ца! Виж за Ауди А2 и трабанта съм съгласен напълно!
  • 45 ТИРбушон

    18 6 Отговор

    До коментар #25 от "Специалист":

    Абе не точно всяко. Като се вземе впредвид че съм откровен враг на всичко немско уважавам историята на Ауто Юнион! Последните им модели са трошки, но и останалите това правят...
    Мога да ти дам гугъл координати на "склад" на ауди насред полето..... А3 в Германия много много не въреят. Иначе баварците предпочитат ауди пред бмв.
  • 46 БАРС

    55 4 Отговор
    Чета разни статии и виждам хора не компитентни особенно за трабанта.Имал съм в тоя момент две и жигули и трабант и сега имам две френски.Та за трабанта тая кола беше бюджетна кола за хора с по ниски доходи.Мога да кажа че е исключителен автомобил.Много опростен и надежден друго основен ремонт може да му се направи направо на тротоара.Харчеше 4-5 литра бензин и много надежден автомобил.Избщо палиш и тръгваш няма много подгряване зимата да не ви казвам и джипове съм изпреварвал зимата на магистралата нямя опесачаване отдоло лед а одгоре сняг със 80 съм карал нямаше зенасяне .А колкото до пушенето като поработи не пушеша чак толкова па ако отърве някой повече масло то да.Но нима старите дизели не пушеха мама мия като локомотив.Така че който е писал статията не е компетентен много.Даже не видях WV голф 3 това беше един от провалите на голфа .В Израел даже и и не са го прдавали имен за това.

    Коментиран от #55

  • 47 Ивон Мъзк

    24 9 Отговор
    Аве Ганчо , преди 25 години освен трабанта друго не беше виждал ве!
  • 48 Провинциалист

    18 4 Отговор

    До коментар #37 от "Ввв":

    Изобщо не е спирало производството.Започва 2009 до 2013,фейслифт и от 2019 ГТ6.Аз имамГТ 5 2011,прекрасна кола с невероятна возия..

    Коментиран от #61

  • 49 Гошо

    30 5 Отговор
    Автора да си смени дилъра, че тая стока не е много стока. Разбрахте ме.
  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 к опеле

    12 10 Отговор
    и как можахте да пропуснете опела или не го броите за немска кола

    Коментиран от #52

  • 52 а чиба от тука

    20 11 Отговор

    До коментар #51 от "к опеле":

    Че какво му е на Опел ? Опел правят много по красиви автомобили от Фолксваген . Кой модел на Опел смяташ за грозен ?
  • 53 Да бе да

    16 10 Отговор
    Съгласен с автора ! Но не съм сигурен дали трабант беше кола или мотоциклет с покрив!🤪

    От листа съм имал само W 202 ! 2 от тях ! Първия беше с280 ( напълно коректно описан. Почти не изгорях на пътя )😂
    Втория обаче беше 1999 AMG с 43 ! 300 коня и си беше торпила за която нямам оплаквания 🤘

    Коментиран от #59

  • 54 Внв

    5 5 Отговор

    До коментар #12 от "Пак да кажа":

    Значи са купувани от ненормални?
  • 55 Кемал Сойдере

    19 4 Отговор

    До коментар #46 от "БАРС":

    Като цяло всички Голфове са грешка на природата. Окадар.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Коко Н

    10 12 Отговор
    Авторът на статията е допуснал,меко казано,много грешки.БМВ-то е единственото,което бих управлявал.
    А2 е превъзходна кола! Най-икономичната кола,която първа слезе на 3,5л/100км,а пък с алуминиевото купе е мечта.Бих си купил.
  • 58 Нормален човек

    21 7 Отговор
    Я проверете колко трабанта са произведени?Давиеба в дупенцатадемократично малки.
  • 59 Бай той Толстой

    4 5 Отговор

    До коментар #53 от "Да бе да":

    Това е защото си тъпокопиле.Не бил сигурен.Селянин,бате.
  • 60 смарт а

    7 2 Отговор

    До коментар #24 от "Още един експерт":

    не е кола!
  • 61 Ввв

    4 2 Отговор

    До коментар #48 от "Провинциалист":

    Мда,с мижави продажби в Европа,в Китай може би е малко по-добре,но въпрос на вкус!
  • 62 лош немски автомобил ?!?!?!? WTF

    20 2 Отговор
    тука някой е с много голяма грешка !!! мерцедеса е един от най-добрите градски модели правен някога C класата съм я карал 10г. без да имам проблем по автомобила само обслужване и гориво !!! един мой приятел кара А2 ауди от 5-6 години и каза много корава кола малко гори добре върви вътре широка удобна и за сега проблем никакъв !!! така че ще ме извинявате ама тази статия е правена за хора които нямат книжки или имат комплекси към марките …!
  • 63 Пловдив

    11 1 Отговор
    Електрическите аудита са потресаващо грозни, за надеждността им тепърва ще се разбира...
  • 64 поглед

    37 1 Отговор
    Трабанта е създаден през 50-те г. на миналия век за да бъде масов автомобил за бедния източен германец. Да може всеки да си го купи във времето, когато Германия е била порутена през ВСВ. Внедрили са му мотоциклетен мотор Рьомел, каросерия от пресовани боклуци, направили са го смешно евтин и надежден. Траб се прави с два ключа и една клеща насред път. Да го сравнявате с други автомобили, създадени по онова време е като да сравнявате ябълки с круши. Друго: това е автомобил, произведен в едино друго общество като икономика и живот, което е различно от останалите автомобили по това, че тяхното производство е в пазарна, конкурираща се среда.

    Коментиран от #80

  • 65 добре си се определил

    22 2 Отговор

    До коментар #23 от "провинциалист":

    пасва ти на мисленето..! да си се досещал че този автомобил е произведен преди много години и тогава не си се “лишавал” от тези помпи а просто ги е нямало масово после са започнали да ги слагат инженерите от ифа и това че колата си работи и без въпросните помпи нещо да кажеш дали е проблем на трабитата които и до днес се движат по улиците но виж кадет капка ще намериш само в някой музей…
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Болярин

    21 14 Отговор
    Ние коли не произвеждаме, за да не се срамуваме ! Но пък "произвадството" на ПП и ДБ в лицето на кирО тъпотО и атанасчО оцъкленотО ... ни прави "УНИКАТИ" ! По-лошо, от най-лошото !!!
  • 68 !!!

    11 4 Отговор
    Незнам BMW 5er дали е чак толкова грозна кола, колкото е описана, обаче сте пропуснали "красавеца"- Wartburg.
  • 69 Вартбург

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Само да питам":

    Защото има бензинова помпа!
  • 70 Много писане с три думи

    3 13 Отговор
    Немските коли са скапани!

    Коментиран от #71, #76

  • 71 Дедо

    6 3 Отговор

    До коментар #70 от "Много писане с три думи":

    Друже,а кои са добри,може би италианските...върти ми се тук една алфа кросвагон в главата ама другите дедовци викат:сакън италианско нье...
  • 72 Патаран

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Само да питам":

    Е нали турбо пералнята после я смениха с новия модел с четиритактов двигател..
  • 73 когато

    10 6 Отговор
    се качите в ауди А2 тогава го коментирайте! И аз така си мислех докато брат ми не си взе такава в студентските му години да джитка из Пливдив. Тая кола е светлинни години била пред конкуренцията си за времето! Дори и днес е много по-по напред като технологии и материали ит някои нови коли. А за размерите си отвън, вътре е направо кораб! А2 може да се коментира само от хора които са имали такава, сащото отвън доста лъже! Вида и хич не е лош всъщност, една от колите с наи ниско въздушно съпротивление е! За това има форма на яйце, но бензина го мирише!
  • 74 Психo от Курило

    8 5 Отговор

    До коментар #14 от "Коко":

    Коко, за ф-ките всеки знае , че ги поцинковаха, но за сметка на това единственото здраво нещо от по-старите (ръждясващи) Опели, а именно мотора, вече е сменен с фиатов бензинов еко-шит мотор. Веригата е проблем, блок-бобината е проблем, а колко пробити бутала съм видял не е истина. Това на малките бензинови мотори. На дизелаците това чудо 1.3 (мисля че и той беше фиатов) няма равно по проблеми. Мисля, че това беше причината Опел да фалира и да го купи Пежо.
  • 75 Гост

    2 3 Отговор
    Не 5 те нямат нито една имат само евтини боклуци за поддръжка
  • 76 Батко

    5 2 Отговор

    До коментар #70 от "Много писане с три думи":

    И гроздето е кисело ...

    Коментиран от #79

  • 77 И. Енчев

    12 2 Отговор
    Колкото за Траби не съм съгласен. За времето си бе уникална машина
  • 78 И. Енчев

    8 1 Отговор

    До коментар #18 от "Туй дето него знаеш":

    ТРАБИ Е РАЗРАБОТКА 1956
  • 79 Сър Стенли Ройс

    6 2 Отговор

    До коментар #76 от "Батко":

    Я се спрете с тоя лаф за киселото грозде, измислете нещо ново, колкото и трудно да е.
  • 80 Сър Стенли Ройс

    10 4 Отговор

    До коментар #64 от "поглед":

    Траби е уникален автомобил! Когато тръгнат някъде надалеч всичките 5 от статията, единственият автомобил, който ще стигне със сигурност, е Траби!
  • 81 Един

    6 1 Отговор
    По време на Хепи соца карах Вартбург, супер здрав автомобил.
  • 82 НАтанасов

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Мдам":

    Че Траби е пародия на автомобил, няма две мнения.
    Но че е славен автомобил, също няма две мнения. Имах Траби преди години и съжалявам, че не успях да го съхраня.
  • 83 Дани

    2 1 Отговор
    Статията очевидно е написана от човек, който няма технически познания и не е проучил посочените модели.
  • 84 Чарлс

    2 0 Отговор
    За Ц класата не е съвсем вярно.
  • 85 Трабантаджиев

    2 0 Отговор
    Кой неграмотник и отвори си е позволил сред тези трошки да сложи и Трабанта!? Некомпетентно и злобно! Редактор чете ли ти глупостите?