Китайското съвместно предприятие Dongfeng-Honda представи CR-V e:PHEV - бензиново-електрическа версия, която изисква зареждане от контакт. Основните разлики са скрити под капака: новостта разчита на системата i-MMD от четвърто поколение, която се състои от 2.0-литров аспириран двигател, мотор-генератор, тягов електродвигател и литиево-йонна батерия.
От Honda потвърдиха, че новият бензинов двигател на CR-V развива 150 конски сили и 183 Нм въртящ момент, а електрическият мотор е с мощност 184 конски сили и 335 Нм въртящ момент. Разходът на бензин в комбинирания цикъл WLTC е намален с 12 процента до 1.61 литра на 100 километра. Електрическият пробег е 73 километра (+12 процента в сравнение с предшественика).
Plug-in хибридната версия е почти пет пъти по-икономична от обичайното шесто поколение Honda CR-V с 1.5-линров турбо двигател (193 конски сили, 245 Нм) и вариатор. Автомобилният производител предлага гаранция от осем години или 150 хиляди километра за електрическата система (окабеляване, батерия, електродвигател). Външните разлики на версията e:PHEV са минимални: в предния ляв калник има люк за зареждане на батерията, а ауспухът е само отдясно.
Цените на plug-in хибрида започват от 245 900 юана ($35 900). За сравнение, базовият нехибриден петместен модел Honda CR-V струва 185 900 юана ($27 150) в Китай. Реалната разлика в цената обаче е по-малка, тъй като версията e:PHEV е по-оборудвана по подразбиране. Към момента тази свръхикономична модификация ще се предлага само за китайския пазар, но впоследствие ще бъде предложена и на останалите пазари, включително в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Госあ
Коментиран от #5
17:06 17.03.2023
2 Патурко
17:08 17.03.2023
3 Зевс
Какво е "аспириран" двигател само автора (не)знае, гласувам за такъв с атмосферно пълнене.
Коментиран от #9, #11
17:10 17.03.2023
4 супер зле
17:20 17.03.2023
5 верно ли
До коментар #1 от "Госあ":
Я вземи да ни обясниш тоя водород от къде се пръква? Извира ли от някъде? Поинтересувай се колко много енергия е необходива за да се образува водород. Може и да загреиш че хич не е био-еко-фреш, а същата измама като другите зелени енергии. Водород може да се прави само в много топли страни, но там пък няма вода.Коментиран от #6
17:24 17.03.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 верно ли
До коментар #6 от "Госあ":
Ако няма проблеми с добива на водород, според теб защо няма масово никнене на исталации за водород? Никой не иска да печели пари ли? Или енергийни лобита спъват развитието? Я ни просветли!Коментиран от #8
17:57 17.03.2023
8 Госあ
До коментар #7 от "верно ли":
По сложна технология, която промишлено работи само в Китай в момента. Нищо, че първият в света реактор четвърто поколение е японски и работи от доста време като експериментален. Та, точно затова е необходим и преход. Отговорите са прости, но пътят за достигането им е сложен.18:28 17.03.2023
9 Посейдон
До коментар #3 от "Зевс":
Лошо е като редакторите от чуждите езици знаят македонски и малко говорим руски. В английския има един термин, "naturally aspirated engine" който се употребява за двигател който не е с принудително пълнени (турбо или компресор)19:21 17.03.2023
10 Така е
Крайно време е при плъгин хибридите да се въведат норми даващи реален разход в различни режими. А не само най-благоприятния. S клас също харчи 1-2л. ама уж.
20:08 17.03.2023
11 Серсемин
До коментар #3 от "Зевс":
Върви на Аспирин бе! Слагаш хапчетата и колата бега ли бега...:)))14:17 18.03.2023
12 От чужбина
Коментиран от #13
14:27 18.03.2023
13 Така е
До коментар #12 от "От чужбина":
Сложно нещо е хибрида. Не случайно и това не е измислено в Русия или Китай. От интернет може много да се научи за хибрида и видовете. Ако се допълни с практически знания и притежаване на хибрид, някои хора разбират в детайли нещата. Вие има още много да научите. Иска се упорство и систематичност. Не е лесно. Теорията отнема 3-4 месеца четене и гледане- има чудесно направени и детайлни филми за различните видове.А всичко трябва да стъпи на много добро познаване на автомобила преди хибрида.
Коментиран от #14
18:21 18.03.2023
14 Карлуково
До коментар #13 от "Така е":
Робот ли си? Закълни се!22:36 18.03.2023
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 незнайко
12:21 19.03.2023
17 Хонда Шатъл
23:52 19.03.2023