7 Май, 2023 12:13 6 522 9

Новият Haval H5 беше заснет за първи път на живо

  • great wall-
  • haval-
  • h5
Новият Haval H5 беше заснет за първи път на живо - 1

Новият Haval H5, който преди това се появи на рендери в базата на китайското министерство на промишлеността, беше сниман на живо за първи път. Онзи ден в социалните мрежи на КНР се появиха снимки на черни и сиви всъдеходи от новия модел.

И двата автомобила са снимани само отстрани, така че всичко, което можете да видите, е невероятно дълга и дори не особено пропорционална каросерия, която при новото поколение се „разтяга“ повече от 5 метра.

Новият Haval H5 беше заснет за първи път на живо

По-точно общата дължина, широчина и височина на новия Haval H5/H5 Max са съответно 5 190, 1 905 и 1 835 мм, а междуосието достига 3 140 мм. Дизайнът на модела е базиран на платформата от пикапа Great Wall King Kong Poer.

Отвън новият H5 донякъде прилича на Haval Dargo X. По-конкретно неговите „познати“ характеристики включват формата на радиаторната решетка, силуета на надкалниковите арки, дизайна на задната част и вертикалните задни светлини.

Новият Haval H5 беше заснет за първи път на живо

Интериорът, съдейки по шпионските снимки, е проектиран в стил "минимализъм". Ще са налични два екрана - един за инструменталния клъстер и втори, представляващ голям мултимедиен комплексен таблет. Вътре се набива на очи и добре помнатият централен тунел, чиято форма е ясно заимствана от кросоувърите Haval Cool Dog и H-Dog (второто поколение на Dargo).

Що се отнася до двигателите, засега в документите е посочен само един 2.0-литров турбобензинов двигател с мощност 224 к.с., но той е различен от предлагания с пикапа King Kong. В последния такъв двигател произвежда 190 конски сили, а като алтернатива се предлага турбодизел със 163 конски сили, чиято поява в H5 се очаква малко по-късно.

Новият Haval H5 беше заснет за първи път на живо

Все още няма информация за трансмисията, но като се има предвид техническият "афинитет" на новия H5 с пикапите, има всички основания да се предположи, че всичките му двигатели ще бъдат "куплирани" с класически шестстепенен "автомат".

Пробното сглобяване на предпроизводствения Haval H5 от ново поколение вече е започнало - то се извършва в завода Jinmen, където вече е създадено производството на Tank 500 и Great Wall King Kong Poer. Всъдеходът трябва да влезе в "серия" в близко бъдеще и се очаква на китайския пазар до края на първата половина на 2023 г.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 да питам

    11 13 Отговор
    А Москвич 10 - кога ?! Искам го ..
  • 2 Лекувам наркозависимост

    31 16 Отговор
    Един авер си взе Haval 3 нещо такова ,джипка на предно с фабрична газова като колата гори едновременно и газ и бензин, до София спираме 5 пъти да зареждаме тоя кашон,багажника спря да се затваря след 5 отваряния и всичко това за 50к лв. За 32к си взех ML 500 , 5.5 , 400 коня и като го повозих повече не ми е звънял, казват ,че мислел за самоубийство....нормално
  • 3 Коиловци брадърс

    25 9 Отговор
    отвратително грозно нещо
  • 4 Джо

    18 9 Отговор
    Бегай го този Кавал, китайски боклук
  • 5 Баце

    15 4 Отговор
    Хавал да ви е!
  • 6 Васил

    13 9 Отговор
    Китайските варели са само едни хубави макети за бедните дето ме могат да си позволят качествена Европейска или Японска кола.
  • 7 СЗО

    14 2 Отговор
    За Китай не знам дали ще пробие, ама в България няма шанс.
  • 8 Край

    3 1 Отговор
    Задната част е на типичната катафалка. Братко Си - не е това колата.
  • 9 Българин

    2 3 Отговор
    Не ми харесва, по принцип съм скептичен към китайските коли, имаме служебен грет уол , ужким накакъв сув, смешна работа, груб, недодялан , с голям бензинов мотор-2.3л. , ама никак не върви.Не бих си купил китайска кола.