30 Октомври, 2023 12:29 23 364 20

Новата Dacia Duster - по-модерна, по-голяма и малко по-скъпа

  • dacia-
  • duster-
  • ново поколение

Стана известна датата на дебюта на кросоувъра Dacia Duster 2024

Новата Dacia Duster - по-модерна, по-голяма и малко по-скъпа - 1

Новият Duster от трето поколение ще дебютира по-рано от очакваното. Премиерата на кросоувъра ще се състои на 29 ноември, а продажбите му ще стартират в началото на 2024 г. Моделът ще бъде представен като Dacia Duster, но в редица страни ще продължи да се продава под марката Renault. Другата новина е, че ще е малко по-скъп.

Новият Duster 2024 ще се промени външно и ще стане по-изразителен на външен вид. Неговият фасетиран дизайн ще бъде направен в духа на концептуалния автомобил Dacia Bigster (той също ще стане сериен, но по-късно). Преди това шпионски изображения на модела попаднаха в интернет, като оттам се правим изводите за иновацията.

Кросоувърът Dacia Duster ще бъде изграден на модерната платформа CMF-B и ще нарасне на размери. Дължината му ще надхвърли 4.3 м, което ще направи автомобила по-просторен отвътре. В горните версии ще се появи виртуален инструментален панел и списъкът със системи за сигурност също ще бъде разширен.

Според Motors Actu, новият Duster 2024 ще дебютира с 1.0-литров (110 к.с.), 1.2-литров (120 и 140 к.с.) и 1.3-литров (170 к.с.) бензинови турбо двигатели.). 1.2-литровите версии ще бъдат оборудвани с 48-волтов "мек" хибриден тракт, но ще има и версия с фабрична АГУ.

По-късно ще се появи и пълноценен хибрид със 160 конски сили. Версиите с предно и задвижване на всички колела ще останат в гамата.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 63 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    16 24 Отговор
    ООООХХХХООООООО ЙЕАААААА БЕЙБИ УУУУУУХАААА ИДВА ДА УБИЕ ВСИЧКО ЖИВО И ДА ОСТАНЕ ПАК В ИСТОРИЯТА АЙЛАРИПИИИИИ
  • 2 сектант

    41 27 Отговор
    Естествено, че ще поръчам 1.3 големия мотор преди някой да си помисли дори да ме пита. Все пак е съвместна разработка с МЕРЦЕДЕС и е доказан МИЛИОННИК.

    Коментиран от #8

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 малък Сектант

    36 8 Отговор
    Много хубава кола , най вече заради големия 1.3 литров мотор
  • 5 Тъй шъй

    41 10 Отговор
    Това за "големия" 1.3 литров двигател в Дъстър е майтап, нали младежи? Или не е майтап, а тъжна действителност при някои марки.

    Коментиран от #6, #16

  • 6 Автомобилист

    44 12 Отговор

    До коментар #5 от "Тъй шъй":

    Странното е, че глобалягите натискат Европа за "еко" норми, а същевременно във фащ продължават с гигантските многолитражни двг?!

    Доказателство, че с такова управление (слугинажно към корпоративния хегемон на ония от давос) ес е поел свободно падане към дъното на всяка класация!!!

    Коментиран от #10

  • 7 Мдааааааа

    38 5 Отговор
    Доста голяма кола, а мотора и еднолитров. Тенденцията е ясна. Караш колата максимум 100 х. км. и после нов мотор, или нова кола.
  • 8 БАРС

    21 5 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Можеби но до колкото знам Мерцедес ползва двигатели на РЕНО КАКТО ДИЗЕЛОВИ ТАКА И БЕНЗИНОВИ ЗАЩОТО 10 % ОТ АКЦИИТЕ НА МЕРЦЕДЕС ДЪРЖИ РЕНО и то отдавна а 50 % са на КИТАЙЦИТЕ но на коя китайска марка не знам точно .НО това което ви пиша е вярно имам приятел който работи в МЕРЦЕДЕС И ТОЙ МИ КАЗА.ЗА РЕНО ЗНАМ ЧЕ СА ОТДАВНА А КИТАЙЦИТЕ СА МИСЛЯ ОТ 3-4 ГОДИНИ.ЗНАМ ПОЧЕТАТЕЛИТЕ НА МЕРЦЕДЕСА ЩЕ СЕ НЕРВИРАТ НО ТОВА СИ Е ИСТИНАТА.ТАКА ЧЕ ДА НЕ СИ МИСЛЯТ ЧЕ МЕРЦЕДЕСА СИ ЧИСТ НЕМСКИ.ВСЪЩТНОСТ В ЦЕЛИЯТ СВЯТ АВТОПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ СА КООПЕРИРАНИ С ДРУГИ ФИРМИ ОТ ДРУГИ МАРКИ.

    Коментиран от #20

  • 9 гост

    13 3 Отговор
    Рено не държи Мерцедес, Geely ги държи. Рено след като видя че Нисан упорито искат да потънат си направи нов съюз с Geely и обединиха продразделенията си за ДВГ в Horse Project Company, като се очаква новата фирма да произвежда двигатели освен за Geely, volvo Renault, които са собствениците ѝ, също така за Мерцедес. Мицубиши и Нисан. Отделно Renault-Samsung, стана Renaut-Geely и сега ще произвежда освен Arkanа 7 Koleos и аналогични модели под марката Волво
  • 10 Тъй шъй

    24 4 Отговор

    До коментар #6 от "Автомобилист":

    Какви еконорми и кой, кого да натиска, като в Европа, Тойота се продава предимно с 2.5 мотор в Рав, Камри, Хайландър и с 2.0 в много други модели, както е и Мазда и Хонда.
    Сами се самонатискат да правят турбо 1.0.

    Коментиран от #15

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Байо

    13 14 Отговор
    Кви са тея двигатели? Който иска да си го купи, Москвич е с класа отгоре
  • 13 Бай Пешо

    9 7 Отговор
    Добър маркетингов опит но, късно!
    Ще се продава най-много до 2028г. След това масовият потребител ще се ориентира към китайски автомобил.
  • 14 Машала

    25 2 Отговор
    Радославчо, стига с тоя цигански език! Фасетиран дизайн. То това словосъчетание на какъв език е? Фасетиран идва от руски за шлифоване на скъпоценни камъни. Направо откачихте с тия измишлжотини! Я научете първо български и после драскайте статийки!
  • 15 Автомобилист

    18 3 Отговор

    До коментар #10 от "Тъй шъй":

    Наистина ли мислиш, че 2.0 и 2.5 е голям двг?! :D

    Колкото до случващото се в Европа!
    Няма страна, която сама да иска да се закопа!!!
    Колко държави проведоха референдуми за спонсориране на Украйна с европейски средства?!
    Колко държави проведоха референдуми за въвеждане на Евро 6,7,8 и т.н за автомобилите, при положение, че въздухът на планетата е общ със страни като фащ и Китай, където горенето на въглища е масова практика?!

    Всеизвестен факт е, че ЕС в този му вид (с малки изключения) е овладян от глобалистите, чрез хора като Урсулица и разни спуснати марионетни правителства, подобно на Денков в България, който вероятно и до тоалетна не ходи без разрешение от посолството и Пеевски!!!
  • 16 хаха

    11 6 Отговор

    До коментар #5 от "Тъй шъй":

    има коли с 1.3 по 160 170 коня колега. Лично съм виждал на по 800 000 км коли с този мотор. не знам от какви комплекси толкова не ги харесвате
  • 17 Аззз

    3 5 Отговор
    Уаа, и на снимката му качили 20ки :D
    Как се въртят 4 20ки с 1.3 ? И колко км ще изкара??
    Никога никога, и да ми я подарят-веднага табелите и някой от новите европейци да я яха тая прахосмукачка
  • 18 Боби

    2 4 Отговор
    Какви неудачий бе имам б4 куатро и ми дреме където мина неудачията умира и другите кошери
  • 19 Само питам

    5 0 Отговор
    Праговете ръждясват ли като на предишния? 🤔
  • 20 Юлиян

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "БАРС":

    Щом имаш приятел в Мерцедес,значи той е в борда на директорите,а не майстор,сменящ масла.Та той знае и акции и облигации,всичко!