5 Ноември, 2023 13:15 6 143 35

Догато другите наблягат на електромобили, Toyota продължава да печели пари от коли с ДВГ

  • toyota-
  • печалби-
  • двг

Toyota намалява прогнозата за продажбите на електрически автомобили с 39 процента

Догато другите наблягат на електромобили, Toyota продължава да печели пари от коли с ДВГ - 1

В стремежа си към рекордни печалби японският автомобилен производител се отказа от първоначалния си план да продаде 202 000 електрически превозни средства през тази фискална година.

Говори се, че Toyota Motor Corporation е понижила очакванията си за продажбите на електрически автомобили през тази фискална година с доста значителните 39 процента, от първоначалните 202 000 единици до 123 000 превозни средства.

Като се има предвид скромната гама от електрически превозни средства на японската компания, не е изненада, че Toyota залага на своите двигатели с вътрешно горене и хибридни модели, за да постави нов рекорд за печалби за фискалната година, приключваща на 31 март 2024 г.

По-рано японската компания прогнозираше, че оперативната ѝ печалба ще достигне рекордните 20.1 милиарда долара, но в последния си финансов отчет тази прогноза се повиши до 30.15 милиарда долара.

До края на фискалната година Toyota очаква да продаде 3.6 милиона хибрида в световен мащаб, в сравнение с по-ранна прогноза за 3.5 милиона единици, докато общите продажби на електрифицирани превозни средства, включително електрически превозни средства, хибриди, plug-in хибриди и автомобили, задвижвани с водород, се очаква да достигне 3.9 милиона единици, което е с 42 процента повече в сравнение с предходната фискална година.

Общо електрифицираните превозни средства ще представляват около 37 процента от общите продажби на автомобилния производител. Заедно марките Toyota и Lexus се очаква да произведат рекордните 10.1 милиона автомобила през текущата фискална година, като прогнозата за консолидираните глобални продажби на дребно ще нарасне до рекордните 11.38 милиона единици.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мхм

    42 6 Отговор
    На никой не му се зарежда по 8 часа за да кара 3 часа

    Коментиран от #12, #30

  • 2 Ветеран от Протеста

    36 6 Отговор
    20 годишен двигател 300 хиляди километра на Тойота d4d дизел с разход 6,5/100 и нула на масло.Никаква корозия по купето.Тойота Корола...Кво да приказваме повече....

    Коментиран от #5, #10

  • 3 АБВ

    26 6 Отговор
    Няма нищо по добро от ДВГ. Да не говориме за звука
  • 4 тъй шъй

    21 5 Отговор
    Хайде пак ни разправят за глобални продажби. Ами в цивилизования свят почти не се продава нещо различно от хибрид с марка Тойота. А да Айго е чист двг. За каралите хибрид на Тойота и притежаващ такъв е ясно, че не случайно му викат хибридна трансмисия. Това е просто една съвсем различна авт. скоростна кутия с много, много предимства и единствен недостатък, че след 14-15години се налага ремонт или смяна на батерията, като километрите не са от първостепенно значение. Иначе колата се държи като двг и удоволствието от песента на бензинов двг го има както преди, особено при 2.0 и 2.5литровите мотори.
  • 5 Мхм

    5 18 Отговор

    До коментар #2 от "Ветеран от Протеста":

    6.5 л на 100 за дизел стига бе човек.То че дизела е технология баклюк е ясно ама чак толкова невервах

    Коментиран от #7, #9

  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    11 4 Отговор
    Къде освен ЕСср наблягат на електрокарите ❓
    Зачеркваш ЕС и увеличаваш продажбихте в Азия,, Африка, Южна и Северна Америка ❗
  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 4 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Баклюк са бракуваните ДВГ , които у нас са НОВвнос, от първа ръка❗
    Все карани от баби до пазара, млади майки заради градината и лекари ❗❗❗
  • 8 нормално

    9 8 Отговор
    Защото продажбите на тойота са основно в азия, африка и др.

    В европа продажбите са нисък дял
  • 9 Баща ти

    11 3 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Баклюк ти е вибраторът който караш и му викаш автомобил
  • 10 Факт

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "Ветеран от Протеста":

    6.5 е много дизела е боклюк
  • 11 Играчите

    3 22 Отговор
    Тойота? Това какво беше? Нищо не ми говори

    Коментиран от #17

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Мхм

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Някой":

    Да ти вярвам ли
  • 14 Макробиолог

    2 4 Отговор
    Бъдещето е на двигателите с външно горене по очевидни причини.Горенето е физико химичен процес който може ефективно да се управлява само при тесни/,почти постоянни /граници в изменението на параметри като налягане и температура.Търся спонсори за да ви конструирам един.

    Коментиран от #15

  • 15 Мхм

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Макробиолог":

    Тихо тихо че не можеш да кажеш при какви условия протича горенето.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Дърводелец

    9 1 Отговор

    До коментар #11 от "Играчите":

    Имам две тесли.Едната е с по дълга дръжка.
  • 18 Макробиолог

    2 1 Отговор
    Мога,но по добре го казва КПД на ДВГ с преко сили 40тина%и КПД на коя да е горелка 70-80%.

    Коментиран от #20

  • 19 Гост

    12 1 Отговор
    Тойота над 11 милиона произведени автомобила годишно,Тесла се пъне да достигне 2 милиона електрокара.

    Коментиран от #21, #25

  • 20 Мхм

    5 1 Отговор

    До коментар #18 от "Макробиолог":

    Е на реотана е 99% и кво колко метря можеш да минеш с печката
  • 21 Мхм

    4 6 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    И забележи Тойота дизелови баклюци НЕ прави всичко е хайбрид
  • 22 Макробиолог

    0 2 Отговор
    Горелката произвежда горещи газообразни продукти на горенето,ДВГправи същото.

    Коментиран от #23

  • 23 Мхм

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Макробиолог":

    Ами не двг трансформира потенциалната енергия в кинетична.А ти пидалчик биалогчиг отивай да си бъркаш в отверстията не се занимавай с мъжки науки.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Играчите

    2 4 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Докато го каза, вече не е актуално. Гледаш в миналото. Не е важно откъде идваш, а накъде отиваш. В края на 21 век, Тойота е само статия в Уикипедия
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Мате Римац

    2 4 Отговор
    И на мене ми стана интересно. Тойота фирма за коли ли е било?

  • 30 Колата

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    И на мене не ми се седи 23 часа, за да ме караш 1 ама тва е положението!
    А 3-фазните коли се зареждат за 2 секунди: 1 закачаш кабела, 1 го откачаш.

    Коментиран от #33

  • 31 Макробиолог

    1 0 Отговор
    Не е патент на ДВГ да превръща вътрешната енергия на горивото в механична/кинетична/,прави го и реактивния двигател,турбинните двигатели а също и добрия стар забравен парен локомотив.
  • 32 Само да питам

    1 2 Отговор
    Работи ли още Тойота, щото в неделя нямаше нито една?

  • 33 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #30 от "Колата":

    Закачаш за една секунда, ако има свободна колонка на зарядната.После жално подсмърчаш докато чакаш да се зареди електрокара и гледаш как покрай теб профучават истински коли с ДВГ с неограничен пробег и зареждане за 5 минути.

    Коментиран от #35

  • 34 Перник

    1 1 Отговор
    Ако имаха модел с 1.9тди щях да съм им клиент, че то всичко вече ток и жици
  • 35 Мате Римац

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Гост":

    "Истински коли"?
    Шегуваш се нали?