Mercedes-Benz изтегля 250 000 превозни средства по целия свят, започвайки от моделната година 2023, включително моделите AMG GT, C-Class, CLE, E-Class, EQE, EQS, GLC, S-Class и SL, за да замени определени части поради потенциални проблеми с предпазител, които могат да причинят повреда на двигателя и пожар. Това съобщава Zeit .
Основната причина за обявеното мега изтегляне е, че проблемите с предпазителите могат да доведат до повреда на двигателя и опасност от пожар. Представител на Mercedes-Benz обяви, че някои части ще бъдат сменени на засегнатите автомобили като предпазна мярка.
Планираният престой в сервизите ще продължи от два до пет часа и половина в зависимост от оборудването. Работата е безплатна за клиентите.
Миналата седмица Mercedes трябваше да изтегли 75 000 автомобила по целия свят. Тази акция засяга E-Class, CLS и AMG GT. Потенциално неправилно закрепване в двигателното отделение може да доведе до повишен риск от пожар. В световен мащаб 75 159 автомобила трябва да бъдат върнати в сервизите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мерцедес е 6оклук,
Коментиран от #13, #14
12:03 22.02.2024
2 Куадрофоглио
Коментиран от #6, #18, #20
12:11 22.02.2024
3 Мдааамм
12:18 22.02.2024
4 Гуньо Пристиа
Коментиран от #15
12:22 22.02.2024
5 Субар
Но ще я калкулират към цената за следващите клиенти...
12:29 22.02.2024
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 младеж
12:52 22.02.2024
8 Грозен,тромав а сега и чуплив
Според поясненията от надписа, тя обаче е създала неочаквани пробеми с повреда на стартера на 13 000 км и износване на съединителя на 30 хил. км. Освен неочаквани, проблемите се оказали и доста скъпи, защото местният представител отказал да признае гаранцията, а частите и труда по мерцедесите обикноевно са доста скъпи.
12:58 22.02.2024
9 Митове и легенди за мерцедес
След случилото се автомобилът е прибран в завода на Mercedes, където инженери от развойния отдел го изследват и поправят в продължение на почти три седмици. Никой не издава на Иоздемир писмен отчет за извършените сервизни работи и затова той и до днес не може да каже какво точно е било подменено. От Mercedes му казват само, че „сега всичко отново е наред"...
Матиас Мьоч, снимки Франк Щанге,Хаис-Йоахим May, Бернд Хаюелман,Харалд
Коментиран от #11
13:32 22.02.2024
10 На прехвалена каруца не се качвам
До момента автомобилът е успял да навърти 91 000 км пробег. За този период по груба преценка на собственика Е класата е посетила сервиза извънпланово между 25 и 30 пъти, като причината най-често е била свързана с дефекти в електрониката. В един случай автоматичната трансмисия преминала в авариен режим на работа, друг път на арматурното табло се появили всевъзможни абсурдни предупредителни символи и съобщения, трети път едновременно отказали навигационната система и телефонът. Естествено всичко това се случвало тъкмо по пътя за летището или когато Кристиан Ебел се готвел за среща с важен клиент...
Междувременно изтормозеният собственик на Е класата е посещавал представителството на Mercedes толкова често, че се е сближил с човека на портала. Последният протокол от диагностичния уред в сервиза носи дата от 6 октомври 2004 г., дълъг е почти 1,5 м и съдържа тайнствени съобщения като „грешка при преноса на сигнала по CAN шината от модул N47-5, управляващо устройство на ESP, NPL и BAS."
Ясно е, че лаици трудно биха се справили с подобни криптограми, но изглежда в този случай и експертите изпадат в затруднения. Доста често единственото нещо, което механиците могат да направят, за да накарат автомобила да тръгне, е да изтрият грешките от електронната памет...
Един по-отракан механик дори споделил с Ебел хитър номер, с който стачкуващата навигационна система може да бъде приведена отново в действие - изключва се з
Коментиран от #12
13:39 22.02.2024
11 Щпрахен
До коментар #9 от "Митове и легенди за мерцедес":
Ах, какво звучно и изконно германско име - Юмит Иоздемир. А другият обикаля из Сърбия?!Хм, бидейки лично и изцяло тъмен балкански субект, нямам никакви скрупули и задръжки да кажа, че тая работа не ще да е като както ни я описват "по телевизията", защото до болка (физическа!) си знам балканската стока и грам не вярвам нито на Юмит, нито на сърбина.
Не, че Мерцедес са цвете за мирисане, обаче, айде, ако ще си разказваме приказки, поне да са с някакви "по-бели" главни герои?
13:48 22.02.2024
12 🐷🐷🐷🐷
До коментар #10 от "На прехвалена каруца не се качвам":
Човек, ти наистина мразиш тази марка или за виждаш, но толкова злоба няма дори и при анти-ел. колите13:51 22.02.2024
13 Японеца
До коментар #1 от "Мерцедес е 6оклук,":
Американските отдавна умряха, там в Америка са японски.А за немските тоалетни, отдавна ни е ясно!
14:26 22.02.2024
14 За китайските съм сигурен,
До коментар #1 от "Мерцедес е 6оклук,":
но японски,корейски и особенно американски са още по-зле от европейските.17:30 22.02.2024
15 Аааааа има има
До коментар #4 от "Гуньо Пристиа":
френските надминаха немските,а немците изпаднаха в немилост. Мангалцедеса избяга от Джендермания, това очаква и останалите в таз страна с тъпо правителство.17:32 22.02.2024
16 Е46ца
17:51 22.02.2024
17 Реалност
18:59 22.02.2024
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Анонимен
Друго, така се проектира, че да е труден и скъп ремонтна. Абе потребителя трябва да плаща доживотно,за да са доволни производителите.
17:52 23.02.2024
22 ивелин
18:25 23.02.2024