17 Юли, 2024 15:31 1 614 7

Мъск потвърди забавянето на новата Tesla, разкри и причината

  • tesla-
  • мъск-
  • такси-
  • роботакси

Важна дизайнерска промяна налага по-късния дебют

Мъск потвърди забавянето на новата Tesla, разкри и причината - 1

Преди няколко дни се появи доклад, който поставя под съмнение планираното от Tesla представяне на роботаксито, известно още като Cybercab, на 8 август. Въпреки запитванията, както Tesla, така и Илон Мъск запазиха мълчание по въпроса. Сега изглежда, че Илон Мъск е потвърдил забавянето, като същевременно е признал искането си за модификации на автомобила.

Тази новина следва доклад на Bloomberg от 11 юли, в който се твърди, че Мъск е поискал преработка на дизайна на роботаксито и конструиране на допълнителни прототипи. Докладът предизвика вълна от спекулации, допълнително подхранвани от видеоклип, публикуван от Уорън Редлих, ентусиаст на Tesla, известен със своето вътрешно съдържание. Видеото на Редлих, основано на това, което той твърди, че е вътрешна информация, предполага, че промените в дизайна на Мъск са оставили инженерите "безмълвни" в положителен смисъл, намеквайки за "следващо ниво на инженерство" за автомобила.

Макар че обикновено човек не би могъл да вземе под внимание подобни твърдения, самият Илон Мъск отговори на видеото. В отговора си той признава, че е поискал "според мен важна промяна в дизайна на предната част" на автомобила. Той също така спомена, че допълнителното време позволява на Tesla да "покаже някои други неща". Интересно е, че във видеото на Редлих се поддържа тезата, че събитието не е било непременно отложено, което предполага, че Мъск е призовал инженерния екип да ускори промените в дизайна.

Като се има предвид всичко това, разкриването на роботаксито на Tesla изглежда отложено. Косвеното потвърждение на Илон Мъск, съчетано със споменаването на промените в дизайна, предполага, че датата 8 август вече не е валидна. Точният нов график обаче остава неясен.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МЪСК

    4 5 Отговор
    Каквото и да извадим, е епохално:
    Model S - "колата на 21-век"
    Model X - "яйцето на Фаберже в автомобилния свят" - първият в света сонар, виждаш през метал
    Model Y - най-продаваното ППС в историята
    Model 3 - OctoValve без абалог
    PLAID - "пръсна на автомобилния свят и сега всеки ходи на шпагат"
    Cybertruck (Киберкамиона) - многоцелеви, тактически, Stealth бронетранспортьор-амфибия, наследник на F-117 и Countach

    Коментиран от #2, #3, #7

  • 2 Чичо

    9 4 Отговор

    До коментар #1 от "МЪСК":

    И никоя от тия коли не притежава качествено купе, интериор, безпроблемен софтуер и собственици които са имали онтошение с жена. Колата е с бензин/дизел. На миксера мястото е в кухнята. Хубав ден.
  • 3 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #1 от "МЪСК":

    Любимата марка на джендитата.
  • 4 Бен тен мен

    4 5 Отговор
    Всички които имат Айфони са потенциални клиенти на Тесла. Хора които обичат брилянтна технология и дизайн.

    Който не може да си позволи , може да си позволи да плюе да театри да спази и да пише мизерии...

    И то без да има реален опит по темата . Старата приказка с киселото грозденце с пълна сила.

    Коментиран от #6

  • 5 Митбъстър=идиот

    3 1 Отговор
    Първо трябва да се продадат залежалите от старата версия.За новите ще почекате.
  • 6 Пилотът Гошу

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Бен тен мен":

    На кое викаш ся брилянтна технология и дизайн? Понеже нито едното, нито другото са такова. Да сравняваш произведеното от тесла в автомобилния свят с това на Епъл при телефоните пък е пълна простотия … Едните пълнят малка ниша с некадърно произведени автомобили, другите са постоянно в топ 3, нищо че и на двете им помага цялото правителство на САЩ… Единственото общо между двете е, че визират клиенти с определени комплекси. Епъл обаче, за разлика от Тесла, не лъжат с десетилетия клиентите си … Докато при Епъл може да се допусне, че има хора, които ги купуват понеже им допада ползването на уредите им, при тесла това няма на какво да се базира …
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.