Subaru WRX STI се завърна заради феновете, но те едва ли ще са доволни

13 Януари, 2025 15:09 868 4

  • subaru-
  • wrx-
  • sti-
  • impreza

S210 се предлага само със CVT трансмисия

Subaru WRX STI се завърна заради феновете, но те едва ли ще са доволни - 1

Преди три години Subaru привидно погреба WRX STI, като посочи за виновник строгите правила за емисиите. Но верен на феновете си, японският автомобилен производител направи нов ход, възкресявайки емблематичното име с представянето на S210 - лимитирана серия, предназначена само за Япония.

Subaru WRX STI се завърна заради феновете, но те едва ли ще са доволни

Въпреки че S210 носи заветната емблема STI и може да се похвали с множество подобрения в представянето, той не оправдава очакванията, които неговите предшественици поставиха.

S210 извлича скромен скок на мощността от 2,4-литровия боксеров двигател с турбокомпресор, който сега осигурява 296 к.с.. Това представлява увеличение спрямо стандартния WRX с американска спецификация, но то бледнее в сравнение с 341-те конски сили с които може да се похвали поколението S209.

Subaru WRX STI се завърна заради феновете, но те едва ли ще са доволни

Разочароващо е, че S210 се отказва и от любимата шестстепенна механична трансмисия в полза на „Performance Transmission“ на Subaru, тънко завоалиран опит да се направи CVT по-приемлива за ентусиастите.

Подобренията включват модернизирана изпускателна система, преработени всмукателни колектори, настройка на ECU и по-твърдо окачване с електронно контролирани амортисьори. Освен това S210 се движи с 19-цолови ковани джанти BBS, обути в гуми Michelin Pilot Sport 4S, и се възползва от спирачките Brembo и специален охладител на трансмисията.

Subaru WRX STI се завърна заради феновете, но те едва ли ще са доволни

Визуалните подобрения включват агресивен аеродинамичен бодикит, заден спойлер от въглеродни влакна и черни акценти. Отвътре салонът се радва на комплект карбонови седалки Recaro, червени предпазни колани и множество декоративни елементи в пиано лак.

Ограничен до едва 500 бройки, S210 несъмнено ще се радва на премиум цена. Макар че може да не е огнедишащото чудовище, на което се надяваха някои ентусиасти, S210 напомня, че Subaru все още има склонност да създава вълнуващи автомобили с висока производителност, дори ако те не винаги се придържат към традиционната формула STI.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Милен Петров

    18 0 Отговор
    Субару STI с автоматична скоростна кутия?!? Не мисля че феновете ще го одобрят.
  • 2 МП4

    6 1 Отговор
    Пластмасово Субару -Не Благодаря
    П.с. нщ против Субару , даже съм им фен ,но не и днескашните;)
  • 3 Ояопдцвпцдв

    4 1 Отговор
    Абе след като Форд пуснаха онези недоразумения под имената "Мустанг" и "Капри"...
  • 4 няма страшно

    3 0 Отговор
    До една година ще изкочат на пазара нефабрични ръчни скоростни кутии за субарото.